-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Vesztor87 #148493 üzenetére
nekünk 96ezer km volt eladáskor a szalonból, újonnan vásárolt G astránkban és azon is kiszakadt a balos dudagomb, foszlott a váltózsák és megkopott a váltógomb. Oké, városi használatban volt és 13 évesen adtuk el, meg ettől még a linkelt darab egy tekert fos, de a dudagomb az pont típushiba sajnos.
-
rbalint88
addikt
válasz amargo #148500 üzenetére
Akkor csináltasd meg/rakj bele másik ülést. Ez így gáz sajnos és tényleg valós alkualap, mert tényleg csilliót futott fos lászatát kelti tőle az autó. A kormányon meg látszik, hogy a dudagomb felett meg van indulva, nekünk pont ugyanígy szakadt ki. Ebből az állapotból kb fél év és végigszakad a gomb felett. A felszereltség érdekes, hogy clubnak van írva, mert abban tudtommal a bőr multikormány, első villanyablak, villanytükör és ABS is alap volt. Ez inkább viva plusz (a klíma, utaslufi, kpzár miatt).
Ha az ülést megcsinálod, rendben lesz az ára. A miénknek meg volt nyomva a jobb hátulja és kitakarítva, szépen lefényképezve egy délután alatt elment (750-es hirdetési árról) 700-ért augusztusban. A motorháztetős képpel nem tudom mi a cél, ha nem volt rommátörve, nem szabad rohadnia sehol.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kelly416 #148516 üzenetére
HAt figyi, ha az eurovan2 csalad kicsi, akkor transportert kell venni. Cmax toran es tarsai felejtos, azok kicsi autok. Galaxybol masfelert csak a regi van, smax otuleses alapbol es masfelert tuti hulla lesz csak belole. Previak rohadnak, egy normalis abbol is ketto, de annyit meg nem er, foleg a dizel, az nem egy jo motor hasznalati szempontbol (Hangos, gyenge). Premacy is rohad, meg kicsi is, cmax meret.
-
rbalint88
addikt
aztán annyi lesz a megrendelése, hogy elkurvul ő is
a másik része meg az, hogy jó, gyors és olcsó autószerelő nincs. ha lenne is, akkor hamar elvesztené valamelyik előnyös tulajdonságát és azért valljuk be, a minőségi és gyors munkát meg kell fizetni. én már nem sajnálom a jó szakembertől a pénzt. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz lenko #149266 üzenetére
Ertjuk mi, hogy a g4 (abbol is a v5) a vilagblegkiralyabb autoja, de azert tulzasokbanem kene esni. A golf 4 futomuve egy alap szar, meg a fullosabb verziokban is. Nehogy mar beallitsd vilagvero ivkoveto lezeres celzoeszkoznek... nekem gti-m volt, szerintem ugyanaz volt benne, mint a tiedben, egy picit erosebb tucatauto es semmi tobb. Futomuben foleg nem tobb a kategorianal. Egy tisztesseges belteru, kenyelmes atlagauto. Nem kell belelatni azt, ami nincs benne.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #149388 üzenetére
Nekem is 7,5 korul eszik az alfa*, mondjuk digitalis uzemben ( vagy varosi dugo vagy tolom neki), de Erdelybol haza klimaval is 5,8 volt, ertelmesen dinamikus haladassal. Meg ez a fogyasztas dolgo tul van lihegve. Aki erre hegyezi a cerkat, az egyreszt vegyen priust, masreszt -minden ironia es cinikussag nelkul- inkabb setaljon tobbet, mert akkor fogyaszt a legkevesebet es karositja legkevesbe a kornyezetet.
*miota nem varosban hasznalom, addig 9 volt, es ugye dizel...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FrankMonzano #149565 üzenetére
akkor el kell fogadni, hogy bármennyire is utálod, de maradni kell a golfnál, mert az racionális.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #149644 üzenetére
#csakazalfa.
legközelebbi talin viszlek egy kört
már a 156 is elég csendes, 140-nél 2500-at forog, futóműve ugye elég jó és ha keresel egy megkímélt példányt, akkor nagy bajaid se lesznek vele. nekem eddig a hengerfejproblémán kívül (ami már megvolt vételkor is) csak kopó-fogyóra kellett költeni, ami egy 14 éves és 300ezret futott autónál szerintem abszolút elfogadható. -
rbalint88
addikt
válasz wttfw #149775 üzenetére
Az alap konstrukció jó, de át kell nézetni. Futóművét a magyar utak eszik, úgyhogy ott bármi is lehet. A motor nagyon megbízható konstrukció, a befecskendezőrendszerrel nem szoktak gondok lenni. Turbó, kettőstömegű ebben a korban már kopó-fogyó kategória. Elektronikával nagy drámák nincsenek, kb az oldallégzsák kontakthibáján kívül nincs típushiba, az se egy drágán/nehezen orvosolható hiba.
Ha hosszú távra terveznél vele, akkor egy jó állapotú Q2-t keress, az gyárilag sperres, aztán csak kevlárkuplung kell neki és mehet a csipppp Ha élménykedni akarsz, akkor egy 30-40mm ültetőrugó és sportosabb gátló, meg egy Eibach vastag stabilizátorkészlet kell bele, ez kompletto kb 300eFt beszerelve, ezzel lesz egy utcán is használható, napi járásra alkalmas élményautód.
Szerintem nem betegebb típus, mint a nagy átlag, csak ugye általában nem csak templomba járnak vele (vagy a szebbik úton), aztán lelakódnak a karbantartás hiányától.
Sok racionálisabb választás van, egy igazán jó darab - faceliftes Q2 - rendbe rakva (+ a fentebb leírt tuning és egy preventív alvázvédelem) szerintem még most is kb 3 milla, de ha van rá pénz és be vagy csípődve a típusra, akkor nem jársz vele rosszul. -
rbalint88
addikt
válasz wttfw #149799 üzenetére
a 9,5 sec dízel gyorsulásból elég könnyen lehet 7-7,5secet csinálni
ha hasonló korú és tudású autót nézel, azokkal se lesz kevesebb szívás. vagy egyszerű macpherson+csatolt lengőkar futóművest veszel, ami se mozgáskultúrában, se kanyarsebességben nem tudja ezt a szintet vagy nagyságrendileg ugyanennyi problémád lesz a futóművel. hozzáteszem, nekem most pár apróságot cseréltek benne, az alsó lengőkart majd hamarosan kell, mert már kezd kiszopósodni benne a szilent -de még nem zörög-, aztán van benne (legalább) 304ezer km, még a gyári. a többi lengőkar is még gyári. hátul meg most lett megbontva a futómű először... leginkább azok panaszkodnak rá egyébként, akik a kínai fos lengőkart veszik meg bele, meg egyesével cserélgetnek, nem párban, esetleg még valami ordas nagy felnin járnak kotongumival.
pl ez jó lehet: [link] -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Faith #150072 üzenetére
Mire kene? Mert igazabol ez egy "pompakocsi", vonulni lehet vele es kb ennyi. Nem sportauto. Szoval a motorerot nem tennem elso helyre a keresesi feltetelek kozott. 16.t benzines prince motor nem az igazi. HDI jo konstrukcio, csak en egy kabrioban nem hallgatnam szivesen a kuttyogast. Alfa Spider a 3.0 V6 benzinnel mar jo is valamire, eleve a hangjat hallatni kozszolgalat, de a vezeteset is lehet elvezni. Ja es mivel ugye nyitott autoban csak kocsog lehetsz, akkor mar legyel inkabb stilusos kocsog, mint ujgazdag kocsog a peugeotval.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #150384 üzenetére
ha van 300 félretéve a befecskendezőrendszer felújítására, akkor nyugodtan.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #150592 üzenetére
Az 535i-vel varosban el lehetett jarni gazadas nelkul 50-ig nyilvan nem ugy volt hasznalva alapvetoen, hanem digitalisan, de egyszer vegigmentem igy a jaszaitol a moszkvaig, pont olyan volt a forgalom ritmusa.
-
rbalint88
addikt
válasz #56691712 #150600 üzenetére
Sportulessel vennem, az alap ules engem kicsinalt. Amugy jo auto, minden bokorban van szerviz hozza, megbizhato is. Szedanban a hatso fejter eleg korlatozott, inkabb kombit vegyel, ha ez szempont. En automataval vennem, nem valtogat butan es nem kehes szerkezet. Motorbol dizelt vennek, mert nehez a kasztni es a benzinesekkel 15 folott eszik varosban. Ha a havi pecsi utak koze be tudsz illeszteni meg valami palyazast, akkor a reszecskeszurovel se lesz gond.
-
rbalint88
addikt
ez csak nekem tűnik gyanúsan olcsónak? [link]
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #150640 üzenetére
B6 Passatok emlekeim szerint erezhetoen dragabbak, de azt nem nezegetem. Mondeot se, csak vegigporgettem ezt a csoda uj oldalt 4M-ig, hogy mik vannak fenn es ez ugy szemet szurt. Passatbol B7 jatszik csak, de abbol ami szoba jon, az 3,5M+ altalaban, ha nem 4M.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Studi #150740 üzenetére
Egy napig szar, ket hetig fura az automata, utana az a legkrialyabb dolog a foldon at kell allni ra fejben, ha az megvan, onnantol meg a kezi valtoval torteno felesleges bohockodas lesz fura. ha mindenkepp bele akarsz nyulni, ott a valtoful vagy a karon a +/-, nagy meneshez meg a kickdown. Mi kell meg?
-
rbalint88
addikt
válasz sagesz93 #150900 üzenetére
inkább menjenek el nyaralni, meg vegyenek új tévét, legyen megtakarítás. azt az SX4-et pont nem érdemes lecserélni, mert ugyanolyan szar lesz z új is. amit felsoroltál, abból csak a duster, qashqai és másik sx4 játszik,mert a többi az alacsony. előbbi nem lenne minőségi csere, én a nissantól se vagyok elájulva, utóbbit meg nem kell magyarázni, hogy miért hülyeség meg ke' ülni a popón, mert ez a csere tényleg nettó pénzkidobás lenne, max nagypapád nyugodna meg, de az is 50-50, az új autótól függ.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen