-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Declare #95499 üzenetére
Inkabb idegesito szerintem hogy a totymorgos forgalomhoz kepest egy foloslegesen tulmotorizalt autoban ulsz ... ranezel a gazra mar nekimentel pisabacsinak stb. Szerintem sok szempontbol stresszmentesebb egy gyenge fos ...ebbe az 1.25-os fiestaba is beletekertem most egy ezrest, tok jo vele kozlekedni, annyira nem megy h gyakorlatilag folytonpadlo van, vagy nem nyomod vagy padlo. De teljesen jo, sokkal kevesbe volt bennem a faszom haladjunk mar erzes mint a sajatommal. Ez van ennyit megy kesz.
-
nagyúr
Van egy nagyon jó tulajdonsága a nem túlmotorizált, hanem inkább elegendően erős autóknak, amolyan 1.8-2.0 köbcentitől 3.0-ig nagyjából: A köbcenti/és-vagy/turbó miatt az autó kellően erős, nem kell padlógázon állni, hogy tartani tudd a forgalom illetve a saját ritmusodat, és még nem is fog annyit fogyasztani, mint az állandóan pörgetett kis csodád.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Főváros, de miért is reménytelenül túlmotorizált? Egy kétezres-háromezres benzines vagy dízel?? Csak városba oké, az, de elég kevesen vagyunk aki csak itt használja a kocsit. Plusz aki mondjuk a szabadság hegyen dolgozik vagy lakik, annak kényelmesebb egy erősebb kocsival felcaplatni, mint egy 1.2-es kis kocsival ami hármasban már fullad teszem azt. Ha én is csak városban járnék, biztos nem vennék 1.5/1.6-nál nagyobb motort, de le akarok menni a balatonra is, síelni, tengerpartra teszem azt, és oda már nem hátrány egy nagyobb motor a sok csomaghoz/emberhez.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #95500 üzenetére
A J astrat sokan szidjak, amiatt, hogy nehez, nem megy. Nekem H van, J be meg nem is ültem, de nagyon sok rosszat hallottam mar roluk. Nem is ertem, hogy a J astrarol, amiben a motor erösebb, mint az enyemben, miert ir mindenki ilyen silanyakat . Lehet elmegyek most mar kivancsisagbol kiprobalni egyet
Ok az 1.4 motoros J aastra az valoszinüleg durva challange
[ Szerkesztve ]
-
-
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
válasz tboy93 #95517 üzenetére
Nem, gyári. Dupla és nyitható, szóval a hátsó ülések fölött is van üveg, nyitáskor arra csúszik rá az első sor üvege.
Declare: köszi. Ez egy nagytakarítás után készült, a rendszámtáblatartó nem is került vissza, a rendszám azóta ragasztva van, meg keret nélküli tokban.
Sopron city :)
-
TaaT
veterán
válasz Declare #95499 üzenetére
"en is ültem olyan ember mögött, aki 1.6 os boraval 4 emberrel, csomagokkal ugy elözött, hogy 90 nel 5.ben..."
Hasonló motorizáltságú golffal pl én sem kapcsolok vissza 90-nél, igaz, max 1 utassal közlekedem, és hát a golf egy kicsit könnyebb is egy Boránál.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Jaj srácok én nem vagyok bojrészer szorri
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
Van jó minőségű utólagos panorámatető? Hm, ez az egy dolog amit hiányolok a HR-V-ből.
(Nah jó, a 6. fokozat mellett.)
Mennyire lesz gyárias egy ilyen projekt?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #95528 üzenetére
Én régen nagyon szerettem volna E38-ba schiebedach-ot utólag, de rájöttem, hogy (mint ebbe az országba bármilyen téren) a kivitelezés a szűk keresztmetszet. Szerintem ember nem csinálja azt meg gyári minőségben : - )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
jozefgucci1
addikt
válasz runner 125 #95528 üzenetére
Meg a projektoros lámpámat és a 2.2 I-CDTi-t kihagytad Amúgy az a dupla panoráma baromi hasznos dolog olyat dob az ember hangulatán a gyerek is imádja .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #95528 üzenetére
Olyan ami nem ázik be? Hááát... Ismerős vágatott (igaz nem hr-v-re) és folyton szívott vele.
#nincsbennetarcsi
-
hdman
őstag
válasz runner 125 #95528 üzenetére
Egyik ismerősömnek volt egy nagyon régi 7er bömbiben, asszem webasto volt. Az nem maradt meg, hogy mennyi volt, csak annyi, h brutál sok
Sopron city :)
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #95529 üzenetére
Noh igen, a másik amin elgondolkodtam, h minden autó tetőíve más és más, kérdés h ezek a multi megoldások mennyire képesek tartósan felvenni az adott ívet.
Illetve, a ez a kibuktatható megoldás kevésbé szimpatikus, ahogy rákerestem létezik a tető síkjába csúszó is, csak jóval drágábban.
Áh, nem kell ez nekem, folyamatosan azon agyalnék, h beázik.jozefgucci1
Áh, ebbe nem kell a diesel.
Gondolom. Volvo-ban csak sima tetőablak van, de már az is javít a térérzeten, hát még a panoráma.tboy93
Elolvastam, a beázásról csúnyán hallgatnak, pedig google-ban rákeresve több helyen is találtam e kapcsán bejegyzéseket.
Qru
Pont ezért nem tudnám magam meggyőzni, h kell ez nekem.
hdman
Utángyártottból más márkát itthon nem is találok, csak Webasto-t. Egy motoros, tetősíkjába csúsztathatóért biztosan elkérnek 250k-t.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hdman
őstag
válasz runner 125 #95535 üzenetére
Becsukva az enyém is hasonló, kinyitva pedig ilyen:
Sopron city :)
-
ReSeTer
senior tag
Olvastátok az origo-s "alig van dízel magyarországon" cikket?
Csak nekem tűnik egy óriási baromságnak? Bármilyen autót nézek hahun minél fiatalabb, annál kevesebb benzinest találok. Sőt, már 2000-es éveknél előjön ez a jelenség.
-
nagyúr
A mai Tesla-sajtotajra ki mit var? (Erdekel egyaltalan valakit rajtam kivul?)
while (!sleep) sheep++;
-
Érdekel, mert terv h legyen egy
Én annak örülnék ha bejelentenék a gyár indulását, meg egy rendes EU hálózat kiépítésének az elkezdését.
Kedden a pályán egy Bolgár rendszámú tesla s-t előztem meg , mert a szerencsétlen nem mehetett csak 90-nelhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
jozefgucci1
addikt
Becsületesnepper .: "Ha egy japán szívó benzines és egy kis turbós modern autó közül kell választani, a válasz csak egy lehet. Japán szívó benzines, az kell önnek."
Itt az előzmény .: zívó benzin vs TSi
Függetlenül attól , mert ő írta én osztom a véleményét és abban igaza van hogy egy új autót könnyű dicsérni , de ezek a szívó benzinesek már letették a megbízhatósági asztalra a kézjegyüket .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #95543 üzenetére
Én ezért veszek nagy turbósat A japán szívóbenzines jóvolt, köszönöm, elég volt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
giigz
veterán
válasz jozefgucci1 #95543 üzenetére
"Ha egy japán szívó benzines és egy kis turbós modern autó közül kell választani, a válasz csak egy lehet. Japán szívó benzines, az kell önnek."
Atya világ, mekkora közhely lett mára ez a mondat
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Tsebacsi #95546 üzenetére
Nekem sem kell többet szívó. A 20VT Kappa után vágyok vissza egy erős feltöltött benzinesbe, esetleg dízelbe.
giigz: Egyébként is mintha a megbízhatóságon kívül nem is léteznének más szempontok...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
jozefgucci1
addikt
Nem véletlenül lett az ami .
Amúgy meg láttunk már karón varnyút Vegyenek sok TSI-t az jót tesz a német iparnak .
Overdose .: Mert talán a megbízhatóság a legfontosabb ! Ha ez egy milyen kalapácsot vegyünk fórum lenne akkor lehetne más a prioritás
[ Szerkesztve ]
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...