-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Szia!
Nem írtad, hogy mire használnád, igy a saját felhasználási szokásaimból indulok ki.A 18. autómat hasznalom (céges+privát összesen), ebből 15 volt német (+1 Skoda, 1 Renault , 1 kispolszki). Ha nem zavar az aránylag igénytelen beltér, akkor ennyi pénzért keress egy Toyota Prius 2-est, ha szebb belsőt szeretnél, akkor javaslom a VW, Audi topikot.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #84489 üzenetére
Kinek mitől szebb a belső? Nekem attól, hogy ergonomikus és jó beleülni, ránézni, hozzáérni a kapcsolókhoz, műszerfalhoz. Másnak meg mástól szép, pl. talál benne hátsó el. ablakemelőt, meg külön quartzórát.
Sosem volt japán autóm, de az öcsémnek is Prius+-t javasoltam a minap, dugóban állni és gyereket transzportálni tökéletes lehet. (Remélem)
-
veterán
válasz EQMontoya #84495 üzenetére
Csak beszélgetünk
Amikor az ősszel (használt-)autót vettem privát célra - szentségtörés, de - megnéztem egy Auris HSD-t is. Egész elfogadhatóan ment ha padlóztam és mivel Bp-en lakom és országúton is sokat járok, autópályán viszont kevesebbet, így vonzó volt a fogyasztása. A belseje a kemény, 3 évesen full karcos műanyagokkal azonban taszított, ill. lévén HSD a biciklim se fért volna bele.@joamilestoné: gyanús, hogy neked is vmi VAG csoportos autód van. Amúgy a javaslatomban ott volt az Audi is, abba nehéz belekötni a beltér minőségét tekintve (én nem nagyon tudok), de elfogadom, ha valaki a japókat/olaszokat/3F-et komálja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hobizoli #84564 üzenetére
Kivétel erősíti a szabályt. De ez a 166 igen ritka kivétel lenne.
Én is tudok ellenpéldát első kézből: a feleségemnek vettem egy dízel Cliót 3 éve, 11 hónap alatt ment vele 50 (ötven!) kilométert. Én még beletettem kb. 1000-et, úgy hogy 2 hetente egy napot azt használtam,hogy ne menjen tönkre állásában.
Szerk: aztán eladtam a fenébe, 5 kilót buktam.
De egy 2.4 JTD Alfa 166 esetében kicsi ennek az esélye.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #85286 üzenetére
VM Motori fejlesztés, olasz, de nem Fiat.
Szerk: @ kornélka: benzinessel vezettem Epicát, annak szép hangja volt (sor6), de erőtlen, maga az autó tágas, sok ilyen taxi is fut Bp-en, a kidolgozása nem valami igényes (fényes műanyagok, öntési sorjás féknyereg) többet nem tudok róla. Kérdezz meg esetleg egy taxist aki ilyent használ.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kornel #85289 üzenetére
Csak vezettem 1x kb. 10 kilométert, azaz kipróbáltam valamikor 7-8 évvel ezelőtt. Opel Vectra C-m volt akkor, ahhoz viszonyitottam, annál nagyobb, de igénytelenebb a kidolgozása, kb. Vectra B színvonal (a féket leszámítva, azok a sorják a retinámba égtek, de ettől még lehet jó autó).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz GLOCK34 #85363 üzenetére
Kinagyítottam a képeket amennyire lehetett az első autónál, szerintem Opel Tormási pecsételte a szervizkönyvet Kecskeméten, ahogy néztem utoljára 117ezernél valamikor 2012.03-ban. Egy telefonodba kerül felhívni őket, ha komolyan gondolod. Nagyon jó szerviz amúgy.
Nem egy bonyolult autó, 2008-ra kiforrott típus volt.
Én biztos a maradék 1%-ba tartozom, de a céges autókra is vigyázni szoktam, közel úgy mint a sajátomra
Szerk.
1. Ha teheted digitklímásat vegyél, nem túl szép az alapkivitel központi kijelzője.
2. Az a debreceni rablósor nem túl jó hírű (budapesti vagyok).[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz trassher #85391 üzenetére
Bocs, hogy javítalak, de sok Opelem volt; az ülések az Astra Sport felszereltségből valók fazonra (volt olyan is), de egész konkrétan az Astra Coupé (szintén) félbőr-fél alcantara ülései, ritka szép állapotban, lehet újrahúzták, mert iszonyat gyorsan el tud koszolódni. Az Astra G OPC-ben (sajnos nem volt) emlékeim szerint Recaro ülések voltak dupla övbújtatóval a vállaknál és egybeépített fejtámlával (versenyülés fíling).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz trassher #85397 üzenetére
Köszönöm a bizalmat az igazi OPC-ben olyan ülés van mint amilyent beleszerkesztettem az előző hsz-embe. És az igazi OPC-ben 2.0-ás 160 LE-s szívómotor van, később ezt cserélték a Coupé Turbo 192/200 LE-s turbójára. Astra H-ban megjelent az OPC Line is, de ennek semmi köze az igazi OPC-hez, tkp. néhány spojlert jelent.
Ha már osztom az észt hadd írjak az Astra G benzin motorokról is:
1.2 - ki kell taposni a belét, ne vegyed
1.4 - nagyon jó, jól fogyaszt (óra szerint 190+)
1.6 8v - tartós, de nagypapis
1.6 16v - nagyon jó, de sajnos igen sok példány már újonnan is ette az olajat, óra szerint 200-at tud
1.8 - igen jó, érzésre megy úgy mint a 2.0, persze az 1.4-nél többet eszik
2.0 - elb@szták az áttételezését a váltónak, 1:1-ben az 1.6 16v áttétele van benne, 200-nál 6000-et forog úgy, hogy a max teljesítményt 5600-nál adja le, óra szerint 210.
2.2 - nem ismerem
2.0 Turbó - megy mint a távirat, de egy bughalmaz, és tud 20 litert fogyasztani átlagban ha kened neki, vége óra szerint 255 (van sk. képem róla valahol).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz trassher #85399 üzenetére
4. a kormányra ráhúztak valami védőt, miért nem szedték le fotózáshoz? kérj képet a kormányról. 5 liter/100 lehetséges, de nem reális, inkább 6 óvatosan hajtva. Ránézésre jó.
3. emlékeim szerint a plüss kárpit az elegance felszereltség, de akkor hol a bőrkormány és a (mű-)fabetét? Ránézésre jó.
2. a kormányt átbőrözték elég csúnyán. inkább kevesebb kilométerest vennék én.
1. nincs belső fotó, se km, ránézésre rohad a b.h. sárvédőEzek az én meglátásaim, de tudd, hogy amikor magamnak veszek autót, akkor bele tudok nyúlni a szarba.
-
-
-
-
veterán
válasz trassher #85839 üzenetére
Ha objektív próbálok maradni, akkor a Focusnak jobb a futóműve (kanyargós úton jön ki).
Az Astra viszont kb. megy úgy az 1.4-gyel, mint a focus az 1.6-tal - miközben kevesebbet fogyaszt. Van a családban 1,6-os focus 2 (előtte Astra G 1.6, ahhoz képest +1liter) és C-max is.Az már erősen szubjektív, hogy én a büdös életben nem vennék Fordot, volt szerencsétlenségem egy céges Mondeohoz (igénytelen kivitelű, nagy batár), meg annak a Focusnak a beltere sem egy matyó hímzés.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ugye nem baj, ha nem értünk egyet?
Sokat használtam kulcsos 1.4 Astra G Caravant, sík úton 190+ (óra szerint), nem spórolósan eszik 7-et. Fékez rendesen, vált rendesen, polgári igényeket bőven kielégítően kanyarodik. Nagyon jó a váltóáttétele, olcsón fenntartható, kényelmes.Te a Fordot szereted, és ezt tiszteletben tartom.
Én meg soha nem vennék olyant.@Nemesys: nem a Te fogalmaid szerinti "nem spórolós". Olyan nem spórolós, hogy országút 120, pálya 160, és kedvedre forgatod.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz neduddki #85864 üzenetére
15-20%...
Legyen 8-10 kmh. A ford meg lefelé csal. Meg a japók is.Ez az én véleményem, múltkor összeszámoltam, asszem 15 db céges és privát Opelem volt az elmúlt 18 évben és 1 Mondeom, Opelről úgy hiszem, tudok véleményt alkotni.
@Nemesys: folyt. Golffal mostanában 6.2-vel járok, országút 100, pálya 150, kevés falu.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hobizoli #85872 üzenetére
írtam én olyant, hogy 190-nél 7 liter? Nyilván nem.
@85973: rvilike: akkor ez hitéleti kérdés, nekem az AstraG közel áll a szívemhez, bár magamnak nem vennék, ill. ennyi Opel után besokalltam a márkától is általánosságban, most jó darabig nem tervezek vele.
Peace
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Dany007 #85877 üzenetére
Biztos félreérthető voltam (közben a VB-t néztem): padlózva 190+ (pontosan nem emlékszem, sok éve volt hogy Astra G-t vezettem, de 190+ óra szerint) - eddig a mondat első része; majd a mondat második része: "nem spórolósan eszik 7-et" - ez annyit tesz, hogy átlagban ilyen fogyasztással jártam úgy, hogy cégautó, ahol a fogyasztás akkor még nem számított.
Tehát nem az volt, hogy 190-nél eszik 7-et, ilyent dízelben sem láttam mégUgyanebben a hsz-ben körülírom Nemesys fórumtársnak a 7 litert: "Olyan nem spórolós, hogy országút 120, pálya 160, és kedvedre forgatod."
Szerk: akkor is csak egy életem és egy jogosítványom van, ha nem zsebből tankolok.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz !Overdose! #91999 üzenetére
Nagyon szép, vállalnám.
Volt ilyen motoros coupém, egy baj van: egész tankra vetített minimum fogyasztás 8 (nyaralás, zsebből tankolva), maximum 20 liter (ehhez padló kell, de akkor is - Bp-Bécs-Bp-en 2x tankoltam, siettem)
Javítom amit múltkor talán Neked írtam: nem minden G OPC-ben széria a kagylós Recaro (ebben az van), csak az első 500 db-ban volt az a 160 lovas szívó motoros változat esetén. Később az alap az alap Opel sportülés lett.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kickass #92006 üzenetére
A rozsdáról nem tudok nyilatkozni érdemben, csak pár éves Astrakkal van/volt tapasztalatom személyesen vagy a családban. Mondjuk utcán nem látok belőlük rozsdakupacokat, pedig1998-ban jött ki a modell.
Érdeklődj az Opel topikban!1.7 DTI: kevésbé ismerem; 3 Cimborámnak volt ugyan, de ők extrém körülmények közt használtak őket (palacsinta szag ), bírták a kiképzést, azok öregebbek voltak, nem rohadtak. Ettől függetlenül én magamnak az 1.4-et választanám az emberibb futásteljesítmény/vélhető állapot miatt. 7-ből könnyen ki lehet jönni vele vegyesben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hobizoli #92022 üzenetére
1.2 vérszegény.
1.6 8v ritka.
1.6 16v közül sok ette az olajat már új korában is. Családban 3, nekem 2, barátomnak 1 , összesen 6 db 1.6 16v, ebből 2 ette az olajat. -> rossz arány, persze a nem reprezentatív a minta, de akkor is 33% :-(1.4 16v-ben csak a vezérlésre kell figyelni, eleinte soknál elszakadt és összeakasztotta a szelepeket. Később módosítottak a vezérlés szetteken. Azért cserélném rendszeresen.
A végén amikor kijött a twinport akkor láncosra cseréltek, ezt már nem ismerem, azt mondják a szíjas jobban megy, kevesebbet eszik (gyengébb Euro norma...).Nem megy sokkal rosszabbul (szinte egyáltalán) mint az 1.6 16v. Forgatni kell, ennyi.
Szerk: magamnak az 1.4-et venném, lehetőleg Njoy felszereltségben (sötétített lámpák, kellemes kárpit) valamikor 2003 környékéről. 2004 után lengyel gyártás, az már Astra Classic.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz werszomjas #92271 üzenetére
Tavaly egy 3 éves, 100 000 km-t futott Auris HSD-vel is szemeztem, amit a kocsit végig szervizelő márkakereskedés árult. Többek közt az tántorított el a vételtől, hogy siralmasan hányinger állapotú (=kopott, karcos) volt a beltere ilyen fiatalon. (Meg egy biciklit sem tudtam volna a csomagtartóba gyömöszölni az akkuk miatt [HSD]).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha ez megnyugtat: én egy 127 ezret futott autót vettem tavaly, nagyon zavart, hogy a sebváltógomb krómhatású karimáján itt-ott lepattogott a "krómozás". Megnéztem mennyibe kerül egy gyári új váltógomb, 17 000 Ft volt a legjobb netes ajánlat (Golf 6), nem biztos, hogy mindenki kifizet ennyit egy apró kozmetikai hiba orvoslásáért. De addig nem nyugodtam míg ki nem cseréltem - végül egy abszolút újszerű bontott gyári bőr váltógombra 5 k-ért. Ott helyben vettem mellé egy szintén nagyon jó állapotú gyári bőrkormányt is (17k), mert az eredeti műanyagot nem kedveltem, a régi cuccokat meg eladtam a neten (4+7 k).
A Te esetben egy Toyotához talán még drágább a gyári cucc és az eladó inkább vett egy univerzális gombot (én nem tennék ilyent).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz runner 125 #92295 üzenetére
Rednecks?
-
veterán
Z19DTH Vectra C-re ezt tetettem 2006 nyarán 0 km-esen, sztem a valóságban nem volt több 180-185 LE-nél, egy jó barátom vette meg az autót tőlem, most volt 8 éves, lassan 200 k van benne, végig csippel. Óra szerint + 16" téli gumival közel 250-et tudott, GPS-sel 228-230-at 18"-on. 100 000 környéken elszállt a turbója, mert elkokszosodott a turbó olajzóvezetéke, és ez sem a csippre, hanem inkább arra volt visszavezethető, hogy csak 30 ezrenként cseréltem olajat és hüje módra ragaszkodtam az Opel olajhoz, közben meg toltam neki. A turbó egy 150 km-es padlógazas autopalya menet után elkezdett csikorgó hangot adni.
Szerk: szívósort a haverom is cseréltetett rajta, szerintem csak a szerelője dumálta rá
Szerk2: ezzel a cuccal közel 5000-ig erőből húz
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz parandroid #92759 üzenetére
és Magyarországon is így takarítják az autópályákat.
-
veterán
válasz parandroid #92763 üzenetére
Semmi gond!
Itthon kevesebb pénzből kell ezt megoldani, de ez nem változtat azon, hogy a magyar autópályákat is ezzel a módszerrel takarítják.
Ami különösen drága az a kalcium-klorid alkalmazása, ebből kevesebbet szórnak itthon. Ettől rohadnak jobban az osztrák autók.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs