-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz werszomjas #94740 üzenetére
Az 1975-ig gyártott króm hűtőrácsos álló dupla hátsó lámpás csupa króm nagypolski mellett ez a másik "kedvenc" szoci autóm de teljesen abszurd árat kér érte az ember. Posztolt néhányszor a tulaj facebook-on az egyik veterános csoportban, tényleg makulátlan és utolsó csavarig eredeti az autó de akkor is sok érte nagyon. Ha neki lennék én az óceán túlpartján hirdetném meg nem európában hátha ott ráharapna valami gyűjtő aki szereti az igazi ritkaságokat.
-
-
Kornel
veterán
válasz AmunRa #94747 üzenetére
mi az, hogy nem megy el?
meg hogy 100 ezernél motorgenerál?
ezt saját tapasztalatból tudom állítani, hogy nem igaz.
(nyilván minden ilyen általánosításnak van alapja, például az, hogy a legenda szerint a lada mosóolajjal is elmegy, a benzin meg végképp mindegy neki, tán víz legyen benne, de az se gond, ha lyukas a hűtő... na ezeknek meg is van az eredménye, és tényleg kellett a motorgenerál)
szóval 21067 1500s, láncos ezerötös, családban volt 13 évig, utána én használtam még egy évet, 190 ezer km-el adtam el, a motorhoz nem volt nyúlva, semmi, egy tömítés annyi se, és tudta a gyári fogyasztást. kb. aki megvette és értett is hozzá, egyből lecsapott rá, amikor meglátta, hogy milyen állapotban volt a motor. a kaszni más kérdés, az rohadt, meg kapott is pár pofont, de a motor megkapta 10 ezrenként az olajat, illetve normális üzemanyag lett bele tankolva, így meg is hálálta, hogy a legendákkal ellentétben gyakorlatilag hibamentes volt motorikusan. -
Tankblock
aktív tag
válasz Tsebacsi #94724 üzenetére
én is hasonlóan csináltam a előző autómmal. A mostaninak még nem tudtam megnézni a határait, nem volt hol és nem volt olyan idő sem nagyon.
Belegondolok hogy IPB (Integrated Parking Brake, elektromos "kézifék") megáldott autóknál ez az élvezet 100% ig kimarad. Lassan elveszik az autózás élménye....Release the Beast....
-
szőröscica
addikt
Egyébként gondolom mindenki meglepődött, hogy az ADAC teszten a Continental nyert idén a téligumi-teszten.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #94756 üzenetére
mivel a legjobb gumi általában.
adac ide vagy oda. -
giigz
veterán
HI!
nalam a mai story, icipicit felidegesitett, nem sok kellett h utanamenjek
megyek hazafele az egyetemrol ahol tanitok, kis utca a parkolobol kifele, 30-as ovezet, ovoda, stb., es latom, rossz helyen parkol egy auto, remelem a 2 eppen akkor bekanyarodo auto figyelni fog, es vagy odalep neki, vagy megall es var ram, leven elsobbsegem van termeszetesen
elso auto szepen lassan elmegy, mondom akkor a kovetkezonek most mar meg kell allnia, mert en semmi szandekot nem mutattam, hogy huzodnek vagy elengednem... latom toyota yaris, no vezeti... na mondom ez kepes nem megallni, es mire ezt kigondoltam, mar harman voltunk nagyjabol egymas mellett, reflexbol huzodtam szelre, a no csak jon, semmi elnezest, semmi, sot, és most jon ami miatt ideges lettem, DUDAL es mergesen nez, hogy miert nem engedtem el... komolyan nem normalis az ilyen, mit kepzel magarol, meg o dudal... no...
udv
duddukki
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #94758 üzenetére
HI!
vredit nem mertek letesztelni, pontosabban leteszteltek, de nem irtak ki, havon megint elso lett volna, az pedig a conti helye...
udv
duddukki
ps.: egyelore tanar ur, 3 even belul ha minden igaz doktor ur, de akkor mar kuvikkal fogok jarni
feka007: sry, az elobb pont ilyen eset volt, gondoltam leirom a mai story-t, bar sajnos egyre tobb van
ps2.: golfbol 1.6 benzin, nagyon atnezetne, patika allapotuak csaladon belul vagy ismerosi korben elmennek, sokat kell keresgelni, de maga az auto nagyon jo
ps3.: malac passat piros TDI felirattal melyik verzio lehet?
ps4.: mai kedvenc meg a ronggya ultetett 3bmw rozsdas lemezfelnin kormoranon
-
gaborbol
őstag
válasz MunezXBK #94749 üzenetére
Pedig jol mindja bitpork. Exfeleseg nagyfaterja is sofor volt, neki is kint volt az 500K-s, ha jol emlekszem azt mondta meglett volna neki az 1.000.000 is de mire elerte addigra megszuntettek igy nem kapta meg hivatalosan.
O is maga hozta le anno a Merkurtol a "korallpiros" zsigulit azt mondta munkahelyen annyit vezetett, hogy a sajatjaba mar nem volt kedve beleulni, faluba laktak elment a boltba biciklivel vagy, ha bementek a varosba akkor busszal mentek, ingyen utazott.
Meselt sztorikat, azt mondta a kocsi egyszer azott meg amikor a Balatonon nyaraltak ket hetig, mondta melyik evbe, kulonben hoba-esobe, elo nem vette. 25-30 ev utan volt benne 34 Km aztan odaadta aposnak, mert mar csak a biztositast fizette ra, de evek ota nem is hasznaltak. Gondolom itt is hasonlo sorsra jutott a kocsi vagy elhunyt a tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Ez az új X-Trail milyen jellegtelen az elődhöz képest. Bármikor látom a reklámot a tv-ben, azt hiszem, hogy a qashqait reklámozzák.
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #94768 üzenetére
HI!
tul kocka volt mar a regi...
udv
duddukki
ps.: eladas nagyobb lesz igy
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #94768 üzenetére
Ó már hányszor leírtam, h a SUV az kocka!
Egyébként valóban elképesztő ez a szappantartó, szanaszéjjel gömbölyítősdi, nem tudom mikor szoknak le róla ismét.
Tényleg döbbenet a különbség, mondjuk számomra paradoxon az is, h SUV-on küszöbspoiler van...
mod.
Legalább volt karaktere, normális belső tere és pladonig kihasználható csomagtere.
Lassan tényleg nem lesz a G Merdzsán' kívül klasszik terepjáró forma elérhető.mod. 2
De, mellérakhatnánk az új HR-V-t is:
Embléma nélkül nehezen tudnám eldönteni h melyik melyik az elejüket tekintve.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #94771 üzenetére
Ez a kocka...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Rick4
félisten
válasz runner 125 #94771 üzenetére
Ezt az új HR-V dizájnt egy az egyben a Hiunday-tól lopták.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
RetepNyaraB
veterán
Sziasztok!
Ma toltunk par kilometert egy Mazda 3 limuzinba (Sportsline felszereltseg, 2.0 motor) es egy 5 ajtos Seat Leon FR 1.4tsi-be
A Mazda erösen elbizonytalanitott: überkiraly futomü, kormany es valto, 10/10 nekem. Iszonyat gyönyörü belsö kidolgozas, abszolut premium feeling. De jo alacsony epites, baromi hosszu orr (ezt veri le elöször az ember az elsö pesti jardan), az egesz auto döghosszu. Hatso ülesek mint a homokozoban a földön ülve, konkretan a 150 centis gyerek nem lat ki az ablakon es rövidek is, a combom fele alatt vannak. A csomagtarto belogo zsanerja egy rossz vicc ebben az arkategoriaban. Bose hifi? Parasztvakitas maxra jaratva. Brummog, dummog, hiper surround, de ennel a frissen ellopott (grrrr) Megane III grandtour luxe-om rendszere jobb volt, occsobber`. Arrol nem beszelve, hogy latom a hangszoro hatuljan a csomagterben hogy Bose - made in China; Keerem? Azert ugy gondolnam van az a penz
Luxus felszereltseg, miközben a fejtamla 15 eves techinkaval emelhetö feljebb, az anyosülesen semmi se allithato, Head Up display egy vicc, a vezetöüles pedig a 160 centis nejemnek sehogy se volt hasznalhato. Vagy nem latott ki, vagy nem erte el a pedalokat. Az egykori boldogult A4-ben nekem egyedül az ülest kellett lejjebb allitani, minden tovabbi maradt a asszony beallitasain. Ja, hogy a nemet premium praktikum? Kicsit töprengeni kellett volna meg a japan kollegaknak...
Szal ez a jargany, amellyel fülig erve kotorsz az autopalyan el az irigykedö kollegak mellett, a varosban pedig egymas hasat fogjak ugyanezek, mikor parkolni probalsz ket lyukas macskakö köze a Passat meretü japannal, miközben Golfnyi hely is alig van benne. Meg Nemetorszagba is fejcsovalos...Seat? Kicsiparaszt öröme (legalabb is nyugati viszonyban). De wazze beleülsz, 15 sec alatt belövöd az ülest es onnantol minden a kezed alatt van, morog, megy (es kicsit raz). Ja üles. Azert az europai üleskultura (azon belül pedig sajna a nemet) fenyevekkel van a japan elött. Semmi se olyan csinos (messze nem), mint a Mazda, de kinos reszletek sincsenek. Ez a motor is huz, ha muszaj - nem vagyok mar aszfaltbetyar, akinek KELL az 500Nm, mert alatta nincs elet. Eleg a 200Nm is, 2000rpm alatt... A hatso ülesek kb körbepisaljak a Mazdat kenyelemben. Ja, az elsök is. Ha koppig leengedem (es jo melyre lehet engedni) akkor is kilatok. Ennyi. Persze több, mint haromezer euroval olcsobban ujonnan, mint a 2400km-et futott szalon-teszt Mazda. De ott pont ezert idegesitöek az ördög reszletekben elbujt hibai. Van az a penz, amelyert ne legyenek hibak.
Bocsesz, ezt igy töprengöül irtam ki magambol. Holnap lehet, h autot veszek
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
-
giigz
veterán
válasz RetepNyaraB #94781 üzenetére
HI!
kenyelem teren en is meg tudom erositeni amiket leirtal, bar nekem a seat ulesei tul kemenyek voltak, en a francia puhasaghoz vagyok szokva
ezert nem tudok beulni pl. egy szuk kemeny civic-be, a beules pillanataban mar varom, mikor szallhatok ki, mig a sajat fosszar megane-omban kenyelmes puha, de megis jo tartast ado ulesek vannak, tokeletes magassagban, igazi kenyelem szigete
udv
duddukki
ps.: egyszeruen nem tudom megerteni, hogy aki civic-kel vagy tipikusan kenyelmetlen japannal jar, mert ott is van kivetel, hogy a francba nem zavarja oket, hogy kicsi, szuk, kenyelmetlen, kemeny, stb...
-
LógaGéza
addikt
Nem tudom, de kedves barátom nekem mindig örömmel ül be a Civicembe, mert véleménye szerint jobb az ülése mint az Ő fullbőr Bravo 1.4T-Jetjében, és véleményem szerint is jobb, mint apámék W203-as Mercijének... Mondjuk ez is egyéni preferencia kérdése biztos...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
EQMontoya
veterán
válasz RetepNyaraB #94781 üzenetére
Üldögéltem már pár órát a Mazda3ban. 181cm vagyok és ~90kg. Ülésbeállítás volt kb. 15 másodperc, és utána egész jó. Kollégák mentek vele 1000km fölött egy nap, és senki nem panaszkodott a derekára/hátára utána. Parkolni tényleg nem a legjobb, mert nagy a holttér elől, de tele van pittyegővel meg kamerával.
A magas hátsó övvonallal egyetértek, alacsony embereknek szerintem sem fasza.Az ergonómiai panaszokat tényleg nem értem, beültem, ülés beállít, hajrá. Kormány garázsban már-már túlszervózott, ülés nekem rendben, váltó elsőkerekesben az egyik legjobb, ami van. (Nyilván nem egy Aisin AZ6, de az más világ ) Az ülésekkel kapcolatban az egyetlen ergonómiai baki, amit láttam benne, az az volt, hogy az egyik ülésállító sorjás volt.
Same rules apply!
-
AMD Power
titán
AGIP 95 benzinről mi a véleményetek? Egy régebbi tesztben elég jól szerepelt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
válasz DeFranco #94789 üzenetére
Há ez az: nem vagyok biztos benne hogy a fogyasztás volt a fő szempont, lehet hogy az alacsonyabb fordulaton előálló jobb nyomaték. Nem lehet mindent v8 5000+ ccm motorral szerelni csak hogy ne kelljen pörgetni a meginduláshoz, az meg h egy nagy bálna üveghangon pörög nem illő.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Van itt Pécsről valaki? Szeretnék segítséget kérni autó körbefotózáshoz. Egy fődimnek segítek a vágyott járgányt levadászni de sajnos csak Pécsett van belőle és nekem az bárhogy is számolom 6 óra oda vissza.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
nem kell oda turbo se.
csak normálisan kell tudni motort tervezni
mazda, honda, suzuki.
benzinmotort csak a japánok tudnak csinálni, ez tény.
pont arra mennek rá pl. az új fejlesztéseknél, hogy az amúgy nem túl nagy nyomaték nagy része minél kisebb fordulatszámon rendelkezésere álljon. -
RetepNyaraB
veterán
válasz EQMontoya #94786 üzenetére
Ööö tehát nekem jo volt az ülés, a nejemnek nagyon nem. Vannak autók, melyeknél a mocsok nagy biztonságra hivatkozva a fejtámla letori az ember fejét, úgy előre áll. Ilyen a Mégane III (öt évig szoptam vele), meg pl a Mazda3 is. A Seat, vagy Golf, neaggyisten Audi meg nem. Nekem ezek kenyelmesebbek, mert alapból hátfájós vagyok. A radar nem érezte a járdát, viszont a hosszú csőr jól felült rá; ez ijesztett meg. Amúgy távol álljon tőlem a fika, mert a nyálam csorgott az autótól...
Illetve a holttérfigyelő nem tudom állítható-e, de nálam alapból a visszapillantók szélén villogott egy kis szimbóleum, ha jött valaki a lukban - ez nem valami jól észrevehető megoldás.
Na offra teszem magamSzívóbenzin: elég szépen és egyenletesen húz a 2.0 mazda, de a max nyomaték valahol 4000 táján van. Aki arra hajt, az nem fog örülni a fogyasztásnak...
[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Kornel
veterán
nem is azt mondtam.
hanem a fejlesztések irányát, nyilván látják a gyártók is, hogy hiába van nyomaték, ha mondjuk 4500-at forog hozzá a motor.
az, hogy most mennyi, az itt részletkérdés, kis kocsihoz kicsi, nagy kocsihoz nagy.
a cél mindenütt az, hogy minél kisebb fordulaton legyen elérhető a nyomaték, csak a megoldások mások.
akik nem akarnak sokat matekozni, azok ráakasztanak egy csigát, majd az megoldja.
ha nem, akkor kettőt.
nézd meg, pár év és jönnek a biturbos ezres háromhengeres mondeok pl
jó lesz, mi?