-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #64042 üzenetére
Ja, kíváncsi leszek pl. a 3 hengeres ford motor meddig bírja.. meg a motortartó bakok stb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Szerintem sokkal több is beleugrik gond nélkül ... miért ne ugrana?
Az, hogy valaki fasz, és hidegen nyomja neki, meg nem cserél időben olajat, vagy nem a bele való olajat rakja bele stb. ... az más kérdés. Úgy mindent meg lehet ölni, nyilván ami kihegyezettebb motor, meg bonyolultabb technika, az érzékenyebb a gixerekre meg apróságokra. Ennek ellenére ha mindig rendesen be van melegítve, meg jó olaj van benne ami cserélve van stb. akkor mégis miért ne menne el annyit, mint bármi más? Nem értem. Szerintem inkább csak az lehet, ezeket az autókat nem a hozzáértők meg a vezetni tudók veszik többnyire, hanem akiknek pénzük van rá - nyilván. Azok meg soxor lehet, hogy jó nagy gyökerek ... -
-v-
addikt
válasz kalapacsolok #64137 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #64432 üzenetére
Ez nem feltétlen igaz. Részben azért is kerülnek ennyibe, meg olcsóbbak, mert mindenki ezt hiszi
És nyilván amire nincs kereslet (részben emiatt) akkora, az olcsóbb.
Mk3 egyébként emiatt best buynak számít, mert óriási volt az értékvesztése, és most occsóér mennek a szépek is. Mondjuk ez kétségtelen, hogy mo-n a 2 literes benzinmotor már "nagynak" számít, meg sok a fogyasztása stb... 1.4 1.6 verdák mennek jobban .. de mondjuk egy 2 literes focushoz képest minimálissal drágább fenntartani a mondeot.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #64439 üzenetére
1.3 -ért már nagyon szépek vannak. Kevesebbért is.
Számold ki amennyivel többért mennek a focusok, abból hány évig lehet fizetni a fogyasztás különbözetet. Plusz ha valaki ebből találna egy szép állapotút, és otthagyja, vesz egy kevésbé leinformált, kevésbé faszányosabb focust, mert az kevesebbet fogyaszt, csak 1 picit drágább nem várt szerviz eseményen elbukod az éves fogyasztás különbséget. Csak általában az emberek csak a tizedliterekig látnak.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #64535 üzenetére
Ezekben az ilyen prius, tesla stb. dolgokban az a jó szerintem, hogy mocskosul nem éri meg, meg nem életképes még, de hálistennek van, aki megveszi... emiatt lehet fejleszteni a technológiát, tapasztalatot szerezni stb. Ki tudja mikor jön már végre egy tisztességes akksi technológia, ami megoldaná a villanyautó gondjait... volt már sok ígéret. Nem hülye gyerek az a Musk, és pénze is van, simán lehet hosszabb távú tervei vannak, lehet valami jófajta akksitechnológia már ott lapul a háttérben, azért tudja, hogy megéri nyomni. Akkor majd rögtön jól jön a sok éves villanyautós tapasztalat.
-
-v-
addikt
válasz ReSeTer #64545 üzenetére
Fúziós energiával most volt egy lényeges esemény, előzör sikerült több energiát termelni mint amit befektettek a reakció fenntartásához Még pár tíz év, de szépen haladnak, szerintem lesznek eredmények.
Az energiatermelést az autóktól függetlenül úgyis meg kell oldani, mert szarrá megy a föld.
Miért, a tüzelőanyagellás járgányokhoz honnan lesz belevaló? Ahhoz is áram kell... szóval a villanyautó egyetlen kiküszöbölhetetlen problémája, hogy nincs tisztességes akksi technológia. Amint lesz, onnantól 1 kalap mondjuk a tüzelőanyag cellás dolgokkal, mert onnantól már az a kérdés, mi módon termelünk áramot, és az mennyire környezetbarát.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #64553 üzenetére
Vályi mondta valamelyik égéstérben, vagy lehet kommentelte valahol, hogy nagyon a üzemanyagcellában látják a jövőt sok gyártónál .. én szerintem az is lehet, át akarják ugrani a turbós korszakot, így megspórolják a fejlesztés költségeit, nem kell átállni arra.. addig reszelgetik a meglévő motorjaikat, eladják valami jó marketing dumával, és a háttérben meg gyúrnak a következő lépésre.
-
-v-
addikt
válasz Revolit #64632 üzenetére
Zalaegerszeg fele évekig építették az utat, már nem is tudom hanyasat ... évente 1-2x jártunk arra, az Őrségbe menet..az elején ki volt rakva egy tábla tiszta sor, viszont kilométreken át az volt, hol felszedve a felső réteg, hol nem, és persze marha magas volt, és nem volt eldolgozva a feljárat, néhány helyen kb. mint a padka olyan volt ... sötétben egyáltalán nem lehetett látni a lépcsőket, mert az külön nem volt kitáblázva, de nappal is figyelni kellett...ha benézted, akkor mintha valami kisebb padkára rongyolnál fel 80-al
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Egy szép kis fekete legacy-val szemeztem ma, ott parkolt nap közben ... amikor mentem haza, épp ment el... egy csaj vezette, a járdáról leállásnál először az elején, utána meg a hátulján baszta oda az alját ...
Ott álltam, és szörnyülködtem, és szerintem nagyon rémült arcot vághattam, mert a csaj meglátta, hogy állok és nézem, és amikor ment el feltette a kezét és bocsánatot kért -
-v-
addikt
Istenem, hogy ez a fogyasztás téma minden második nap előjön ...
Annyira marha okos ebben a témában mindenki Cimborának ugyanilyen 1.4 16V 2004-es G astra van, tudod ám mikor megy el az 6 literből vegyesben ... akkor már kicseszettül nagypapázol, és állandó 60-al mész.
Kevés km-es és full rendben van, nincs semmi baja. Sokat ülök mellette, tudom hogy vezet (nincs tiltásig forgatva stb.) meg merre jár bp-en kb., télen úgy lemegy a 8 mint a huzat.
"vegyesben 6 liter körül kellene járnod vele"
Ha nem ilyen autód van akkor ne mondjál már ilyeneket, amikor fingod sincsen
Amint a fogyasztás téma kipattan, mindenki felbőszül, aztán tossza be az okosakat ezerrel ... és ilyenkor át kell görgetni 1 oldalt mert marha unalmas. Minden másnap meg kell beszélni mennyit fogyaszt az 1.4, és hogy a város az nem mindegy ám, hogy bp vagy nem .. -
-v-
addikt
"vegyesben 6 liter körül kellene járnod vele"
vs
"A családban van két 1.4 16V-s kocsi, az egyik egy Astra, a másik 207, mindkettő 6,5-7 literrel jár vegyesben, pedig nő vezeti mindkettőt"Most melyik, 6 vagy 6.5 - 7? Te mondtad mindkettőt. Látom árnyalódott kicsit a kép, rögtön 7 lett a 6-ból, meg most már hozzátetted azt, hogy te el tudnál vele nagypapázni 6-ból is. De azért jól hangzott a "vegyesben 6 liter körül kellene járnod vele" Mondjunk inkább 5-öt, az még jobban hangzik!
"Ha a cimborádnak 8 liter a vegyes fogyasztása"
Nem mondtam ilyet. De mindegy, mondom leszarom a témát, csak ennek nem tudom, mi értelme, hogy bedobsz egy ilyen irreális 6-os értéket, hogy márpedig vegyesben annyival kéne járnod Mindegy is... dobálózzatok felőlem számokkal -
-v-
addikt
Figyelj, felőlem.... igazad van akkor Nem G astrám van. Ha az lenne se érdekelne végülis, mert a kúton azt kell kifizetni, amennyi elfogyott, nem annyit, amennyit te mondasz
Ezeket a nagy fogyasztás huszárokat most ne is emlegesd nekem .... amikor tele van ilyen emberekkel a város meg minden, mint a mai is... nem mondom meg melyik településen konstans 30-cal!!! igen 30-cal bírt menni bazdmeg ... csoda az ilyen mögött elborul az ember agya, leszarom a saját idejével mit csinál, de az enyémet ne pazarolja, ha ennyire ráér menjen busszal meg sétáljon. Ne más kárára spóroljon már a fogyasztással, amikor áll mögötte a sor!! Leforgott a harmadik, amikor végre ki tudtam kerülni, annyira felment a pumpa ..
-
-v-
addikt
Az a baj, ezt is sokan úgy játsszák, nem veszik figyelembe, hogy pl. az a sáv nem csak egyenesen megy, hanem jobbra is lehet kanyarodni, ahol nincs lámpa/zöld van stb. Plusz sokszor jól jön a piros, ha valamit meg kell néznem/elő kell vennem.. vagy bármi ami nem megy menet közben. Én se padlózom a pirosig nyilván, de olyan ésszerűen, odamegyek és ott megállok ... nem kilométerekről gurulok oda 20-al, az olyanokra háklis szoktam lenni.
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #65037 üzenetére
M0 déli hídról ha jössz Budáról és mész Csepel fele... lejössz a lehajtón, jobbra mennél föl az útra.. lámpás kreszteződés, de jobbra kisívben nincs lámpa.. Itt... még ha soha nem jártál arra is látszik messziről, hogy ez lámpás kereszteződés, a többiek látványosan ácsorognak stb. de jobbra mehetsz ..Nincs is stop tábla jobbra... Hogy szokták itt sokan? Megközelítjük a kereszteződést 8,3 km/h-val (mögötte én már anyázok hogy mennyélmár balról piros van nekik, lehet menni ... ). Miután odaért a kikanyarodáshoz, megáll nullára. Utána akkor ott álldogálunk másodpercekig, hogy most mi is legyen, biztos nem jön-e senki ... mire sikerül processzálnia a forgalmi helyzetet, addigra elindulnak balról , és végig kell várni a kocsisort, mire ki tudunk kanyarodni ... Minden második alkalommal ez van kb., érthetetlen ezt hogy nem bírja valaki felmérni 1 mp alatt, hogy vezethet az ilyen, meg hogy boldogul akkor gyorsabb/váratlanabb és bonyolultabb helyzetekkel? Ugyanez volt visszafele régen.. most már átépítették a hidat... Régen nem volt túl hosszú a felhajtósáv ... itt láttam olyat, hogy a csaj megáltt!!! a gyorsítósáv végén, annyira nem sikerült abszolválni a besorolást De rendszeresen nem sikerül úgy az emberek felének, pedig nem mennek itt sokkal ... kb. már amikor a lámpától elindulunk lehet érezni az előttem haladó "dinamikájából", hogy gondok lesznek
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Bazz ment most előttem egy kisteherautó, egyik féklámpája sem égett
-
-v-
addikt
Hm elöl 10k km alatt 8mm -> 5mm a profilmélység
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #65223 üzenetére
aha
-
-v-
addikt
Ehh milyen csatt volt itt Épp jöttem haza, 1 megállónyira tőlem, 3 marha nagy csatt ... odamentem megnézni, nem annyira kellett volna, ha jól láttam a renaultból nem szállt ki a sofőr Remélem nem lett baja.. kurva szarul nézett ki az autó, de a másik bmw is, villamosmegálló táblát kivitte, eleje annak se nagyon volt, összes lufi eldurrant stb .. nem tudom mit csináltak meg hogy .. azóta jönnek ezerrel a mentők meg tűzoltók ..
eléggé frontálisnak nézett ki a dolog..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #65297 üzenetére
Jah ... pedig azért buszmegálló, villamos megálló, zebra, lámpa stb. minden van, én itt mindig elég lassan megyek ... az a fura, ki se volt kapcsolva a lámpa, működött .. az 100, hogy nem 50-el mentek, ha megnézed milyen féknyom van a bmw-nél, elég hosszú, ennek ellenére ennyire összetört minden, az nem kevéssel ment még amikor találkoztak .. nem is értem, a reanult átment a piroson, vagy a bmw? Vagy hogy kapta oldalba.. meg a busz hogy jön a képbe?
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #65300 üzenetére
Igen, akkor a 3 csatt meg az lehetett, amikor a két autó találkozott, aztán a renault a busszal, a bömös meg a megállóval Bmw mögött ment egy sport swift, még oda is néztem amikor itt elment, mert üvöltött a kipufogója .. úgy tűnt az nem 50-el ment, szóval gondolom előtte a bmw se Szerintem inkább a bmw ment át a sárgán/piroson, mert a swift ott ácsorgott a lámpánál eleinte, azt hittem az is benne volt, de annak nem lett baja ..
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #65340 üzenetére
Mitsu vagy 2x gyorsabban megy bele, már nem azért ..
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #65344 üzenetére
Itt meg a forester megy fel simábban
-
-v-
addikt
Szervószivattyún kívül mire lehet még gyanakodni, ha hol könnyebb, hol nehezebb a kormány szervozása?
Ezt azóta csinálja, mióta felújították a kormányművet Valami ott nem 100-as, visszatolom majd jobb híján hozzájuk, de mégis, mire gondoljak addig?
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen