-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz gzbotii #189102 üzenetére
Helló!
G7-ből magamnak 1.4 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDI-t vennék. A 2.0 TSI láncos, volt egy 176 k km-t futott, de csak 3 éves, nem volt baja a láncnak. DSG-ből 2.0 TSI vagy 2.0 TDI, vagy GTE (PHEV, 1.4 TSI, de olajos DSG).Összefoglalva, normál közlekedésre: vagy 1.4 TSI manuál, vagy 2.0 TDI ha kell a DSG. Illetve GTE.
-
veterán
-
veterán
válasz tboy93 #189156 üzenetére
Nem vagyok otthon japppánban. go to Qru.
De ha pisztolyt szorítanának a fejemhez, hogy szívóbenzines kombit / SUV-ot kell vennem, 2004-nél fiatalabbat + a többi kritérium, úgy ez jut elsőre az eszembe, ami tetszik is. Egy időben sasoltam őket a hahun, sok volt az LPG-s.
Tippre klasszik automata.Esetleg V70 sor5 szívó? Az viszont nem áll meg 11 literből szvsz. (újfent LPG?)
Szerk: Nem a 2.5 turbó a problémás?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #189175 üzenetére
+ Garázs is kell hozzá, 22 évesen nem lenne jó letámasztani a fa alá.
No meg nem bánnám ha turbó lenne.
És van neki gyári vonóhorga - bringát szállítani tökéletes.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gozarak #189641 üzenetére
A Skoda, VW 2 éven túli, 2+2 garanciája már nem ugyanaz, mint az első 2 évben; csak importőri, mindenbe belekötnek.
Superbet főleg a politikusok és vazallusaik használnak, ezért én azt biztos kihagynám.
A Mazda rohadás-veszélyes, viszont céges autóként neked ez kb. mindegy, érdektelen.
Az Insignia egész rikta manapság, kis egyediségét ad.
A Passat meg a legjobb, de annyi van belőle, hogy ez a legkommerszebb.
-
veterán
válasz focvis #190433 üzenetére
Pont idevág: Úszik az adósságban a lakosság, visszaestek a törlesztések.
A forinthitelek közül legnagyobb arányban a szabad felhasználású jelzáloghitelek és a gépjárműhitelek voltak 90 napon túli fizetési késedelemben: előbbi esetében az állományok 6,9 százaléka, utóbbi esetében az állományok 12,5 százaléka haladja meg a 90 napos késedelmet.
Ennek részben ellentmond:
Az autóhitellel rendelkezők fizetnek, mint a katonatiszt, csupán 24 százalékkal csökkent a tőketartozások mennyisége, a személyi hitellel rendelkezők viszont - ahogy azt a bankok is nyilatkozták korábban - az átlagosnál nagyobb arányban élhettek a moratórium adta könnyítéssel, a szokásos tőketörlesztés alig harmadát fizették be a második negyedévben. Az új folyósítások mennyisége ebben az időszakban is meghaladta a törlesztésekét, ezért a személyi hitelek állománya tovább nőtt.
A 90+ napos az erősen game over kategória.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Zizi123 #190834 üzenetére
Ha még nem döntöttél tegnap óta...
A 4. bőrös autómnál tartok:
- 1 db fekete bőrös - nyáron szvsz vállalhatatlan.
- 3 db bézs bőrös, a mostani is az, ez kevésbé melegszik fel nyári napokon. Télen jól jön az ülésfűtés, pillanatok alatt felmelegíti. Hátránya a feketéhez képest, hogy rendszeresen tisztítani kell, a feketét elég csak ápolni, pl. egy farmernadrág simán megfogja. Én egy puha ruhaanyagot teszek az ülésre, így lassabban szennyeződik, illetve nyáron kevésbé izzaszt.A magam részéről a szövetkárpitot preferálom.
A linkelt Peugeot belseje bézs, ráadásul perforált a bőr, így talán jobban szellőzik nyáron.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diegho #191134 üzenetére
Követtem a napokban a keresgélésed. 1,5 M-ről indultál, ne vegyél már 5-ért 3 hengerest. Max. a Scala, az egész komoly autó. De mindenképp próbáld ki a Swiftet!
(Ha még Zegen vagy, ott a Ford szalon tulajáé a Suzuki kereskedés is, szokott lenni demó autójuk mindenből.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz diegho #191176 üzenetére
Nem a Kia Ceedet szeretném fikázni, nem ismerem, ráadásul egy mérettel nagyobb autó az eddigieknél. Nem lehet rossz.
A maradványértékes konstrukciót azonban jól gondold át, ezt a kereskedők érdekeit figyelembe véve vezették be a finanszírozók, hogy odakössék magukhoz az ügyfelet. Végig kamatozik a maradványérték. (Hidd el nekem, hogy képben vagyok ezzel.)
Ha többire hagyományos finanszírozást számolsz, erre is azt számolj az összehasonlíthatóság érdekében. -
veterán
válasz Beus0726 #191178 üzenetére
Mert V8 kell, ha az nincs, akkor 6 henger kell, ha az sincs, akkor jó lesz az 5 henger, aztán végül a 4.
A tápláléklánc legalján jön a 3 hengeres. 🤗Rosszabb a járáskultúrája a kevesebb hengernek, a spórolás miatt csökken a hengerszám.
Vannak még a vicces 2 hengeresek: kipolszki, Trabant, Fiat 500 alapmotor.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vzsryl #191485 üzenetére
Ezekből a Passat, esetleg a Mondeo. Az Insignia bár szép, belül kicsi, ill. több sztorit hallottam beszippantott örvénycsappantyúkról (lehet csak azért, mert több opel-szervizes ismerősöm van.)
Csak kombit!A dízel kombik királya a Volvo V70 D5 (meg a V6 TDI Audi, Mercedes) nézz meg egyet abból is.
(#191488) Somatom: Kalcium-kloridot (CaCl2), guglizz rá, a fémek igazi barátja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz sipeti2 #191539 üzenetére
Nem zabálja, csipegeti, kb. 0.5-0,7 litert 2 olajcsere között. (Jelenleg nem tudok jó vételt G7 R-ből a hahun, szinte mind ott porosodik hónapok óta. A G8 miatt áresés várható.)
Van fent a egy fekete Megane RS, tavaly év végi, magyar, 12 k km. Március óta árulják, 12,5-ről indult, időnként 9 millió, most épp 9,95 M.
-
veterán
válasz Chereiose #191892 üzenetére
Spritmonitor?
Az említett Suzukik tényleg tudják az 5 litert.
A Yarist nem ismerem közelebbről, de némileg komolyabb autónak tűnik számomra.
A Suzukik is jók, csak eléggé kikönnyítettek. (Apámnak Ignis van, szuperül megy, hangulatos, jól fogyaszt. Városba, rövidebb országúti távokra simán kéne.) Ha belenézek a motortérbe: belátni a sárvédő belsejébe, pilinszka alkatrészek, a féktárcsa tényleg akkora, mint egy CD lemez. Ettől lesz 830 kg, emiatt olyan élvezetes és fogyaszt keveset.
Csak ez a konstrukció mennyire lesz tartós? (A motor bírni fogja.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #191894 üzenetére
Előtte zsírtalanítani kell, vagy csak hadd szóljon?
2 hete tettem fel a téli gumikat (apám 76, már aggódós), a hátsó lengőkaron már virít a felületi rozsda. Hátul nincs dobbetét. -
veterán
válasz molnarpeter #191898 üzenetére
Háztáji barkácsban Te vagy nekem az etalon!
-
veterán
válasz bandus #192019 üzenetére
Egy db trekking kerékpár és egy db 5 ajtós Golf az elemzés tárgya. Babakocsiról, gyerekről, nyaralásról szót sem ejtettem.
Tehát: 1 db Golf, 1 db bicikli, 2 személy az első sorban ül, az autó nem karcolódik. Némi csomagot a bicikli mellé tudsz pakolni és fullon is vagyunk. -
veterán
válasz vzsryl #192090 üzenetére
Ez egy jó autó. Árban is szimpatikus, bár nem vagyok otthon a Mondeok piacán. Nekem 2010-ben kijutott egy 2008-as kombi 1.6 szívó, tette a dolgát, hatalmas belül. Vectra C után sem volt egy prémium életérzés, de a futóműve pazar.
Ugyanakkor a költséges dolgok könnyen lehet, hogy hamarosan aktuálisak (DPF, injektor és társaik).A fekete bőrt nyáron fogod utálni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zsolt19900 #192098 üzenetére
Listaár -20%-kal próbálkozz több helyen (ha van "használtautó beszámítási" kampány, akkor az beleértendő a 20%-ba).
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- No Voice in the Galaxy
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Opera böngésző
- Le Mans Ultimate
- Autós topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs