-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
-
kalapacsolok
senior tag
Anno utánaolvastam, bár konkrét értéket nem találtam az áttételt illetően, de egy fórumtárs is utána olvasott, és abban a 6. fokozat az "plusz 1 fokozat", tehát autópályára ideális.
Igen, a francia autók jöttek szóba. A szempontjaim: legyen biztonságos (függönylégzsák is), jó felszereltség (tempomat mindenképp), dízel - jó legyen a fogyasztása, de azért erős legyen a motor (1,4-1,6 között, 100-110 lóerő). Illetve a csomagtartóba, a hátsú üléseket akár végleg kiszedve beférjen a nagytestű kutyám, aki gyakran cipelnék ide-oda
Renault Megane II, Citroen C4 coupe, illetve most ezt találtam: http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/clio/renault_clio_1.5_dci_monaco-7109470
Mazda 3-at néztem még, de a spritmonitor szerint fogyasztásban az rosszabb ezeknél.
-
zoo8800
veterán
Nem tudom, hogy hány liter, én 400-ról tudok, de lehet, hogy ebbe a pótkerék helyét is beleszámolják. Szerintem elég nagy. 3 sporttáska befér egymás mellé, és bűven van még hely felette. A trükk az, hogy mély a csomagtartó, és magasan van a kalaptartó.
Olyan halknak nem mondanám az utasteret. A hátsó futómű lehetne halkabb is, és a gumikat is eléggé hallani, főleg nagy tempónál (nekem 225/45-ös van). A szélzaj viszont minimális, és a motorzaj is teljesen rendben van.rip and tear, until it is done
-
Dr.Zoo
senior tag
Abból eccer volt szerencsém egy GTI-vel találkozni, egy csajé ült benn, hát eléggé megalázta az akkori kettesgófómat... (volt ám meglepi részemről)
(#57262) tresh :
Az már jólenne, csak az étvágya sok....[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
runner 125
nagyúr
Az S60-ban ugyan nem high end hifi van, csak 7 hangszórós és nem vagyok vájtfülű sem, de a komoly minőségtől ez eléggé messze van, mint ahogy a fullos hifi is - index forum topik alapján.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xero
nagyúr
Ahhoz sem vagyok még elég öreg.
(#59891) m3tr0: A benzinesben alap hifi van iDrive nélkül és alap ülésekkel. Tudom nehéz eset vagyok.
(#59893) zoo8800: Teljesen egyetértek.
(#59895) footy: Bizony nincsen. Ha nincs komoly DSP és matek mögötte, akkor a 2.1 a legjobb kocsiba.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Abból a 110 lovas verzióban emlékeim szerint GT 1749V vagy GT 1749 VA turbó van. Ezeknek a max. töltőnyomása 1.3 bár, fizikailag nem tud többet a csiga. Ebből 120-130 paci tartósan kinyerhető, a csiga fajtájától függően akár 150 lóig (GT 1749VB) (vagy KKK ). Ez gyakorlatilag tartósan kijön belőle, nagyobb belenyúlás nélkül. Majd Mágus kolléga kijavít, ha valamit elírtam, az enyém gyárilag 1749VA-val van szerelve, gyári 132 ló. Erre írt nekem Mica +15%-ot, ezt tartósan tudja a konfig.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Damage401
senior tag
Ha van pénzed fenntartani a japán csodát, akkor ceed megbízható. De ha alkatrészre szorul akkor mélyen a zsebbe kell nyúlni hozzá. Seat pedig már tucat autó lett, azért van hozzá majdnem "gombokért" alkatrész.
[ Szerkesztve ]
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
Dr.Zoo
senior tag
Mindkettő jó választás lehet, az előéletüket kellene ismerni...
Nekem a szoftver író ember mondta, hogy meglepően jó, és tartós motorokat csináznak mostanság Kiáék...
A Seat teljesen más tészta, tucat autó, minden van hozzá gombokért...
(biztos, hogy 1.9 PDTDI? 2008-as? nem 2.0?)"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Hazafelé megnézem Neked, hogy 5 gangos váltóval mennyit fordul a paszuly.
(ülj bele mindkettőbe, nézd meg mennyire kényelmes, főleg egy hosszú úton.
Ha megtehet, bérelj ki egyet két napra, oszt tipord meg, és vezess vele pályán párszáz km-ert. Szerintem.)[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Rambovits
senior tag
Megnéztem a technikai adatokat, amit adott a skoda. 4l kell bele. Maradt még a tavalyiból pár deci, azt töltsem bele, vagy felejtsem el? Az tiszta, hogy a motorban max 1év és csere, na de mi van a gyári csomagolásával? Ott is "lejár a szavatossága"?
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Kicker
senior tag
Az újabbnak gondolom már jobb a hangszigetelése, belseje, de miért ilyen olcsó? ... mazda6-2009
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
Az igények most is megvannak és pont az analóg lét lenne a lényeg. Máig nagyon nehéz olyan digitális rendszert hallgatnom amitől hosszútávon nem fájdul meg a fejem Pedig régen a kazettás magnók meg LPk korában akár 10 órát is képes voltam fülesben ülni a lemezjátszó mellett és hallgatózni . Régi szép idők.
Most meg a fene nagy EAX meg DTS meg tökömtuggya milyen korban, (THX pl) max megsiketülök , de a hangzást élvezni nem tomhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
Nézd, minden rosszindulat nélkül, de ez az audiofilizmus meg a másik véglet, sejtettem, hogy ide fogunk kilyukadni a csöves erősítők és a denevérfrekvenciás felharmonikusok világába...
A kotta ugyanaz ezzel is, mint mással, nem kell a másikra ráerőltetni az ízlésünket, és nem kell a véleményünket általános érvényű igazságként megfogalmazni, mert nem az, hanem egy vélemény, és mint ilyen, ánuszrózsával hasonlatos...
Mellesleg a transzmitteres kérdésben annyiban igazad van, hogy sok a zavar, de hidd el, az emberek nagy százalékát tökéletesen kielégíti egy rádióminőségű zajforrás a kocsiban, ha egyáltalán. Majd ha S Merci szintű zajcsillapításról beszélünk, akkor lehet picit elmenni minőség irányba, ott már van értelme, de itt kevés kivétellel mindenki 10 év körüli alsó-alsóközép-közép vasakon lovagol, ami üzemanyagtól és JDM-GDM-FDM pedigrétől függően annyit jelent, mint ha egy varrógép vagy porszívó mellé ülnél le hallgatni a lakossági technót.
Szóval persze, törekedjünk a minőségre, de azért, mert te hifista vagy, nem kell mindenkinek csöves erősítőt csörgetni a bebitumenezett ajtólemezek között... mondom ezt minden tisztelettel.
És prosecturát igen is sz*rrágyűrt maxellkazin kell hallgani.
[ Szerkesztve ]
-
-
m3tr0
senior tag
Ez így van, nyáron 5,2 alá nálunk se megy itt vidéken, télen ez 7 liter körüli rövid távon,hosszabbon is 6 körül alakul...(1.3 benzin 93 ló)
Cserébe viszont tényleg autószerű,ABS, 2x légzsák,el.ablak,szervó,CD-s magnó,fűthető tükör stb.
Elég megbízható, jó láncos motor, a futóműve mondjuk eléggé dobozhangú de meg lehet szokni, továbbá a váltó nyelestengely csapágyra kell figyelni ez a benzineseknek típushibája.1 millióból fullosat lehet venni klímával szép állapotban viszonylag kevés kilométerrel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő