-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
ennek a nagy része nálam is megvolt amikor el akartak adni nekem egy autót
- garázsműhely
- más névre szóló adásvételi
- 120k-val befenyegetés ha tőlük akarom megvenni
- a kocsi gtk-ra volt töve és még a légzsák fedele sem volt rendesen visszarakvaaz volt az első kocsi amit láttam, egyébként annyira rendben volt, ha nem tudom róla előre hogy totálkáros volt (meséltem már a sztorit) lehet rám is melegítik.
-
AmunRa
aktív tag
Ezen sem csodálkozok, hogy ilyen van Magyarországon. Inkább azokon akik ennyire megbíznak itthon egy másik emberben, főleg ennyi gyanús dolog volt. Lehet, hogy olyan jövedelme van, hogy ez nem sokat számít neki. De jó lenne, ha én is megtehetném!
Garázskapúnyitó motort milyet érdemes venni? 7,0m2 a kapu. 50k körül jó lenne kijönni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #95894 üzenetére
Teljes mértékben megyegyezik a véleményünk. A fókás bosszút remélem nem vetted komolyan.
Csak nem akartam, hogy a fóka tulajok azt érezzék, hogy lenézem a márkát vagy a típust, ez egyáltalán nem így van, de lehet kicsit keményebben fogalmaztam a kelleténél, úgy kellett volna írnom, hogy nekem mennyit ér, az közelebb állna a valósághoz...
Sajnos nagy hibám, hogy fenntartási költségnek én csak az alkatrész árát számítom, a beszerelést nem, pedig a nagy többsség nem tudja megkülönböztetni a jobb gömbcsuklót a bal talpas gömbfejtől.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz AmunRa #95902 üzenetére
megvan ennek a pszichológiája. egyrészt ők hetente több autót adnak el, te meg jó eséllyel ~5 évente veszel egyet
nyilván ő benne van a dolgokban nyakig, te meg nagyjából azt sem tudod, hogy merre hány méter. alap dolgok nyilván, meg a józan paraszti ész, de az ördög a részletekben van. mi itt jól eldiskurálunk erről, meg másik 1000 ember különböző fórumokon, a maradék két-hárommillió meg úgy vesz autót ahogy tud saját kútfőből.*
másrészt meg az is az ő malmukra hajtja a vizet, hogy mire odakerülsz, addigra jó eséllyel egyrészt tele van a törpöd a sok lyukra futással és túl akarsz már nagyon lenni ezen az egész kellemetlenségen, amit a használtautó-vásárlás jelent, és amikor meglátod a ránézésre rendben levő autót, akkor te azt nagyon fogod akarni. és a nagy nagyon akarásban engedékenyebb leszel a részletekben, mint ahogy azt józan ésszel, vagy külső szemlélőként tennéd.
és ezt ezek a csalók, sőt a kereskedők általában nagyon jól tudják és ki is használják, sőt gerjesztik és alkalmazzák.
tapasztalatlanul, félig már elcsüggedve, ott a helyszínen a saját bőrödön megérezve ezeket a dolgokat nem annyira egyszerű a képlet mint innen kibicelve.
hülye volt ez ok, de meg tudom érteni mit gondolt amikor belement.
*és én is hányszor de hányszor le lettem itt már ugatva, amikor elővigyázatosságra intettem az érdeklődőket (jellemzően azok által, akik még egy autót nem vettek, nincs is nekik, vagy ha van, akkor azt aputól örökölték meg), ennél sokkal alapabb dolgokban, mert húúú meg haaa hát ő ezzel biztos nem szarozna hát mit képzelek
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AmunRa #95902 üzenetére
Mindenkinek szamit...különben nem egy hasznalt volvora cserelne a Mercijet, hanem beballagott volna a szalonba lehuzta volna a kartyajat es viszlat. Aki hasznaltautozik, annak legalabbis biztosan szamit.
Engem pl baromira felbosszantanak az ilyenek...es nem az van, hogy behuz egy ilyet es elsunnyog valahova külföldre es lapit, hanem csinalja tovabb a "bizniszt".... Es igen ez ide vezet, hogy senki senkiben nem bizik, es az az alapfelallas, hogy amit mond, annak igaz lehet e vajon a fele?
-
AmunRa
aktív tag
Én építkeztem, senkibe nem bízok meg elsőre. Nagyon rossza a tapasztalatom, vannak rendes szakik is, de nagyon ritka. Őket is becsapják, nem fizetik ki, és gondolom csak alkalmazkodnak.
Amikor valakinek nincs autója és hirtelen kell másik, biztos rosszabb a helyzet. Ilyen szituba nem kerültem, szóval biztos lenne probléma, mert nehéz jó autót kifogni mostanság. Ebbe eddig bele se gondoltam. Az első autómat itt rohasztom az udvaron, nincs szívem eladni. Ha a családi betojna, azzal is ellennék. Nem vagyok annyira autómániás mit ti, szeretem olvasni ezt a topicot, mert nagyjából szinten tart, hogy mire kell figyelni motorokkal, bizonyos márkákkal és típusokkal.
-
-
-v-
addikt
"A Volánbusz alvállalkozóinál közlekedő XMQ 6121G és XMQ 6127 típusú King Long buszok gépészetével soha nem volt gond. Hiszen Euro IV-es Cummins motor dolgozik bennük, a ZF-től érkeztek hozzájuk a sebességváltók és a futóművek. A fékeket a Wabco, a légkondicionáló berendezéseket pedig a Thermo King gyártotta. Viszont minden mással, ami Kínában készült, problémák adódtak."
Ki gondolta volna
-
Gebriel
veterán
Üdv Urak!
Egy autó környezetvédelmi besorolását mi alapján állapítják meg?
Vagy minden autónak megvan fixen a besorolása?
Köszi előre is. -
Gebriel
veterán
-
do3om
addikt
Erről mi volna a vélemény?
[link]Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
Sátán44
addikt
-
-
Kornel
veterán
itt sok mindent leírnak.
évi 20k km alatt nem vennék dízelt.Bár céges autónál a cégautóadó miatt fontos lehet az Euro5-ös normát célzó részecskeszűrő, az amúgy a jelentős hibalehetőség miatt kerülendő lehet. A még adalékot igénylő koromcsapda 60 ezer kilométerenként igényli a nem is olcsó folyadékot, s eredetileg 120 ezer kilométer volt a csereperiódusa. Aztán állítólag sok volt a hőbörgés, az alkatrész drága, gyári felújított egységként 250, vadonatújként 400 ezer forint. Ma már csak teljes eltömődése esetén cserélik, a szakik pedig ajánlják a tisztítóadalékok használatát, meg persze a sokszori autópályás, illetve tartós magas fordulaton autózást. Részecskeszűrős dízelt tehát csak az vegyen, aki sokat autózik.
egyébként meg psa termék, mit vársz tőle?
-
TayRol
veterán
Félve merem belinkelni, de erről mi a vélemény? Barátom kereskedése, és a kiírt árnál olcsóbban kaphatnám meg.
Ám ha óvakodni kell tőle, mint a tűztől, akkor skippelem. Családi autónak, sok pályázással, kevés rövid távú városi kiruccanással (az is inkább 10+km alkalmanként), komótos, takarékos autózáshoz kellene.
Valahol olvastam, hogy a 407SW 2.0HDI az nem rossz konstrukció, és meg lehet venni. Ez így igaz.
-
-
_ATi_1
senior tag
Sziasztok!
Akkor már én is kérnék egy véleményt erről
Hetente 80km városban, 300km hosszabb utakra használnám.
Leginkább az érdekelne, hogy milyen szériahibák, vagy egyéb nagyobb kiadások várhatóak ennyi km után. (feltéve, hogy valós) -
Typhoon47
őstag
válasz _ATi_1 #95928 üzenetére
Használattól függően lehet: kettőstömegu mar cserelve vagy epp most lesz cseres; EGR cseres vagy tisztitasra szorulhat, ha eddig nem volt hozzanyulva; turbonak hibamentesnek kell meg lennie ennyivel; ill. 200.000 kmnel cseres az olajban futo szija az autonak, aminek semmilyen hangja vagy rautalo jele nincs hogy cseres lenne, de ha nem cserelik (gépkönyv irja), akkor vezerles ugorni fog. Enyemnel (192k) mar a fogak kezdtek morzsolodni benne. Váltónak szintén még hibamentesnek kell lennie, meg úgy minden másnak is. Még az esőérzékelő ragasztása szokott elengedni, de ezek ilyen bosszantó apróságok ilyen idősen. Összességében, ha hozzáértő szerelőkhöz vitték az autót és betartották a kötelező karbantartásokat megfontolandó vétel, egyébként meg kerüld el, mert pont most jön a ráköltős időszaka.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
nagyúr
válasz TayRol #95925 üzenetére
"Családi autónak, sok pályázással, kevés rövid távú városi kiruccanással (az is inkább 10+km alkalmanként), komótos, takarékos autózáshoz kellene."
Nekem kb. pont ilyen idos C5-om van, csak mas motor/felszereltseg, szinten 60k km koruli futasteljesitmennyel kerult hozzam. Tokeletes auto arra, amit irsz -- en is pont erre hasznalom egyebkent. Kiemelkedoen csondes es kenyelmes, fantasztikus ulesekkel. A Focus es tarsai biztos jo autok a maguk kategoriajaban, de ez szerintem mas szint -- en BMW E90 helyett vettem ezt vegul, mert sokkal kenyelmesebbnek ereztem. Ha ramkeresel a topicban, akkor par dolgot irtam mar rola. Ennyi km-el gyakorlatilag ujnak kell lennie belulrol.
Van a Totalcaron is jo sok cikk rola, imadjak. Es miota a C5 II kijott (2008), azota nem derult ki rola semmilyen veszedelmes tipushiba, pedig az mar 6 eve volt.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
válasz TayRol #95935 üzenetére
Én ugyan hülye vagyok hozzá -bárki megmondja, de ha hosszú távra tervezel az autóval, akkor szvsz számolj a nagyobb motorral. Ha jellemzően városon kívül használod, az az 1-2 liter többlet fogyasztás megéri hogy a használat módjához képest túlmotorizált és tudod kímélően használni. Nekem most a 3.0 tdi fogyaszt átlag 7.7-8 litert.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Adott egy B Corsa, és a következőket kérdezném:
Vettem hozzá alkatrészeket, köztük gyertyákat is. Mondtam az embernek, hogy egy elektródásat adjon, erre adott NGK 2 elektródás gyertyákat, mondván hogy sima már nem nagyon van és hogy tőlük inkább ezt szokták vinni ebbe a szériába. Ez mennyire lesz jó? Mert nekem itt valaki mondta hogy a 2 elektródással csak a szenvedés lesz ebből mennyi az igaz?
Ablaktörlőlapátokból kértem valeo-t, mert azt tudom hogy jó, de csak egy féle volt nekik hozzá és a következő a felállás: A hátsóból (350mm) 2 van egy csomagolásban, de olyan 3-5cm rövidebb mint ami most van rajta. Elsőből (450mm) is két ugyanakkorát adtak, és ami rajta van az anyósoldalon rövidebb van fent. Kérdésem az, hogy ezeket nyugodtan feltehetem, abból a szempontból, hogy ez nem ugyan akkora? Nem ér bele semmibe csak bosszant az az 5cm hátul kevesebb felületen töröl
A vízhőfok visszajelző a műszerfalon 90-100ig van skálázva és nekem igen csak bejárja az egész tartományt pörgetéstől függően. Mondjuk 1.2 kis benyás pöcsköszörű-től nem is vártam mást tudom hogy hamar felmelegíti csak hogy ez normális ennél a Corsanal?
Köszönöm a választ előre is!Bocsánat hogy ide írom, de megfelelő topikba nem adtak választ.
Üdv!
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #95935 üzenetére
Szerintem felejtős, ekkora autóban egy 2000-es diesel sem enne többet.
mod.
2.4 D5 kézi váltóval 5,7-6 vegyessel mindig kijön.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz TayRol #95938 üzenetére
Allroad 3.0 cr tdi, tiptroniccal 4x4-gyel és 1880 kg-mal.
MOD :Természetesen tisztán városban rövid távokkal ez 11,5 liter. Viszont ahogy bemelegszik, táblán belül 9, táblán kívül -szigorúan a magam TaaTás sítlusában- 6,8-7 liter.(#95941) emvy : mit merészelsz leírni itt?! Hogy a francia ( meg a német ) nem fosch?!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz TayRol #95935 üzenetére
Nem ismerem az 1.6-os HDI-t, de azt latni kell, hogy ez egy nehez auto. Mint azt mar megbeszeltuk, a tomeg tul sokat nem szamit abbol a szempontbol, hogy a konstans tempot mennyire birja az auto, viszont meredek elozeseket nem fogsz tudni vele bevallalni. Nekem a valtom is masfajta automata, tehat arrol sem tudok nyilatkozni. Fogyasztasilag nem lesz jobb, mint a nagyobb motorok egyebkent, viszont olcsobb.
Szoval ez nem egy csucs-C5, nincs hidro, nincs navi, nincs 200+ LE, viszont ahogy nezem, ez a hahu legolcsobb 2011 vagy fiatalabb C5-je, raadasul elvileg megbizhato forrasbol kerulne hozzad. En azt mondom, menj vele egy probakort -- a tipus nem 'veszelyes', tehat ne azert ne vedd meg, mert fos francia. Ha tul lassu, vagy mittudomen, az jo indok, de egy megnezest meger.
De mondom, azok alapjan beszelek, amit en tapasztalok -- mas motorral, mas valtoval, mas felfuggesztessel, mas karpitozassal, stb. A zajszigeteles viszont mindegyiknel ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
TayRol
veterán
Beszámolták, kintről behozott, jobb első sarvedo lett újra fújva, illetve a hátsó ajtón volt egy karc.
Csak azért nem veszem meg, mert jó áron van, lesz még más is. Egy kört mindenképpen megyek vele, bár a g astra után gondolom más lesz.Ezek szerint ezt a motort, illetve a 2.0 verziót nyugodtan meg lehet venni akár itt akár peugeot-ban?
Milyen másfajta automatád van?
Szerk: ha esetleg nagyon bejön, lehet ezeket az 1.6-okat a későbbiekben chippelni?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Olaszországban főnökömnek volt Grand Picassoja ugyan azzal az 1.6 HDi-vel, meglepően jól viszi még azt a tehenet is, fogyasztás meg valami vicc.
Rokonoknak pedig 407 SW van, szintén 1.6 HDi, hétköznapokban bőven vállalható, nagyon meg vannak elégedve vele.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz TayRol #95947 üzenetére
Ja, de igazabol tokmindegy egy bizonyos szint folott (es alatt). Ugye anno leirtam, hogy probaltam 250 loero folotti 3-as BMW-ket, es azok is foslassuak, ha valaha volt mar nagymotorod -- es ha jol remlik, mi motoroztunk egyutt ejszaka Visegradra A 700 lovas Model S meg meg nincs latotavolsagban... szoval ha 'elfogadhatoan' megy, akkor az mar eleg, 'jol' menni meg ugysem fog
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
TayRol
veterán
Jaja, a régi szép idők. Nem tegnap volt. Ha jól kell menni ott a motor. Nekem arra van szükségem, hogy pályán 140-nél kevesebbet forogjon 4000-nél, legyen csendesebb, mit a Gastra.
Meglátom, a próba út után okosabb leszek. Ennyi km-rel ilyen áron elég jó a csomag-ajánlat.
[ Szerkesztve ]