-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Holgyismeros keres az alabbi parameterekkel autot: 1,2-1,3M a teteje, lehetoleg max 10ev, szigoruan automata, kompakt meretosztaly, minimalis fenntartasi koltseg. Azon tul, hogy ilyen nincs, a kerdes arra iranyulna, hogy milyen automatat szabad megvenni? Mert ugye eleg sok easytronic es hasonlo robotizalt csoda van, ami nem baj, ha megbizhato, mert nem valtasi erzet sommeliernek kell, bologathat is, csak egy kez es egy lab maradjon szabadon. Kb ket evre veszi, sok varosozashoz, gyereket hurcolni a kellekeivel.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #164536 üzenetére
Varosban minden sokat eszik, ami nem villany vagy szivodizel. Nekunk anno az 1.2(!!!) asztma is siman bevagta a 10litert, pedig unokatesom nem az a kimondott racccsingos sofor.
Ha kis lovebol akarsz keveset evo autot, akkor ra kell menni egy kettes priusra. Dragabb picit, mint amit raszansz (1,6-1,7 egy jo), de az nem elromlos es tenyleg 5-6kozott elvagy vele, meg akar pakolni is lehet bele, ha menni kell vasazni. Vagy elmennek kultauto iranyba egy Audi A2-vel, abbol egy 1.4tdi lenne jo. -
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #165528 üzenetére
szemüveget a bírónak, 33 az a 75
-
rbalint88
addikt
válasz Dyrtyho #165746 üzenetére
Abszolut nem lehuzasbol es negativizmusbol erednek ezek a valaszok. Probalnak attol megivni, hogy hulyeseget csinalj. Persze husz evesen az ember mindenkinel IS okosabb, altalaban kinovi 30-ra...
Azt kell belatnod, hogy az autozas luxus, nem alanyi jog es kotelesseg. Baromi koltseges alapbol es varatlan kiadasokkal jar. Ha nem szorulsz ra, akkor a jelenlegi fizetesednek a bo harmadat autozasra fogod kolteni, a hitelrol nem beszelve es arrol, hogy nem lesz tartalekod. Oke, tegyuk fel, hogy alberletre es kajara nem kell koltened (bar altalaban az ember igyekszik keresokent beleadni kicsit a haztartasba jobb esetben), teljesen a fizetesed ura vagy. Par even belul illik majd sajat labra allni, ehhez felre kellene rakni (kb havi 100-at minimum), ha neha elmesz bulizni, esetleg a szobadon kivul mast is megneznel, az se ingyen van. En tuti inkabb utaznek, amig meg nincs kotottseg. Ha meg a csajozashoz auto kell, akkor rossz helyen keresgelsz. Vagy haszonleso kurvat akarsz eleted parjanak vagy nagyon sokat kell fejleszteni a beszeloken, mert valamit szarul csinalsz.
Ha mindenkeppen autot akarsz venni es villantani vele, vegyel egy pug 306 kabriot, azzal legalabb jofej csoro leszel, mert ne aggodj, minden no szuletett ertekbecslo, egybol le fogjak vagni, hogy az egy olcso auto. -
rbalint88
addikt
válasz Richard! #165887 üzenetére
az egy büntetés. lakott terület táblán belül mászkálós autónak van egy asszony szüleinek, arra jó, de országúton és főleg pályán halál. tartósan max 110 a vége, azt is percek alatt éri el... klíma nuku, hely nuku, biztonság nuku. kell venni egy 1.4 v 1.6hdi motoros focust, pug 307-8-at, 206-7-et és akkor emberhez méltóan tud közlekedni. nyilván a fenntartása is drágább ezeknek, de legalább emberhez méltón lehet vele utazni.
110 lovas focus-szal van tapasztalat, 4,8-cal jár vele sógorom. -
rbalint88
addikt
válasz #49155328 #165926 üzenetére
panorámatető (de csak a nyitható) nagy királyság, powershift 200ezer km-ig jó kb, szóval 190-nél el kell kezdeni hirdetni. nem annyira értenek hozzá, mint a dsghez, egy kuplungcsere 500e minimum, ha egyáltalán találsz rá embert.
szóval inkább lemeztetős kéziváltósat néznék. -
rbalint88
addikt
válasz Laraxior #165944 üzenetére
En nem raknek szem ele semmi ilyen dolgot allandora, mert aztan fel talaljak torni az autot, az meg kevesbe vicces program. Nem is a tablet erteke miatt, hanem mert sz uvegszilankkal gyonyoruen szet tudjak tepni az uleshuzatot es lehet jarni bontoba uvegert meg varni a rendorokre stb... Itt a kornyekunkon egy idoben ment a radioert feltores, meg volt akinek egy dragabb kabat maradt a hatso ulesen es fenyes nappal tortek fel erte az autot, ugyhogy en kinosan ugyelek arra, hogy lehetoleg meg az aprotarto is ures legyen, ha utcan hagyom a vasat.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #165991 üzenetére
és nappal sincsenek rángógörcseid, ha a kocsira gondolsz
xboy89: csak hibrid van belőle legalábbis az első generációból.
-
rbalint88
addikt
válasz DanielLong #166021 üzenetére
1,8-ert nemeroltetnem a j astrat, a tobbi OK.
-
rbalint88
addikt
válasz Newyorker #166362 üzenetére
Ha mindenkepp szedan es szuloknek, akkor corolla. Ha hasznalhato csomagtartot szeretnenek, akkor meg octavia 2fl, abban meg volt a jo kis kokorszaki 1.6 szivo. Jetta 2,4-ert meg vagy a regi lesz (2005-11 kozotti) vagy az ujabbnak nagyon az alja es abban mar csak tsi van emlekeim szerint - ami egyebkent nem olyan rossz motor, csak igenyesebb a karbantartasra. Ha nem elik meg hibanak azt, hogy nem csak az olaj es a szuro csereje a karbantartas, akkor vehetnek tsi-t is, mert keveset fogyaszt es kellemesen nyomatekos.
-
rbalint88
addikt
válasz PotatoStew #166402 üzenetére
1millából nem nagyon lehet jó jazzt kapni. yaris van egy misiből jó, de az "kis fos". esetleg opel merivát néznék, mint a keretbe beleférő autó, amiből lehet értelmes példányt venni ennyiből és viszonylag tágas.
-
rbalint88
addikt
válasz Lobeu #166441 üzenetére
egy nem csöves, de nem is full extrás hyundai tucson kb 9M. kicsit kerülj képbe az újautó árakkal egy értelmesen, de nem nagyzolóan felszerelt és motorizált astra is 6+ alku után, van olyan, aki focust vett itt 8-ért, szóval ha csak nincs valami extra jokerkártyád, azért erős árak vannak. hozzáteszem szerintem most a piac egyik nagy vétele a stinger, 14 körül fullosan megvan jó motorral.
-
rbalint88
addikt
válasz Lobeu #166449 üzenetére
a kategóriákkal jobb, mint a ceed egy erős költői túlzás. és lehet, hogy átlagember, ha már elver 8 millát, akkor szeretné megszabni, hogy az autója milyen színű legyen és milyen extrák legyenek benne. amiket linkeltél, azok mind előre konfigolt autók, szóval ilyen szempontból nem fair összehasonlítás. ugye ezek már ott vannak a kereskedésben, finanszírozzák, szabadulnának tőle, plusz a gyártól kapnak demókedvezményt is, úgyhogy ez megjön, hirdetik, közben rendelik a következő darabot.
-
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #166923 üzenetére
hát az insignia a 160 lovas dízelel se raketta, pedig ott még nyomaték is van, a 140 lovas szívó 1.8 az maga lehet a pokol... nem kell fosni a turbótól. vegyél 1.6T-t vagy 2.0T-t, az halad is és fogyasztáson kívül nem magasabb a fenntartási költsége, cserébe sokkal komfortosabb lesz egy országúti előzés.
ha ennyire a megbízhatóság a cél, akkor inkább corollát vegyél. -
rbalint88
addikt
válasz Kalandor #167166 üzenetére
Swift vagy swift alapu subaru justy, esetleg ignis. Automata nem tudom van-e belole, de 500-ig nem hiszem, hogy van ertelmesebb valasztas ezeknel. Regi rendes subarut biztos nem vennek, az mind ralliautokent volt hasznalva, lehetoleg karbantartas nelkul. Ugyhogy ra lehet kolteni az arat rogton. Ketszer.
-
rbalint88
addikt
3 es 5 eve is nezegettem legacyt es outbacket, mar akkor is mind szet volt hajtva, ami masfel milla alatt volt. A masfel millasak meg csak siman korukbol adodoan voltak problemasak kicsit. Nem gondolom, hogy akik akkor vettek, felhoztak top allapotra 1-2 millioert es most 500-ert akarjak eladni...
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #167245 üzenetére
Van elonye mindket megoldasnak. Meg egyik automata se tud annyira gondolatot olvasni, hogy aki proszto modon cikazva kozlekedik, az ne keruljon meg veszelyesebb szituba azert, mert az automata epp rossz fokozatot talat ki maganak es nem az a vonoero mennyiseg jon, amire szamitana. Erre mondjuk megoldast nyujt a kezi mod, amikor meg mindig nem kell kuplungolni es nem tudod rossz fokozatba dugni a botot. Viszont siman kozlekedni annnnnnyival kenyelmesebb az automata, hogy arra szavak nincsenek. 8 eve vettem egy automata autot, azota is visszasirom azt a reszet, hogy milyen kenyelmes volt vele dugoban araszolni...
-
rbalint88
addikt
-
-
rbalint88
addikt
Van két, nagyjából azonos felszereltségű autó, ti melyiket vennétek?
Volvo V50 D3 geartronic, 2011, 150e km, 2,6M
Volvo V60 D3 geartronic, 2014, 240e km, 3,3M -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #167859 üzenetére
Olvasgattam a v60phev csoportot, van veluk azert “baj” sajnos, tobb a specialis szakembert igenylo reszlet rajta, mint a sima dizelen. (Pl egy egyszeru klimafeltoltes is specko muhelyt igenyel es egy atlag klimasnal csinaltatott feltoltessel tudsz csinalni 300e kart). Emellett 315l a csomagtartoja, ami vicc egy ekkora autotol.
Unokatesomnak gyakorlatilag ugyanilyen d3 van, csak fl elotti kasztni. Ez a darab csak azert jott szoba, mert mar faceliftes es jo aron van, viszont ugye sok a meter. Ez a sok meter elvileg lekovetheto, ahogy a v50 eseteben is (ugyanugy lxc rendszamos, mint unokatesom v60-ja), csak a ket auto kozott van 90ekm kulonbseg. V50-nek arban kb az a teteje, V60-nak szuken az alja. Mindkettoben a 2.0 5hengeres dezso van, 150 es 163 lo nem nagy tetel, nem szaguldozni kell, elozni, besorolni mindkettovel kenyelmesen lehet.
3Milla lenne a lelektani hatar, ez a V60 meg atmegy rajta, mert kevesebbre (160-180e korulre) tekert oraval ez az auto 4,5-5M. De az eszem a V50 fele huz, szerintem abban sem lenne hianyerzet, viszont varhatoan nyugodtabb lenne az elet az alacsonyabb futas miatt.
Helykinalatban minimalis elteres van a ket auto kozott (a v60 csak kivulrol igazan nagy sajnos), a fontos felszereltsegekben meg tudjak ami kell (tempomat, bluetooth, ulesfutes, tolatoradar), navi ugyis telefonrol megy.Masodik tulaj lehet attol is, hogy lizingcege volt es 3 evesen atvette.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #167919 üzenetére
meg focvis tanácsát is
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #168108 üzenetére
Nem az a baj, hogy ha torve volt, hanem ha ezt megprobaljak elkummantani. Egy javitott auto is lehet btw ujszeru allapotu esztetikailag es muszakilag is megfelelo javitas eseten, de ettol meg a korrekt tajekoztatasban benne van, hogy beledurrantak hatulrol, ezert ez es ez lett cserelve.
-
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #168518 üzenetére
Pont tegnap volt rola szo: fiat croma 1.8
-
rbalint88
addikt
válasz t.imi #168967 üzenetére
Autopalyara minel magasabb kategoriaju autot vegyel a zajkomfort miatt. Egyterubol Zafira, Sharan, Alhambra, Galaxy, S-Max, kombibol passat, superb, golf7, astra, insignia, octavia, c5, 508, mondeo lenne a javaslatom. Ezekbol elobb is talalsz megfeleloen felszereltet, mondjuk egermozi helyett inkabb rakj be egy tabletet, tobb ertelme van, mint emiatt kiejteni a kinalat 99,9%-at. Palyazashoz minel nagyobb motorral vegyed (2.0 eleg mar mindegyik kasztniba). Note, vitara, meriva kvazi kisautok, palyazashoz furgonbol csinalt szemelyautot is elengednem, a fluencenek meg egy elonye van, olcso megvenni, de olyan is.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #168987 üzenetére
Ossze kell szamolni az airbag feliratokat
A konkret tipusoknal alfa, mazda, renault a sorrend. Ha nem rohadna es a 2.0 dizelt is beraktak volna, akkor mazda lenne az elso. Ebben az arban focusbol nincs 2.0tdci, aminek nem log a bele? Sogornak 1.6-os van, palyatemponal azert forog, hangoska. Alfakban a zajszigeteles eleg jo (amig nem oregszik el), a 156 is csendes volt palyan. Btw mindharom dizel, szoval kell manna a farzsebbe, ha barmi lekonyul rajtuk...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen