-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egy minimális titkosítás, belső külső áramforrás a folyamatosság biztosítása miatt, és amit a legfontosabb, külső eszközzel csak olvasható memória. Ez utóbbi miatt kellene beépített és nem cserélhető kártya.
(#52786) alienpapa: köszönöm, ezt most nem köpködésnek hanem dicséretnek veszem Különben meg nem az ár az elsődleges amikor döntök a legtöbb esetben. Ugyan pízem nincs rá, de felkerül a kívánságlistámra, hátha
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Az a bajom h nekem nem csak az esetleges baleset miatt kellene, hanem mert nem akarok rendőri bemondás áldozata lenni. Ahhoz meg kell a sok-sok tárhely. Ezért most vmi integrált rendszerben gondolkodom...meg azon hogy honnan kerítsek rá pénzt az asszony tudta nélkül
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Nem érted. Várj lassabban írom , hátha Minimum 30 napra visszamenőleg kell a felvéte egyben, mert ennyi most a feljelentés kb kifutási ideje. Tehát ha a parasztnak kell a quota és felnyom h márpedig én átléptem a záróvonalat, akkor legyen meg h T-30 nappal ezelőtt hol és mit csináltam.
Abban az esetben ha zárt a rendszer, akkor el fogja fogadni, mert nem tehet mást.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
A kamerát nem kell hitelesíteni mert nem mérő eszköz. A benne lévő gps-t igen. De nekem a helyszín és a cselekmény a lényeg, nem annak módja. Ha a gpst meg nem akarja elfogadni akkor faszbúkot beállítom h logolja merre mék, meg ott a kocsi navija is külön
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Fernet
senior tag
Erre mondják, hogy ízlések és pofonok... Nekem a ford külsőleg és belsőleg is jobban bejön. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy első körben focust szerettem volna, de be kellett látni, hogy amire használjuk az autót arra elég a fiesta is. No meg persze olcsóbb is mint a focus.
bandus, zolikaDB: Köszi
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Azzal még tudsz járni, gumira gyógyult rugóval pöppet nehezebb...
@neduddki: felértünk basszus, régi ötösön végig vészvillogózva 50-nel, az volt a szerencsénk, hogy olyan a régi ötös, mint a kifutópálya, három bukkanó volt összesen. A Hungária már neccesebb volt, a kőbányai aluljáró előtt a sineken konkrétan üvöltöttem, hogy mosthalunkmeg... de hazahozott ez a csataló, hogy az isten áldja meg a német mérnököket...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Az a gond, hogy az alsó záró karika 3/4-e egy-az-egyben letört, valószínűleg nem most, mert korrodált a törés felülete. A maradék rugó pedig leugrott a tányérról, rá a gumira, és ez meg is fogta az autót úgy ahogy van. Se előre se hátra egy métert sem.
Az volt a hihetetlen nagy mákom, hogy a) ez a város határában történt sávváltáskor, b) arra jött egy citromsárga ladás fószer, aki történetesen szerelő volt (sárga angyal LOL), lekapta a kereket, és addig tekerte vissza a rugót a házba, amíg menetképes nem lett ideiglenesen. Aztán Kecskemétről fel Pestre, és ha holnap kibírja Gödig, akkor rugócsere. Kb. a lélek tartja a helyén, két milliméternél nem több, 10 km-enként álltam meg megnézni, hogy mostugriklemegint.
@aphra2: pénteken indulnánk Krakkóba, agyalok, hogy gumit kellene-e cserélni... ránézésre semmi baja. Nem tudom... kérdés, hogy 72 óra alatt tudok-e gumit szerezni rá, nem tudom mennyi lenne az átfutási idő... meg hogy cseréljem-e egyáltalán, vagy kibírja. A futófelületre pattant rá, nyilván megütötte dulván, de talán ennyit kap egy megsüllyedt csatornafedélen is... kb. 10 métert mentem vele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincs, az EGR csak ismét megeteti a motorral a kipufogó gázok egy részét, nem égeti rá az olajat a motoblokk belsejére.
A tdi-ben látott nagyméretű koszlerakódás a szjvósorban van, nem a karterben. - a szjvőcsőbe is az oda bejutott olaj ég meg, aminek ott nincs mit keresnie, mégis mindegyik turbós motor szívósorában van egy pici olaj.
-
whitezo88
nagyúr
-
-
EQMontoya
veterán
Láncos Corollámat 230 körül gyári lánccal adtam el. Szóval de. Szerintem ez azért gyász.
Beigazolódni látszanak a sejtések a turbós kis benzinesek mérsékelt tartósságával kapcsolatban.Erről azért van egy elméletem, hogy itt valaki gőzmozdony. A japók közül senki nem csinálta meg ezeket a ma divatos kis turbós motorokat. Van helyette hibrid meg skyactive, de turbós nincs, és úgy fest, nem is nagyon lesz. Vagy Ők hülyék, vagy az európaiak.
És úgy fest, hogy ez az 1.6 THP pl. eljutott oda, hogy többet fogyaszt, mint egy dízel, viszont a rosszabb dízelekhez mérhetően problémás, drága a fenntartása.
Több száz ropit kellett rákölteni 100e km alatt? Nehogy már... Az a motor, amin nagyobb javítást kell végezni 200km alatt (most a dízelek kettős tömegű lendkerék cseréjét ebbe nem értem bele, az kényelmi extra, ami ennyit bír, de alapvetően nem "műszaki hiba" az elkopása), vagy szét volt hajtva, vagy gyenge konstrukció.
Same rules apply!
-
Laraxior
titán
vényóc...mimás
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
-
-
-
runner 125
nagyúr
Nem vagyok egy nagy Opel szaki, de szerintem sem kell ahhoz nagy motor, h megfussa a 190-at. Padlón szerintem egy akkori 1.6-os megközelíti.
De, hahu kínálat alapján nem minden 2.0 GSI."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest