-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz forceberg #156391 üzenetére
508-at csak GT-t vennek. A sima az buta, razos -rossz ertelemben- nemet auto.
Gooool: azt nem ertem, hogy multkor arrol volt szo, eleg lenne egy kisebb auto is, valami fiatalosabb, bugisabb, most meg megint utazoautokat nezegtsz, amik nem kimondottan sportosak. Eloszor dontsd el, mit is szeretnel igazabol. +szerintem ne kosd le magad 5-7 evre, annyi ido alatt focvis kiprobal akar 10 autot is. Vegyel most valamit hotheccset (akar dizelest, pl gtd), aztan ha gyerek jon vagy lesz harom bernathegyid, akkor raersz megint kozepkat. kombit venni.
-
rbalint88
addikt
válasz enginev3.0 #156397 üzenetére
RG a befuto meg mindig
BBD: de most 6henger kell neki. Lehet passat lesz (r36)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz enginev3.0 #156408 üzenetére
Alkudd le 450-re, hozd el.
-
rbalint88
addikt
válasz Morris #156651 üzenetére
csak hogy megint lehessen fikázódni a sok km-es öreg szarokon: [link]
ez a motor finoman szólva nincs túlhúzva (300lovat elvisel tartósan a gyári béléssel), van benne hely, emelve van, megvannak benne a jó extrák. váltót kell megnézni, hogy milyen, ha már fel volt újítva és/vagy cserélték benne az olajat, akkor azzal se kéne gond legyen. dízelekben is a hirtelen jövő nagy nyomaték csapja szét, ebben nincs ezzel probléma. -
rbalint88
addikt
válasz hülyegyerek #157026 üzenetére
igen, döglött/szintetikus a kormányzása annak is. jaszkarizós nagyautónak mondeot kell venni.
-
rbalint88
addikt
válasz hülyegyerek #157038 üzenetére
focusban ma én is ültem (mk2-ben), sógornak vettünk egyet mk3-ban taxiztam, az jóval szűkebbnek érződik.
-
rbalint88
addikt
válasz HKorn #157206 üzenetére
vitara 1.6 nem direkt befecsis? meg vagyok lepve. mondjuk koksszal együtt is inkább a boosterjettel kérném, abban legalább van nyomaték(ocska). btw egy polgári 1.4 T vitara egész korrekt autó lenne, kár hogy csak az S verzió létezik belőle, mert annyit nem ér. s-cross árban (vagy max 200-zal drágábban cserébe, hogy nem hannibal lecter) azonos felszereltséggel az évszázad vétele lenne.
-
rbalint88
addikt
válasz athomi #157272 üzenetére
Ez a toledo nem kimondottan a tagas labtererol hires es a csomagternyilas sem nagy, nagyobb cuccokat nehez bepakolni. Octavia legalabb otajtos. Ahogy avensisbol, vectrabol, mondeobol is letezett olyan kasztni. Ha nem akarsz buszt vagy kombit, inkabb olyat nezegess, mint szedant. Foleg varosba benzinest erdemes venni a tobbletfogyasztas ellenere is. Dizelen sporolsz kb ket litert. Azt meg kb el is viszi fenntartasi koltsegben.
-
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #157352 üzenetére
buszos cégé volt, kvázi luxus magántaxi, pályáztak vele dajcslandban. váltó miatt se aggódnék nagyon. plusz ugye 2M-ból elég sok javítás kijön engem az óraállás nem zavarna.
-
rbalint88
addikt
az lehet, hogy pénzügyes vagy, de hogy halvány fogalmad nincs egy autó üzemeltetéséről, az tutibiztos. persze itt mindenki hülye és te vagy csak helikopter, de ha mindenki azt mondja, hogy a "jót dugni és szűzen maradni" tényállását tervezed megvalósítani, ami nem fog menni, lehet, hogy igazuk van.
-
rbalint88
addikt
lusta voltam visszagörgetni az alapkérdésig, azért erre válaszoltam, de attól még fenntartom, amit írtam. btw 2-3M beülővel egy golf 7 kombi patent választás lenne szalonból, vadiújan. még pofontávolságon belül van a gyerek, bazinagy a csomagtartó, viszonylag egyszerű a technika, jó a beltér és nem is fapados kia ceed. annyi a trükkje, hogy meg kell tartani sokáig, minimum 5 évig és akkor megéri.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #157527 üzenetére
őstermelőivel VW-nél nézelődnék, kifutó, készletes polo jó lehet, golf 7-ből is vannak elég jó ajánlatok.
ha az egész büdzsét el kell költeni, akkor ebbe az irányba mennék, mert ebben a kategóriában a VW-nek vannak a legjobb minőségű belterei.
a bevált olasz vonal miatt tiponak lehet adni egy esélyt.
baleno nem tudom hogy jött szóba a többi felsorolt mellé. még ha vitara vagy s-cross lenne, érteném a dolgot, így nem -
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #157735 üzenetére
Akkor pontrol pontra megcafolnam
A 2006-os mikrofacelifttel jott be a tukorindex. Lehet 2008-as, a szeria legvegerol, vagy az is lehet szimplan balfek az elado es az elso forgalombahelyezest irta be.
Volt 170 lovas 2.4 gyarilag, a 140 lovas csak sw downgrade, adozas miatt
Benzineshez ebben a szeriaban csak 5gangos automata volt, de nem kell fosni tole, mert meg a T5-ben sem jon akkora hirtelen nyomatek, hogy kinyirja a valtot. Foleg ha csereltek benne rendszeresen olajat.BBD: 1,2-1,4 kozott-korul van egy szinten fekete T5 V70, ha mar hullaszallitot veszel, legalabb mas tekintetben legyen mokas
-
rbalint88
addikt
válasz Eagl3 #158041 üzenetére
a szerelőnek üzenem, hogy könnyű más f.szával verni a csalánt. mivel a 2-es agilában minden suzuki a lápát és márkajelzést kivéve, lehet inkább splash-t néznék. egyébként szépen viszi a 160-at is, nagy szélben kicsit imbolyog (akkor elég lesz a 120 is), viszont nem egy elromlós fajta autó. a hosszú utakra meg vegyen fülhallgatót/füldugót, mert a zaj tényleg elég komoly benne akkora távokra.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #158072 üzenetére
Hat a bmw az ilyen vagy arnyeka lesz onmaganak vagy allandoan basztatni kell es ez egyre rosszabb lesz. Ha e39-et vettel volna, azzal is ugyanigy nyuglodnel (sot jobban, mert ahhoz csomo mindent mar nem is kapni). Amugy ezert igazi szopo es zsakutca a hasznalt premium, mert akkor igazan jo, ha sokpenze’ van karbantartva-babusgatva, ugy meg szummaban jobban megeri behitelezni egy fiatalabbat, mert a vege ugyanott lesz, csak utobbi talan nyugisabb.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #158079 üzenetére
Ja ugy ertettem azonos kategoriaban. E60-F10 relacio mondjuk
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #158082 üzenetére
Na ez bazira pluszegy. Ha van 6m a kocsira, akkor biztos ujban gondolkodnek. Vagy 3M onero es a maradekot kedvezore behitelrzni es nezni 7-8 kozott valami egyedi konfiguraciot, de biztos nem 3 evest vennek 6-ert, amikor ujonnan meg lehet loni hasonlo kategoriat ugyanennyiert.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #158099 üzenetére
A kormanyra: szervofolyadekotnezd meg, lehet tolteni kell ra.
Zorges elojon uj autonal is, egyszeruen mas a hotagulasa a karpitnak, a bolhanak es a vasnak, plusz a volvoknak ez az egyik rakfeneje, amitol “nem igazi premium”, a masik a nem eleg kifinomult futomu. A v60 is zorog 6 evesen 130k kmrel, plusz katyus-hullamos uton becsapodik a csomagterrolo (ez ilyen mindegyiken). -
rbalint88
addikt
válasz athomi #158145 üzenetére
Geometriakerek garantalt 165e km-nel:
Gyengitett kivitelu turbo: szarabb csapagyak, vekonyabb tengely, lemezbol sajtolt geometrialapatok. Mindez megspekelve a kicsinolajszurovel. Nem veletlenul hullik roluk gyakran a turbo de szerencsere lehet belole normalis turbot csinalni, ebbol is az lett. Rendes (szelesebb) csapagy, erosebb tengely, tomor geometrialapatok. -
rbalint88
addikt
válasz Jakab66[hun] #158210 üzenetére
nem sajnos, a pug sw-kben fix az üvegtető. pedig egyébként én is gondolkodnék olyanban, de a fixnek nem látom értelmét.
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #158279 üzenetére
BMW-nel??? A Szent Nemet Csodatechnikanal? Hat nem szegyelled magad?
Amugy a ket rendszam kozott kb barmi elromolhat es elobb-utobb el is fog... ezek arra vannak kitalalva, hogy kb 200ezerig (az elso tulajnal gyakorlatilag) ne nagyon kelljen ra kolteni, utana viszont jonnek szepen sorban a dragabb tetelek, amiknek nagy resze kopo-fogyo, de akkor is egy kommersz kompakt arszintjenek a duplaja.
-
rbalint88
addikt
Teoretikus kérdésem lenne/brainstorimingra invitálnám az egybegyűlteket.
2007-től gyártott autók közül melyekben van megbízható automata váltó normális, megbízható benzinmotorral párosítva?
Golf-Passat kategória lenne a target, de a 7 gangos dsg-től eléggé elriasztott az octaviás használtcikk. Személy szerint az 1.4tsi átmenne a rendszeren, de a váltónak a költségei megfeküdték a gyomromat. -
rbalint88
addikt
válasz diegho #158347 üzenetére
autó, nem helyváltoztató eszköz annál azért az asszony igényei is magasabbak a gépesített haladás irányában tegnap taxiztunk egy prius+-szal, arra kiváló, de itthonra nem kellene. az a baj, hogy a vw, audi és volvo belterek-formák jönnek be neki és mivel rövidebb távokra lesz alapvetően használva az autó+jobban is szeretjük a benzinest, ezért mennénk ebbe az irányba. a vásárlás még odébb van, csak egyáltalán a nem alapvetően szar konstrukcióknak szeretnék utána nézni, kiművelődni a típushibákból, hogy azok közül amik neki is tetszenek, már könnyebben tudjunk válogatni, amikor aktuális lesz.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #158352 üzenetére
és focvis: akkor eddig volvo... a keret is soktényezős, hitelt semmiképp nem szeretnénk felvenni rá. nyilván egy 3-4 éves autóra nagyobb a keret, mint egy 10 évesre az a bajom, hogy egy 2.gen fl A3 ideális lenne méretben, beltéri igényességben, de baromira el van szállva az áruk (fiatalabb passatot kapsz azonos áron) és a 7gang dsg van benne.
volvoban meg ugye 2.5T, mert a v70-xc70 nagy nehéz bálna, és ha már mindenképp fogyaszt, akkor menjen is rugdosva, de azok meg nem nagyon férnek bele a 12lityis városi fogyasztás fájdalomküszöbbe és mivel asszony nem az a vérmes tekintetű részer típus, jó nyomatékkal 120-150 ló között bőven elég lenne neki az autó.
észérvek alapján a fenntartási költség-használati érték-életkor-bekerülési költség mátrix a B6-B7 Passat 1.4TSI kombit dobja a gép, akár CNG-vel is, de a váltó miatt rettentően fosok tőle. ja btw tud vezetni manuálist is, csak ugye kényelmesebb az automata, főleg a dugóban ülve - magamnak is azt vennék, volt, imádtam.
mentő opció egy b5.5 1.8T tiptronicos kombi lenne, de azokból már nem lehet értelmeset kapni vagy csak jó b6 árban, akkor meg nyilván egy 5 évvel fiatalabbat veszek...
mercinél a segédberendezések és a rozsda kérdéskör, c-kombi még jó lehetne de az nem tetszik egyikünknek se, az e-kombit meg nem szeretnénk fenntartani , elég komoly ugrás a c-hez képest[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #158438 üzenetére
tippre az a plusz xenon nem +180 ezer lesz, hanem jóval több, inkább fél milla. mivel ez készletes autó, jüval olcsóbban tudod megvenni, mint egy egyedileg konfiguráltat. és az a megoldás se játszik, hogy a szalon rendel egy xenonos lámpapárt és bedobják, mert más a kábelezése, kellenek a tengelyszenzorok az automata magasságállítás miatt, plusz lököscsere a mosó miatt. amúgy városi szüttyögésre miért preferencia a xenon? sokkal drágább javítani/cserélni, ha kocc van, problémásabb szerkezet és ha nem hagyjátok bemattulni a lámpát, akkor valószínűleg a halogén fényerejével se lesz probléma
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Revolut
- Mini-ITX
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest