Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz DeFranco #94803 üzenetére

    Joo persze a tervezett elavulas nem mai talalmany...volt 30 eve is meg ma is.....de az nem erdeke senkinek, ahogy egyik simerösünk az 1.2tsi vel, hogy területi kepviselökent kb egy ev alatt beletett 60 ezret a kocsiba es 120 ezernel kb kukaba toltak az egesz kocsit, mert folyamatosan szervizben allt....turbo miatt.

    En pl az 1.4 tsi vw konszern motorokat szeretem. Nyomatekos, dinamikus, gyilkolva 10-12 liter, ovatosan 5-7 liter. Hogy 10 evesen mi lesz velük jo kerdes. Erre irom, hogy ezt csiszoljak, fejlesztik en siman elkepzelem, hogy par ev mulva nagyon jo motorok lehetnek.

    Egy szivobenzinben szerintem nincs több. Par loeröt, par deci minusz fogyasztast biztos lehet kicsiholni....ellenben turboval szerintem sok fejlesztesi lehetöseg rejlik meg.

    (#94802) neduddki Pont erröl beszelek :) vannak jelenleg problemak....de azert most sem lehet összehasonlitani egy maganszemely downsize benzines verdajat aki figyel ra es megadja a kocsinak amit kell, vagy egy ceges "mindenki autoja" kis köbcentis turbot....hideg padlozas, pörög amit bir egesz nap, huppppsz mar 40 ezer es nem volt olajcsere, ja csereljünk, jaa hogy elfogyott az olaj, mert pörgeteskor megette, de senki nem nez ra soha az olajszintre.....stb. Cegnek turbos, de plana pici downsize turbos....örültseg :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák