-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neophyte79
tag
válasz szőröscica #169600 üzenetére
Az is számításba jöhet, ránézek. Minél olcsóbb legyen a fenntartása, és a fogyasztása pedig kedvező.
-
válasz szőröscica #169595 üzenetére
Szósz amikor megvan, megyek körbenyálazom én is!
Ha mozgó helyrajzi számot akarsz próbálni akkor a vendégem vagyhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neophyte79
tag
válasz szőröscica #169634 üzenetére
Mit gondoltok az LPG-ről autóban? Ha ilyenbe futok bele, azt érdemes megnézni?
-
nagyúr
válasz szőröscica #169876 üzenetére
Fater 1.1-ért vette pár hónapja. 80 ezret futott 2008-as. Neki egyetlen szempontja volt kb, ennyi pénzből minél kevesebb km és minél fiatalabb autó. Nekem se kéne, de mindenkinek mások a szempontjai.
Ha össz-vissz 1.2M van a zsebében, abból nem lesz jó hastra
-
veterán
válasz szőröscica #169876 üzenetére
Ez megint ízlés dolga; nekem az Astra H bele a kotvány, baltával formált, nevetséges méretű egérmozival alacsonyabb felszereltségek esetén - sose venném magamnak.
Ellenben a G a maga idejében gusztább volt, ugyanaz a platform a 2 modell (G és H) alatt; inkább a G-t húznám be (magamnak). -
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #169968 üzenetére
+1osztom az álláspontot, a tárgyalt felhasználási módban belsőégésű motorral hajtott jármű bizonyára igen rövid időn belül hibajelenségekkel sanyargatná használóját.Amúgy most komolyan, 2 km alatt az akku sem tölt fel rendesen... Akkor meg már nem mindegy, hogy töltőt vagy EVSE-t kell bedugni? Utóbbinál legalább a polaritást sem lehet felcserélni. Ha meg el tud menni benzinkútra tankolni, azt is észre fogja venni, hogy az autó töltést kér
Ha muszáj berregni, akkor Yaris szerintem is, de 6-tól van i3 REX is használtan, és akkor lehet messzire menni, meg töltést elfelejteni
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #170004 üzenetére
El tudom képzelni azt az állapotot, hogy 5-10 évre anyagilag jobban kijön még így is egy új Swifttel, mintha venne egy 8-10 éves DSG-s használt Golfot, amit nem biztos, hogy még 8-10 évig tud használni.
Persze, nem kockázatmentes a hitel, et értem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #170004 üzenetére
pedig létezi. Én magam is 2 v 3 autót vettem már hitelre és semmi megbánnivalóm nem van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gyenesmartin
őstag
válasz szőröscica #170004 üzenetére
Akkor már nyilván hosszabb távra venném az autót. 5-7 év alatt meg valószínűleg biztos fel kéne újítanom a váltót. Plusz az egyéb apróságok. 2 milliós hitel 4 évre, havi 40 000 Ft. Amennyivel olcsóbb az üzemanyag a jelenlegihez képest, plusz 20K.
[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz szőröscica #170008 üzenetére
Megtehetném, de akkor még néhány évig a mostanit kéne használnám. Aminek nincs nagy baja, de azért költeni kellene még rá, hogy ne is legyen.
Erről jut eszembe, Borsodban van megbízható automata váltó szervíz? Olajat kéne már a jelenlegiben cserélni.molnarpeter: Auris néhány millióval drágább azért.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz szőröscica #170008 üzenetére
Én jövőre tervezek autót venni, de tuti, hogy lesz benne hitel, pedig kp-ra is vehetném, de nem szeretem, ha áll valamiben a pénzem.
-
válasz szőröscica #170008 üzenetére
Én is azért mentem bele végül 2év próbálkozás után a lízingbe, mert a meglévő autó is vesztett az értékéből évi kb500eFt-ot,
Így elég nehéz pénzt összerakni.
Havi 25 eFt lesz a lízing és 5év ingyen szerviz miatt csak tankolni kell.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz szőröscica #170037 üzenetére
Ha alacsony a kedvesed akkor ültesd bele előtte. Én feleségem csak úgy érte el a pedálokat ha már beleért a térde a műszerfalba.
-
őstag
válasz szőröscica #170037 üzenetére
sztem az autó jó, de miért iylen sokat futottat néztek?
1.5 körül vannak szép, keveset futottak iscryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz szőröscica #170041 üzenetére
szerintem élettartamán már túl van 200 ezer km-el, úgyhogy bármi lehet majd vele
hülyeség szín alapján használt kocsit választani
ezért vannak a férfiak, hogy a női hülyeséget ne engedjékcryptot minden termékemért elfogadom
-
426os
őstag
válasz szőröscica #170037 üzenetére
Váltó és digitklíma, ami költséges lehet, ezen felül pedig több, kisebb hibájuk van még. 2008as vagy újabb autóknál kevesebb már a gyermekbetegség. Az olaszautós topikban össze vannak gyűjtve a nyűgjei.
.
-
-
alázógyík
őstag
válasz szőröscica #170037 üzenetére
Váltó, féltengely, klíma terelő motorok.
Ez a 3 a fő hiba, amit figyelni kell, és drágább kiadás lehet. -
MPowerPH
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #170071 üzenetére
Nem, csak hengerfejes lesz. A kozepso henger hutese nem elegseges, ezert 150ezer feletti futasnal bele lehet kalkulalni egy hf felujitast. Ha meg nincs baj, akkor eleg egy ovatos sikolas es tomitescsere.
-
nagyúr
válasz szőröscica #170177 üzenetére
A régebbi széria azért nagyságrendekkel szebb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #170177 üzenetére
En azt sem tudtam, hogy letezik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sasa134
addikt
válasz szőröscica #170216 üzenetére
Az tényleg gáz.
De van AAuto/ Carplay, az azért javít rajta.Avanti Roma
-
válasz szőröscica #170238 üzenetére
Kicsi lesz a halálcsillagba, talán a Millenium falcont kiszolgálja
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #170238 üzenetére
nem felel meg a minimum Kia Sedona méretnek...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #170243 üzenetére
Nem hallok bajt 1.25 motorral, de hozzá kell tenni, hogy azért ezek még 100-150 körül futott autók.
-
zoo8800
veterán
válasz szőröscica #170238 üzenetére
Sokat fogyaszt és nincs tartalék.
rip and tear, until it is done
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #170243 üzenetére
pár napig jártam mk7 fiestával, nekem nagyon nem adta. hangos volt, valamint belső anyaghasználatot és az ülést egyáltalán nem sikerült megszoknom.
clio4 -re nézz rá, nekem az minden szempontból jobban tetszett ebben a méretkategóriában. -
Elektrosokk
addikt
válasz szőröscica #170243 üzenetére
Fiat 500 Abarth vagy Yaris GRMN kéne neki!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Neck
veterán
válasz szőröscica #170390 üzenetére
Nem tudom, de a Mobile.de két félét mutat, és a 99 lovasok olcsóbbak.
De lehet, csak össze-vissza írják ki.
De az egyikre azt írják Hybrid, a másikra Hybrid+.Látszik, mennyire értek hozzá
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #170390 üzenetére
Igen jól tudod, a kombinált teljesítménye 136 Le.
#nincsbennetarcsi
-
Neck
veterán
válasz szőröscica #170392 üzenetére
Közben megnéztem és igazad van, csak a németek se értenek hozzá.
Molnarpeter: Ezt a kokszolodast nem értem, kifejtenéd bővebben kérlek?
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
válasz szőröscica #170427 üzenetére
Ahogy írtam , mindenkinek amit érez
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
i-sti
senior tag
válasz szőröscica #170488 üzenetére
Caddy 1.6 TDI nem megy úgy mint az 1.4 Jazz.
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #170488 üzenetére
Hiányzott a tartalék mi?!
Nekem nem hiányzik az 1.8 TSI most hogy 2.5i-m van. Annyi, hogy nem kell félni pörgetni, meg visszaváltani. Persze rugalmasságban jobb volt a TSI, cserébe 100k km után HF-es lett.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #170497 üzenetére
Mondjuk így jobban belegondolva Kormi is visszavált 1-et ha 130-nál előzök, sőt ha parkettán akkor 2-őt. Pedig ott van tartalék (170/350)… Országúton ugyanez. Viszont nem kell kuplungolni cserébe idegörlően lassan vált.
#nincsbennetarcsi
-
HKorn
addikt
válasz szőröscica #170535 üzenetére
Lehet, nem tudom, újonnan simán vállalnám azt is, mert ahogy én használom, úgy biztos elmenne hiba nélkül, de használtan elég rizikósnak tartom őket. Szerintem a Boosterjet jobb konstrukció.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz szőröscica #170537 üzenetére
Maga a konstrukció miatt, nincs részecskeszűrő, nincs vezérműlánc/szíj konstrukciós hiba (eddig legalábbis nem hallani, jóllehet az új TSI-knél sincs már), nincs kettőstömegű, elvileg nem is kokszosodik (bár ebben nem vagyok biztos). És még egy óriási plusz a 3+7év gari is.
Run&Ride
-
footy
addikt
válasz szőröscica #170537 üzenetére
Kornelka utanajart a tartossagnak, dobott be rola nehany infot, most hirtelen ezt talaltam.
Szoval jobb alatt, valoszinuleg a tartossagot kell erteni. -
dragonfx
veterán
válasz szőröscica #170688 üzenetére
Hat de az enyem nem volt az.hol van az mar.....
Szivesebben ulnek bomibe de ebbd az orszagba nem valo[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
realist
őstag
válasz szőröscica #170834 üzenetére
Azért nincs mindig minden esetben minden hibára gari. Plusz van olyan akinek nem fér bele az sem, hogy akár hetekig hónapokig várjon a javításra.
Ez nem kia ellen szól (nekem is szimpatikus az új ceed), ez minden márkánál megeshet (1.4 lánc nyúlásos sztorik stb).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #170906 üzenetére
Doblo van még 1.4 T-Jet, fogyit leszámítva kényelmes megoldás lehet
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #181988 üzenetére
Négy autó, három osztály. A Fiesta és a Corsa racionális döntés, az Insight nem rossz, az A osztályt viszont szvsz kerüld. Drágán fenntartható...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #181988 üzenetére
Mk2 A Class az teljesen vállalható. Előbb vennék azt mint egy Insight-ot, pedig tudod, hogy a felkelő nap volt a jelem az oviban. Kollégámnak az volt, ismerős gépezet.
1.5-ös benzines kicsit iszákos 8-9 litert simán bever városban cserébe elég tartós (dízelt meg ne vegyél). A csomagtérajtó hajlamos a rohadásra (volt rá visszahívás), az elektromos központi zár hajlamos megmakkani és a villanyszervó is hajamos meghalni: ha az egyik irányba könnyebb tekerni a kormányt mint a másikba akkor inkább hagyd ott, kb 150k-s történet (vagy alkudd bele). Ha világít az ESP lámpa akkor a kornányszögjeladó halt be az is tipikus hiba.
Mivel láncos a vezérlés, érdemes hidegen meghallgatni ha csörög akkor csere.A cvt váltósokat messziről kerüld el ha nincs igazolva a rendszeres olajcseréje.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
válasz szőröscica #181995 üzenetére
Bravo nem tetszik neki? Tudom kicsit nagyobb, de a csajoknak be szokott jönni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #181995 üzenetére
Akkor a 195 lovas A200 turbo-t javaslom.
Btw napi 60 km-re már akár dízel is mehetne csak 2 gond van: dízelkitiltás és hogy azok jellemzően 400k-ról vannak visszatekerve. Elektronikai gondok a jellemzőbbek amik inkább csak idegesítőek mint sem költségesek. Nézz rá az alkatrészárakra, nem vészes. Egy vezéműlánc szett kb 50k. Az én #fosjapánomhoz 150k egy szett.1er nagy szopó tud lenni, jól tetted hogy lebeszélted róla.
#nincsbennetarcsi
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #181988 üzenetére
2.gen A Merci több ismerősömnek is van, sosem panaszkodtak.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #181988 üzenetére
Ha meg akarod szerettetni vele a vezetest, akkor fiestat. Sogor baratnojenek olyat vettek most, nagyon jo kis gokart. Foni felesegenek is van, ok is elegedettek vele. Corsa elegge kozlekedoedeny, tulszervozott kormany, billegos futomu, plusz a ferfen elore kilatas eleg rossz a nagy oszlopok miatt. Insight hat... nem veletlenul nem tartja az arat hibridkent, igazabol csak plusz nyugnek van benne a villanyos resze. A mercivel csak annyi a baj, hogy pl egy izzot nem tudsz kicserelni benne, mert az egesz csomagter oldalkarpitot le kell szedni hozza. Ugyhogy nem veletlen a sok vakon levo A-B merci.
Emlekeim szerint a fiat 500-ba volt belezugva, az miert esik ki? 1,5-1,8 kozott vannak mar ertelmes darabok es azt tuti imadna. Ugyvezeto felesegenek az van, nincs vele sok gond, csak amikor torik
nekem ebben a varosi kategoriaban az audi a2 van becsipodve, kreten dizajn + alukasztni, alatta meg egyen vw polo technika. De keves belole az 1.4 benzin sajnos, cserebe annak milla korul van a teteje, igaz oregebb is (de nem rozsdasodik ).Neked meg az ampera van? Szereted?
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #182014 üzenetére
Es miert tuntel igy el az autos totyikbol?
-
válasz szőröscica #181995 üzenetére
Aztán te hovatűntél amúgy? Amper megvan még? A-Klasse +1, csak a szendvicspadló miatt picit nehezebb hozzáférni a motorhoz, én azt venném.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos fejegységek
- Gyúrósok ide!
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Táp ventilátor csere
- Elektromos cigaretta 🔞
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs