-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #173428 üzenetére
A H astra jo kis verda is a maga nemében...kis puritan, kicsit elavult technikaval, de olcso, olcson fenntarthato es nem gáz kategóra . Az uj K Astraba meg eleg sok fejlesztest beletett az opel es ugy nez ki jol is sikerült
A vw-t en mindig szerettem. Szerintem semmi extra, egy tök jo atlag autot kapsz, talan egy kicsit dragan...mivel azonban a ceges autoflottakbol böven megvannak az eladasaik, igy hülyek lennenek olcsobban adni. Azert az hogy egy közepesen felszerelt dizelmotoros passat majdnem 15 millio....magamnak nem hiszem, hogy valaha is vennek. Ceges autokent, viszont kb 500 euro/ ho izinig 3 evre....cegnek egyszerü, nagy, pakolhato, biztonsagos, normalis megjelenest biztosito auto, honoralhato aron.
-
Declare
őstag
Ford Focus, Opel Astra nezd még meg.
A H Astra-hoz volt szerencsem, olcso, kis puritan, de jo auto. 1,8 as motor kifejezetten jo, ha talalsz. Fenntartasa is kedvezö.Vannak a gyarto altal elöirt specifikus dolgok, pl vezerles csere, ezeket a neten is megtalalod, ha megvan a tipus. Vannak dolgok, amiket a szerelö tud megmondani (pl fekbetet csere, kuplung, valto stb...ez hasznalat függö), meg vannak rajtad mulo tenyezök, pl olaj csere. Olajat ajanlott 15k km enkent cserelni, habar sok esetben 30k km van javasolva.
Motorfelujitast nem szoktak elöirni...ott mar nagy a baj
Nezzel ki konkret tipust, motorral, evjarattal es utana tudsz reszletesen keresni es az esetleges hibakrol tajekozodni. Altalanossagban nem nagyon lehet.
-
Declare
őstag
Hat azert teljesen vakon nem hiszem, hogy en akarmilyen hasznaltautoba belevagnek. En biztos atnezetnem egy szerelövel (valto, kuplung, fekek, rozsdasodas....eleg sok dolog problemas lehet egy ennyi idös autonal).
Amugy tul jo arat nem erzek ezen a hirdetesen Eleg fapad 1,6 os astra.....jo kis auto, de 3200€ + 1000 = 4.200€ ehhez hozzajön az elsö szerviz (olaj+szürök ha csak ennyi) + kerdes milyenek a gumik (teli /nyari?), milyen az akku? Fekek? Pikk pakk összejöhet egy 300 € kezdö raforditas es akkor minden nagyon rendben van. Igy 4500 euro az auto.
Ha tenyleg patika es az igenyeidnek megfelel, lehet ez sok evig jo kis auto, de latatlanba ezt nem nagyon fogod tudni megmondani.
-
Declare
őstag
válasz footy #173991 üzenetére
egy jo kis V8-as M3 as bmw szivo motor azert jöhetne(#174005) Core2duo6600 ilyen gondolkodassal, akkor bicikli . Vagy akkor kerüld a klimat, az elektromosablakot az ABS-t, radiot....ez mind el tud romlani.
(+azert nezd meg az elektromos auto arakat....egy kis fis fos nissan leaf 10 millio felett van....szerinted hanyszor csereled ki a turbot a motorral eggyüt egy mostani kis turbos benzinesben, mire elered a 10+ milliot? Az elektromos auto araiba bele van epitve a relative alacsony szervizigeny)[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #174007 üzenetére
En egy altalanos kijelentest lattam csak töled de arányaiban szvsz ugyan az a helyzet....a villanyos valszeg kb ugyan annyival lesz dragabb 5 evesen, mint az 5 eves benzines.
Teljesen felesleges ez a turbo para....egy esetet tudok megerteni, ha valakinek ugy kell auto, hogy tenyleg nincs ra penze, meg fenntartani se, de valami extrem elethelyzet miatt mégis s.o.s. hogy legyen auto. Na akkor ok, akkor kerüljön el mindent amit csak lehet es vegyen az ember valami full fapad kis benzines autot.
Normalis esetben, amit irtak a többiek is, több 100 ezer km ig semmi gond nem szabad, hogy legyen egy turboval, csak ha valami gyökér hasznalja az autot (de az meg tönkretesz mast is...). Legroszabb esetben meg 150-300k km között turbofelujitas kb 100k huf, vagy tenyleg a legroszabb eset egy uj turbo kb 300k huf.
Csereben van egy autod, amit dinamikusan lehet vezetni, több elvezetet nyujt, egyszerübben elözöl es nem kell padlogazon 4000 es fordulaton huzatni, hogy felmenjen klimaval az erdi emelkedön
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #174017 üzenetére
Ezzel nincs baj, csak akkor ne irj olyan altalanos megmondasokat, amiböl az jön le, hogy huuuu na a turbot azt kerülni kell, mert huuuu. Igy elrettentesz valakit a turbotol, aki lehet, hogy sokkal boldogabb lenne egy kis nyomatektöblettel (en pl agyverzest kapnek egy kis szivo benzinben, mert szeretek dinamikusan vezetni....nem vagyunk egyformak).
-
Declare
őstag
válasz venom8888 #174053 üzenetére
Minden hasznalt autorol olvashatsz ilyet is meg olyat. A 150k km körül azert kerülnek ezek az autok a hasznalt piacra, mert addig garanciaban lehet ütni, vagni, rugni öket....utana szepen neki lehet allni az elsö komolyabb költsegeket ralocsolni. Persze nem biztos, hogy igy lesz, ki lehet fogni full problemamenteset es szopo rollert is. Ez a lutrija a hasznaltautonak, ezert kerülnek ezek az autok fele annyiba (vagy fele annyiba se) hasznaltan, mint ujjonan. Nem fogsz olyan autot talalni, amiröl nem olvasol pokoli sztorikat, vagy epp mennybe magasztalast is egyszerre.
-
Declare
őstag
Megnezni mindig meg kell, tök mind1, hogy magyarorszagi vagy mas. Ha nincs lehetöseged ra, akkor marad a riziko, vagy valami hozzaertönek fizetsz, hogy nezze at, vagy kereskedötöl veszel garival. A Hahu-n nem lesz sajna akkor talalat a GTC-kre. Anno amikor en eladtam az enyemet, hasonlot is nehez volt vadaszni.
-
Declare
őstag
válasz galervin93 #174078 üzenetére
Nem hiszem, hogy erre van tarifa Meg hát minden attol függ, ki az illetö...ismerös? Idegen? Egyedül menjen rendezze (ha vallal ilyet valaki)? vagy beül melled es elkiser? 10 percre van a kocsi, vagy 3 napnyi utra?
Eleg sok a kerdes, de biztos vannak erre emberek, cegek, akik ezt vallajak. Csak arra irtam, hogy full laikusan eleg nagy lutri maganszemelytöl vasarolni.
Vagy az sem rossz megoldas, ha ott ahol az auto van keresel egy szakszervizt / markaszervizt es oda beviszed....valszeg ez a leginkabb logikus, ha nincs autoszerelö / hozzaertö cimbid.
-
Declare
őstag
+1
Csak az igényeket kell a penztarcahoz kalibralni. Mar multkor is leirtam, hogy szerintem azt felejtik itt el sokan, hogy egy autot nem csak ugy kell mérni hogy hány éves. Utana meg szörnyülködni, hogy huuuu regen egy 2 eves fiesta x volt, ma meg 2x....meg kell nezni, hogy mit tudnak az autok. Milyen komfort, meg biztonsagi extrak vannak bennük, milyen környezetvedelmi normakat teljesitenek, meg milyen extra lista all rendelkezesre.
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #174211 üzenetére
Mondjuk en 0 gyerekkel is mindig valahogy telepakolom az autot Annyira kenyelmes, hogy a hatso ülesen megtalalhato mindenfele ruhadarab es kiegeszitö, minden evszaknak megfelelöen, a csomagtartoban meg szepen a sportfelszereles....gyerekkel ez tenyleg csak transzporterrel tarthato fenn
-
Declare
őstag
válasz bitpork #174220 üzenetére
"Nagyon sokat jelentene ha az emberek egy része mentálisan fejlődne." ez a fö pont, de ez szabalyozas nelkül nem megy. Folytathatjuk az autos topicban, en benne vagyok
(#174221) rasotamas : nem ebbe a topicba valo, csak jo lenne ha nem puffogtatnad a a szerinted 100% ig biztosnak hitt dolgokat, 100% biztosan, mert nem egy dolgot konkretan lehet cafolni, abbol amiket irtal, de a többibe is csak egy kis belegondolas kellene, hogy lasd, hogy pl mi ertelme van kivinni a kormot a varosbol az autopalyara. Viszont ha a höszigetelestöl az emisszios normakon at a villanyauto akkujaig (jah, olvastal mar a tesla uj gyararol, ahl robotok szedik szet es hasznositjak ujra az akkut nagy aranyban? vagy a kobalt mentes akku törekvesekröl ?) ennyire pro vagy, szerintem jelezd valahol, mert nagyon gyorsan milliardossa valhatnal
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Egy gondolattal tovabb folytattam a dilemmat az autovasarlas teren (emlekeztetö: baratnönek, ceges auto, pici, 160 km naponta 70% palyaval)
Villanyauto: kb 10-14 millio az a nagysagrend, ami ezt a tavolsagot birja (sok). Nincs cegautoado, joval alacsonyabb az üzemeltetesi költseg. A töltes problemasabb (föleg ha esetleg költözünk) es felek töle, hogy a villanyauto sok km el ugyan ugy nehezen eladhato / sokat veszit az ertekeböl, mint barmi. Akkor viszont ugyan ugy egy orias buko pl 5 ev mulva egy villanyauto, ami kb 200km hatovtavval bir es van benne 120k km mondjuk. Szerintem nem jo / nem eri meg a 4-8 millio többlet költseget (benzin/gaz auto kb 6 milla lenne)
Benzines vw polo: kb 6 milla körül, felszereltsegtöl függöen. 1.0 Tsi kb 5-6 literrel el kell, hogy menjen. Erre hajlok. Hasznaltan 1-2 evesen nem sokkal olcsobb, mint ujonan, raadasul ha ceges lizing, akkor az afa 50% visszajöhet. Ugy meg kb 500k huffal lesz kb dragabb, mint egy 1-2 eves hasznalt . Erdemesebb cegesen lizingelni, mint hasznaltan megvenni (?)
Dizel Polo: az üzemanyag megtakaritas (1-2 liter/100km) nagyjabol 1-2 szazezer forintot hozna evente. Tartok azonban töle, hogy pl 5 ev mulva egy kis vw polo dizellel kb eladhatatlan lesz.
TGI Polo: nem nagyon eri meg. 3-4 ev alatt megterülhet a nagyobb vetelar, de macerasabb a tankolgatasa, viszont lehet, hogy jobban eladhato lesz ?
Ki mit gondol a fenti gondolatmenetröl? Hol a hiba? Alternativak? (fontos az autonak a csajos kinezet es biztonsag is)
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #174518 üzenetére
Az a Yaris olyan kis gagyi autonak tünik, meg amugy sem szimpatizalok a japokkal, de hybridkent lehet nem hülyeseg, megnezem azert, köszi (nem csak eladni veszem, hanem hasznalni es nyilvan kesöbb nem orias bukoval eladni)
(#174519) rbalint88 A polo sem egy autopalya zabalo szörnyeteg, de nem is ez a lenyeg. Ez szerintem mar csak regi beidegzödes, hogy huuuu kis auto, akkor az autopalyan meghal. Pont erröl beszeltünk picit feljebb, hogy miert dragultak meg a kis autok is. Pont ezert, mert sokkal komolyabbak is lettek. Regen beültel egy poloba aztan egy Passtaba vagy A4 audiba es azt mondtad, hogy atyavilag, eg es föld. Most megnezed a polot es stabil, biztonsagos es hasonloan felextrazhato, mint egy passat. A Passat nyilvan jobb lesz palyara, nem erröl beszelek (komfortosabb, csendesebb, erösebb stb...), de egy ilyen uj kis poloval sem fogsz semmi egetverö különbseget erezni napi 2x 20 perc autopalyazas alatt.
(#174535) footy 2019 jan. 1-töl van ez az uj szabalyozas. Egeszen pontosan a reszleteket nem tudom, de nyiltvegü lizingnel ceg eseten, asszem minden fele bizonygatas nelkül elfogadjak bemondasra azt a hasznalati arányt, hogy az afa 50%-at visszaigenyelheted. Ha többet akarsz, akkor bizonyitani kell.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #174578 üzenetére
Mindenkepp jo az ötlet köszi, megnezegetem majd.
(#174581) rbalint88 igen, pont erre gondolok en is, hogy a yaris az tenyleg ilyen kis varosi futkoso, mig a polo azert a kis autok között egy komolyabb auto.
-
Declare
őstag
válasz rayoliviero #174849 üzenetére
A legalapabb alapszabaly, hogy allapotot kell nezni nem km-t. Elsöre durvanak tünik a kijelentes, de ha valaki kicsit beleassa magat, gyorsan kiderül, hogy ez valoban igaz.
Gondolj bele, hogy van valami kis papika, hetente 2x elmegy, hideg motorral (amikor is a legjobban kopik es hasznalodik az egesz auto) 3 km-re leveö tescoba, majd hazamegy. Közben csusztatott kuplunggal üveghangon közlekedik, mert az erzekei mar nem a legjobbak, olajat meg tarsait nem cserel, mert hat alig van benne km....lehet egy 50k km es auto siman roszabb allapotban, mint egy 150k-t futott olyan auto, ami szinte csak üzemmelegen közlekedett es azt is jobbara 6-ik sebessegben, folyamatos haladas mellett palyan/föuton...
Persze az is igaz, hogy 150k km fölött mar azzal is szamolni kell, hogy eljutnak az alkatreszek a tervezett elettartam vegere, de itt lehet nagyjabol tudni, miknek a cserejere lehet szamitani. Ergo tervezhetö kb. En pl a turbo dizel Astramat 160 k km el vettem meg es közel 300k km ig hasznaltam, minden fele extrem hiba nelkül.
-
Declare
őstag
válasz vzsryl #174868 üzenetére
Egy V8 as benzinesnel oke, de egy 2.0 szivo benzinig, milyen eröt erzel? Ellenben egy kis 1.4 szivonak odalepsz 2000 rpm között es belenyom az ülesbe. Pont ez a lenyege, tök jol, rugalmasan lehet vele közlekedni. Lehet, hogy a 0-100 at nem futja jobban, mert ugye a nyomatek elfogy ugyan olyan gyorsan, ahogyan jött is, de ez nem is erdekes a mindenapi közlekedes 90% ban. Kulcsszo a rugalmassag.
Egy V8 benzin vagy valami epitett auto, amivel palyan a hatarokat keresed ott abszolut adom a szivo benzint....vagy egy mx5 mazda
-
Declare
őstag
válasz soldi3r #174877 üzenetére
rugalmassag alatt ersd, relative nagy nyomatek hirtelen, rövid ideig rendelkezesre all. Ellenben egy szivobenzinnel kapcsolgathatsz jobra balra es akkor sem fog olyat ugrani, pl egy savvaltaskor, mint a kis turbos.
(#174879) OPiiPO ülesbenyomast, nyilvan az eröviszonyokhoz viszonyitva nezd. Nem fogja a vesedet leverni az 1.4 turbo nyilvan , de hasonlisd össze az 1.4 szivo benzinnel.
-
Declare
őstag
válasz soldi3r #174885 üzenetére
Hat akkor maradjunk az izlesek es pofonok kategorianal. En nagyon nem szeretnek szivo benzines autoba visszaülni. Vezettem mar a fent emlegetett 2.0 accordot is az uj mazda 6 ot, meg az uj mx5 öt is. Ezek közül egyedül az mx5 ami tetszett, de ott se igazan az amit a motor csinal, hanem az egesz auto igy egyben. Oda passzol a szivo, az fun auto....de a többi. Pedig a mazda 6 amugy tetszik, mert szep es jo auto, de nem kellene es ez csak a motor miatt van.
Izlesek es pofonok
(#174886) OPiiPO hat akkor nem is ertem miröl beszelsz...az 1.4 szivo astranal lomhabb auto a vilagon nem letezik ahhoz viszonyitva ha nem veri le a vesedet az 1.4 turbos, akkor nezessetek meg, mert szerintem lyukas a turbocsö, vagy ilyesmi
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz OPiiPO #174890 üzenetére
(#174892) Johnny_vT Elert es tart 10 eve "Persze ott kiugrani sem kell olyan gyakran mint a 4-es főúton előzéskor" pontosan erröl beszelek. . Palyan nem erdekes, de varosban es föuton, ahol arra van szükseg, hogy röviidebb ideig, de akkor legyen egy nagyobb ugras, ott a turbos van elönyben. Meg a fogyiban is.
-
Declare
őstag
válasz fecus #174914 üzenetére
Ez az "el lehet menni" ez minden relative. Anno egy zsigulival 5 en is "el lehetett menni" az olasz tengerparta nyaralni, ugy, hogy a szines TV is bent volt a csomagtartoba . Mas kerdes, hogy mennyire komforos es mennyire vagysz a komfortra.
Azert egy 1.4 es szivo motor az alapbol nem palyara van kitalalva, plane nem 5 emberrel. Elmenni hogyne lehetne vele, de bitang lomha lesz. Ha rendszeresen ilyen hasznalat a cel, akkor mindenkepp valami erösebb / nagyobb....
-
Declare
őstag
válasz diegho #174926 üzenetére
Teljesen egyertelmü, turbo vs szivo benzin a story amit leirsz. Ha melle teszed a stoppert, 0-100 on lehet erzetre jobb lesz a turbos, de a szivo is ugyan ugy fogja futni, vagy akar jobban. Ettöl meg a turbos rugalmasabb, jobban hasznalhato a mindennapokban, mert nem 0-100 akat gyorsul az ember es nem pattanasig feszült reflexel, sarokkal a feken, közben kuplungozva valtja 5500 on a 3-iat....az összes ilyen fittipaldi, aki "erzi" a nyomatekgörbe es gazadagolhatosag elönyeit a varosi hasznalatkor, ugyan olyan, mint a gyorsitocsikos, diffuzoros, szpojleres 1.4 es hondacivic....buksisimi, nagymosoly, aztan mire visszakuplungol a versenycipöjeben, addig a nagyinal a dsg 3 at valt az 1.0 tsi polon es beugrik ele a piroslampanal
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz pècsimunkás #175039 üzenetére
Jo kis verda is a GTI, de azert van még 1-2 eleg jol kinezö auto Nekem az A5/S5 audi ami nagyon tetszik, de az arteon is jol nez ki, na meg ugye az 4er bmw
-
Declare
őstag
Biztos nem vennek octavia meretü autot bp re....golf szerintem böven eleg arra, amire irta.
En nem vennek mar dizelt, ha nem 1-2 evben gondolkozik az ember. Mar most is dragebb Magyarorszagon a dizel, mint a benzin es szerintem a jövöben meginkabb igy lesz + egyre kevesbe akarnak majd az emberek hasznaltan dizelt venni,
En a sima golfra szavaznek, 1,4 tsi motorral.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #175068 üzenetére
Igen . Pl nekem a melygarazsban a parkologepbe a sima golf olyan lazan befer hosszra, mint a huzat. Az octavia mar csak ugy, hogy van max 1 cm az orranal, a passat meg csak ugy, ha effektive hozzaer a rendszamtablakeret a parkolo elejehez. Aztan ugye a parkolasrol ne is beszeljünk....hanyszor hianyzik az a bizonyos 1 cm
Golf 7 ben klausztrofobnak lenni az azert egesz enyhen a költöi tulzas kategoriaja....
(#175067) koxkids en nem felnek töle egyaltalan. Nezz azert utana konkretan, milyen motorkod van abban az autoban, amit szeretnel es guglizz ra
(#175071) 8th eleg az, ha pl azt mondjak, hogy egyre kemenyebben megadoztatjak a dizel üzemanyagot a szemelyautoknal. Mar most is dragabb a dizel Magyarorszagon, igy aki nem megy tenyleg nagyon sokat, vagy nagy terhelessel eleg hosszu idö alatt terül meg az az 1 milla plussz, amibe a dizel kerül. (ugye pont most szamolgattam, h baratnömnek erdemes e dizel-t venni es arra jutottam, hogy 3-5 ev alatt megterülhet, de elöbb nem nagyon....kis sebessegnel, meg varosban nincs több 1,5 - 2 liternel a fogyi különbseg 100 km en). Ha az arres meg nagyobbra nyilik, egyszerüen nem lesz ertelme dizelt venni es mar ki is van nyirva a technologia a szemelyautokban. A nemeteknel is azert viragzik, mert 60 ft al olcsobb kb litere....raadasul az autobahnon lenyegesen kevesebbet eszik 200 on.
-
Declare
őstag
Semmi hitvallas nincs ebben, a kerdes a hasznalati körülmenyek. Sok autopalyas hasznalattal, de varosabn is üzemmelegen a dizel 2 literrel kb kevesebbet fog enni. Ennyi az annyi Innentöl kezdve mindenkinek maganak kell kiszamolni, melyik eri meg neki jobban.
Nekem a 2 literes tdi passat 7 liter alatti atlaggal fogyaszt ugy, hogy napi szinten kb 60+60 km t ingazok es ennek nagy resze palya, ahol 180 es flötte szoktam haladni. Ma pl pont tiszta vol a palya, 210 tempomat, igy lett az indulastol megallasig atlagfogyi 8,8 liter (palyan 10 fölött, majd utana föuton a szokasos 5 alatti).
Amikor sielni mentünk mentünk ausztria, svajc utvonalon szepen 130 (svajcban 120) tempomat, 2 szemellyel, sicuccokkal 4,8 lett az atlagfogyasztas. Na ilyet es ehhez hasonlot sem tud egy kis turbos benzines. Ezert mondom, hogy hasznalat függvenye.
-
Declare
őstag
válasz Rem-X #175098 üzenetére
Ez valoban nem sok, amennyit mesz vele, lehet en sem rizikoznek a dizellel. Amit megsporolhatsz az üzemanyagon, azt elbukhatod a szervizen...
Viszont ha nagy limuzint veszel akkor az (föleg ha beül a csalad is) vagy sokat fog enni, vagy lomha lesz. A dizel meg ugye nem fog sokat enni es nem is lesz lomha Dilemma is yours
A mazdat meg probald ki a szivo 2.0 motorjaval, hogy milyen, mert en pl magamnak nem nagyon szeretnem. Nekem nem jön be a 2 literes szivo motor karakterisztikaja egy ilyen nagy limuzinban.(#175092) Core2duo6600 mint irtam a 2.0 tdi (150 lovas). Most juniban lesz 2 eves.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
Csak a baj az, hogy a kiberhelt reszecskeszürös, füstöt okado benzinesek nem közlekedhetnenek az utakon, igy kitiltani sem lehet ugye....müszaki vizsga szigoritas + rendörök közuton az ilyen füstös sz@rokat is figyeljek => na ez is javitana nem keveset a helyzeten
(#175179) hobizoli jo, persze utopiakrol lehet beszelni, de Te is ismered az orszagunkat....a sok ellopott milliardbol mar 3 uj metrovonal keresztezhetne Bp-t....de amig a gazszerelöZrt 60 milliardert ujit fel 1 km bicikliutat 4 ev alatt, addig ezekre a szep alomszerü varosrendezesi dolgokra esely sincs. Megfulladni meg eppen most fulladunk. Ettöl meg persze, ezek, amiket leirtal tök jok, hajra elöre....csak az atfutasi idö kb 100 ev.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Amazon Kindle
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Fotók, videók mobillal
- PayPal
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android felhasználók OFF topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen