-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Bdanyy #71096 üzenetére
Benzinesekben is van, de ott sose megy tönkre.
Dízel témához: egy dízel vagy jó eséllyel céges volt, vagy ment évi soksok kilométert, mert dízelt 99%-ban erre vesznek. Szóval vagy van benne csillió kilométer, vagy tekert, vagy ha egyik se akkor meg geci drága.
Na ilyen feltételek mellett azért nem igazán áll az, hogy ugyanakkora valószínűséggel kotlik meg, mint egy benzines... egy igazoltan 100e km-es 2010-es dízelt pl. én is meg mernék venni, de az annyiba is kerül. Ami meg régi is, olcsó is, abban csak isten tudja (vagy ő se), hány kilométer van, ott meg már nem kell akkor meglepődni semmin. -
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #71363 üzenetére
Nekem most volt m1-m7 bevezetőn, egy smart, persze nő vezette ... annyira éreztem valahogy, hogy rám fogja húzni, már előtte toltam a satut, szerintem fingja nem volt jön-e ott valaki, nem tudom nézett-e tükröt, én 100-al mentem vagy annyival se, ő szerintem 60 kb... úgy kihúzta elém mint a huzat, ha megérzésből nem lépek már előbb a fékre szerintem nekem húzza, arra nem lett volna időm hogy rádudáljak vagy valami ..
Másik utána, azon is leizzadtam, állunk a pirosnál kétsávoson, hátulról kurva nagy fékcsikorgás..nézem a tükröt, mondom mindjárt vége az autóm hátuljának... fehér lada szamara érkezik, de a vicc hogy nem is volt olyan közel és nem is jött olyan sokkal .. érthetetlen, biztos valami nyári tükörradiál volt rajta, de satuzott rendesen, blokkoló kerék, hálistennek a másik sávban jött, nem az enyémben... de esélye nem volt megállni, látszott nem pánikolt be a csávó, próbálta a csúszáshatáron tartani, aztán amikor látta nincs esélye, lelépett a fékről és középre felugratott a padkára Mákja volt az insigniásnak mellettem, mert telibenyomta volna rendesen ..
-
-v-
addikt
Egyébként olyan felelőtlenül nyomják néhányan ezt a zebrán átengedős témát is...
Teszkóparkolónál is, köze nem volt még a gyalogosnak a zebrához, oké, hogy udvarias mégis átengedi, engedje, de már annyira ott volt a zebrához az autós, akkora satut nyomott, nem mentem a seggébe és időben láttam hogy fékez, de még így is marha nagyot fékeltem én is... és mögöttem is jöttek többen is, fosok ilyenkor mindig rendesen valaki belém durran, csak egy nézi el picit jobban, vagy nincs olyan jó gumija, már ott a ráfutásos téma.. persze nem az első lesz a hibás, aki tök indokolatlanul satut nyom ... valahogy annyi ilyet látok mostanában Persze ezt is nő vezette .. -
-v-
addikt
válasz lsebestyen #71370 üzenetére
Ez hagyján, bátyám mesélte múltkor, nem elég, hogy pályán külsőből kijött elé a papszi 90-el, és amúgy is satuznia kellett, ahelyett hogy visszament volna, vagy a gázra lépett volna annyira pánikba esett a bácsika, hogy ráállt a fékre!!!
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #71430 üzenetére
Már úgy érted ültetőrugó lenne és az is új lenne? Hát azt semmiképp nem csinálnám így... pattogni fog a hátulja, ha a gyári gátló marad... szar lesz a stabilitás. Amúgy az str-t asszem olyan kb. mint a sárga a legpuhább álláson, 30%-kal keményebb mondjuk mint egy sima gyári gátló...
Ha marad mind a négy gyári, akkor legalább egyformán szar lesz elöl hátul A legtöbb esetben a gyári (pláne ha már régi, amúgy is felpuhult) gátlók nem annyira komálják az ültetőrugót, túl kemény nekik, meg talán a hosszával is kell valamit variálni... de ha jól tudom sok helyen (pl. karászy) fel tudják keményíteni, az nem drága. -
-v-
addikt
Nem így értettem. Ha túl kemény a rugó a gátlónak, akkor egész egyszerűen nem tudja ellátni a feladatát, nem tudja megregulázni a rugót, alulcsillapított lesz Olyan lesz, mintha szar lengéscsillapítóval járnál, minden kis úthibán el fog pattogni... amit te mondasz, ha túlcsillapított, hogy nem rugózik rendesen .. nyilván az a jó, ha összhang van a rugó meg a gátló között.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ne már
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #71585 üzenetére
Kösz, átmegyek ..
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Igen igazad van amúgy, teljesen fölösleges váltogatni.. úgyis lendületből kell előzni, 100 fölött meg nem nagyon kell egyáltalán Én mondjuk szétforgattam mindig az unot, hogy rohadjon meg, miért nem megy Úgyis akkora fos volt az az autó, felőlem aztán a hajtókar is kikönyökölhetett volna
-
-v-
addikt
válasz bitpork #71937 üzenetére
De ők nem csinálnak semmit, azoknak csak trafizni van eszük... viszont rengeteg ilyen van!! Minden nap anyázok meg szentségelek ... eskü tényleg meg fogom venni a hátsó ködlámpámba a létező legerősebb ledes offroad izzót, sőt át is fogom kötni a kapcsolót, hogy úriember legyek, és ne az elsőt kapcsolja fel először.. és az összes kínai xenonos majomra rá fogom nyomni...
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #71992 üzenetére
Nem kell aggódni! 1) !Overdose! jól mondja, előbb cseréled a kora miatt, mint hogy elkopna. 2) ha gumicserénél az elsőt hátsót mindig megcseréled, akkor csökkented a jelenséget 3) ha félre is kopik se vészes ám.. nekem ami lejött előző szett nyári az igencsak kopott volt már, és igen, látszott is, hogy félrekopott a széle, de csak egy picit, ami semmilyen problémát nem okoz.. se nem búg, se semmi.
Szóval szard le magasról Ha meg a gumis okoskodik, hogy rosszul van beállítva a futómű, akkor mondd meg, hogy te jobban tudod Ivaniccsal direkt állíttattam a hátulját is tavaly, és még be tudták lőni, elvileg nem volt összerohadva (egyébként azt is pont le kell szarni, mert hanem cementet szállítasz hátul akkor úgyse kell kb. soha állítani, szóval összerohadhat nyugodtan... ha meg az a csavar pont nem is rohad össze, máshol úgyis össze fog, de azt is le kell szarni, mert kurva sokáig nem kell a futóműhöz nyúlni).. odaadták a papírt, faszán gyári értékekre belőtték, és ugyanúgy befele dőlt picit De most úgyis ki lesz dobva a hátulja, és be lesz állítva, majd csinálok képet, hogy ugyanúgy befele fog picit.(#71996) TaaT: ja igen, ráadusául nekem a gyári felni ET-je más, mint az alap focuson, szóval szélesebb a nyomtáv, és így se volt semmi gond abból a félrekopásból, sima focuson még annyit se kopik félre akkor ..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #72003 üzenetére
Igen, de ezt mondom, hogy a gyári értékek olyanok, hogy befele dől A jól beállított is olyan.
Azt összerohadás meg senkit se érdekel, egyrészt ha mindig állítják hátul is, akkor nem rohad össze soha, másrészt úgyse kell soha állítani, tehát összerohadhat.
Az 1 lengőkar meg inkább 2, csak a felső kicsi menthető általában, nem véletlen cromaxban is egyedül abból van bontottEdit: elolvastad amiket írtam #71995? Nem kezdi el zabálni a gumit ..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #72007 üzenetére
Megnéztem, focusnál -1.43 fok +/- 1.32
Erről ilyen adatbázist lehet amúgy valahol találni?
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #72011 üzenetére
Én úgy értettem az oldalanként 3 lengőkarból 2 kuka Szóval összesen 4.. Ezt lehet megmenteni. (de mivel az meg olcsó, azt is érdemes újat venni, mert abban ott van a szilent is .. )
(#72009) !Overdose!: passz, nem hinném hogy más értékek lennének .. szerintem használatiban tuti nincs benne, de megnézem.
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #72015 üzenetére
Attól függ, mikor kell a futóműhöz nyúlni. Ha sok év és km után, akkor ugyanúgy össze lesz az is gyógyulva, és kuka a lengőkar, mert flex meg lángvágó kell ...
Valahogy elvileg az alsóban is cserélhető egyébként, mert a powerflex árul ahhoz is szilentet, de mondjuk az jó kérdés, azt ki és hogy tudja megoldani, mert hivatalosan az tényleg nem cserélhető .. -
-v-
addikt
válasz Mágus2 #72019 üzenetére
Igen, kicsit hülyének nézlek ne haragudj, pusztán csak azért, mert nincs köztünk véleménykülönbség, csak szerintem nem olvastad el amit írtam. Arról volt szó, a focus futóműve hátul gyári értékekre állítva is befele dől egy picit, de ez normális, ezek a gyári értékek, viszont ez egyáltalán nem annyira jelentős, hogy aggódni kelljen emiatt a gumiért. Gyári értékekkel nem eszi. Én azt hittem erre válaszolsz, biztos én néztem félre (csak mert nekem volt címezve, és mert erről volt szó)
Nem is igazán értem akkor, mit akarsz akkor mondani, eddig azt hittem nekem válaszoltál, de most ezek szerint talán ezt mondod: egy nem helyesen beállított hátsó futómű, ami túlságosan befelé dől, enni fogja a gumit. Igen, egyetértek. Ill. a focus hátsó futóművéhez ha nyúlni kell sok év után, miután minden összerohadt mindennel, akkor minden cserés. Igen, egyetértek.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Milyen bicajt vegyek topic nincs ph-n? Vagy másszak át bikemag forumra, mi?
-
-v-
addikt
Focus klubon hirdetnek egy szép 2.0 ghiát, elvileg valós a km, szép állapot. Kicsit túl van az áron, de alkuképes, azt írja.
Igaz, a csomi határeset egy 4 fős családnak.. ha csak nyaraláskor gond, akkor tetőbox, de ha sokat megy együtt a család hétköznapokon is, akkor lehet kevés a csomi.
Amúgy tényleg kevés a jó focus .. -
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #72266 üzenetére
Múltkor kapta az ívet rendesen, azóta nem látni erre
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen