-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Hopp-hopp, Tesco parkolóban:
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
runner 125
nagyúr
Hm, meglepő.
Nem tudom mennyit számít, én a 2010-es RAV4-et linkeltem, de furcsa számomomra a két érték.
Eleve az ASX hatchback, míg a RAV4 nem csapotthátú.Tom1939
Ha, elsődleges szempont a korrekt fogyi és az emelet hasmagasság, akkor ASX jó alternatíva lehet, feltéve ha lemondasz a nagyobb térről. Fotóról sem tűnik nagy autónak. Kíváncsi lennék pl. egy hátsó fejtérre.
Typhoon47
Nekem sajnos nem kell bemutatni, 3 éve feküdtem úgy 2,5 hónapot egy elcsúszás miatt.
Nyilván kockázatosabb, veszélyesebb, aki két kerékre ül ezt vállalja. De, ezért is írtam min. 125-öst, mert ott megvan az a tartalék, ami egy pesti közelekdéshez már alklamas, nem tolnak le vele szüntelen."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #94303 üzenetére
Igen, meglátogatjuk hamarosan márkakereskedő kollegákat és beülünk az asx-be.
De ha belül akkor mint az i30 akkor az elég. Csomitartó meg az alacsony hasmagasság volt a bibi. De főleg a hasmagasság. És főleg mostanában.5+2 álmoknak azt hiszem vége. Vagy alacsony az alja vagy túl nagy.
Mondjuk pillanatra elgondolkoztam az egyetlen hirdetett ix 55-ön. De az aztán ótvar nagy, automata 3 lityis dízellel. Első hiba és csődbe megyek. Ja és spórolós se lesz ez a konfiguráció.
-
neduddki
nagyúr
válasz Sátán44 #94304 üzenetére
HI!
gyere mele inkabb egy c kombit nezz, sokkal joban fox jarni vele
udv
neduddki
p.s. elvtarsak; gumis toytik ujabb hitterito a totyikban:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Sátán44 #94309 üzenetére
HI!
a c a kompact osztajjt jeloli, tehet golf, astra, krokusz, mazzag3, civic, corolla etc
ha mar mazzag3at melitetted akkor gondolom a c megfeleo meretu Nektek, de inkabb ombi fele nezelodj mint 4d feleudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
-
Laraxior
titán
Bar nem auto, de most veszem....
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
n0rbert0
senior tag
Sziasztok!
Mit szóltok ehhez a C Vectrához? Szerintetek jó vétel lehet?
Meg úgy általában mi a tapasztalat az 1.8-as, benzines, 140 lovas C Vectrákról?mod:
Rick4 Így van ráéreztél 3M az nem 2M. Ha lenne 3 millióm, akkor tuti nem Citroent vennék...[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz n0rbert0 #94319 üzenetére
gyan tudom, hogy a 2M nem három, de 3M-ért 2011-es Citroen C5 grandtour-ok vannak a piacon 110 lovas dízellel, és az ehhez képest egy nagyon komoly autó.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Kornel
veterán
válasz n0rbert0 #94319 üzenetére
ez konkrétan még jól néz ki, de nagyon durván öregszenek ezek, néztem már párat korábban, eléggé le tudnak gatyásodni belülről.
ez nyilván egy megkímélt példány a képek alapján.
viszont ennyiért miért nem veszel egy 1.8 vagy 2.0 avensis 2-t (liftback)?
messze jobb autó, mint ez. -
Kornel
veterán
válasz n0rbert0 #94322 üzenetére
mindenben.
nézz meg 10 tetszőlegesen kiválasztott c vectrát és ugyanennyi avensist.
látni fogod a minőségbeli különbséget.
emellett a két motort össze se lehet hasonlítani.
opel kis túlzással több olajat eszik, mint benzint, egy (jó állapotban lévő) benzines toyotára meg nem kell tölteni két csere között semmit se. -
n0rbert0
senior tag
válasz Kornel #94323 üzenetére
Szerintem egy jó állapotban lévő Vectrára sem kell költeni a kopóalkatrészeken kívül, ha karban van tartva.
A minőségbeli eltérésben valóban igazad van, ebben az avensis más kategóriát képvisel.
Bár, ahogy elnéztem az árakat 2 millióért, min. 2 évvel öregebb, faceliftesek alját lehet kapni Avensisból.mod:
runner 125 11 éves autóért több, mint 2 milliót én nem adnék.[ Szerkesztve ]
-
válasz runner 125 #94325 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
mondom.
nézzetek meg 10 vectrát.
tetszőlegesen. -
-
Kornel
veterán
komolyan mondom, az, hogy itt trollkodsz, az már vicces
elég neduddkit is kibogozni, erre te is ezzel próbálkozol.
de ezt már mások is mondták előttem.de hogy on is legyen
állhat egy kocsi folyamatosan garázsban, télen nem használva, meg esőben se, de ettől még nem ez az átlagos használat.
panelban lakva nem fogok 15-20-ért garázst bérelni, hogy a kocsim bent álljon, nehogy megfakuljon a műszerfal...
vectra tipikusan ilyen, amelyik kint áll, annál látványosan fakul a műszerfal, stb.
avensisnél nem látsz ilyet pl.emellett a motorról egy szót sem ejtettek a nagy német über alles rajongó kollégák.
1.9 tdi óta nem jut eszembe jó német motor. -
n0rbert0
senior tag
válasz Kornel #94335 üzenetére
Nagyon vigyázva lenne rá, és garázsban lenne tárolva. Nem tudom mennyi köze van a vectra 1.8-as motorjának az f astra 1.4 16V motorjához, de ha annyit kell rákölteni a vectrára, mint az f astrára, akkor ám legyen. Ilyen autóm van és a kopó alkatrészeken kívül még nem nagyon lett benne cserélve semmi. Igaz eszi az olajat, ahogy öregszik egyre jobban, de na és? ez legyen a legnagyobb baja legfeljebb az autóba mindig lesz 1 liter olaj tarcsiba.
Most, ahogy nézegetem az avensiseket nem nagyon lehet kapni jó állapotú benzines, facelifteset 2M körül, valóban ennyire jól sikerült, hogy senki sem adja el?? Persze olajkályhából Dunát lehetne rekeszteni.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #94335 üzenetére
nagyon torz képed van a vectráról, vezettem egyet elég tartósan, és amit az kapott (folyamatosan büdös türhő állatok alatt volt cégautó előttem, akik a kocsin álltak bosszút a főnök által elszenvedett sérelmek miatt, plusz üveghangon járatás és sittszállítás (konkrétan egy marék búzát takarítottam ki belőle első takarításkor)...
...szóval amit az kapott, az embertelen, de az a kocsi agyonüthetetlen. mindene bírta, olajfogyás nem volt, állt a lábán a szerencsétlen, hibát nem produkált (na jó egyet, elrepedt az ablakmosó tartálya)
imádtam.
tény hogy kell hozzá egy németes ízlés, de nekem a beltér is bejött, és az sem volt lefingva egyáltalán, pedig nem keveset kaphatott az sem, az alapján ahogy átvettem. a szervízről ahova lett hordva inkább nem is mesélek, kétszer rontottak egyszer javítottak. akkor sem azt amit kellene.
@n0rbert0: ha jól emlékszem 1.6 benzin. talán 1.8. de inkább az előbbi
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DeFranco #94339 üzenetére
Ízlések és pofonok. Te közgazdászként valószínúleg könnyel el tudtad fogadni hogy a beltér tervezőjének a kezét logarléccel verték ha csak gondolni mert nem egyenes és derékszögű vonalakra. Szerintem a kormány miatt fejbe is lőtték
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
n0rbert0
senior tag
más
Egy ilyenért vajon mennyit kérhetnek?DeFranco Szerintem is az 1.8-nak elégnek kell lennie. Én sem vagyok ideges típus (1.4-es asztrával nem is nagyon tudtam az lenni), de mióta vezettem többféle autót, többféle motorral arra jutottam, hogy nem kell többet alul motorizált autó...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz n0rbert0 #94340 üzenetére
Nekem nem, de én nem vagyok ideges típus az úton, nem zavar, ha nem harapja le a fejem a teljesítmény.
Jól mozgatja a kasztnit az a motor, el lehet vele menni rend szerint bármilyen helyzetben jól, klíma persze azért betesz neki, az akkori stílusomnak feküdt, bár nem is voltam beleszokva a jóba.
1.8-as optimális szerintem hozzá, de meg lehet próbálni az 1.6-ot is, érezni hogy hogy megy vagy hogy nem megy.
@bitpork: igen közgazdászként szarukeretes szemüvegem van és derékszögben közlekedek, valamint naponta vasalom a könyökvédőmet.
@kornelka: ez tipikus cégautó volt, nem azt mondom, hogy nem lehet lehányni 10 év alatt, de szerintem egész jól állja a sarat, nem egy foszlós típus.
[ Szerkesztve ]
-
-
Te vagy a kivétel. Mindennel kapcsolatban vannak csendes őrültek. Az insignia bele nekem is teccik, de szegénykém nagyon szűk. Pár hete megpróbáltunk egy biciklit betenni a kombiba, de nem ment Domi meg elnyelte elsőre.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
n0rbert0
senior tag
válasz DeFranco #94347 üzenetére
Igen, de szerintem a vectra 1.8 és 1.6 között elég nagy az ugrás. Mivel az 1.6 ~100 lóerő az 1.8 meg 140. A 2.2 meg üzemanyag fogyasztás/teljesítmény szempontból nem hiszem, hogy megérné mivel csak 15 lóerővel tud többet.
Nekem ezzel a vajszínű bőrbelsővel kifejezetten tetszik.
[ Szerkesztve ]
-