Új hozzászólás Aktív témák

  • ekkold

    Topikgazda

    válasz vkp #15467 üzenetére

    Csakhogy pixelhiba estén pontosan leírják (nam csak a gyártó, hanem a forgalmazó illetve a kisker. is), hogy mi számít garanciális hibának és mi nem. SSD /HDD esetén a kiskernél nincs ilyen, és szerintem mikrotiknél sem.
    Monitort egyébként nem vennék olyan cégtől aki pixelhiba esetén nem cseréli (merthogy van olyan cég, amelyik pixelhiba estén is kicseréli)...
    Magánszemélyként pedig egyszerűen indoklás nélkül elállnék... és vennék másikat.

    Egyébként vettem már úgy cégnévre monitort, hogy az egyik pixelhibás volt, felhívtam őket, hogy akkor most mi van... Azt mondták ugyan nem garanciális hiba, de ha szeretném akkor kicserélik. Szerettem volna. Kicserélték. Ezért aztán máskor is vásárolok tőlük, mert tudom, hogy korrektek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák