-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
Nincs rutinja....felismeri a problemat es addig jut el, hogy huzza a feket, mert ugye a megmondta az oktato is, hogy a feke kell huzni, ha meg akar allni....de nem tud mit kezdeni azzal a helyzettel, hogy gyorsan megy, hiaba huzza, nem lassul annyira amennyire kell...jajjjmostmileszjajjJAAAAJJJ
Szerintem ez ennyire egyszerü. Kivülröl meg mindig okosabb az ember, mint amikor hirtelen dönteskenyszerbe, szituacioba kerül. Ezert szoktam jot mosolyogni az ilyen "ajjjj csak a gyökereknek kell az abs meg az esp....pumpalva fekezek, visszavaltok, ovatosan picit korrigalok ennyi az egesz..." tipusu hszekre. Az ilyen okoskodo userek nagy resze is biztos vagyok benne, hogy ugy tud egy veszhelyzetet kezelni, hogy tövig tapossa a feket es összeszoritja a fogait.
-
Declare
őstag
válasz bitpork #93988 üzenetére
Ezt mar megszokhattad volna A Dizel auto (hangsulyozom A Dizel), az reggelente nem indul, kell melle egy benzines is, hogy el tudj menni dolgozni es minimum evente 2x ra kell költeni fel millio forintot, mert a kettöstömegü, a turbo, a .......... en nem ertem ezt miert nem erted mar meg!!!!!!!!!!! Ahelyett, hogy lazadsz, inkabb csinalnad Te is ezt...föleg szarfosaudiautomataval
-
Declare
őstag
válasz neduddki #94006 üzenetére
De ablaktörlö lapatot nem mondtal, pedig azert az is kell Bosch?
En az ablakmosoba öntöttem ilyen vilepergetö bevonatolos nyari löttyöt....na azzal elertem, hogy az ablaktörlö, törles utan egy par masodperci ilyen homalyos reteget huz maga utan, ami par masodperc mulva eloszlik, de ez eppen eleg az esöerzekelönek, hogy bevaduljon egy kettö cspp esöben is bepörögjön nagyon allat...alig varom mar, hogy kifogyjon mondjuk ez amit linkeltel lehe jobb cucc...
-
Declare
őstag
Milyen autot vegyek: semmilyet, draga, csak a hülye jar autoval....topic zarhato Milyen autót engedhetsz meg magadnak?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #94110 üzenetére
Tegnap en is sokat gondolkoztam ezen a cikken. Szerintem aki ilyen hatarokat huz, meg mindent mindig a matekhoz köt annak egy eleg nyomorusagos elete lehet Ez inkabb azoknak lehet görbetükör, akik tenyleg minden fronton tulnyojtozkodnak.
De ez a pont 6 havi limit? Ez szvsz hülyeseg....nekem van olyan ismerösöm, aki egy szakadt regi kocsival jar (5-6 eves de nem tudom hany millio km... ), de minden evben olyan helyekre megy nyaralni a csaladjaval meg sielni, ami közül nekem csak egyik se ferne bele a 2 eves tervekbe....de az auto nem erdekli, az utzas meg nagyon....szoval ezek egyeni preferencia kerdesek szerintem. Ha meg valaki nem utazik, de a jobb kocsiban erzi jol magat, hat vegye meg.....csak ugye az anyagi korlatokat esszel tartsa be. De mondjuk Magyarorszagon ez sem szamit....most majd az orszag szepen kifizeti a devizahiteleit a sok felelötlennek, akik felvettek a svajci frankot meg az euro hiteleket sok evre.....ezen mondjuk kivagyok.....es akkor akik nem hiteleznek, vagy a drgabb de biztosabb Ft hitelt vettek fel, mert gondolkoznak elöre, azok mind ezert fognak vastagon fizetni majd ha jön a kis csomag......
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #94146 üzenetére
Nem erted mi a bajom ezzel? Miert 6 havi? Miert nem 5 vagy 7 vagy 8....de ha mellette masra nem költök, mert az auto a hobbim? Egyeni preferenciak....ha valakinek az auto a hobbija költsön ra többet, ha utazni szeret arra költ többet....Akkor mindenre van egy ilyen arany szam? Utazasra? Szorakozasra? Technikai kütyükre mik a valto szamok? Hazra? .... ez szvsz marhasag...
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #94150 üzenetére
biztos en nem figyeltem elegge az orakon...valahogy kimaradt az oktatasbol ez a 6 havi fizu es az auto kapcsolata
Megegyszer megprobalom kicsit maskepp leirni : Mi ertelme van egy dologra mondani barmilyen fizetes aranyos limitet is, amikor 1000 mas dolog is van amire költ az ember. Vagy mindent fizetes aranyban kell szamolni es akkor ok, vagy ennek igy semmi ertelme. De lehet en nem ertem a dolgot, akkor viszont veszek egy kocsit 6x(havi fizum) es befoglalok egy vilagkörüli utra, illetve beköltözöm egy penthaus lakasba az elit negyedbe, minden reggel belugakaviart fogok reggelizni es Don Perignonnal öblögetni fogmosas utan, hisz 6 havi fizumnal többet nem költök az automra, ergo megfelelek a közgazdasagtan uj elmeletenek
-
Declare
őstag
Azert a telinel meg a futofelület kemenysege is nagyon fontos...ez az amit a sok "nyaronteligumivalautozom" emberke nem fog fel esszel. Ha nagy hömerseklet eri (pl nagy melegben hasznaljak, vagy a megengedettnel nagyobb sebesseg tartomanyban), akkor felkemenyedik az amugy puha teli gumi es igy pont az egyik legfontosabb tulajdonsaga, a jobb tapadas veszik el.
Ha meg tudod allapitani elöben, jo e a gumi, biztos lehet talalni, en nem tudnam szerintem.....nincs gumis venam
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #94263 üzenetére
En multkor mar agyverzest kaptam ugyan ezen a teman.... megfogadtam, hogy többet nem fogok
El kell fogadni, vannak a balga, marketingnek bedölö majmok (mi), akik szorjuk a penzünket, ilyen marhasagra, mint teli/nyari gumi es vannak az "en mindig ovatosan vezetek es betartom a követesi tavolsagot es sose hallottam meg, hogy a teli gumi miatt törtent volna koccanas es különben is jobban tapad, mert puah es az a sok cikk, amikben meg leirjak, hogy amugy nem tudom hanyszor nagyobb a fektavolsag a telivel nyaron es hanyszor lesz hoszabb a fektavolsag ugyan azzal a telivel telen, miutan egesz nyaron azzal kruzoltak.....ezek csak velemenyek"
Hat ez van...majd egyszer talan ez is kikopik kis hazankbol....ezek lassu folyamatok....
-
Declare
őstag
Webshopokban arra kell vigyazni, hogy sokszor azert akcios a teli gumi, mert jo regi a DOT szama (azaz a gyartasi szama). Ha jol van tarolva egy jo minösegi guminal nem veszes ez a kerdes szerintem, de azert az ujabb jobb. Ha talalsz szimpatikusat irj nekik mailt, hogy mi a DOT szama a guminak.
(#94273) lancerboy : tudom, tudom, flancolas az egesz...az a jo gumi ami fekete!
-
Declare
őstag
Ez legalabb csak szimplan poen ranezel es röhögsz es a tulaj sem gondolja komolyan (legalabbis ha nincs nagyobb baja ). Akkor mar sztem a sok boyracer aki rahegeszti a tuningkipufogot a 100 loerö (vagy kevesebb) akarmire az 1000x roszabb...mert ök meg komolyan is gondoljak, h sport kocsijuk lett
-
Declare
őstag
válasz Kornel #94593 üzenetére
Na hat pont ezt akartam irni multkor....kinek mi a fontos. Ha minden nap joerzessel ülsz be a kocsidba, szereted stb, akkor költs ra több penzt. Ha meg attol erzi magat jol valaki, hogy kimatekozza melyik kocsival jar A-B be a legolcsobban es amit felrarak penzt azt valami olyanra költi, ami neki több örömet okoz, mint az auto, akkor az meg tegye azt.
Ezt meg a multkori fietes aranyos, hany havi fizetesed költsd autora es jegkremre dologhoz gondolom
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #94651 üzenetére
Ez basszus meg nekem is tetszik Es vegre elkezdtek izleses (es allitolag nagyon komfortos) belsöket gyartani a mazda is meg a lexus is. Mondom ezt ugy, hogy nem kicsit vagyok bmw es audi, esetleg volvo manias
Mondjuk ez ahogy neztem a legujabb is250 ami azert 10 milla alatt nem igen van hasznaltan sem.
Amit Tsebacsi nezett...328i hmmmmmmmmmmmmmmm
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #94688 üzenetére
Hat igen...ezt Neked kell merlegelni Bmw vezetesi elmeny az viszont nyammm gondolom a merga is, de nekem nem tetszenek (ok, uj E es CLA az igen)
Viszont a teli utviszonyok mellett, föleg ha videken hasznalod, akkor azert keszülj, hogy 2x50kg os cementes zsak vesz el nemi helyet a csomagtartobol
-
Declare
őstag
válasz Kornel #94800 üzenetére
Nyilvan vannak problemak a kis turbokkal, de mindennel az elejen. Ha ezt szepen sikerül olyan szintre fejleszteni, hogy ne legyenek lanc nyulasok, meg gond nelkül menjen, akkor jo lesz szerintem....nekem tetszik a turbo nagyon. A mazda majd farigcsalja a szivobenzinjet, hogy na meg 0,1 decivel kevesebbet egyen, meg meg 1 loerövel többet tudjon, addigra a nemetek meg olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos remelem
Viccen kivül egy szivo benzinnel, ha dinamikusan akarsz autozni kell a magas fordulat, amivel jön a magas fogyasztas es szerintem mindig igy is marad. Egy turbonal nem kell magas fordulat....fejlesztes fejlesztes es jo lesz az
Erre a japanok tudnak csak szivobenzint csinalni....ezt meg inkabb hagyjuk...
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #94803 üzenetére
Joo persze a tervezett elavulas nem mai talalmany...volt 30 eve is meg ma is.....de az nem erdeke senkinek, ahogy egyik simerösünk az 1.2tsi vel, hogy területi kepviselökent kb egy ev alatt beletett 60 ezret a kocsiba es 120 ezernel kb kukaba toltak az egesz kocsit, mert folyamatosan szervizben allt....turbo miatt.
En pl az 1.4 tsi vw konszern motorokat szeretem. Nyomatekos, dinamikus, gyilkolva 10-12 liter, ovatosan 5-7 liter. Hogy 10 evesen mi lesz velük jo kerdes. Erre irom, hogy ezt csiszoljak, fejlesztik en siman elkepzelem, hogy par ev mulva nagyon jo motorok lehetnek.
Egy szivobenzinben szerintem nincs több. Par loeröt, par deci minusz fogyasztast biztos lehet kicsiholni....ellenben turboval szerintem sok fejlesztesi lehetöseg rejlik meg.
(#94802) neduddki Pont erröl beszelek vannak jelenleg problemak....de azert most sem lehet összehasonlitani egy maganszemely downsize benzines verdajat aki figyel ra es megadja a kocsinak amit kell, vagy egy ceges "mindenki autoja" kis köbcentis turbot....hideg padlozas, pörög amit bir egesz nap, huppppsz mar 40 ezer es nem volt olajcsere, ja csereljünk, jaa hogy elfogyott az olaj, mert pörgeteskor megette, de senki nem nez ra soha az olajszintre.....stb. Cegnek turbos, de plana pici downsize turbos....örültseg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Uh, na azert ezt gondold at, mert ilyen szamarsagot regen olvastam Ha valaki rövid tavokra/gyakori inditgatasra hasznalja az autojat, ugy lemerül az akku mint a pinty...plane hideg idöben, plane ha dizel autorol van szo, plane ha riaszto (pl ultrahangos van benne stb...)
-
Declare
őstag
En a tenyre irtam, amit irtal, tenykent. "kedves kontar baratom tevedesben vagy megint, akku melle nem kell toltot is venni, a generator tolti" Ez igy önmagaban butasag....mar ne is haragudj.
Nekünk meg ha jol emlekszem 2004 környeken az akkor 3 eves vw Bora kocsink merült le egy sieleskor egy het alatt. Azota apum rendszeresen tölti mindegyik kocsit otthon es eszre is venni ha par honapig nem volt kabelen akkor töltes utan sokkal könnyebben indul stb.
Nekem az astra 1x koppig lemerült, de ott valszeg akku hiba is volt, de a müszer nem mutatta ki, de addig erösködtem, amig kicsereltek, azota az uj akkut is töltenem kellett, mert gyengült az öninditozas.
Szoval ez a tölti a generator, nem kell akkutöltö, ez max nem telen, nem dizel, nem riasztos es inditas utan legalabb 10km-t nem varosba pöfögös auto eseteben tudom alairni.
Amugy meg ha jol emlekszem, pont Te voltal aki ugyancsak kritizalta a "tenykent allitok valamit, mert nekem igy van" tipusu hszeket elkepzelhetö, hogy van olyan autos, aki nem pont olyan kocsival, nem pont olyan akkuval, nem pont olyan tavokat tesz meg mint Te?
-
Declare
őstag
En pl hiaba megyek 20k km körül evente (Mo-No utjaim miatt), sokszor van, hogy helyben pöfkölödöm, inditok, megallok, bolt, benzinkut, valami elintezni....es ez biza megeszi az akkut, plane telen.
(#94961) neduddki ebben meg ott a pont maximalisan.
Sorry de most 1 pontot a masik oldalnak kell adjak
Szvsz akinek autoja van, ott nem ördögtöl valo egy töltö amire ra lehet dugni a kocsit nehanapjan.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
En mondjuk eddig meg 90% ban azt tapasztaltam az elet minden területen, hogy ami dragabb az jobb is (elektronika/ujsag/kaja/szolgaltatas...akarmi)....igen van az az 10% ami kivetel. Aki mast mond, annal meg meg azt tapasztaltam, hogy sose probalta/probalhatta a jobbat es nyugtatja magat, h ugyan olyan jo a masik is. Ez a tipikus kedvenc szövegem a "tul van arazva"
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #95453 üzenetére
Mar többedszer irod ezt az audi dragabb Nemetorszagban, de nem ertem miert? Utakon kb ugyan olyan aranyban latni, söt talan audibol többet. Most rakerestem a 3as bmw, a4 audi ra 2011-2012 60k-70k km között gyakorlatilag pöccre megegyezö arakon mennek az azonos 3 as es a4 audik.
Amiket otthon dobalnak az ember utan 2.0 dizelekazok valszeg olyanok is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tankblock #95492 üzenetére
En ezeken csak mosolyogni szoktam . En is anyum 1.4 polojat hasznaltam sokat es aki azt irja, hogy nem lehet vele közlekedni, hat ott mashol van a hiba . Jaa hogy nem lehet vele ugy elözni, hogy 5. lepadlozom 90 nel es hussss....nyilvan es mondjuk közuti elözesnel pörgetni kell, kis lendület kell az elözeshez, de ha valaki tud vezetni szepen dinamikusanl lehet vele közlekedni. Autopalyan meg 140-150 et is tartja, erdi emelkedön 5. be 130 nal padlozva lendület nelkül gyorsul....stbstb.
1.4 varosi auto, de siman lehet vele dinamikusan közlekedni, csak tudni kell vezetni.
(#95490) Tsebacsi: Nekem hasonlo kocsim van 1,7cdti 110 lo astra gtc es ugyan 5 emberrel meg nem probaltam, de 1-2 emberrel siman jo kis auto. Takarekos es semmi szegyenkezni valom nincs az autobahnon . Persze az embernek tudni kell a helyet es ne apud e mercijehez, vagy a kiszemelt 328i hez hasonlitsd de annak az 1 eves amortizacioja+fenntartasi költsegebeöl en 2 evig autozom tankolasokkal mindennel együtt kinek milyen elethelyzetben, mi a fontos, en elsö autokent olyan boldog vagyok vele mint az allat
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95496 üzenetére
Azert szerintem minden ferfi embernek becsurg egy nagy löerös, nyomatekos autotol baromi jo is az es nagyon lehet elvezni csak normalis autozaskor is, hogy egy elözesnel csak odalepsz, felpörög, felüvölt es huuuuuz
En csak arra irom, amikor valaki mondja, hogy egy 1.4 az csak utakadaly es eletveszely, meg nem lehet vele elözni stb...en is ültem olyan ember mögött, aki 1.6 os boraval 4 emberrel, csomagokkal ugy elözött, hogy 90 nel 5.ben....mondom wazze, miert nem kapcsolsz mar vissza, oke, hogy egyenes az ut, senki nem jön, de azert csak idegesitett, hogy 5 perc alatt haladtunk el a masik mellett....azt mondja, minek, sokat fogyaszt es nem tesz jot a motornak....na mondom akkor nincs több kerdesem Hat igy tenyleg balesetveszelyes es utakadaly az auto, de erröl nem a kocsi tehet...
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #95500 üzenetére
A J astrat sokan szidjak, amiatt, hogy nehez, nem megy. Nekem H van, J be meg nem is ültem, de nagyon sok rosszat hallottam mar roluk. Nem is ertem, hogy a J astrarol, amiben a motor erösebb, mint az enyemben, miert ir mindenki ilyen silanyakat . Lehet elmegyek most mar kivancsisagbol kiprobalni egyet
Ok az 1.4 motoros J aastra az valoszinüleg durva challange
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
Sracok, ezt nem tudjatok, milyen felni lehet? Jött mar ilyenre megfejtes, ezert hatha
-
Declare
őstag
válasz !Overdose! #95607 üzenetére
Az ezüst erdekelne. Az elegge bejön, de nem tudom, ilyen gyari felnit meg nem lattam. Lehet ez csak Amiban megy.... sajna hasonlot se igen talaltam :/
-
Declare
őstag
válasz !Overdose! #95610 üzenetére
Köszi, jo tipp!
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #95784 üzenetére
Ez mar azert jopar eve megy az autoknal. Pirosnal üresbe rakod, felengeded a kuplungot es leall. Kuplungot benyomod ujraindul.
Viszont ezt en sem ertem....en meg ugy tanultam, hogy 1-2 perc varakozasnal nem is allitjuk le a motort. Motornak sem tesz jot (meg az öninditonak) es a fogyasztasnak sem Most meg a kis dizelekben is van ez a technologia. Nem ertem en sem, hogy csinaljak, hogy nem art a motornak es legfökep, hogy jo a fogyasztasnak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #95790 üzenetére
Nyilvan nem csak a manualisban van, en csak azt ismerem Automataben meg gondolom ahogy felengedi a feket akkor indit. Üzemanyag fogyasztas csökkentese a lenyege (Start-Stop rendszer es egy ilyan A betü a jele körülötte nyilacskaval).
De mondom en sem ertem, hogy miert jo az üzemanyag fogyasztasnak, amikor en meg nem igy tanultam....mondjuk az mar majdnem 10 eve volt
-
Declare
őstag
En meg pont forditva vagyok ellatva ilyen ismerösökkel, es ami meg erdekes is, hogy senkinek nem volt meg baja vele. Se merülö akku, se meghibasodas.
Komolyan mondom, vagytok egyparan itt, akik nem is ertem miert jarnak autoval a jol bevalt lovaskocsi es gözmozdony helyett es minek hasznaltok okostelefont, amikor milyen jol müködött evszazadokon at, hogy tüzetgyujtottak es azt meglatta a szomszed faluban a delikvens, aki lorapattant, atvagtatott es megkerdezte, hogy na mi van miert hivtal "Azokbol a regi jo dolgokbol nem maradt semmi"
(Qru, ez most nem csak Neked szol )
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95800 üzenetére
Legszebb peldam erre a csaladban egy 1.4 tdi punto. 3 eves.
Volt mar a kis olasz csoda 3000 km es europa trippen azon kivül kb varosban 2. autokent funkcional, munkahelyre jaras, bolt ilyenek. Se akku baja, se semmi mas. Szepen teszi a dolgat. 3 eves, az meg nem a vilag vege tudom, de az autonak a megvetelekor sem szavaztak bizalmat
Pedig aztan ebben van minden amit lehet fujolni. Kicsi, low budget, olasz, dizel, turbos, star-stop, automataklima........automata valto az nincs benne
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95805 üzenetére
Egyetertek!
En is kivancsi leszek, ha meglesz akkor meg akkor igerem beszamolok. De Te irtad, hogy 4-5 ev mulva vajon nem hullik e szet eg yilyen auto, meg 2 evente akku csere. Na ezeket a kis punto megcafolni latszik (a 4-5 evtöl is mar csak 1 evre van )
Amugy meg nem hülye a rendszer, ha hideg a motor nem allitja le, csak ha mar üzemmeleg, illeve ha pl dugoban egymas utan sokszor eljatszod a megallast akkor utana egy kis ideig nem allitja le, hiaba teszed üresbe. Szoval nem "esz nelkül" mindig, minden üresbeteveskor all le.
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95808 üzenetére
"biztos nagyon frankón lehet vele a határértékeket hozni, meg remekül mutat a marketinganyagban, de amíg másodkezes autótulaj vagyok, aki majd 4-5 év múlva lát ilyet, addig élek a gyanúperrel, hogy nem lesz őszinte a mosolyom vele."
Na most ez nekem azert azt jelenti, hogy nem bizol benne, hogy 4-5 ev mulva, ha vennel egy ilyen autot, akkor nem lenne vele minden bajod jo ezt sarkitottam egy picit ki
(#95809) Qru Persze ez ok! De semmi nem ugy születik, hogy csettintenek es voila, lön tökeletes rendszer , en csak azt mondom több toleranciat es kompromisszumot, ha senki nem fejleszt es probal ki semmit, akkor sehova nem jutunk.
Amugy ezt a nem er semmit sem ertem. Ha jol tudom a generator az folyamatosan tölt, megallas nelkül. Ha üres az akku, ha nem. Akkor ez hogy van?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- EAFC 24
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- PHP programozás
- Politika
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen