-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #153457 üzenetére
az angoloknak (de a németeknek se) nincs gumikultúrájuk, ugyanúgy megveszik rá a legolcsóbb kínai fost, mint itthon. ja és ott simán látsz 4 keréken négyféle gumival szerelt autót...
-
rbalint88
addikt
válasz q13579 #153640 üzenetére
Corsa D, grande punto paros loheto meg szerintem ennyiert, ami megfelel a felteteleknek. Mondjuk automata nelkul. Isofixben nem vagyok biztos, de eros a sejtes. Tagas, biztonsagos mindketto. Olcso fenntartani oket. Mivel miszakilag kb ugyanazt tudjak a motorok es a dekor kivetelevel, ezert a szarolasz fiattol se kell felni.
-
rbalint88
addikt
Es varosi temponal hova nyomod a gazpedalt? Gondolom nem egyesben kozlekedsz vele 30-ig, hogy tudjal ugrani. Egy turbokesedelem meg mindig boven kevesebb, mint visszakavarni 1-2 fokozatot a bottal...
Hobizoli: a vitara s tuti jobbat megy szazra a valosagban, mint 9,5. Meg amugy ezeket a "csak vegtelen loerovel lehet jot autozni" embereket se ertem. Barmennyire is jol fordul egy ilyen hatsokerekes premiumszedan (ha arra van hangolva ofc), egy kis lelekvesztoben sokkal intenzivebbet tudsz autozni, mert az arra van gyartva, nem pedig csendben-nyugiban-kenyelemben utazasra, ami mellett kanyarodni is tud.
-
rbalint88
addikt
válasz Napfénysüti #153812 üzenetére
ismerek én is nem egy olyan embert, aki rögtön padlóval indul, hajtás után nem hűti vissza és sokat városozik a dízellel. na náluk hal le a turbo százezrenként...
-
rbalint88
addikt
En ramennek ujra egy avensisre, egyszer mar bizonyitott. Csak faceliftes 1.gent keresnek es benzinest. Masodik generacios szerintem nincs epkezlab 1M-ert. De ha talasz abbol egy olyat, amiben benne van a vilag osszes kilometere, de karban volt tartva, azt is meg lehet venni. Csak benzines legyen...
-
rbalint88
addikt
Akkor b verzi egy tjet grande punto. Egyszeru szerkezet rgo sok baja nem tud lenni, viszint valami pici bugi is van benne, talan nem vagysz annyira belole egy rendes szekerbe vagy panda 100hp akar. A lenyeg, hogy vidam jarmu legyen. Nekem is volt t22 ave, de oszinten szolva nekem nem segitett a mantrazas sem, hogy deezjoautomertolcsonjarokveleeselseromlik. Aki autozni akar, azaz tobbet var egy autotol az a-bol b-be eljutason kivul, az ne akarjon sporolni.
-
rbalint88
addikt
válasz gyenesmartin #154227 üzenetére
az biztos, hogy nem a kisdízeles-automata corolla keveset nem fog enni így, viszont az az automata nem egy nagy eresztés semmilyen szempontból, inkább kerülendő, mint jó.
-
rbalint88
addikt
kellő önmérséklettel szerintem jó lesz. városon kívül tényleg csak a megengedett tempó tartására elég (bár pályán biztos jobb szereti a 110-et), ha ez kielégíti az igényeidet, akkor vedd meg. ennyi pénzért az érvényes műszaki, ismert előélet és a jó téli-nyári kerék eléggé nyomós érv.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #154826 üzenetére
erre is jó a kézifék, én még a dízelen is használom, hogy ne erőltessem feleslegesen a hajtásláncot. a splashen meg kötelező. annál az 1.2 16 vámpír motorral meredek emelkedőn 2500-ról kell indítani...
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #154830 üzenetére
van az az emelkedő, ahol az kínzás
-
rbalint88
addikt
válasz HellGreg #154875 üzenetére
Az 5 millabol fektess be 4-et, 1 legyen keznel, ha beszarna az s-max. Par ev utan a kamatoknak koszonhetoen tudsz majd venni egy rendes autot is, nem csak olyat, aminel mindig mantrazni kell, hogy de legalabb kurvara megerte. S-maxnak ha megcsinalod a bajait -emlekeim szerint mar elegge rendbe raktad-, akkor ot evig jo auto lesz meg es tutira elfertek benne.
-
rbalint88
addikt
válasz Szevam #155176 üzenetére
alfához is kell egy elhatározás, de az inkább amiatt van, hogy relatíve kevés korrekt szerviz van hozzá. ezzel tisztában voltam, mielőtt belevágtam volna. de mondjuk a rover 75 egy igazi állatorvosi ló. öreg már ($), részben bmw ($$$), részben angol fos ($$$), de legalább ritka is ($$$$$$)
helyette pl egy audi a4 azonos korból kockázatmentes választás, szerintem jobb autó minden szempontból és a sarki pék is látott már olyat, úgyhogy talán egy olajcsere miatt nem kell specialistához vinni. oké, az alkatrész drága ahhoz is (futómű, V-motorokon minden), de legalább nem áll azért két hónapot az autó, mert nem kaptál időpontot az 50km-es körben egyetlen hozzáértő szerelőhöz...
nektek biztos nem javasolnék Alfát, mert nem vagytok azok a fajta "gyakorlatias" autóbuzik, hogy mosolyogva tudjatok asszisztálni az esetleges hisztijeihez, viszont valószínűleg az előnyeit sem tudnátok kihasználni. -
rbalint88
addikt
válasz bozont #155245 üzenetére
A tipus maga jo. Futomuve kenyes a magyar utakra, egyebkent nem kulonosebb betegagy. Karbantartasra erzekeny, ha valami nem volt idoben cserelve, azt jobban erezni rajta, mint egy toyotan. Alapvetoen nem annnnyira nagyon szar a 2.2 jts, de sokat eszik es nem megy, az igazan ajanlott benzines az 1.8tbi. Dizelek mind jok.
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #155458 üzenetére
Csak egy kerdesem van: ha a fonok ilyen galansan ajanlgat, fizetesemelest adott-e vagy te kerted?
-
rbalint88
addikt
válasz batai15 #155572 üzenetére
visszatérve az alapkérdésre, én nem ülnék át az audiba, bármit is mond róla az ember, meg akármekkora szakértő. a pözsóhoz képest 2x fogyasztás és 2x egyéb üzemeltetési költség, plusz drágább lenne és sokat buknál a pözsin is. ezt hívják úgy, hogy rossz időzítés.bármennyire is fáj most, engedd el ezt a lehetőséget.
-
rbalint88
addikt
válasz q13579 #155673 üzenetére
Egy ilyen nagy autonal a 260 lo nem lesz sok, elviszi a tomeg. Viszont egy fele ilyen eros motorral se fele annyit fog fogyasztani, hanem mondjuk 15 helyett 12-t. Cserebe ennel van tartalek elozeshez. Ha cx-7 tetszik, akkor azt vegyel. Van dizellel is amugy. Azzal lehet 10 korul marad a fogyasztas es abban is megvan a kello akarat.
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #155705 üzenetére
Korbe nullas nem opcio a mercivel?
Amugy a smart aranyos joszag. Azt vennek en is, mert arra legalabb van szakembor, emberhez melton lehet benne ulni (en pl c corsaba nem birok beszallni). Az easytronic biztosan szar, mukodesileg es szetesesileg is. Sztem a quickshift se jobb... ugyanaz a robotizalt kezivalto elv -
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #155777 üzenetére
Unokatesomek itt vettek a V60-at, korrektnek mondtak.
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #155925 üzenetére
nem bíznék ilyet ismerősre, mert ha hazahozza és szar, akkor arra rámegy majd a barátság.
-
rbalint88
addikt
válasz tony_snow #155927 üzenetére
ha a golf5 tetszik, abból nézegess TSI-t, csináltasd meg rajta a lánccserét, ha nem bizonyítható, hogy volt cserélve már javított kiadásra, tegyél félre a turbóra és használd egészséggel. mondjuk másfélért abból se lesz karácsonyfa kivitel, sajnos a válság miatt a 2006-2012 közötti állomány elég sovány, ha nem sokat futott, levetett cégautót szeretnél.
-
rbalint88
addikt
válasz tony_snow #155931 üzenetére
Ahogy rviliike is írta, inkább ceedet vegyél. Az alapvetően megbízhatóbb, egyszerűbb technika, cserébe kevesebb élményt ad és puritánabb a beltere kicsit. Kuplungja gyárilag puhára van csinálva,ezért sok városozással elég gyorsan kopik, azt érdemesebb kevlároztatni inkább. Picit lesz csak nehezebb a pedál, viszont "örök élet" cserébe.
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #155940 üzenetére
az autó azért van olyan bonyolultságú dolog, hogy az ismerősöd nem autószerelő, akinek a kisujjában van a típus és nincs gyári diagja, akkor simán bele tudsz futni vele kurva drága hibába, aminek semmi előjele nincs. de még akkor is beszophatod, ha át van nézve rendesen, szakértő által.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #156091 üzenetére
jó az S80, de csak fullosat vennék belőle ÉS vezetett, számlákkal igazolt szervizmúlttal rendelkezőt.
-
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #156095 üzenetére
Pl borkarpitost csak szelloztetessel vennek, kulonben belerohadsz. Vezetoulesbol jo lenne motoros-memorias ebben a kategoriaban. Dynaudio hifi se arthat ja es volt belole V8
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #156136 üzenetére
100-120ezer km alatt még egy dízelnek se szabadna szétdőlnie ilyen használattól (persze ha nem így került bele a benne levő ki tudja mennyi méter), egy turbós benzines meg végképp bírni fogja. cserébe van nyomaték, ha kellene. bár az is igaz, hogy a változó szelepvezérléssel valamivel lejjebb tudják hozni a picit több nyomatékot, de azért alapvetően egy ekkora kasztniban jobban kell majd gyilkolni azonos menéshez, mint egy akár csak 1.0 turbót
-
rbalint88
addikt
nekem szűk volt, pedig amikor próbáltam, akkor mégnkább terence hill voltam, mint bud spencer. ülj bele és utána térjünk vissza a kérdésre, hogy játszik-e még
ha nem lett volna ennyire passzentos, lehet a mai napig egy 300CE-m lenne.Tothgera: 1.4T. van nyomaték, fele a méter, rendes ülés van benne. a kormányért mondjuk jár a faszkorbács, de 20k-ért csücsi gyárira bebőrözik neked. alkudd le 2,8-ra és utána öröm, boldogság.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #156246 üzenetére
Mindenhez IS van kerdes megeri-e baszkodni vele egy ilyen pici motoron. Erted, 75 lobol lesz 85, kb semmi, ugyanugy nyomatekbol megy majd, csak kicsit jobban feszitve van a technika. Vagy meg kell csipszelni rendesen, ami hoz 30-40%-ot, ami egy eleve eros motornal mar szamottevo, vagy hagyni az egeszet.
-
rbalint88
addikt
válasz enginev3.0 #156375 üzenetére
Nem tunik rossznak. Ezzel a motorral mar egesz fickos is lesz a 206. Ha hasonlo (ar)kategoriat keresnek most, ezt biztos megneznem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Microsoft Excel topic
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- hcl: Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen