-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz footy #128198 üzenetére
Mielőtt kimentem Olaszországba, felkerült egy 1.9 TDs HPE, felújítva, HPE HF orral (szélesebb sárvédő, levegőbeömlő stb) 16.os BBS kerekekkel, Recaro bőr belsővel, automata klímával, motor is átnézve, amit kellett cseréltek, akkor 880e Ft volt (3 éve).
Nagyon sokalltam, aztán amikor hazajöttem még fent volt, persze, hogy nem vitték el ennyiért először 500 volt amikor néztem, majd csökkent, cégül amikor 350 volt felhívtam, hogy megyek megnézni, mondta, hogy délután jönnek, ha elviszik, ha nem felhív. felhívott, elvitték. Azóta sajnálom, hogy nem léptem előbb, pedig tényleg patika autó volt, csak már megunták, hogy majd egy éven keresztül hirdették, eközben friss vizsga is került rá, új fékekkel."Bad reklám is reklám too"
-
-
SzlobiG
félisten
válasz footy #128337 üzenetére
El is vetettük, más szempontok alapján az ember legalább két évig nem cserélt olajat benne mint kiderült full fekete olaj jött le belőle. Kár mert avantgarde felszereltség és nagyon patika állapot érthetetlen, hogy ezt elhanyagolta.
Viszont van másik kiszemelt. [link] 1.4-est elvetettük nagyon gyenge nem ajánlják a fórumon ez viszont jónak tűnik magyarországi kevés km, feltéve ha nincs tekerve, de legalább a vezérlés csere jó alku alap.
-
rbalint88
addikt
válasz footy #128480 üzenetére
annyi issue pont van vele, hogy lehessen vele törődni, de az agyadra ne menjen. kormánybőrök elhullása, korai évjáratoknál motortartó bak törése, pár tényleg apróság ezen kívül.
egyébként én nem értem ezt a tipródást, amit sokan művelnek...
van egy kereted, van egy felhasználási profilod. ha nem vagy tök láma, akkor tudod, hogy kb mihez milyen autó való. végignézed a hahut, hogy adott kategóriában milyen típusok jönnek szóba. nyilván lesz pár, ami tetszik. elmész, kipróbálod mindegyik típust. ebből azért kialakul max 2-3 típus, ami a pénzedre pályázik a továbbiakban. utána nézel az alkatrészáraknak és a típushibáknak. ha a tutibefutót ezek után fenn tudod tartani, goto kassza, ha nem, akkor repeat cycle a második helyezettel. elég hamar kiadja a matek, hogy mi jön szóba. csak a nethuszárkodás helyett először végig kellene seggelni a típusokat, mielőtt két hónapnyi utánajárás megy a levesbe a menetpróbakor, hogy "jaezszar". -
SzlobiG
félisten
válasz footy #128896 üzenetére
Délután felugrunk megnézzük az Ibizát. Csajos autó lesz szóval oda elég az 1.2. Igen az 1.4 hdi fogyasztásban sokkalta jobb, ha nem lesz jó az ibiza megyünk megnézni azt.
Apropó nincsenek különösebb gondok ezzel az 1.2-es láncos motorral, nem? Tehát bírja a lánc nem kell cserélni mint a tsi esetén?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
HoaryFox
őstag
-
-
w333
félisten
válasz footy #129756 üzenetére
Szerintem inkább Ford ... de abból a 90% Magyarországon mind céges !
(#129758) kornelka
Biztosan nem vennék ... olyan reakcióideje van mint egy csigának !
Nekem erről a váltóról az Alfa Selespeed jut eszembe
Vezettem már ilyet és tényleg borzalmas
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #129854 üzenetére
2,5 éve küldöm a DSG-s gépet, sztem sokkal jobb mint a hidrós. Ugyan padlóra van benne lag meg párosból párosba és páratlanból páratlanba lassan vált de ezzel együtt lehet élni (mondjuk ezért nem értem hogy R-t miért a páratlan kuplung kapcsolja és miért nem a páros, ha gyorsan akarsz megfordulni akkor zavaró hogy lassan vált).
A lag kiküszöbölhető azzal, hogy nem padlózva ugrasz bele az előzésbe pl. Amúgy elég okos főleg, hogy tanulékony és idomul a stílusodhoz. Én pont egy Mondeo-ban próbáltam a hidrós automatát és a dsg után érezhetően erős visszalépés volt komfortban.#nincsbennetarcsi
-
Atlantis
veterán
válasz footy #129998 üzenetére
Ez is felmerült, de 4-be nem fér bele automatán, attól meg marha távol van, hogy beleszeressünk és többet adjunk ki érte.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz footy #130000 üzenetére
Akkor már inkább egy hibrid Auris. Ugyanúgy nem megy, mint ez, de legalább nem is fogyaszt sokat.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
rbalint88
addikt
válasz footy #130033 üzenetére
avensisből hála az égnek nincs 1.4d4d, az corolla lesz, viszont 1M-ért abból nem kap életképeset.
147-re +1, az egyik legstabilabb dízelmotorja azoknak van, alkatrész nem drága hozzá. töréstesztje tényleg nem a legjobb, de az eggyel nagyobb kategóriába tartozó avensis is csak 3 csillag. különben is, alfa is for driving, not for crashng
rozsdát és a szokásos dízeldolgokat kell nézni rajta, 1 misiből már elég jókat lehet venni, valós szervizkönyvvel is. 156-ot is érdemes megnézni, motor-futómű ugyanaz és könnyű kifogni a 147-nél olcsóbban.audi 80 és társai: 25 éves fosokat ne ajánlgassunk már, ha lehet... lehet, hogy újkorában a világ legmegbízhatóbb konstrukciója volt, de azóta eltelt 25 év és legalább félmillió km mindegyiknél, már 10 éve elértek a melósautó státuszba...
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz footy #130044 üzenetére
Grand Espace -ből nem a 2.0 dci az ajánlott motor? Az a baj, hogy elég csekély a kínálat belőle. 3 autó van a környéken, ami beleférne az árba, és mind 250,000 km felett. Mondjuk ez nem tűnik rossznak, de félek ilyen sok km-rel autót venni. Tudom állapotot veszünk, nem km óra állást, de azért itt már nagyobb a rizikó... Vagy?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
lenko
aktív tag
válasz footy #130145 üzenetére
Kívül:
Szerintem nem igaz, mindig csak kicsit húznak, de az pont elég.Belül:
Most sokan fognak kövezni, de a 3-as műszerfal szerintem korszakalkotó.(1991)
Mai napig tetszik.
A 4-esé még nem rossz formára, de ez már kevésbé jó a gumis anyaghasználat miatt.
Az 5-s botrány, esetleg a golf plus még oké.
Ha újabbat kéne venni, akkor a 6-os elfogadható.
Ez a 7-es nekem sem igazán tetszik.Az embereknek fáj az igazság!
-
AMD Power
titán
-
veterán
válasz footy #130357 üzenetére
Egy jó barátom vett 2 éve egy akkor 10 éves Mazda3-at, apai tanácsra egyből elvitte alvázvédőshöz. Pár hete említette, hogy a hátsó sárvédőív elkezdett csipásodni. :-(
Szerintem AMD Power jobban jár, ha a megszokott Astra vonalon marad, ott nem várják ilyen meglepetések. Ha valaki nem a kimondott izgalmat keresi egy autóban, akkor egy Astra H bölcs választás.
-
gaborbol
őstag
válasz footy #130357 üzenetére
Ismeros csajnak is 2006-os Mazda 3 volt ott mind a ket oldalon hatul a kerekjaratnal tenyernyi helyen rohadt, de csak ott sehol mashol. Fonokom Mazda 3-san is ott rohadt egyedul az 2007 es volt. Allitolag 2008-tol felfele mar nem rohad ott se. Sot latta is a mazda, hogy rohad adtak is ra 6 EV extra garanciat. Aki viszavitte annak ingyen javitottak.
Ma kiprobaltam par 2012-es mazda harmast es egesz kellemes megn a 2.0 benzines is. Azert itt se szivbajos a kereskedo. Egygazdas serulesmentes,jojjek batran megnezni. Elmentuk az egesz oldala fujva volt es dorozmas volt a lakk rajta. Mondom ahaz, es tenyleg serulesmentes ahogy montad.
Hja ez ? Csak a feny mashogy esik ra.
Es a tankajto mogott a meg ragado lakkot ki fujtba bele ebbe az amugy hibatlan autoba?
Hat oooo... igen...viszont eleg szepet tudok engedni az arbol, ha meg mindig erdekel.[ Szerkesztve ]
-
válasz footy #130552 üzenetére
Vezettem első gen 1-est, 170 ezernél a váltógomb 3/4 részéről hiányzott a festék, alatta fehér műanyag. Nem kapargatós festékréteg, homogén felület. A kormányon a gombok körül viszont festékréteg van, az is szépen kopik. Hátul annyi hely van benne, mint egy régi Swiftben. Vezetni jó, de ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
-
F-ECT$
titán
válasz footy #130972 üzenetére
Kia Ceed-je van egy ismerősnek néhány éve, majd rákérdezek a tapasztalatokra. Nekem ez a márka, mint ahogy a Hyundai is, teljesen kimaradtak az elmúlt években. (Nem olvastam róluk, nem ültem bennük, stb.)
Mitől ajánlottak egyébként? Olcsóbbak, mint a hasonlóan felszerelt "nagyobb" márkák, vagy megbízhatóbbak, vagy csak simán tudják azt, amit mások, kb ugyanannyiért?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
gooool
őstag
válasz footy #131208 üzenetére
Elnézést, akkor félre tájékozódtam.
Esetleg tapasztalat vagy hallomás útján információ a Renault 6 fokozatújáról? Csak mert a működése most már tiszta.tresh:
Nem lényeg a csomagtér, család nem lesz még pár évig, fiatal vagyok én ahhoz, egy nyaralást, vagy ezt-azt beledobni meg ahogy elnéztem bőven megteszi. A lényeg a kényelem, hogy megbízható legyen a váltó, motor, elektronika (persze a kötelező elemek előírt időben való cseréjével) és hogy ne költsem rá a gatyám egy szervizlátogatásnál, vagy mert letérdel a váltó.
Ezek nagy részével is tisztában vagyok már, hiszen baromi kényelmes az autó, a motor és elektronika is már rendben van, egyedül a váltó, ami kérdéses, hogy mennyire jó konstrukció.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz footy #131232 üzenetére
Utána néztem és japán Jatco JF613E 6 fokozatú automata van benne. Így ezek alapján én egy sima 6 fokozatú automatára tippelek, semmi duplakuplung meg miegymás nincs benne.
Üdv, Balázs
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest