-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz Kornel #95650 üzenetére
Most cseréltem ebből a teszkós akcióból a GE 120%-osokra az izzóim, és elég gagyin néznek ki mellette a sima helyzetjelzők, ezért gondoltam, hogy cserélem.
eBayen elég komolynak kinéző, több SMD-s, vagy akár CREE LEDeket is lehet kapni - ezek akkor mind felejtősek?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
TaaT
veterán
válasz Kornel #95650 üzenetére
SMD Led már jó helyzetjelzőnek, és simán jobban világít mint a sima izzó. [link] [link]
Persze az Osram tagadhatatlan előnye hogy legális.
LógaGéza: "Azok is csak sima izzósak lehetnek?"
Hivatalosan igen.
Amúgy a tompított/ködlámpa/refit leszámítva minden izzóra van működő alternatíva csájnából, csak nem olcsó (nagyon nem) és nem legális.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
-
nagyúr
Ez elvileg jégfehér, de még nem jött meg. Novemberben műszaki, szerintem majd utána rakom be.
Egyébként havernak van ilyen bent a corollában, nekem nem tűnt fel amíg nem mutatta, de annyira nem esztétikus
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #95654 üzenetére
"Mennyire látszik konkrétan a LED izzó nappal?"
Ez a fényszóró felépítésétől függ.
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
-
-v-
addikt
Hát jöttem haza Gödről, felhajtottam az M2-esre, ott 2x2 sávos az a rész, és miután felmentem rögtön ott egy teherautó szüttyögött külsőben úgyhogy azt még gyorsan ki is kerültem a belsőben mielőtt újra 1 sávos lesz ...
aztán látom ott állnak az út szélén aztán ahogy visszasoroltam már indult is el na mondom int is le ... kicsit ott elkezdtem aggódni mert tök véletlen majdnem leforgott a negyedik, szóval először azt gondoltam abból lesznek a gondok De nem volt hálistennek náluk tripod, már ott repkedtek lelki szemeim előtt a 6 számjegyű összegek ... aztán igazoltat és gyanúsan szüttyögött ott akkor sejtettem lesz még valami.
Aztán kérdezi tudom-e hogy közúti szabálysértés követtem el, és elismerem-e ... hát mondom mivel nem tudom mit követtem el ezért nem Hogy ott előzni tilos van ... mondom hol, a 2 sávoson, szaggatott vonallal?
De hogy szálljak ki nézzem meg.. kiszállok mondom szerinted ellátok addig? Mondom bazeg ugyanolyan 2 sávos mint a másik irányba, ne szórakozz már ezzel az előzni tilossal. Aztán mondta hogy de a végén már az van, mondom jó .... jófej volt végül mondta ez 6 pont lenne meg mittudomén mennyi pénz, de figyelmeztetéssel megúszom, mondom thx Megnéztem most, tényleg előzni tilos van Mondjuk még előtte kezdtem el előzni, bár biztos belecsúsztam, na mindegy elengedett aztán úgyhogy nem volt végül zsanettozás
Mondjuk nem pontosan értem, mert azt tudom hogy előzni tilos tábláig be kell fejezni az előzést (ugye?),
viszont mivel én már előtte soroltam ki (rögtön ahogy felhajtottam kb. szóval még a tábla előtt) ezért a táblánál már belsőben mentem .... és ez párhuzamos közlekedésre alkalmas 2 sávos út itt, szóval ennyi erővel akkor mindenki aki a tábla magasságában még a belsőben van az büntetendő? Nem hiszem ...makacsul mondtam amúgy hogy nem ismerem el mert még ha bele is csúsztam, onnan ahol ők álltak aztán rohadtul nem lehet amúgy megmondani előtte előztem-e még pont vagy már ott, kb. simán mondhattam volna hogy befejezni is befejeztem előtte ... -
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #95660 üzenetére
Az engem is érdekelni fog, bár szerintem nekem ennyit megér az, hogy ne kelljen mindig parázni ha rendőrt látok.
Azért a felső féklámpacsíkért (még mindig nem tudom mi a hivatalos neve ), és a rendszámtábla-világításért is büntethetnek?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Dyrtyho
senior tag
Szerintetek friss jogsival lehet teszt vezetésre jelentkezni ?
best regards, egy fórumozó blogger
-
Kornel
veterán
-
Integrale
veterán
1.4-es Polo Classic
Telefonrol valamiert nem tudom megosztani a kepet. Torolheto a komment!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
-
Kornel
veterán
én is most akartam linkelni.
a konszern azért elég szépen képviselteti magát, de a bajorok is zárkóznak szépen, természetesen az FF se maradhat ki.
azért érdekes, hogy egyesek tudnak jó láncos vezérlésű motorokat gyártani, egyesek pedig nem. -
#16514048
törölt tag
Mondjuk az kicsit érdekes, hogy a bevezetőben azt írják, hogy tökéletesen egybevág a tapasztaltakkal, ennek ellenére az első motor rögtön az Alfa 2.0 TwinSpark, ráadásul azt írják, hogy ez még kényesebb mint a kisebbek. TC-n amikor valaki 156-os Alfáról érdeklődik, mindig ezt a motort ajánlják, mondván ez egyáltalán nem problémás az 1.6-ossal szemben.
A 2.2-es Opelt is mindig megemlítik ha Vectra C-ről van szó. -
nagyúr
válasz #16514048 #95687 üzenetére
Ez azert van, mert a TC-s tanacsok varosi pletyakbol taplalkoznak (Jozsinak is az vo't, es semmi baja, meg Gazsihoz a Skoda szakszervizben allandoan Skodakat visznek, szoval tuti rengeteg Skoda szar...), ez meg viszonylag nagyobb adattomegbol.
while (!sleep) sheep++;
-
Integrale
veterán
válasz #16514048 #95687 üzenetére
Általában azért ajánlják a nagyobbat, mert nem fogyaszt számottevően többet a kisebbeknél, de jelentősen jobban megy. Gyakoribb, jó minőségű olajcserével pedig elég szépen el lehet kerülni az ilyen hibákat, hideg hajtások elkerüléséről nem is beszélve, de ezt többször is kiemelték már.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz runner 125 #95695 üzenetére
Mondjuk mert a 10-ből 10 helyen elmondott szar allroad nem szar?
(#95697) Integrale : mondjuk ilyen elvakultaknak fakocka való, az nem okoz meglepetést
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #95695 üzenetére
Ő az a fajta Audi mániás, aki azt állítja, hogy ha 4 karika van az elején, akkor az ki van zárva, hogy szar legyen.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
bringások.
csak nekem tűnik úgy, hogy legtöbbször a biciklis provokálja ki, hogy veszélyhelyzet legyen egy-egy szituációból? utána meg persze végig anyázik mindegyik, mert ő megteheti.
én rég pofán vágtam volna a legtöbbet, azt vegye fel
pl. megtiltanám, hogy egy pirosnál álló kocsisort (főleg buszt!) megelőzzenek, hogy aztán újra mindenkinek ki kelljen kerülni a biciklist.
akkor tényleg menjen a járdán, csináljanak biciklisávot, vagy akármi, de ez így a nem egyenlő közlekedési felek kresz által is támogatott szándékos veszélyeztetése, ugyanis a biciklisek "szabályosan" játszhatnak kamikázét bárhol, bármikor.
ráadásul olyat se sokat hallani, hogy egy biciklist megbüntetnek, mert szabályt sértett, így nem is foglalkoznak vele, hogy szabályosak legyenek, hisz úgyse lesz következménye. -
nagyúr
válasz Kornel #95698 üzenetére
> csak nekem tűnik úgy, hogy legtöbbször a biciklis provokálja ki
Igen, csak neked. Eleg sokat kozlekedtem bringaval Budapest vagy nagyobb meretu nyugat-europai varosokban, es egy ilyen utan jo esellyel felfuggesztett varna a (busz)soforre, de idaig nem jut el a dolog, merthat meg sem tortenik. Itt embereletekrol van szo -- meg akkor sem jogos letolni egy bringast csuklosbusszal (csuklosbusszal, vazz!), ha a leheto legkocsogebb modon viselkedett. Ha valaki nem kepes ezt felfogni, ne menjen emberek koze.
> én rég pofán vágtam volna a legtöbbet
Hahaha, micsoda tipikus forumos beszolas
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
válasz Kornel #95698 üzenetére
Ja-ja. Ugyan ezért a picsbe leszek kívánva, de jó lenne végre tudomásul venni hogy a biciklis, segédmotoros és motoros nem egyenlő az utakon az autóval. Lehet h bizonyos esetekben gyorsabbak, de a vért a kocsiról kell majd lemosni ha túl öntudatosak. Pláne nem várható el -hangsúlyozom szerintem, aki motoroztam és bicikliztem is kb 11 évig- hogy mindenkire és mindenre az autós figyeljen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html