-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #150964 üzenetére
minden turbós autóból fogy az olaj valamennyire.
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #150975 üzenetére
Jahuar, 3.0 benzin kompresszorral. Az jo lesz. Ha baja lesz, azt is leszarod.
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #150989 üzenetére
a cégnél középvezetői autónak van pár XF, nem tudom milyen motorral, meg felsővezetői szinten egy XJ, eddig nem volt velük dráma.
talán saját fejlesztésű motor vagy valamelyik motorbeszállító külső cégtől vagy a peugeot 2,7 hdi-t reszelték tovább, nem tudom.
btw nem jó még két évig a volvo és aztán venni egy Alfa Giulia Veloce-t 30k € körül? azzal fasza csávó lennél, nem köcsög bmw-s (hanem köcsög alfás, én már csak tudom ), nem tömegtermék, jó a közösség és a benzinessel nagy trükkök azért nem hiszem, hogy lennének. ja és vezetési élményt tekintve a jaguaron kívül nincs ellenfele, még a bmw-t is alá mondták minden cikkben. -
rbalint88
addikt
válasz piqla #151007 üzenetére
Ha faceliftes 1.gen avensised van, akkor a 2003-as avensist ki is lonem, mert nem sokkal ad tobbet, kiveve a tempomatot. Szerintem ha cserelsz, legalabb ot evet fiatalits... a masodik generacios avensis 1.8-as motorral kimondottan nem lesz raketa (kb ugy vagy ugy se megy, mint az 1.gen 1.6), de legalabb olajevesi problemak voltak/vannak a motorral, ha nem csereltek gariban.
A 7.gen accord sokkal komolyabb auto, nalatok meg az se problema, hogy hatso labtere nem nagyon van.
Amigy ha tagas kombi kell masfel korul, akkor octavia2 vagy passat b6 kornyeken is nezz szet, benzinmotorral azok se nyugosek. -
rbalint88
addikt
mivel dízel avensisem volt, így ne haragudj, hogy a benzinmotorok problémáinak magolására kevesebb energiát fordítottam.
az megmaradt, hogy az 1.8-nál a gyűrűvel szopás van, drága móka és jó eséllyel lehet belefutni. ha meg a gyár is elismeri a problémát és cserélgeti a motorokat visszahívás/kiterjesztett garancia keretében (asszem 7 éves korig volt, de biztos jobban tudod), akkor felesleges széllel szembe hugyozni, hogy az denemisúgyvan. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #151077 üzenetére
PSA-féle 2.7 hdi mutációja lehet ez akkor, ott az eredeti lökettérfogattal 607, 407, Jag S-type-ban volt, továbbreszelve 3.0-vá Citroen C5, C6 (C8?, Pug 807? - de lehet ezekben csak benyás V6 volt) örökölhette. Ha a komplett JLR csoport ezt használja, akkor még Discovery és Range Rover vonalon lehet utánanézni.
amúgy egy faceliftes S60 2.gen nem lenne jó? ~belefér a keretedbe, a márkapreferenciába, van hozzá jó motor (T6 AWD ftw!), kellemes az enteriőr és nem kell új szerelőt se keresni hozzá
[link], [link] azt mondjuk nem lehet mondani, hogy nagy a választék -
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #151198 üzenetére
képen tényleg nem mutat jól, de élőben szerintem nem rossz. legalábbis így egy év élőben nézegetés után már teljes meggyőződéssel mondhatom, hogy kiadja.
-
rbalint88
addikt
van a topiknak még olvasó közönsége is vagy csak író? ne legyetek már funkcionális analfabéták!
Satyricon: épp készülsz átveretni magad/ felülni a szopórollerre. NE! keress másik autót.
parkasz: ha törve volt, akkor szarakodhat az ajtó, a tolóajtó miatt sárnehéz, ezért lassú és sokat eszik mindegyik motorral.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #151331 üzenetére
amíg valaki el nem megy megnézni és ki nem derül, hogy volt-e benne legalább két évente olaj cserélve vagy sem, eléggé fingreszelés. btw ha a minimális szervizt megkapta, én is rárepülnék megfelelő típusból egy ilyen darabra. de mindenféle légből kapott indokkal, meg mert a te ismerősi körödben spúroskodtak ezen/nettó idióták (hogy az új autót cserélgetik), nem kell lebeszélni a kérdezőt, mert lehet, hogy az évszázad vételét szalajtja el egy ilyen komment miatt. mindent, ami ígéretes és közel van, meg kell nézni. ha az első szűrőn átmegy, megállapodni az árban, elvinni szervizbe és ha ott is átmegy, akkor kicsengetni, nem pöcsölni rajta
LuckyL: alvázszám birtokában lekérhető a szerviztörténet, csak jó helyen kell kopogtatni
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz nandow #151338 üzenetére
A markaszervizben. Ha kekeckednek es kotik az ebet a karohoz, hogy nem adnak ki adatot, akkor addig kell kopogtatni, amig talalsz valakit, aki kiadja egy megfelelo portreert cserebe (Kossuth eleg szokott lenni, procc helyen/draga autonal lehet, hogy Szent Istvant is be kell vetni).
-
-
rbalint88
addikt
válasz creedszl #151342 üzenetére
1998, akkor kezdtek gyartani 2002-ben valtozott a muszerek garfikaja meg par aprosag, szerintem nincs akkora kulonbseg, amiert erdemes kiejteni a regebbieket. Ebben az arkategoriaban csak az allapot szamit.
Ja es a tegnap totalcaron is megenekelt titkos tipp, megane 1 ph2 is jo valasztas lehet, az biztonsagosabban is belefer a keretedbe. Vasarlas utani szervizre a 100ezres keretet keveslem kicsit amugy. -
rbalint88
addikt
válasz Jakab66[hun] #151356 üzenetére
impreza wrx azért lehet betegágynak fog minősülni hosszabb távon. scirocco meg nem élményautó. az egy csajozós golf.
ahogy focvis is írta, porsche irányban nézelődj, kell keresni egy faszát, úgyse hajt a tatár. a szervizelése drága, de nem nyűgösek alapvetően és el lehet velük járni munkába is, főleg egy automatával. a kuplung azért elég combos
plusz ha élményautót keresel, akkor az elsőkerekeseket nagyjából ki is lőheted, összkerék tlán, de leginkább hátulhajtósak jönnek szóba. megkímélt 540i nem mission impossible, ki is jön a keretből, de az se az a klasszikus élményautó. gyorsulni lehet vele, bár a nagy bódé miatt attól se esik le az arcod, viszont abszolút értelemben nem egy élményautó, csak a méreteihez képest mozog nagyon jól.
először magadban kellene eldönteni, hogy 1: pöcshosszabbító/csajozós/villantós verda kell, ami jól megy (egyenesen) vagy 2: hétvégente ki akarsz menni egy szerpentinre és csatakosra izzadva az adrenalintól fűzni a kanyarokat. utóbbi esetben minden, nem eredendően hátsókerekes autó egyből kihullik ekkora keretnél már. plusz ugye számolj azzal, hogy hobbiautósága ellenére, hogy ha ki lesz használva a technika, akkor évi 500ezer simán el tud pattani gumizásra, fékre, szervizre. az elmúlt pár évben beütött a villanypara és elég sok embernek ütött szöget a fejébe, hogy még a seggére verne a kőolajszármazékoknak, úgyhogy a vidámabb autók ára szépen elindult felfelé és eljutottunk oda, hogy az 5M igencsak az alja lett egy valamire való élményautónak, ami gyors és kanyarodni is tud és élményt is ad eközben, na meg nem időzített bomba. mert letaposott szart lehet venni persze fillérekért már. -
rbalint88
addikt
válasz Jakab66[hun] #151365 üzenetére
AMG az egyenesen gyorsan menős, az Audi RS meg a be is fordul, csak élményt nem ad az előző hozzászólásomból.
tulajdonképpen neked egy mocsok erős GT kell, amiben meg tudsz ijedni.
első generációs CLK430-ban azért be lehet fosni és csak 6-8k € , az a 279 ló ahhoz a futóműhöz és elektronikához pont annyira sok, hogy azért tudj a volánnál ülve vonalkódot rakni a gatyába, amikor még hármasban is küzd a tapadásért száraz úton is Második szériás CLK500 is hasonló lehet.
de ezt se dodnám vissza: [link], csak ez melóba járásra nem tudom mennyire alkalmas, mondjuk a vesekőproblémákat megoldja, az biztos. -
rbalint88
addikt
válasz Jojo5 #151437 üzenetére
Ha a B6 mar FSI, akkor az is szar. A befecskendezes resze is (korai fsi) es a vezerles is (biciklianc a rendes helyett), azt nem tudom, hogy fogaskereket lehet-e cserelni rajta vagy ugyesen egy anyagbol van kimunkalva, mint a bmw-nel. S4 kombinat B6 nekem si adja, de ha fsi, akkor A6 4.2 vagy S6 vonalon fogok keresgelni inkabb, ha ebbe az iranyba terelodik a vasarlas.
RS4 meg b5-nel 2.7 V6 biturbo (de az S4 is), B7-nel meg ugyanugy szivo 4.2 -
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #151665 üzenetére
Nem a vezerlescsere a gaz, hanem hogy elkopik a veztengely, ami anyagaron 300... van eleg sok baja annak a motornak, gondos tulaj mindenkepp kell hozza, meg kis szerencse sem art
-
rbalint88
addikt
válasz Sirandrish #151957 üzenetére
1.gen facelift Avensis nem elvetendő gondolat, ahogy diegho is említette. hely van benne, nem különösebben elromlós fajta és ha volt gazdája, akkor nem kell adalékolni húszezresekkel sem minden tankolásnál. nem rohad különösebben és a motorjai sem rosszak. kollégád felhasználására 1.6-1.8 benzin bőven elég lesz és azokban nincsenek nagy trükkök. 2.0 közvetlen befecskendezős, ekkora használatra meg nem kell dízel, plusz az nem is olyan jó, úgyhogy inkább ne.1M-ért szépet és jót lehet venni belőle. egy, szerintem óriási hátránya van, gyárilag nem volt benne tempomat, így nem egyszerű és olcsó bővíteni ezzel a felszereltségét, 120ezres befektetést meg nem ér meg.
-
rbalint88
addikt
válasz travis84 #152025 üzenetére
a 3 év alatti 600ezerben a kötelező szervizek is benne vannak, meg gumik esetleg vagy csak hibaelhárítás?
mert ha csak a kötelezők, akkor gondolj bele, hogy az újabb autókra is nagyságrendileg ennyi el lehet/el fogsz költeni PLUSZ ott az értékvesztés és az elveszített kamat.
5 év alatt csak értékvesztésen elbukod kb azt, amit a xsarára költeni kellett és még egy wunderbaumot se vettél az "új" autóba. ha amúgy nincs baja a xsarának (nem rozsdásodik, nem hagy az út szélén gyakran - esetenként a drága új autó is elromolhat, nem folyik taknya-nyála), akkor tartsd meg, inkább utazzatok vele sokat, mert az legalább élmény, a ház előtt álló, kicsit szebben csillogó egyen tejfölösdobozra visszanézni meg nem az.
persze utóbbi eladható felelős és racionális döntésnek, valahol az is, de ennél több értelme van anyagilag -hosszú távon- beülni 4-5M között egy új autóba, ami kielégíti a racionális igényeid (garancia, fogyaszás, helykínálat, so-so felszereltség és menetdinamika), ha meg tudsz benne ülni 5-10 évig, mert jó ideig csak kötelező szervizre kell költened, nincsenek a vásárlás után felmerülő pluszköltségek (kopott a gumi, kivannak a gátlók, stbstb) és ki tudsz szállni belőle jól, mielőtt költőssé válna. nyilván jóval magasabb a bekerülési költség, de lehet úgy tekergetni az excelt, hogy ez érje meg legjobban -
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #152076 üzenetére
a puntora ha diszkrét akarok lenni, akkor azt mondhatom, hogy kiforrott konstrukció 005 óta gyártják, corsa d-e-vel közös a platform, nem kimondottan bajos.
mondjuk nem tudom, milyen motorral lehet kérni, de az 1.2 szívó tuti halál. 1.4 t-jettel jó lehet.
áh, felejtő, lehet válogatni a szar meg a fos közül. értelmes motor nincs hozzá.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #152236 üzenetére
Keress ra ugy, hogy dacia ruster.
-
rbalint88
addikt
válasz NeoPampalini #152863 üzenetére
Megane 1 ph2 kombit is nezd meg. Astrabol meg inkabb egy szep F-et vennek, G-bol szerintem csak sokkal hitvanyabb allapotu lesz ennyiert.
-
rbalint88
addikt
válasz xtevo #152895 üzenetére
Minden kereskedessel vigyazni kell
Ha nem kell tobbszaz km-t utazni ertuk, mindenkepp nezd meg oket. Ha csak c vectrat lehetne venni, biztos gts-t vennek. Annak legalabb mutattak formatervezot, szedannak es kombinak kevesbe. A ketto kozul a magasabb futasu szimpatikusabb / hitelesebb nekem. Bar a kormany ujraborozottnek tunik, lehet az opelnel gyarilag is igy van visszahajtva a bor az illeszteseknel. Opelbubusok ezt jobban tudjak, majd megmondjak. -
rbalint88
addikt
válasz andrisbandi #152962 üzenetére
Bezzeg a v6 dizelrol nem irjak le, hogy egy hatar szar (tc 20 legrosszabb motor listan rajta volt).
2.2 benzines sincs az egbe dicserve. 2.0 turbo leeszi a hajad.
Szoval vagy 1.8 es akkor nyugiban kozlekedik az ember vagy 1.9cdti es meg tud lodulni kicsit jobban, illetve terhelve is. Erdemes a 8 szelepes 120 lovasat venni, a 150-es erzekenyebb, bajosabb a hengerfeje is. A120-as jol hizhato, 160 lovat ki lehet belole hozni fustmentesen egy chiptuninggal, csak nem pekhez kell vinni. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #153397 üzenetére
- típushibamentes autó nincs. a kérdés csak a mérték és a költségfaktor.
- honda után (olajcsere only) minden horror lesz.
- normális üléshez opelnél a kínálat háromnegyede kiesik, sportülés vagy ergoülés kell bele.
- legyen szerelő,alkatrész -> go to VAG.amúgy vagy Volvot vennék (jó benzinmotorok, kényelmes ülések, értelmes kereteken belül tartható fenntartás) vagy Volkswagent (véletlenül PONT tudok egy nagyon szép eladó Jettát ), mert annak tényleg minden hibája ismert, van belőle választék és nem rossz autók. Mivel szempont a pályázás, ezért kompaktból csak VW-t vagy Audit mondanám (A3), a többiben szerintem nem kielégítő a zajszigetelés és a beltéri minőség. Felette levő méretosztályra meg racionálisan nincs szükséged ugye, csak a költségek nőnek feleslegesen. Az optimális választás tehát az A3. az egy szerethető, jó autó és golf árban fenntartható.
-
rbalint88
addikt
válasz wowpegazus #153446 üzenetére
2M ehhez az elvarashalmazhoz egy parades 50% beulo a hitelhez.
Amugy octavia 2 facelift 2,5-4M kozott tudhatja ezt 5-8 evesen, de szinte biztosan 150k km feletti futassal. Led lampa nincs, csak xenon, gps van, tolatokamera megoldhato.
Vagy ha a futas es a kor a fo szempont, akkor dacia logan mcv, lodgy, duster kornyeken nezelodj.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest