Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz gooool #29598 üzenetére

    Szerintem a régebbi autók szerethetőbbek. Elsősorban azért, mert becsüljük őket, hogy ennyi idő után is kiszolgálnak minket, nem hagynak ott sehol, nincs benne túlbonyolított elektronika.
    Másodsorban pedig, akinek fontos az autó, és meg tudja venni, és fenn tudja tartani azt, amit a pénztárcája enged, annak nyűgjeivel együtt, becsüli, szereti, hiszen az övé. Legyen ez egy 200k autó, vagy egy 2M.
    Szerintem korosztály kérdése is. Én 37 éves vagyok, és azt "hoztam" magammal, hogy lelkiismerettel, odafigyeléssel, mindig meg kell becsülni ami van. A fiatalabb korosztály (tisztelet a kivételnek) már másképpen gondolkodik, sok esetben nem maguknak köszönhető, amit elértek, és mivel a felelősség mint olyan nem tudott kialakulni, így nem is becsülik amit a szülők eléjük tettek, elértek nekik.
    A motoros szerelem 1998-ban kezdődött, amikor örököltem egy veterán MZ ES150/1 Trophy-t gyári állapotban, mindössze 5000 futott kilométerrel. Kitoltam, letakarítottam, szervizbe vittem, és fülig ért a szám, hogy van egy motorom. 2 évig használtuk, Soha nem hagyott ott sehol. Lassú volt (110km/h volt a vége), nagyon retro (a fiatalabb korosztály kiröhögte a BKV-n ülve), az idősebbek, akiknek része volt a motor, térde estek, körbeálltak, és a fiatalságukba merengve sztorizgattak, mennyire jó motorok voltak. Aztán 2 év után kezdett kicsi lenni, egyre sportosabban vezettem, és végül a Hungária Körúton kaptam egy hajtókar törést. Megcsináltattam, és eladtam fájó szívvel, mert a felújítása sem lett tökéletes.
    Aztán a japán korszak már más volt. Nem volt érzelmektől mentes, de köszönőviszonyban sem volt a CB, FZR1000, YZF1000, GSXR1000 hiper-űr technika, a régi, veterán Trophy-hoz képest.

    Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

Új hozzászólás Aktív témák