-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #161270 üzenetére
Regota hirdetik, mist csokkent az ara 100-at es uj kepeket rakott fel. Tetszik nekem, szelloztetos a bor, motoros csomagter, napteto, igazabol mindent tud, ami kellene (- a klasszikus vezetesi elmeny). Nalam leghamarabb tavasszal lesz aktualis a vasarlas, ha akkor meglesz meg, raalkudok egy 2,5-ot, annyit meg is er.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #161344 üzenetére
ezt a volvot is hirdetik már jó ideje
amúgy nem hiszem, hogy kapni jobb kompromisszumot a B6-nál méret-minőség-kor-tartósság tekintetében.
amúgy van egy eléggé fasza darab 2,5-ért. szerénytelenül kell alkudni és van egy fasza autója az embernek, amire pár évig vélhetően csak kopófogyóra és állagmegőrzésre kell költeni. -
rbalint88
addikt
válasz Johnny_vT #161356 üzenetére
A gewindefahrwerk az szabalyozhato ultetesi merteku, kemenyitett rugo es lengescsillapito szett. Ha feltekered a legmagasabb allasba, akkor kb 3-4cm-t ultet a gyari allapothoz kepest. En elso korben nem basztatnam, aztan ha kopog az alja, akkor lehet feltekerni es ha az se oldja meg, akkor csere es mehet be egy gyari magassagu szett. De szerintem ennek az autonak pont jol all ekkora ultetes, nincs azert ez annyira porba rakva.
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #161496 üzenetére
hát optikailag elbírna még nagyobbat bőven. azért kívánja a 20"-t az a kasztni
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #161535 üzenetére
Viccelt csak a kollega, az uj tsi-k szijasak raadasul a di+mpi miatt mar a kokszosodasra is joval kevesbe hajlamos.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #161665 üzenetére
Erre terjunk majd vissza 20-30 ev mulva
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #161847 üzenetére
En csak 90 kg korul vagyok 188centihez, de hatul s-max a legkisebb, amiben eddig ultem es kenyelmes volt harom felnottnek hatul. Touranban meg a harom egyforma szeken csak rohogni tudok, igy a szelsokrol is lelog a seggem, de meg asszonynak is, aki xs-es ruhakat hord... a.k.a minyon meret. Nesa tenyleg kicsit tultolja az EV1 meret alatt nincs elet dolgot, de az teny, hogy 2felnott es 3 gyerek abban tud kb a legolcsobban kenyelmesen, meltosagteljesen utazni hosszu tavokat minden szukseges tartozekkal egyutt. Emellett az is valid, hogy az embereknek az ev 300 napjan eleg egy kicsi/kisebb auto es arra optimalizalnak es inkabb a maradek napokon osszehuzzak magukat, cserebe a varhato alacsonyabb fenntartasi koltseg igereteert, mert eleg neki a kisebb parkolohely (befer a garazsba, belvarosban jarnak sokat) vagy mert epp az asszony jar vele napi szinten es neki kuzdelem lenne egy akkora batar.
Szoval igen, el lehet ferni egy kicsi autoban is, de az nem kenyelmes. 3 gyerekules mellett meg egy atlag autoba csak a sofor tud kenyelmesen beszallni, hatul a konyoklo felen ulhet anyuka, mert egy gyerek az anyosulesre fog kerulni tutira... -
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #161863 üzenetére
Ha 2.0 es 2007-es az auto, akkor biztosan pdtdi. A motorral is tudsz szivni es a valto se orok eletu. Ha csereltek benne az olajat rendesen, akkor 250-ig nem szabad baja legyen a valtonak. Azt kellene ellenorizni, hogy a motorban pd elemek, olajpumpa es a hajtotengelye voltak-e cserelve. Ha igen, akkor 70ezer varhatoan nyugis km-ed van. Ajanld be erte a tipus aranak also harmadolopontjat, annyiert jo vetel tud lenni.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #161950 üzenetére
Problemamentes? Tuti?
-
rbalint88
addikt
válasz footy #162102 üzenetére
fl előttinek a középkonzolja azzal a rádióval/navival eléggé kaksi, amúgy más szempontból bejönne. szerencsére a faceliftes már jól néz ki. ülésfűtés van a tiétekben? mennyire hatékony? nagyon kevésben látok, de ha amúgy is lájtos, akkor felesleges ráfeszülni, lehet bele rakatni faszagányost utólag is...
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #162210 üzenetére
Eleg jo csomagnak tunik, de beleugras elott probalnek uj ceedet es i30-at. Utobbit biztos tudsz, az uj ceed meg ugyanaz a platform, mas dizajnnal. 1.4T dct-vel vennem. Nem matrixos a ledje talan, de valahogy megbizhatonak tunik szamokra. Tucson van a cegben, az fasza, elnem.
-
rbalint88
addikt
válasz hülyegyerek #162320 üzenetére
Felujitott bontottat irtal, azert az mas kategoria.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #162509 üzenetére
én megszavazom Vilmosnak a kettőt is, elvégre a busz van akkora, mint két személyautó
-
rbalint88
addikt
válasz Chereiose #162705 üzenetére
ha helykínálatban nem is adna többet a focus, amit kétlek, zajszigetelésben és kényelemben össze se lehet hasonlítani egy yaris-szal.
btw miért kell fosni a turbótól? ha cseréled az olajat évente vagy max 20ezrenként, akkor semmi baja nem lesz. hidegen nem kell rúgni, nagy hajtás után nem kell egyből leállítani. amúgy meg nem ördöglakat, főleg benzinesen, ahol változó geó sincs rajta. jelenértéken 120-ért olyan turbófelújítást csinálnak, amiben erősített csapágy is van, szóval a gyárit is túléli bőven.
nem korlátoznám magam a turbófelújítás miatt para miatt kehes szívómotoros autókra, főleg, ha már a mopedautókba is turbót raknak... -
rbalint88
addikt
válasz Chereiose #162707 üzenetére
szerintem ha bejön az s-cross, akkor próbáld ki és tetszik, vedd meg, ne gondolkozz tovább. egyrészt tényleg nem bajosak általában a suzukik, jó helyen véve van rá 5 év gari, olcsó a szervize és sok van belőle. ár-értékben tényleg bajnok és a felszereltsége is kielégítő bőven gl+-ban. 1.4T-vel 4,8M körül tényleg a piac legjobb ajánlata, egységnyi pénzért a legtöbb autót ez a típus adja ezzel a motorral és felszereltséggel.
-
rbalint88
addikt
válasz SPeti1984 #162818 üzenetére
lealkudnám a dízelt a benzines árára és elhoznám azt. ami miatt érdemes lenne a benzinesben gondolkodni, az az újraértékesíthetőség, de azonos felszereltségre hozva őket szerintem jóval nagyobb különbség lenne az árakban... pótkereket mindenképp kérnék, egy széthasadt guminál cseszheted a sprayt. deréktámaszt se hagynám ki, hosszú úton nagyon jól tud jönni. én a kulcsnélküli indítást is szeretem, ha új autót vennék, belekérném.
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #162861 üzenetére
Ez az x fordulat fole nem forgatom nem feltetlenul helytallo dolog. Pl nekem 2-300m emelkedon kell indulnom, ha munkaba megyek, akkor azt vegig egyesben kene 2500-on, ha a splasht hasznalom, hogy ne oljem igazan a motort? 2500-rol alapjaratra esik vissza a fordulat, attol biztos jobban kopik, hogy ott szenved 1000 korul, mint ha kihuzatom ovatosan 3500-ig...
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #163184 üzenetére
SPLASH!!!
erre tökéletes. váltó nyelestengelycsapágyon, - és ha elmaradt a fékolajcsere - ABS kockán kívül semmi komoly baj nem lesz vele. Konrélka emlegetett valami rugótörést, de azért az szerintem nem annyira jellemző. 2M-ért keveset futott, fullos verziót is tud venni. autópályán erős szélben szar, minden másra teljesen megfelelő. -
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #163193 üzenetére
A hangero nem annyira problema, bar ordit es szelzaj is van, de oldalszelben kimondottan nem vicces palyazni vele.
-
rbalint88
addikt
válasz CsakEgySrác #163272 üzenetére
bravoból csak t-jetet vennék, alapvetően egy szögegyszerű motor, a turbó meg nem ront rajta semmit, csak lesz nyomaték és lóerő, ettől meg lesz mosoly. a 95 lovat én nagyon kevésnek érzem ahhoz a kasztnihoz.
-
rbalint88
addikt
válasz norbert1998 #163421 üzenetére
Gt jtd kell neked, az mindent IS tud, de viritani kell ra a lovet. Szerintem atirva, leszervizelve nem all meg 1,5M alatt egy ertelmesebb peldany, de abbol aztan foleg egy szep Q2-t keresnek, azzal ovatosan csinalgatva kijon egy tiz eves projekt, ha addig ki nem tiltjak a dizelt mindenhonnan evente lehet upgradelni valamit, kis futomu, kis fek, stb stb, a vegere lesz egy kozepesen bereszelt, csapatasta es csaladinak is jo autod kis kompomisszumok aran.
-
rbalint88
addikt
válasz norbert1998 #163425 üzenetére
Nagynyomasu szivattyu meg a gyari, turbo, kuplung es kettostomegu 300-nal lett cserelve a gyari nagyon sokat kibirnak ezek. Meg ahogy emlitettem is, ebben benne van a projekt lehetosege. Kuplungbol lehet kevlart rakni, turbobol erositettet, aztan mehet a chip neki.
Amugy ezeknek a fenntartasa azert eggyel-kettovel komolyabb liga, mint egy bravoe. Ha nem fogod ki egy magamfajta hulye autojat, aki mar mindent kicserelt, akkor azert keszulj arra, hogy evente egy 300ezres tokeinjekcio fog hozza kelleni a kopo-fogyokat es eloregedo dolgokat jo minosegben cserelni. Ez lehet tobb is, kevesebb is, attol fuggoen, hogy mennyire csusznak ossze. De semmilyen hasonlo kategoriaju es mukodesi kulturaju auto fenntartasa nem lesz olcsobb. -
rbalint88
addikt
De, de nem akar bravo t-jetet venni. Amugy a GT egy kurva jo auto, csak ujonnan se volt olcso, fenntartani meg most se az. Majom-banan analogia helytallo itt is. Nem szar amugy, mast se olcsobb fenntartani, (kiveve 735i lpgvel) ha ugyanez a tudas benne van. Csak egy japppanon kevesbe erzodik, hogy szet van dolve, az alfa meg hisztizik a karbantartasert. Viszont amikor rendben van tartva, akkor foldontuli orom hasznalni.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #163456 üzenetére
Szerintem 3 evesnel fiatalabb premiumon kivul _barmit_ presztizsert venni onamitas. Ha reprezentacios celra vagy pocshosszabbitonak kell, akkor viritani kell a lovet. Akinek van egy normalis munkaja es tehermentes lakhatasa, az barmikor megengedhet maganak egy megfaradt ot millas premiumot, ha nem retten vissza egy kis hitelezestol.
Alfaknak mas jellegu “presztizse” van, nagyon sokan kivanjak, de csak kevesen merik megvenni a remhirek miatt. Hozzam is sokan jottek beszelgetni es kb mindegyiknek az volt a lenyege, hogy nagyon tetszenek neki az alfak, de nem mer venni, sok a szivas vele? -
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #163466 üzenetére
8.autom, igazabol a fiatalabb passatoknal kevesebb szivas van vele, a golf gtinel es toyotanal kevesebb. A bmw es a golf1 tul rovid ideig volt meg ahhoz, hogy relevans tapasztalat legyen vele ilyen teren, plusz mindketto 25+ eves hobbiauto volt.
Focvis: LZs-nek es j.bravonak is 2.0jts van, ami koztudomasulag szopos motor. Azertajanlottam a dizelt, mert az jo konstrukcio.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz norbert1998 #163487 üzenetére
6-700-ból ne akarj cserélni, csak rossz szájíz lesz a vége. ha a bravo jó, akkor tartsd meg, menj el adrenalinlöketért gokartozni, egyébként meg tedd félre a zsetont, az a jó, ha van egy kis tartalékod.
-
rbalint88
addikt
azt előre leszögezem, hogy én amúgy kedvellek, de ha valaki sportos autót keres, akkor neked nem kell tanácsot adni. aki olvassa a topikot rendszeresen, az pontosan tudja, hogy te egy gyerek mellé is minimum transportert vennél, úgyhogy nyilván ilyen jellegű kérdésre nem tudsz releváns választ adni.
-
rbalint88
addikt
válasz von toth #164086 üzenetére
Te, mint hentes:
-Szeretnek venni erlelt sonkat.
-Vegyel parizsit. Az frissebb, ugyhogy jobb.Nem kerdeznek hulyeseget, csak te nem tudod ertelmezni a kerdest. Ha o kb 10eves, igenyesebb felepitesu C-D szegmensu autot keres, akkor arra nem a 3 eves B szegmens alja a valasz. Szopni fog vele? Valoszinu. Szeretni fogja ettol fuggetlenul? Meg valoszinubb. Nem mindenki arra hegyezi a cerkat, hogy 0ft-ert autozzon, vannak sokan, akik kozben jol is szeretik erezni magukat.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Mivel a seat a vagon belul a lowcost marka, ezert belteri minosegben jo esellyel jobb az opel. Tsi-t mar elegge megbizhatora faragtak, mpi+gdi befecskendezessel mar kokszosodnia se kell es a vezerlese is szijas. Opel motorokrol hallottam jot is, rosszat is... Szervizben eselyesen olcsobb az opel, de utana kell nezni pontosan. Alapvetoen szerintem egyikkel se jarsz rosszul, el kell menni kiprobalni es azt vedd, amelyik jobban bejon. Erdemes mindkettobol led fenyszorosat venni, aztan vigyazni az elejere + casco.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest