-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #194284 üzenetére
Dízelből VAG CRTDI vagy Pug HDI/Ford TDCi. Távol-keletiből benzineset kell nézni, abban ők a jobbak.
Egyébként 3M felett már vannak nagyon patika B7 Passatok/Superb-ek 2.0 CRTDI motorokkal, jól felszerelve. 508-ból már faceliftesek is vannak ennyiért, viszont a Mondeo-nál pont egy nagy lyuk, mert MK4-et 3M felett nem vennék, MK5-öt meg 4M alatt nem.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #194290 üzenetére
Igen, az van, mk2 facelift. 3,3M-ért vettem, 110k km-rel, és eddig a szerelőmmel átnézetve hibátlan, ráadásul a cascohoz megnézték a festést, ami minden elemen gyári értékeket mutatott.
Ha figyelmesen nézegeted a piacot, akkor ki lehet fogni ilyeneket. Pl. mk4-es Mondeo-ból amiket linkeltél, azok jónak tűnnek, de inkább 3M alatt kéne őket levadászni.
Az i40 is tök jó kocsi, de jól érezhetően lejjebb van minőségben az előbb említettektől. Egyedül a szívó benzinesek olcsó fenntarthatósága szól mellettük. Személy szerint távol-keleti dízelt sosem vennék, főleg Mazdát nem.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
MK2 facelift vagy MK3 Superb?
Ha az utóbbi, akkor az infotainment rendszer nagyon erősen veri a régi Mercit. Hátsó lábtérben mindkét Superb inkább az S osztálynak az ellenfele, csomagtérben meg még az E-Klasse kombit is veri bőven.
Értelemszerűen anyagminőségben nem egy ligában játszanak, de a magas futásteljesítmény és az évek jobban belemartak a mergába, így talán az sem túl nagy különbség.
Futóműnél is hasonló a helyzet, mint a beltérrel kapcsolatban, viszont ezt könnyebb orvosolni, csak mocskos drága.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz KoVee84 #194351 üzenetére
Igen.
Nem túl nagy a választék Mazdáéknál.
2.0 benzin különböző teljesítmény szinten, aminek a szemét kinyomva érzed csak a különbséget.
2.0 Skyaktiv-G, ami kicsit dízeleket utánoz, de kb. csak placebo hatású a fogyasztás és nyomatékbeli előnye.
Meg van a dízel, amin ugyan finomítottak, de meg se közelíti a megbízhatósága az európai dízel motorokét, és még drágább is hozzá sok minden.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #194402 üzenetére
Ülj be valamibe, ami megtetszik, és ha egyben van, akkor bele is szeretsz, aztán meg is veszed.
Én is sokáig keresgéltem, beleültem pár tip-top állapotú autóba, de amikor jött a “must have”, akkor tudtam, hogy rövid időn belül pár millióval kevesebb lesz a számlámon...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #194469 üzenetére
Ha tudtál volna várni még pár hónapot, akkor megvettem volna annyiért simán. Városba pont ilyen erőtlen, egyszerű verda kéne. Haveromnak is ugyanilyen szívó Bravoja van, és országúton ugyan használhatatlanul gyenge, meg a city szervója is nagyon mű, de városban erre van szükség.
A J Astra a hivatalos tömegénél sokkal nehezebb, tehát kb. 1,5 tonna. Nem próbáltam még az 1.6 szívó motorral konkrétan a J-t, de az 1.4 szívó Bravo hiába könnyebb ~2 mázsával, a motorja valahogy tényleg túl erőtlenre sikeredett, és még pörgetve se éreztem, hogy lenne benne akarat. Az Almerám 4000-6000 között használva egy versenygép hozzá képest.
Az Opelnek ismerem az 1.6-os szívó motorjait, és valóban el lehet velük érni egy olyan fordulatszám tartományt, ahol úgy érezd, hogy menni akar, pl. G vagy H Astra. Nem tudom, hogy másfél tonnával mit művel.
De ezek mind dinamika nélküli motorok. A 2.0 CRTDI-hez képest az összes úgy viselkedik a gázpedál lenyomására, mintha 20 cm mély iszapban szeretnék haladni. Ezért is mondtam neked, hogy ha dinamika kell, akkor nagy köbcenti vagy turbó. Érdekes döntés az 1.6 szívó J Astra. Ez kb. olyan, mint amikor fiatalabbra akarja cserélni valaki az 52 éves feleségét, de egy 51 évesre esik a választása.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #194487 üzenetére
Szvsz. minőségben, kényelemben és csendességben sokkal jobb a J Astra a Bravo 2-nél.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz pècsimunkás #194576 üzenetére
Szerintem ezzel egyedül vagy a világon.
cappa72: Ne említsd ennyiszer azt az Astra-t, mert megveszem. Nagyon szerettem az enyémet, és erre a 2-5km-es, csak városi közlekedésre bőven elég lenne, amire az Almerát használom. Egyedül a rohadás tántorít el. Egyébként már kb. egy éve azon morfondírozok, hogy veszek egy 91-92-est, és kap egy OT rendszámot, amint lehetséges.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Lacko32 #194615 üzenetére
Ár/érték arányban én a Zafira 1.4T-re voksolnék. Kicsit sokat zabál, de évi 10k km az szinte semmi.
#194618 nesa: Van néhány túlzó dolgod, amikkel nem értek egyet, de ebben most mocskosul igazad van.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #194682 üzenetére
Az alap fehér színt én nem komálom, mert nagyon csúnyán öregszik tőle az autó, viszont pl. a Toyota gyöngy fehére az egyik legszebb szín az összes közül. Nálam a top 3 ez a gyöngy fehér, a legújabb Superb sötét türkiz és az mk3 Octavia facelift “gyurma” szürke. Nagyon meguntam már az mk3 Octaviát, mert errefelé minden parkolóban van belőle 5-10db, de ha meglátok egy ilyen “gyurma” szürkét, akkor konkrétan nem tudom levenni róla a szemem.
De ugye ízlések és pofonok.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kickass #194974 üzenetére
3M környékén Octaviát nem vennék, mert az mk2 nem ér annyit, az mk3-nak pedig csak a legalját adják annyiért. B7 Passat 2.0 CRTDI-vel, Superb mk2 facelift előtti 2.0 CRTDI-vel (kerüld a 2.0 PD-t), Pug 308 SW 1.6-2.0 HDI, Pug 508 főleg facelift előtti 2.0 HDI-vel.
Szívó benzinből ez kapufa kategória. 10 éven belüli, haladjon is, családnak is megfelelő méret legyen... Én is ilyet kerestem, de kicsit magasabb árkategóriában sem találtam.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ArthurShelby #195057 üzenetére
T27 Avensis facelift. A 2.0 benzin se rossz, de az 1.8 jobban ajánlott. Alig észrevehető a 2.0 nagyobb ereje, viszont többet zabál. Esetleg még i40 2.0 GDI.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #195095 üzenetére
A Mazdák úgy rohadnak, ahogy előttem is írták, és egy idő után nincs mihez mit hegeszteni. Szvsz. rengeteg megbízható konstrukció van a piacon, csak drága hozzájuk a kopó alkatrész, pl. rettegett kettős tömegű, részecskeszűrő stb... Ezek mind tervezhetőek, de ha kirohad alólad az autó, akkor arra nincs jó megoldás.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Anaren91 #195177 üzenetére
"Aki sok lóerőt akar vegyen nagy motort. 150-160 lóerő egy 1.4 -es motortól... 200k km után meg kuka a motor. Arról nem is beszélve, hogy a kis motorok pörögnek állandóan mint a szemét..."
Ha a kis motor kap egy turbót, amitől sokkal erősebb és nyomatékosabb lesz, akkor abból egyenesen az következik, hogy alig kell pörgetni. Emiatt szoktak ezek a motorok ideális esetben kevesebbet fogyasztani, mint a szívó társaik. Persze ez utóbbi állítás csak akkor igaz, ha hasonlóan is használják. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy egy gyenge szívó benzines autóból átülnek egy turbósba, aztán megtetszik nekik a nyomaték, és nyomják, mint a vadbarom...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #195218 üzenetére
Árat nem írtál. Amúgy Suzuki Swift (mindenkori).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #195227 üzenetére
Az 1.3-as vasaló nagyon megbízható, de a 2. vasalóban az 1.2-es még keveset is fogyaszt. A legújabb Swift meg még jobb egy fokkal.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #195229 üzenetére
MK4-MK6.
[link] (mobil verzió)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #195247 üzenetére
Az e12-es Corolla nagyon jó kis verda, de kisebb-nagyobb olajfogyasztás előfordulhat. Ettől függetlenül még ma is kultúrált beltérrel és zajszigeteléssel rendelkezik, ráadásul az ülései nagyon kényelmesek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz pumpa1 #195272 üzenetére
Szvsz. minden dízeles jármű traktor hangú, a legselymesebb 6-8-12 hengeres is. Pörgetve már egész tűrhetőek, de kis fordulaton botrány. Nekem is van egy 2.0 CRTDI-s verdám, de alacsony fordulatnál úgy érzem magam, mintha egy 40 éves Belarus-tól ~40-50 méterre állnék. Pedig tényleg nagyon “szépen” jár, ha bemelegszik. Ami dízel, az dízel is marad, és nem a hangja miatt szeretik őket.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Szerintem tökéletesen körbeírtad az mk3-as Octavia-t 1.4 TSI-vel. Itt fontos, hogy a javított 1.4TSI legyen, de pontos motorkódot majd írnak a többiek (2015 utániak tuti rendben vannak). Minden feltételednek megfelel, és akárhogy töröm a fejem, nincs még egy ilyen autó a piacon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz buci30 #195436 üzenetére
Inkább vegyél fel 4M-et, aztán ~3M-ből vegyél egy 2.0CRTDI B8 A4-est lehetőleg manuális váltóval, a maradék pénzt pedig tedd félre szervizre. Ennél okosabban nem tudod megoldani hitelből a dolgot. Ha nem fér bele a magasabb törlesztőrészlet, akkor ezeknek az autóknak a fenntartása sem fog menni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #195507 üzenetére
Az 508 belül nagyon pici fej és váll térrel rendelkezik. Az Octavia elvileg egy fél kategóriával kisebb autó, de belülről 3-mal nagyobb, szóval a dizájnt keményen meg kell fizetni, és nem a pénzre gondolok. Az előző 508 se volt csúnya, de szerintem nem lett annyival vagányabb az új, mint amennyivel kisebb lett a tér benne.
Btw. az első generációt is szűkösnek éreztem elől, pedig apró emberke vagyok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Anaren91 #195509 üzenetére
Az Ecosport inkább a Multiplávsl kéne egy mondatban szerepeljen.
bandus: Egyiket sincs lehetőséged kipróbálni? Mert így nagyon necces a helyzet. Valamit erre ki kellene találnod.
A Kugáról sajnos nem tudok mit mondani, csak annyit, hogy számomra minden SUV antiautó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #195572 üzenetére
Az ezres háromhengeresek hangja és járáskultúrája borzasztó.
Nekem eddig egy háromhengeres hangja volt elfogadható, mégpedig az új Fiesta ST 1.5-öse. Tudom, hogy én vagyok elcseszve, de belehallottam egy beteg hathengeres duruzsolást.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Veron #195580 üzenetére
A VW háromhengeresei kb dízel hangúak, vagy még rosszabb. A 10 éves szívótól kezdve az egy napos 1.0 TSI-ig bezárólag szvsz. a piac legrondább hangú notorjai.
A koreaiaké egész tűrhető, de észrevehető. A kuvikét nem ismerem, alig van ebből az új szériából, és abból is főleg 1.5-ös benzint, vagy 1.6-os dízelt látok/hallok.footy: Ha egy benzines motor hangját és járáskultúráját egy traktor üzemanyagúhoz kell mérni, akkor már nagy a baj. De kinek a pap...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #195599 üzenetére
Van egy MK2-es faceliftes Superbem 2.0CRTDI-vel (140 lovas) és egy Almera N16 1.5 benzinesem. A traktornak traktor hangja van, de olyan is kell legyen. Egy benzinesnek viszont nem áll jól.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Milyen NAS-t vegyek?
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- iPhone topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Ukrajnai háború
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen