-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Ezen én is röhögtem, és akkora butaság... olyan fika egy ekkora kasztnihoz egy 1.8-as szívó, hogy az nem igaz .. beleül pár ember aztán szevasz tavasz.. 130-as tempó aha, ahhoz fel kell hajtani az autopályára, és az 1.8-assal már ott gondok lesznek, az autopálya felhajtón forgathatod ki a belét hogy történjen valami.. sokkal kulturáltabb bele egy dízel, ami dinamikusan megy több emberrel is.
Alapvetően egyetértek ezzel, hogy a sebességhatárok betartásához nem kell túl sok lóerő, viszont a súlyhoz meg a dinamikus gyorsításhoz igen. Arról nem is beszélve, egy középkategóriás autóhoz kevésbé az illik, hogy 5k fölé forgasd a motort ... akkor már valami 4-nél több henger legyen, ahol szép a hangja stb.
Ez a kitaposom a belét hogy menjen dolog egy vectrában szerintem kiábrándító. -
-v-
addikt
válasz Mágus2 #73753 üzenetére
Nem tudom mi történt, azt próbálom kitalálni ...
Mi más tud olyat okozni, hogy hirtelen "eltűnik" az ültetés, és az st hátulja érdekes mód sima focus 1 magasságba kerül.. ha nem az, hogy érdekes módon belevarázsolódott az st rugóim helyett két zsír új sima focus 1-be való rugó? Tényleg érdekel, mert nem akarok vádaskodni, de valami nem kerek. Elhoztam az autót, nicsak, de magas a hátulja. Benézek alá, nincsak, két új rugó.
Okosítsatok ki pls. mi mástól nő meg hátul a futóműEdit: színre ezt találtam [link]
Ez alapján stimmel pedig... de akkor mitől lehet. ?[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ebből a szögből nekem az új Mondeo is eszembe jut róla, vagy akár egy Insignia a B oszlopig. Tökös meg minden, de nekem ez már mind jellegtelen ...
Egy '67-es Forg Mustang, vagy egy régi gülüszemű 911-es stb ... valahol a 2000-res évek elején meg számomra lezárult a karakteres autók korszaka, ez már egykutya mind.(#73970) neduddki : Q50-be? A 3.7-es V6-ost rakják bele, nem?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Antonio #73973 üzenetére
Hali,
Én nem okoskodnék bele, majd a hozzáértők válaszolnak, csak egyre írnék:
"Illetve még egy kérdés: a jelenlegi magyar autóspiacnak mekkora a fluktuációja? Már ha egyáltalán lehet erre bárminemű megközelítő számot adni egy ilyen összetett kérdésre. Tehát mondjuk az elkövetkező 9 hónapban mennyire cserélődik le a pillanatnyi kínálat? Ha visszanézek mondjuk 3 hónap múlva lehet már 1 kocsi se lesz ismerős, vagy pont az ellenkezője ép csak pár új szereplőt találok? Sajnos nincs hosszú távú tapasztalatom, érdemes kivárni vagy lecsapni a jónak vélt ajánlatra?"
Én régóta követem hahu-t, voltam is sok autót megnézni, nekem az a tapasztalatom, ami jó autó, és reális áron adják, az elmegy. Amit nagyon régóta hirdetnek, az vagy valamiért nem oké (ára sok, vagy tényleg nem szép az autó), vagy pl. nagy benzines stb. amit nehéz eladni.
Pont most írtak amúgy ezekről,
"Ha mindent jól csináltunk, vagyis tiszta autót árulunk jó fotókkal, őszinte szöveggel, és főleg megfelelő áron, néhány héten belül meg kell jönnie a vevőnek."
Nekem sok típusra van beállítva keresőm, csak úgy poénból, és szerintem egy idő után rá lehet érezni, mit érdemes elmenni megnézni, meg jó eséllyel melyik az érdemes példány... általában amire azt mondom, tyűű na itt egy szép vagy jó, az hamar le is kerül. Olyat is voltam már megnézni, ami régóta fent van, nem véletlen volt fent régóta... Persze ez csak az én tapasztalatom, de én biztosan azt csinálnám, nézném aktívan a piacot, tájékozódnék ... nem kell sajnálni a szépeket amik elmennek, jön majd más, de tapasztalat, hogy mi megy el gyorsan, legközelebb mire figyeljen az ember .. mire odajutsz, hogy leszűkült a kör néhány típusra, szerintem jobban lehet már látni előre .. és igen, akkor el kell menni rögtön megnézni, ha lát szépet az ember. -
-v-
addikt
válasz bitpork #74074 üzenetére
Már nem azért de aki új autót vesz hol nem szarja le, hogy kinek mi kell a használt piacon?
Na bumm, mennyivel ér kevesebbet ha nincs benne, alig kapsz több pénzt egy full extrásért.
Megveszed sok millióért, annyit buksz rajta mire eladod, pont nem az a minimálösszeg számít ... meg jellemzően a FÚL csóró vesz zsírúj audit szalonból[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #74197 üzenetére
Egyre több ilyen semmitmondó tanácsot olvasni a kopasztól is ...
"Egy barátomnak is van egy, 400 ezer feletti futással, és nem nagyon van baja"
Nyilván mert szervizelteti rendesen.. a kérdező meg a suzukira is azt írja, hogy "Mióta nálam van, még nem volt szerelőnél" ... nyilván így ebben a formában akármennyi kilométer kurva sok, mert ha nem szervizeli lerohad.. szóval a kérdező szemszögéből azért ez így kicsit félrevezető, mintha ezt se kéne soha szervizbe vinni 400e-nél se ...
"Tisztában vagyok vele, hogy a fenttartási költségei többe lesznek mint a Suzukinak"
Hát igen bazmeg mivel azt nem vitte soha szervizbe, annál minden többe lesz900-ért akar S60-at .. "szeretnék egy szép, megbízható autót venni"
Ismerős vett ársáv aljáról 2.4-es szívó benzines S60-t, belülről ótvar volt, ajtókárpit, műanyagok stb., a nem öregszik szépen elég enyhe kifejezés, szóval se szép nem volt, se jó nem, mert költött rá egy csomót, aztán eladta a francba ..És végül:
"ezért fordultam Önhöz, hogy ebben a helyzetben mi lenne a legjobb döntés"
Szerintem erre egyáltalán nem hangzik el tanács, ne vegyél ennyiért Volvot, vagy többe lesz az, vagy készülj fel, hogy arra azért költeni kell nem pedig az lesz mint a suzukinál hogy sose viszed szervizbe stb. -
-v-
addikt
válasz Tothgera30 #74210 üzenetére
Ebben igazad van, de azért szerintem olyannak se kéne kikerülnie az oldalra, ami totálisan semmitmondó pláne félrevezető, vagy olyan ami egyértelmű faszság.
Múltkor is volt a legacy-s tanács, ajánlgatta a 2.0 szívót meg a 2.0 és 2.5 turbót.
2.0 meg 2.5 turbó nem is létezett belőle európában ... a 2.0 szívó meg marhára nem ajánlott, mert iszonyat gyenge (többetk között tc-s cikk is van róla mellesleg, ami megerősíti). Írtam is egy emailt, hogy az ott mellé ment, de nem jött válasz.. legalább levehetnék az oldalról, hogy ne legyen kint hülyeség.
Ha beleunt, vagy lusta utánanézni, akkor maradjon az autóeladásnál, illetve amúgy se hiszem, hogy minden kérdést kiraknak az oldalra, ha olyan van, amire nem tudnak érdemben válaszolni, akkor azt hagyják ki, és csak az értelmeset rakják ki.. azt ne felejtsük el, azért kerül ki az oldalra, mert ez nem csak a kérdezőnek válasz, hanem mindenkinek.
Máskor bezzeg jön a tanács, ha kell ha nem, lásd múltkori vectrás kérdés, hogy minek itthonra nyomaték.
De régebben az is simán meg lett mondva, hogy ha ennyi van a zsebben, ami a kérdésben szerepel, akkor nem érdemes ezt a típust nézni stb. stb. -
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74233 üzenetére
jól értem, mx5 vs buzuki a kérdés?
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74239 üzenetére
Ha engem kérdezel Ignisnél bármi jobb és kényelmesebb.. de ez persze szubjektív, szóval nem tanács.
Bátyámnak is több Ignise volt cégautónak, sokat ültem bennük meg viszonylag sokat vezettem is.
Borzasztó pattogós szar futómű, a motor meg a váltóáttétel egy kula. Ostoba változó vezérlés, alul semmi nyomaték, fent megjön az erő de akkor kurva hangos, fogyaszt is ... bármelyik, alul nyomatékosabb, papíron kevesebb lóerős motor sokkal élhetőbb. Pályán is sokat forog, ott is fogyaszt. Egyik legszarabb autó, amit vezettem...
A futómű meg nem azért szar, mert nem elöl hátul kettős keresztlengőkaros... hanem mert szar Ostoba futóművet is lehet jól hangolni, hogy kényelmes legyen.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74239 üzenetére
Én 1.4 hdi 206-ost vennék ... igaz nem reprezentatív az a pár kisautó, amit eddig próbáltam, de nekem az tetszett eddig legjobban, azt kifejezetten szerettem. Éhezőművész, nincs benne DMF, és szerintem kényelmes és harmonikus. 206-osnak is fikázzák a futóművét, de szerintem rendben van, az Ignishez képest pláne, nincs baj a kényelemmel, és szerintem belül az ergonómiával se. Lóerő az kevés, de 150Nm@1750, és az szerintem kifejezetten barátságos ahhoz a karosszériához, teljesen jól autózható.
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74245 üzenetére
Ignácnál nagyobb, ebben egész biztos vagyok, mert pont egymás után volt a kettő, és nekem a 206-os rémlik nagyobbnak Tengelytáv is nagyobb.
Ignis
206(#74247) hobizoli: bőven 300 fölött van azóta, és a karaktere miatt épít szívót, nem a lóerők miatt. ITB is a gázreakció miatt lett rá gondolom stb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74250 üzenetére
A cc-t nem tudom, ezt is csak kigugliztam, de azt erősítette meg, amire tapasztalatból is emlékeztem.
Bátyám 185, sose panaszkodott, hogy ne férne el rendesen elöl. -
-v-
addikt
válasz hobizoli #74260 üzenetére
De ő nem azért épít szívót, mert elbaszta a lépést, vagy mert az olcsóbb lenne etc., hanem mert azt akar
És hogy más emberek ezt jónak vagy rossznak gondolják, illetve hogy más milyen szempontok szerint építene magának autót, az gondolom nem nagyon izgatja Azért épít magának, hogy olyan legyen amilyennek ő akarja."es az lenne 400+ paripa erolkodes nelkul, meg 500+ Nm, amivel mar kb ott driftel, ahol akar"
Nem drift autót épít, ezt mondta már.
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #74263 üzenetére
A rally az más, mint a pályaautózás, mind emberileg mind vasilag más technika kell kicsit.
Persze, költséges tuningolni a szívót, és nem hoz olyan sok lovat, meg nyilván egy határig lehet elmenni aztán szevasz. De egy szívómotornak is vannak előnyei, a karaktere, gázreakciója... nincs turbo lag.
Mennyi súlyra amúgy a hangyász, 1-1.1 tonna? Nem tűnik ahhoz annyira kevésnek a 331 ló, még ha az csak magas fordulaton jön is, de hát mondjuk ezt ő tudja, elég-e neki vagy nem. Szerintem azért vezetett már annyiféle autót, hogy tudja előre mivel lesz elégedett meg mivel nem ...
Ha semmi előnye sem lenne egy szívómotornak, akkor nem lenne GT3-mas 911-es sem.. és nem arról mondaná Walter Röhrl, hogy az a "legjobb" Porsche Nem a turbó, nem a GT2, nem is a GT2 RS ...
Értem, hogy turbó párti vagy, de mindig úgy írod ezt, mintha egy szívónak ne lennének meg a maga előnyei. Az erő nem minden. Nem véletlen, hogy a Ferrarik túlnyomó többsége is szívó a mai napig (igen tudom, hogy ők is csináltak már turbót, meg valószínűleg fognak mostantól többet).
Persze, hát halál tuningolni, de ha valakinek az éri meg, csinálja ..Azt amúgy én se értem, a sokkal magasabb kompresszióval, rev limittel, ITB-vel minden faszommal még miért csak ennyi lónál jár, akkor tényleg nem értem miért nyúlt hozzá a gyári motorhoz.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #74267 üzenetére
Hát a fizikát nem lehet megbaszni pedig, turbolag mindig lesz Van egy visszacsatolás, és van egy tehetetlensége a rendszernek, az fizikailag soha nem tud olyan lenni, mint egy szívó. Persze az új m5-ösben is nagyon tudományos a motor, hogy csökkentsék a jelenséget, de azért mégis mindenhol azt olvasni, az azért nem olyan, mint a régi szívó Meg más szerint az a kis különbség az nem számít, meg nem zavarja, nincs jelentősége etc. megint más szerint meg igen. Mondom, ha nem számítana, nem lenne GT3-mas sem. És a GT86-os se azért lett szívó, mert elbaszták a lépést.
-
-v-
addikt
Royal Purple-t ismeri / használja valaki valahova? Én váltóba akarok.
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74649 üzenetére
Bátyámnak 2 céges 206-os is volt, sok km belement, soha semmi baja nem volt egyiknek se - pedig én is vezettem A fényszóróban az izzó kiégett néha, ennyi ...
Ez persze nem reprezentatív, de én szeretem a peugeot-kat, a 308 sw 1.6 hdi nekem az egyik kedvenc autóm, amit vezettem, én vennék olyat magamnak családi autónak.(#74646) DeFranco: miről beszélsz, az st is csak benzint meg olajat kér
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #74652 üzenetére
Az egy nagyon jó autó szerintem, szerettem nagyon.... hatalmas, elöl hátul, csomagtartó is nagy. Kényelmes, ergonomikus, halk.
Szépnek nem mondanám, de karakteres, és van jelleme, nem ilyen lélektelen rideg, mint mondjuk egy octavia. Sokkal szerethetőbb. Belülről viszont szép és otthonos. Nagyon harmonikus, jó az összhang a kormány, váltó, motor stb. között. Olyan finom kis gép, de egyben van, a váltóját kifejezetten szerettem, és az áttételezése is eltalált... az 1.6-os hdi nagyon jó darab, ha odafigyelsz az olajcserékre.. pont jó nyomaték, kellemes dinamika, hangja sem rossz, és egész jól lehet forgatni is Német pályán viszi szépen a 200-at is, ha belendül ...
Én annál az autónál éreztem azt, hogy az úgy ahogy van egy nagyon eltalált és ideális csomag, annál átlag embernek nincs szüksége többre. Voltunk vele sok fele európában, 150e < km-t futott gond nélkül, aztán ellopták[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen