Új hozzászólás Aktív témák
-
tvamos
nagyúr
válasz Stauffenberg #3349 üzenetére
Ha mar ugyis idojaras allo, akkor lehet vizhutes.
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
vond
MODERÁTOR
válasz Stauffenberg #3349 üzenetére
4000 dolláros váz + barkácsolj rá a saját kezeddel valamilyen ventillátort =
R6 Infók első kézből a videós topikgazdától: [link]
Tesztfelvételek szintén Tuninger-től: [link]VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Mr.Csizmás
félisten
kicsit offolok, eglobalnál ha ezt írja a saját titkolózós trackingjük, az pár napon belül várható?
Shipment is en-route to courier depot.[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Lassú Víz
őstag
válasz Mr.Csizmás #3353 üzenetére
Pár nap múlva megtudod.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Stauffenberg
Topikgazda
Sony A7s III pletykák:
- Marad 12 megapixel, de vadiúj szenzorral
- 4K 120 fps 10-bit 4:2:2 lesz a csúcsok csúcsa (csak semmi 6K vagy 8K)
- Full HD 240 fps
- Passzív hűtést kap, ami nem befolyásolja az időjárásállóságot
- 600 Mbps
- Nincs internal RAW, csak HDMI kimenettel
- 15 EV dinamikaEz azért videós szemszögből szintén erős csomagnak ígérkezik, de ugye a legnagyobb baja az R5-höz hasonlítva, hogy a 12 megapixel ma már csak igen keveseknek elég fotóra. Az R5 nagy előnye, hogy az tényleg egy hibrid gép, de ugye most mindenki arra van rácuppanva, hogy a valóságban mennyire komoly probléma lesz nála a melegedés.
-
mikrofon
veterán
válasz Stauffenberg #3355 üzenetére
Ezek szerint a Sony komolyan gondolja, hogy a piacvezetéshez most a jó hűtés és a megbízható használat az egyik út.
Szerintem nincs azzal semmi baj ha nem multi vagy hybrid vázban gondolkodik egy gyártó hanem célirányosan szétvalasztja a felső kategóriát. Azaz az adott kategóriába tartozó legyen tényleg jó és ne keljen furcsa kompromisszumokat, sufnituningokat alkalmazni....
-
Plexicushio
senior tag
válasz Stauffenberg #3355 üzenetére
12 megapixel 2021 felé... vérgagyi.
Minden másban eddig rendben van/lesz. -
PuMbA
titán
válasz Plexicushio #3357 üzenetére
4K videóra lesz csak ez a kamera, arra elég
mikrofon: A Canonnak ott a Cinema vonal és emiatt szerintem nem fog csinálni külön, csak videóra kihegyezett MILC-et
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Plexicushio #3357 üzenetére
sztem te eddig se tudtad miről szól az A7S sorozat
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
mikrofon
veterán
válasz Plexicushio #3357 üzenetére
Semmit sem ér ha több de nem tudod használni....
-
kovsol
titán
válasz Plexicushio #3357 üzenetére
Egy A7SII a 12,2Mpixellel 3:2 arányban 4240×2832
Az emberek nagy része 2Mpixeles full hd monitorokon, vagy facebookon, instán nézi a képeket egy tenyérnyi kis mobilon.
Ha nem posztert nyomtatsz mire nem elég? Meg kell tanulni komponál in camera, nem utólag vagdosni.Egyébként meg olyan ISO tűrése lesz, meg 4K minősége egy ilyen kamerának, hogy lefosod a bokádat. Ezért is van kitalálva ez így. És a szenzor kiolvasás is villámgyors.
May the Force be with you!
-
Plexicushio
senior tag
Jól mondod; minél több MP = leméretezve, annál jobban mutat!
Mai napig, életem legkedveltebb, legjobb(nak tartott) sportfotóit "egy" APS-H -s 1D MK II (N) köpte ki (2004-2005-ös idők).
Láttam csak 1D-től több százezer ügynökségi képet (Getty, AFP, Reuters/Action Images, ABACA, SIPA, REXFeatures, EPA, AP, PA/EMPICS, ésatöbbi.. teljes felbontásban, nem a vízjelezett kis preview szarokat, hanem amiket eladnak), 2007-ig szinte mindenhol ezzel nyomták, míg nem jött a Nikon D3 (páran előtte a croppos Nikonokkal, D2X stb., de nem a mérvadó ügynökségek - de egyeseknél volt ahol még 2010 körül is, az elbaltázott Mk3 miatt, mert megvárták a négyest)
Csak 8.2 Mpixel, a kicsit magasabb ISO-t is alig bírja (1600), de ugyanaz a fotós, ugyanazzal az obival (300 2.8L) egy 7D-vel jóval retkedékekebb minőségű képeket produkált, beltéren, megszokott sporttnál. Vagyis a váz, nem is a fotós.
Ha ez váz tudott már ilyen produltumot akkor, hagy kérdezzek vissza én, minden más (ISO-n kívül) mire nem elég?![ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
Topikgazda
Én nem nézném le a crop által adott szabadságot, pontosabban szólva lehet ezt tudatosan is használni, nem csak a bénák fegyvere lehet. Aki pedig sokat portrézik, néha sokkal könnyebb dolga van a retusnál, mikor jobban hozzáfér az apróbb részletekhez. De a megrendelők is sokszor egészen extrém utólagos cropot kérnek.
Nagyon komoly dolgokat kell gurítania majd az A7s III-nak videóban, mert az előzőt a saját tesója (A7 III) falta fel a piacon, amit sokan éreztek (teljesen joggal) egy igényeiknek jobban megfelelő, arányos kompromisszumnak.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Plexicushio #3362 üzenetére
natív 4k videó, nem kell semmit konvertálni, skálázni, raw-raw videóból lehet dolgozni, de ezt már leírták az előbb.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
80hun
addikt
válasz Plexicushio #3362 üzenetére
A jelenlegi A7S még mindig a legjobb lowjlight fotóra is pedig nem mai gyerek. Direkt lowlightra van khegyezve a szenzor. Mint a GH5s
-
Hi!King
őstag
válasz Stauffenberg #3363 üzenetére
Plusz teleobjektív használatánál is pluszot adhat a cropolás, mint lehetőség.
-
kovsol
titán
válasz Stauffenberg #3363 üzenetére
Aki vagdosni akar az vesz R4 -t, aki fasza low light, és fejlettebb videót az meg majd vesz SIII -t. És mellette tud készíteni fotókat is amit penge éles lesz 4K monitoron is.
Bár nem lepne meg ha A9S lenne majd a neve inkább.
A7III fejletebb szenzor technológia van így be tudták érni az SII -t nagy részben, de ha egy A7II-vel hasonlítjuk?[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
nozs23
addikt
válasz Plexicushio #3373 üzenetére
Van a palettájukon még 24, 42 és 61 megapixeles váz is. Szerintem lehet válogatni.
-
Plexicushio
senior tag
Melyik tud még azokból 4k 120 fps-t? ez elég vonzó!
Szép gondolat, hogy ennyi is mindenre elég, mert ha nem nyomtatod.. Ez még legtöbbünknél igaz is lehet.
Csak nem mindenki ám kizárólag hobbi célra veszi a felszerelést, aztán időtlen-időkig monitorja előtt nézegeti, gyönyörködik a képeiben - hanem lehet, hogy előbb-utóbb pénzt is szeretne vele keresni. Ennek a legegyszerűbb módja a stockfotózás, ahol nem a te igényeid a feltételek, ahol a szerkesztő úr másodpercek alatt a 12 mpixeles képeidet úgy bassza majd vissza, hogy az csak zörög.
De világos, hogy akkor nem S-es végű Sony vázat kell választani... Naszóval kiderült, hogy 4000 dollár alatt ma csak nem lehet ezt a témát megúszni (jó, oké, stock videózás létezik 4k120fps alatt is lol).[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
veterán
válasz Plexicushio #3375 üzenetére
Köszi szépen hogy felhívtad mindannyiuk figyelmet ilyen fontos dolgokra. Jó hogy megtetted, mert itt többen máshogy gondolják vagyis hogy én mindenképpen.
De most már teljesen felesleges ugyan ezt az egyfajta szűklátókörű nézőpontot tovább ragoznod, ha feltesszem a szemellenzőt, akkor én is így látom.Egy biztos te ne vegyél a Sony a7s sorozatból, mert nem neked készítik.... De vásárlási tanácsot se adj annak aki kevés fény mellett szeretne videózni és fényképet készíteni...
[ Szerkesztve ]
-
vond
MODERÁTOR
válasz Plexicushio #3365 üzenetére
A kettes pontnál meg is állhatsz, mert legközelebb következménye is lesz, hogy - ok nélkül - személyeskedsz.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
kovsol
titán
Arról nem szól a pletyka, hogy a Sony végre tovább lép-e LCD fronton, mint felbontás, szín és érintésvezérlés terén.
Kíváncsi vagyok.May the Force be with you!
-
nozs23
addikt
válasz Plexicushio #3375 üzenetére
Én nem mondtam, hogy mindenre elég. A Sony tolja a szegregált felső kategóriát. Ez van.
A Canon megpróbálta most a mindenre IS elég vázat, szuper videós spec, még jobb fotós paraméterek, 4k, 8k, 10 bit, sok megapixel, minden ami csillog ott van.
Egyelőre úgy néz ki, hogy a videós részt csak kompromisszumosan tudták megoldani.
Ez egy videóra és low-light szitukra kihegyezett váz. -
Stauffenberg
Topikgazda
válasz Plexicushio #3375 üzenetére
Elég kevés a stockfotó oldal, ahol még pénzt is lehet keresni (mármint megélhetésszerűen). A stockfotó általában pont inkább a lelkes amatőrök elfoglaltsága szokott lenni és én még nem hallottam olyanról, aki pénzt keresett a fényképezőgépével ilyen módon (zsebpénzt talán, amivel kevésbé jött ki fájdalmasra egy-egy vásárlás, de az még nem profit ha még a felszerelésedbe ölt pénzt sem jön vissza belátható időn belül).
Aki tényleg pénzt akar keresni, annak az első kézenfekvő megoldás szokott lenni, hogy elmegy esküvőzni. Oda viszont pont egy A7 III a legideálisabb, mert a videója és a fotós képességei is kellemes balanszban vannak és mint munkaeszköz sem kifejezetten drága.
-
Neck
veterán
válasz Plexicushio #3373 üzenetére
Te azt nem akarod elismerni, hogy vannak dolgok, amire a specializált hardverek jobbak, mint az általánosak. Ebédelni nem ülnél le hentesbárddal, de disznót feldolgozni jobb, mint a svájci bicska, amivel egy csomó pici apró problémát meg lehet valahogyan oldani, de igazából nem jó semmire. Igazából még ebédelni se annyira.
Az A7SIII egy videós váz lesz, amivel lehet fényképeket készíteni.
Érdekes, sokan vettek GH5s-t is kb ugyanilyen célból, pedig az is csak 10,5 MP.Nem elsősorban fotóra, hanem elsősorban videóra fogják venni, de ha kell, azért 12MP-en biztos hogy baromi jó fotókat lehet majd lőni, ami sok mindenre elég. Illetve, mi az hogy nem elég? Ezt magyarázd el az összes telefonnal fotózós emberkének, akinek több mint elég.
Viszont videóra (véleményem szerint) a melegedés és a rolling shutter miatt hátrány a nagyobb felbontású szenzor. Arról már nem is beszélve, hogy valószínűleg a fizikai pixelméret miatt igazi low-light monster lesz.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Hi!King
őstag
Szerintem mindkét összevetésed rossz, hiszen az említett Panasonic váz 2 éves, és negyed akkora szenzorra jut az a 10.5 MP, a telefonoknál meg még sokszor kisebb területer. FF rendszer esetében sokkal több potenciált veszítesz, ha kevés a pixelszám.
Ettől függetlenül igazad van összességében, mert ez egy videózásra szánt célgép, a fotózásra szánt célgépekkel is lehet videózni, mégsincs értelme lehúzni amiatt, hogy abban nem a legjobb.
-
Stauffenberg
Topikgazda
"Ezt magyarázd el az összes telefonnal fotózós emberkének, akinek több mint elég."
Bocsánat, bocsánat, mostanában kellett családtagnak telefont venni százezer pénz körül és manapság már nem telefon amiben nincs 100 megapixel. Persze hurka az egész, mert nem lesz benne annyi hasznos adat, mint egy 100 megapixeles középformátumú gépben (és akkor még jófej voltam, hogy nem egy tizenmegapixeles MILC/DSLR-hez hasonlítottam), de azért a telefonbubusokat is nehéz távol tartani a nagy számok bővületétől.
Persze tudom eleve én vetettem fel, hogy a 12 megapixel ma már kevés a fotósoknak, de akkor kifejtem mire gondoltam:
1. Kisebb a crop mozgástér, még akár egy 24 megapixeleshez is hasonlítva, ami manapság talán a sweet spot, nem túl sok, nem túl kevés megapixel. Ez valakinek vagy számít, vagy nem. De aki fotózik is, annak inkább fog.
2. Tényleg sok helyen lesajnálóan elhajtanak a 12 megapixellel, ha mondjuk a divatfotó, reklámfotó területén akarsz érvényesülni.
3. Kell neki a több, mert csak. Ezzel a legnehezebb a racionalitás mentén vitába szállni.
A riporter gépeket kár idecitálni (többen megtették), az is egy speciális terület, speciális igényekkel és prioritásokkal. Nem csoda, hogy a mai flagship DSLR-ek is tudnak csökkentett felbontásban fotózni még RAW-t is. Az egy külön állatfaj. És igen, tök jó az, hogy van egy ennyire speciális célszerszám, de azért sokszor elgondolkozom rajta, hogy akár az A7S sorozatnak, akár a GH5S-nek, miért is van egyáltalán ennyire konzervatív fényképezőgép formája és kezelőszervei.
[ Szerkesztve ]
-
b.vr
őstag
A kölcsönös ide-oda csapkodástól eltekintve, hogy fotózásra a 12 mpixel az már ma is erősen határeset, én ezzel egyetértek. Egy-két speciális esettől eltekintve (foveon, fekete-fehér, stb) nem lehet abból kiindulni hogy egy elemi érzékelő -> egy pixel, hanem interpolálásra van szükség, és bár a Bayer-demosaic algoritmus pl. elég kiforrott (de mondjuk a Fuji x-trans már jóval nehezebb ügy), de azért ki lehet indulni abból hogy 50%os leméretezés az egy tisztességes eredményt ad. Így máris ott vagyunk hogy a 12 mpixel az az 1920x1080-ra még jó lesz, viszont ha más nem is, a 4k kijelzők biztos elég elterjedtek lesznek pár éven belül. Egyébként valamennyi vágás és forgatás az kb. minden kidolgozott képnél van (azért az a hivatásos tájfotósokon kívül (na ők meg tuti nem célcsoport) elég speciális hogy valaki mindent állványról lő meg, halálpontosan beállítva a kompozíciót) (Meg van azért néha olyan is hogy utólag egy nagyobb cropp lehetősége jól tud jönni)
Nekem pl. a m43 és a Fuji vázam is 16 mp-es, HD képekre alapvetően rendben van, bár a retusálást szívesebben végezném minél nagyobb felbontáson, de a 20 meg 24 mp még nem ütötte meg azt az ingerküszöböt hogy érdemesnek gondolnám váltani. Várok is az upgrade-del amíg cropos rendszerekben is jönnek majd a 30+ mp-es szenzorokPS: valamint a Sonynál szerintem az tök jó hogy szenzor/felhasználás szerint volt ez a 3 féle kategória (és később ehhez még negyedikként a sport), de szerintem azért ezekre a különbségekre a vázak ergonómiai kialakításánál is jobban ráfeküdhettek volna akár.
[ Szerkesztve ]
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
Neck
veterán
válasz Stauffenberg #3383 üzenetére
A 48MP telefonok a Pixel binning miatt 12MP-ben fotóznak, és a legtöbb megosztott fotó a közösségi médiában meg még sokkal kevesebb.
Igen, értem, hogy a legtöbb gépet a számok bűvölete adja el - de ez a váz pont nem az, illetve nem ez a szám az, amit itt nézni fognak. És gyanítom, a 2000-3000 dolláros kategóriában nem azért fognak videóra más gépet venni, mert ez csak 12mp fotó módban. Akadhat olyan, aki nem a racionalitás mentén költ el ennyit, de nem hiszem, hogy ők a Sony célcsoportja.
Nyilván nem ezt veszik majd olyan felhasználásra, ahol sokat kell cropolni, arra ott az a7RIV.
Nem ezt veszik hibrid felhasználásra, arra ott az a7III vagy majd az a7IV.Miért baj az, hogy jön egy ilyen gép? Szerintem inkább örüljünk, hogy van ilyen is, van választási lehetőség.
Mióta sír mindenki az a7SIII-ért, most hogy itt van, ugyanazzal a koncepcióval, mint eddig, most meg ez se jó? Néha az az érzésem, hogy soha semmi se jó.Az a6400-at is előre leköpködte egy rakás fórum / influencer videó, és mégis viszik, mint a cukrot.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz Hi!King #3382 üzenetére
Mind a kettőt csak azért hoztam fel, mert a végén a kép ugyanúgy 12mp környéke lesz, tehát végeredményben a számok bűvölete ellenére is vették / veszik. Nem pedig a pixelek fizikai mérete miatt, ami nyilván drasztikusan eltér, az MFT gép fizikai pixel mérete kb egy 21MP-es FF géppel kellene, hogy egyezzen.
Ezzel együtt szerintem 1 pixel fizikai mérete szempontjából összevethetőek a szenzorok alapvetően, mindegy, hogy a végén mekkora szenzor épül fel.
Egyszerű - nagyobb fizikai pixel méret, kevesebb zaj. Ezt szenzor méret növelésével is, pixel szám redukálással is el lehet érni. Egyszerre a kettő durva kombót eredményezhet - kíváncsi leszek, mit villant low light esetén...Ha tippelni kéne, elég bika DR lesz.
B.vr: nyilván jó volna, de szerintem videóban akartak nagyot virítani, és ez volt a kompromisszum. Szerintem jobb így, mintha mondjuk melegedne
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
b.vr
őstag
" nyilván jó volna, de szerintem videóban akartak nagyot virítani, és ez volt a kompromisszum. Szerintem jobb így, mintha mondjuk melegedne"
Az utóbbira írtam hogy valószínűleg jobban tenné a Sony ha a vázgeometriában is jobban differenciálná a különböző piacokra szánt gépeit. Nyugodtan lehet a videós váz nagyobb mint az általános használatra szánt hogy tisztességesen lehessen hűteni, a videósok úgyis még egy csomó dologgal megpakolva építenek belőle rig-et, nem lesz egy kicsivel nagyobb vázzal gondjuk.
Pixel szinten amúgy zajt összevetni elég értelmetlen dolog, azonos méretre érdemes hozni a képeket (mondjuk HD), úgy pedig ha jól emlékszem amikor az S vonal megjelent még elég magas iso-n is csak valami fél stop volt az előny. Nem érdemes ezt túldimenzionálni.
[ Szerkesztve ]
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
madgie
titán
Igazából nem akarok nagy vázat, nekem már egy markolat se fér bele pluszban, egész nap egykezes gimballal rohangálok és 4K/50p-zek, egy Ronin SC-nek meg már az A7III is határeset egy nagyobb objektívvel (a Fujit szerintem kazán elbírja még).
De nyilván lehet kicsit vastagabb, nehezebb, nagyobb, de csak amennyire muszáj -
b.vr
őstag
Olyan váz úgysem lesz ami mindig mindenkinek tökéletes. Ettől még azt fel lehet mérni hogy általánosságban a videós célcsoport mértékadó többségének milyen milyen kialakítású vázgeometria lenne a leginkább megfelelő - és kb biztos vagyok benne hogy az nem a mostani Sony vázgeometria (az egy másik kérdés hogy a Sonyk amikor próbálgattam nekem fotózáshoz se álltak éppen kézre, nem is gondolnám hogy arra épp a legmegfelelőbbet sikerült megtalálniuk )
Látod, Te is írod hogy a vastagságnövelés az Téged sem zavarna.[ Szerkesztve ]
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
Stauffenberg
Topikgazda
"És gyanítom, a 2000-3000 dolláros kategóriában nem azért fognak videóra más gépet venni, mert ez csak 12mp fotó módban."
Úgy gondolom a Sony nem véletlenül adja ki előbb az A7s III-at, mint a sima A7 IV-et, mert amúgy pont az volt a meglévő generációk viszonyában is, hogy sokan inkább az A7 III-at tartották jobb vételnek hibrid felhasználáshoz.
"Miért baj az, hogy jön egy ilyen gép?"
Már miért lenne baj? Szerintem itt senki nem írt ilyet. Én csak azzal a felvetéssel éltem, hogy a 12 megapixel miatt a hibrid felhasználók körében nem lesz akkora sláger, mint amilyen házon belül az A7 III vagy a Canon két új váza. Sőt már az R6-ra is sokan írták (nem itt), hogy nagyon határeset nekik fotóra a 20 megapixel. Ami érthető is, hiszen az 1D X III egy nagyon réteg gép, míg az R6 egy nagyon nem réteg ársávba érkezik.
(#3389) b.vr: Nem véletlenül írtam én sem, hogy én már a Panasonic GH5s-nél is azt mondtam, hogy kár a túlságosan tradicionális fényképezőgépes ergonómiáért. Ha ezeket a gépeket főleg videósoknak szánják, akkor el lehet kicsit szakadni a DSLR-es formától és kezelőszervektől. A Sony-nak volt régen olyan bridge gépe amin a markolatot lehetett döntögetni (nagyon futurisztikus cuccnak hatott akkoriban). Meg lehetne rájuk pakolni egy-két videokamerákon megszokott kapcsolót, tárcsát.
-
80hun
addikt
válasz Stauffenberg #3393 üzenetére
Az adatokat nézve végülis ez egy FF cserélhető obis videó kamera egy spec lowlight szenzorral
Inkább az a kérdés milyen AF rendszert kap
-
Stauffenberg
Topikgazda
Pedig a Sonynak vannak E-bajonettes videokamerái, sőt mikor még ez az egész MILC-es történet náluk NEX néven futott,akkor is hoztak ki NEX sorozatba tartozó camcordert (kicsi kézit, meg nagy vállról indíthatósat is).
Szóval egy időben megvolt rá az akarat, hogy a videósabbra hangolt vázaknak videokamera formája legyen.
Sony NEX VG30
Sony NEX EA50M
Aztán ez valahogy elhalt ez a koncepció, vagy csak beolvadt a Pro Cinema vonalba és a köztes megoldások eltűntek.
-
madgie
titán
válasz Stauffenberg #3395 üzenetére
Jó, hát pont most hozott ki egy ilyen 12K cukiságot a Blackmagic
-
80hun
addikt
válasz Stauffenberg #3395 üzenetére
Vhogy ez s vonal nem vált be nekik.
-
Stauffenberg
Topikgazda
És amíg mi itt jól elvitáztunk azon, hogy van-e bármi értelme a crop miatt a nagyobb felbontásnak, maga Grant Petty a Blackmagic alapítója és ügyvezetője magyarázza, hogy azért lesz tök jó 80 megapixeles képkockákat gyártani, hogy a filmesek könnyen croppolhassanak kedvükre 4K/8K kimenetre.
-
p_adam
addikt
válasz MrChris #3398 üzenetére
Teljesen jó ez a kamera, az objektívek miatt egyedi kinézete van RAW és JPEG esetén egyaránt, nagyon jó vele fotózni. A Leica teszi, amit tenni kell, szenzorban egyre jobban közelít a többiekhez.
A kérdés az, hogy a 41MP-t nem igénylő célközönség hajlandó-e feljebb lépni 24MP-ről csak azért, hogy megkapja jobb dinamikát meg kicsit jobb ISO-t.
És még a kamera is eléggé belassul tőle, amit egy ilyen egyszerű géptől nem várna el az ember, de ebben a méretben a jobb processzor nem fért el, az üzemidő is csökkenhet.
Illetve, hogy az egyre jobb és jobb MILC gépek, amikben van IBIS, videó, dupla kártya, stb. vannak e ráhatással az eladásokra. Egyes fórumokon már az IBIS-t hiányolják, ami egy ilyen kamerába nem fog belekerülni, arra ott van az SL2, csak az meg nem tetszik nekik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen