Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
addikt
válasz geckowize #17901 üzenetére
Kinek mi a smooth.
GTA-ban sokkal kevésbé zavar a relatíve alacsonyabb fps mint más játékokban (Witchernél, Crysisnél ennyinél már kifolyott a szemem), nekem elég smooth élményt ad a 39-60 közöt mozgó fps, átlag 45-46-tal.
Városban simán van, hogy CPU limitem van az i5-tel.Windowed borderless
1920x1080FXAA: on
MSAA: off
// Crimson-ból ráerőltettem még egy AA típust, az von le pár FPS-t
Population Density: max
Population Variety: max
Distance Scaling: max
Texture Quality: very high
Shader Quality: very high
Reflection Quality: high
Reflection MSAA: off
Water Quality: high
Particles Quality: very high
Grass Quality: high
Soft Shadows: AMD CHS
Motion Blur: kell a fenének
In-Game Depth of Field Effects: még annyira se mint a motion blur
Anisotrophic Filtering: X16
Ambient Occlusion: High
Tessellation: Highadvanced
Long Shadows: on
High Resolution Shadows: on
High Detail Streaming While Flying: on
Extended Distance Scaling: csúszka feléig
Extended Shadows Distance: max
Frame Scaling Mode: off[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Habugi
addikt
válasz geckowize #17901 üzenetére
Nálam ezekkel a beállításokkal futott FHD / 280X-el: [link]
Beton 60+, mindenfelé röcc-pöcc nélkül, némi tuning mellett.4xMSAA-t egyébként ha lecseréli az ember FXAA-ra semmi egyébhez nem nyúlva, még 1440p-ben (VSR) is egészen élvezhetően futott a játék!
Advancedben minden Offon volt..
Mennyire hiányzik ez a proci.. , nagyon szerettem..
A 6600K-val megnéztem alapon 3.5Ghz-en közvetlen a csere után, azonos VGA tuning mellett és azonos helyen/helyeken, szegényke köpni nyelni nem tudott.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest