-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #93899 üzenetére
nosza, linkeld ezt a futóműmérő birgádot? rázópadjuk is van (vagy az ugyanaz, mint a futóműmérés)? van egy látens fémes kopogásom (ezzel voltam a szerelőnél) de nagyon nehéz előcsalogatni, jó lenne kirázatni, hogy mi kopog.
szerintem az autós társadalom ma itthon nem az igényesség és a felelős állapotfenntartás irányába megy sajnos. egyre több a seggen csúszó autó 8-10 éves hiperes téligumin. olajcsere stb. azért van, mert mondják, de azt is nyújtják mint a rétestésztát.
gumit amúgy figyelem mindig, tök egyenletesen kopik
@tboy93: hova ereszti az olajsarat? mit nézzek?
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
csak nekem ilyen horror a gátló? 33k/db csak a gyári, porvédő gumik toronycsapágy nélkül (ezekkel együtt 50/db)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz tboy93 #93912 üzenetére
HI!
jajj nekem is kedvencem amikor a nagyokosok megmongyak hogy te hulye vagy a japanhoz semmivel nem dragabb az alkatresz, ez csak regi urban legend... na persze, szarmegane 11,5k/db sachs a monroe meg 9,5k
udv
duddukki
ps. neduddki: ennyi erovel mar kamuzhattad vona azt is h hetente mesz futomuveshez
-
neduddki
nagyúr
válasz tboy93 #93916 üzenetére
HI!
v\agy nem egeszen az kerutl bele ami kelet volna... mod: gyun eszembe Ebdretol kerdezted?
udv
neduddki
p.s. exexrex: Tijedhez kipest armi ocso;- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #93916 üzenetére
hát... a szervíztörténet, ha csak papíron él, akkor olyan, mint ha nem is lenne, nem tudom le tudtátok-e kérdezni valahol.
ez van, ilyenek megtörténnek benne van a sztoriban mindenkinél.
#93920: márkaszervíz munkájától mentsen meg a magasságos Úristen. sokkal többet és durvábban taknyolnak mint egy közepes maszek.
(#93923) tboy93: akkor legalább valóban kiszámlázták. mindegy, ez már veszett fejsze, ne foglalkozz vele, ha gatya, ki kell cserélni, most csináld meg jóra, aztán jóvilág
[ Szerkesztve ]
-
caprine
aktív tag
válasz tboy93 #93916 üzenetére
Ha nagyon peres gumikkal használod, akkor nincs min csodálkozni. Egyébként egy ismerősnek szóltunk, hogy a futómű egyik feladat az hogy a kátyukat kirugozza, de ez nem jelenti azt, hogy mindegyikbe bele is kellene menni. Tök letojta mekkora kátyú van előtte, ö simán mindegyiken mindig átment, legalább egy részüket azért illene kikerülni, ha mindegyiket nem is lehet.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
-
neduddki
nagyúr
válasz tboy93 #93920 üzenetére
HI!
de gyerek vagy me hogy hiszel a mesekben:- (((
lattma en mar gyari sertetlen perforacioval legolcsobb vackot ami tlehet kpani a gyari akatrezmeg men a privat praxisa, nem is egyet ne is egy markanaludv
neduddki
mod: ja hogy a lengescsillapitoto nyomtatta a szervizes emseros???:- ))) 16os feni az kell Nked, majd trecselj azert overrel egy keeset:
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hdman
őstag
Ma voltam bent a rendőrségen a baleset miatt, azt mondta a kolléga, hogy hiába mentem be személyesen, nem tud segíteni. Írjak egy emailt, amiben részletezem az esetet, és akkor elküldik postán a szükséges dokumentumokat.
Sopron city :)
-
nagyúr
válasz neduddki #93924 üzenetére
a szerelőm nyomtatta a szerviztörténetet, nappal a hondánál dolgozik gondolom látott már néhány gyári lengéscsillapítót, csak meg tudja állapítani róla hogy az-e vagy nem (~20 év hondázás után)
7gen-t még 17"-al is adtak ki gyárilag, 16 nem olyan sok...
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
nagyúr
válasz neduddki #93929 üzenetére
kornelka inkább az újat preferálom, nem tudom milyen lesz ha felújítják
TaaT unix/bárdinál néztem az összes utángyártott drágább mint amit a szerelőm tud hozni gyárit (unixnál 41-48k/db)
neduddki vásárláskor nem vittem ki szar útra, mentem vele két kört, de akkor nem tűnt fel semmi ilyesmi, utána néhány héttel hallottam először koppanást, aztán egyre erősebbé vált. Nem tudom mit árthattam neki, nem mentem át semmin, nem csattant, nem volt kátyu és amikor Imi megnézte akkor látta hogy elég sok lerakodótt olajsár volt rajta, ergo már egy ideje gázos
[ Szerkesztve ]
-
-
xtevo
őstag
400k körül mennyire leharcolt lehet egy G Astra DTI Club, illetve egy Seat Ibiza TDI SXE szintén ez a kérdés? Egyáltalán megéri ezekkel a típusokkal foglalkozni?
-
!Overdose!
őstag
Ezt most egyáltalán nem franciaellenességből írom, de az nem tűnt fel, hogy a gyári Honda alkatrész árát hasonlítod az utángyártott Renault-éhoz? Ráadásul a kolléga autója egy generációval újabb a tiédnél. Kíváncsiságból ránéztem az árakra és az enyémhez (ami ugye évjáratban megegyezik a tiéddel) az első gátlók gyakorlatilag ugyanannyiba kerülnek, a hátsók kb. 25%-kal drágábbak. Komolyan mondom egyre lejjebb süllyed nálad a színvonal...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #93943 üzenetére
Hi!
sorry, atsiklottam a gyari szo felett, mar annyira megorultem, hogy erre le tudok csapni...
gyari alkresz fosmeganhoz is horror
udv
duddukki
-
DZs
senior tag
Lehet, bemértek tegnap. Mennyire okosak ezek a lézeres műszerek? Ha két autó megy előttem, majd sávot váltok és előzök, majd visszasorolok azt le tudja követni?
-
nagyúr
Tegnapi gátlós témához még hozzáfűzve, ma is felhívtam néhány helyet:
- ismerős szerelője 28k/db utángyártott
- csepeli honda bontó 34k/db utángyártott
- szerelőm 33k/db gyáriGátló felújításról mesélhetne nekem valaki
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen