-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #111434 üzenetére
persze, 2 millióért várja a csodát és csodálkozik, hogy nem jön. új nyunyukira 4+M zsenánt, használt "rendes" autóra szintén. Most ha valaki megadott feltételekkel keres használt autót, akkor valamilyen szinten kompromisszumot kell kötnie, új autónál gyakorlatilag az ár az egyetlen korlátozó tényező.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #111456 üzenetére
Hát, ez már csak ilyen sport. De nem tök mindegy, hogy azt a pénzt értékvesztésben vagy a szervizben bukod el? Akkor már olyan autóban ülj, ami kényelmes, kellemes, jó vezetni, stbstb.
nem tudom ki kérdezte, egy Avensisem van most, nulla autóbuzulás. Arra majd veszek egy Alfát, ha lesz miből. De ha lenne 4 millióm kocsira, biztos nem szarakodnék, vennék egy Priust az asszonynak, közlekedőedény funkcióra és valami játszós autót magamnak.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Dare2Live #111520 üzenetére
általában a "nyakadba szakadó zsák szar" is csak kopó-fogyó alkatrészek cseréjét jelenti. igen, a kettőstömegű lendkerék is az. semmi sem garantálja, hogy nem egy pénteki darabot fog ki az új autóból és nem változik át torkosborzzá még a gari lejárta előtt. a piac beárazza a dolgokat, ezt ne felejtsük el.
egy friss típusnál még nem lehet tudni, hogy milyen típushibái vannak, nem gyűlt össze a tapasztalat, stb. Nyilván egy szívó benzines Suzuki viszonylag kevés buktatót rejt magában, de ott is előfordulnak váltógondok, kis ez - kis az. Ha új autót is vennék biztos, hogy egy régebbi típusból választanék, amiből már facelift van, ott már az első példányok nyűgjei is kezdenek kiderülni és ezeket javítják is sokszor, meg tudsz tervezni azzal, hogy mik a lehetséges beszopódások. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #111770 üzenetére
autóbuzulni teljesen alkalmatlan, fillérszekszuálni kiváló. ha a mosógéppel egyenrangú használati tárgy kell a közlekedési eszközök között, tuti vétel. ez egyáltalán nem fikázás, csak tudjuk elhelyezni az autópiaci erőtérben. btw ha megvan rá a 4M, inkább egy prius 3 szolártetővel, JBL-el. állítólag nagyobb tempónál zavaró a gumisurrogás, a jó hifi meg elnyomja tudom, nem akarsz használtra 2-nél többet, de sokkal sokkal komolyabb autó az új.
-
rbalint88
addikt
válasz Kalandor #111786 üzenetére
ez már akkor is piszkálta a csőröm, amikor bitpork írta, hogy milyen tulaj és főleg milyen kereskedő megy abba bele, hogy autókázz a kocsival 20-30km-t pályán meg itt-ott-amott, hogy ki legyen próbálva rendesen. mert magánszemélynél még el lehet játszani, hogy vigyük el ide-oda, de a legtöbb kereskedő szerintem nettó kiröhög, bármennyire is komoly vevőjelöltként állítasz oda.
én magánszemély eladóként megtehettem azt, hogy azzal a napi 1 vagy 2 vevőjelölttel elmegyek nagyobb útra, szervizbe, mert belefért időben, de másnál ez egyáltalán nem biztos, hogy így van, kereskedőnél meg főleg. nem fér bele neki, hogy 2-3 órára kiesik a melóból, amíg akár jöhet több olyan "madár" is, aki ránézéses alapon megveszi az autót. plusz a másik, hogy a 7 autómból kettőt ismerőstől vettem és egyet ismerősnek adtam el, de a többinél se volt márkaszerviz és egyiknél se tudták volna az átnézéssel kideríteni a később felmerült hibákat. -
rbalint88
addikt
Egy 10km/fél órás próbakör bele szokott férni azért. Ebben lehet találni rossz utat, ahol kijön a futómű nyűgje és a beltéri zörgések is adhatnak támpontot töréssel (inkább annak javításával) kapcsolatban. Motorba nem látnak bele, az alap dolgokat tudod ellenőrizni te magad is (kartergáz, nem forralja-eszi a vizet). Kettőstömegű csattanását és a futóművet lehet kihallani, olajfolyásokat figyelni (jó zseblámpa aranyat ér!), aláfeküdni a rozsdát megnézni, de a használt autó a 25ezres átvizsgálás után is lutri marad. Féket rendbe rakni nem drága dolog, a motorba nem látnak bele, viszont az a legnagyobb lutri és költségtényező is, szóval felesleges túlaggódni, úgysem tudod kizárni az összes hibalehetőséget.
trassher: ez így van, amit leírsz. csak arra akartam rávilágítani, hogy nem kell túlmisztifikálni ezt a márkaszervizes átnézést. főleg úgy, hogy ott meg szeretnek huhogni, hogy vagy tőlük vegyél autót vagy náluk javíttasd és cseréljenek olyan dolgot is, aminek semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
XC90 390ezerrel
"Valaki majd visszatekeri úgy 240-re, aztán elviszik valahová keletre. Ezt egy nepper ajánlotta. De ezen Gábor már nem is csodálkozik, mert egy barátja nemrég beszámíttatta az Avensisét egy rendes Opel kereskedésben egy Antarára. Aztán egy papír miatt visszament ehhez a céghez, és a 120 ezres ex-Avensise már ott állt eladósorban 50 ezer kilométerrel. És nem egy murvás, rosszarcú kültelki neppernél. "
Azért ez vérciki
Az autó viszont szimpi, hogy mechanikailag így bírja. A tulaj is normális fazonnak tűnik a BalázsPali-hajat leszámítva -
rbalint88
addikt
Szomszédtól a Porsche 911-et (996 carrera4 tiptronic) lopták el a saját kulcsával, de úgy, hogy betörtek a kocsikulcsért a házba, de a kulcs mellől a tömött bukszát és a macbookot nem vitték el. És pamparam, két évre rá szembe jött vele a kocsi, egy hónap adminisztráció után visszakapta. A csaja TT-jét is majdnem elvitték, a csomagtartóból rángatták ki a tolvajt, aki aztán elfutott. Kint felejtettek a kocsiban valamit, azért ment ki a fickó és érte tetten a tolvajt, aki éppen hekkelte az autót.
Másik ellopott autó nem jut hirtelen eszembe, kisebb feltörések voltak bent felejtett táska, autórádió miatt. -
rbalint88
addikt
válasz Morris #111975 üzenetére
Mazda CX-5 2.0B 2WD, Nissan Káskáj, ha van bele rendes motor, Ford C-Max, Mini Countryman, Renyó Scenic, Peugeot 3008, 5008, Citroen C4 Picasso.
Vesztor87: Golf4 sokkal igényesebb belterű, mint az Astra és több is a jobban felszerelt. Focus se rossz. Karbantartásra egy kutya mind3.
-
rbalint88
addikt
válasz Vesztor87 #111984 üzenetére
Golfom volt, 10 éves használtautóként vettem, a vételkori rendberakáson kívül egy baja volt, a jobb első ablakemelő szerkezet adta meg magát (típushiba), 25pénzért megvolt cserével az új, amiben már a kritikus alkatrész nem műanyag, hanem fém. Ezen kívül semmi gondom nem volt vele, csak a fogyasztása, de gondolom nem 180 lovas GTI-t akarsz venni Olyan kapitális hibái nincsenek a típusnak, benzinmotorokon a gyújtótrafó szokott elfáradni, nem olyan nagy dolog. Futómű-fék tartós, főleg gyári alkatrészekkel karbantartva.
Astra van a családban, illetve vezettem belőle többet is, én biztos nem vennék. Sokkal silányabb minőségérzetű autó a Golfnál mind mechanika, mind utastér tekintetében. No meg az ülések is eléggé fapadosak...
Focusnak nagyon jó a futóműve, az Opelt szerintem mindenben veri, beltérben talán kevésbé igényes, mint a Golf. Egy barátomnak van, nincs vele baj, az ajtók alja rohadt, de azt egyszer kell jól megcsinálni és akkor megint nincs rá gond 10-15 évig. -
rbalint88
addikt
válasz mycso #112030 üzenetére
lehetőleg másik kasztniban, ha gyorsabb kanyarételeket is tervezel. libeg az egész kasztni nyitott tetővel, csavarodik, nem tempózásra való.
gzboti: haver januárban 1500ajróért vett szinte hibátlan (minimál rozsda), KLÍMÁS MX-5 NB-t. párszáz euro különbség van ott egy ilyen és egy NA között, viszont ha el akarod adni, akkor itt többszázezres különbség van, de gondolom Erdélyben is.
-
rbalint88
addikt
Haver vett ma egy Yaris T-Sportot. Jó játékszer Kellene rá rendes gumi, az ülést lejjebb engedni 5 centivel, a futóművön keményíteni picit meg még vagy 50 ló bele és akkor nagyon élvezném, de így is vigyorogtam benne Aljas kis dög, mert úgy utazol benne 70-nel, hogy azt hiszed 50-nel mész, úgyhogy normális közlekedésnél lehet gyűjteni a csekkeket, kicsit több motor/kipufogóhang jól jönne ilyenkor.
DeFranco: egyszer egynagyon mutatni akaró csávót úgy alázott meg asszony az 1.8T passattal, hogy öröm volt nézni. Két kocsival jöttünk haza szerelőtől, asszony elől a benzinessel, én követtem a dízellel. Kabrió fikuszban csávókám nagyon jani volt, cukkolta asszonyt, aki hagyta, hogy a lámpánál kilőjön. Majd kickdown, és úgy az egyes végénél átintegetett csávókámnak, hogy helószia, kevés vagy ide hát kb sírtunk a röhögéstől utána.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #112343 üzenetére
Bizony, és még messzire se kell menni hozzá.
-
rbalint88
addikt
válasz footy #112361 üzenetére
Napi 160km, 2 óra ideális esetben, tehát inkább 2,5.
Lehet, hogy úgy gondolkodott a TC-s kérdező, hogy 1,5M-ért kapni olyan autót, ami elég nagy, kényelmes, biztonságos és keveset eszik, a fiatalabb évjárat miatt elvisz hosszabb ideig is, mint egy fele annyiba kerülő, viszont egy dupla annyiba kerülőt már sajnálna erre. Szóval könnyen lehet, hogy havi 3000ajrót keres, de igáslóra sajnál több pénzt, amit teljesen megértek, én se raknék bele ilyenbe többet.
-
rbalint88
addikt
vannak nehezen forintosítható tényezők, mint például a zajkomfort. biztos nem szopatnám magam egy kicsi, hangos, nem autópályázásra tervezett autóval napi 3 órán keresztül, mert akkor biztos megutálnám az egészet. inkább valami benzin-gázos témát választanék, ha már nagyon baszná a fülem a dízel és még spórolni is akarok.
-
rbalint88
addikt
válasz Geller72 #112619 üzenetére
ha bejön a kuvik, akkor miért nem jó 2in1 megoldásnak az újabbik accord? oké, nem prémium, de keveset eszik, jól megy, megbízható, kellemesen felszerelt, stb stb. mondjuk megnéznék a helyedben egy 159-es alfát is 2.4jtd-vel, minél fiatalabbat. nagy menés (200ló), kis étvágy (6-7 között) és a hírével ellentétben nem betegágy.
-
rbalint88
addikt
[link] lehet köpködni
j.bravo: küldjek pár szép alfát?
-
rbalint88
addikt
válasz Geller72 #112793 üzenetére
nyilván szervizkönyv ellenőrzés és lekérdezés után venném csak meg amúgy simán lehet ilyet, ismerősnek is volt ilyenje, 110 lovas régi tdi, 4gang automata, full felszereltség, végig vezetett szervizkönyv 190k körüli óraállással. svájcban vette, nem is drágán.
166-ban nincs nagy baj a dízellel, amivel be lehet szopódni az a fejegység, ami mindent vezérel, a klímát is, úgyhogy cserélni se tudod, de ha beszarik, legalább drága. ha nem szempont a 4 ajtó, inkább brera vagy gt. vagy több pénzért 159.
TaaT: nekem tetszik a bele, legalább nem a kommersz szürke-fekete cucc.
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #112797 üzenetére
igen, 166-hoz képest több pénzért 159 vagy brera inkább. főleg 159 bár most néztem egy GT-t, nagyon nagyon jól néz ki, sötétkék metál, vajbőr belsővel, fullos. Kell rá akasztani egy Q2 diffit, aztán hadd szóljon. Papírozással és vásárlás utáni szervizzel, +Q2 megáll 2,5-ből és van egy stílusos autód, amivel elvagy 5-10 évet mechanikai nagyhalál nélkül.
147-et vennék, faceliftesek is vannak szépek jók 1M környékén, csak sajnos a családi hitelbank nem annyira támogatja a keresztes-kígyós A-betűs autót, mint a 4karikásat -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #112804 üzenetére
úgy a 156-147-166 vonaltól kezdve nagy mechanikai megroggyanásokra dízli esetén nem kell számítani, a benzinesek érzékenyek eléggé, a jts meg maga a szopókudarc. futómű nem a magyar utakra lett méretezve, viszont elég olcsó bele minden. az elektromos rendszerben lehetnek kopogószellemek, de az is inkább apró hülyeségek formájában, nem menetkészséget, menetbiztonságot zavaró dologban.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #113089 üzenetére
Hát igen, viszont a gondos tulajnak is megvan az átka. A sok leszarom ember között van az a pár, aki karban tartja az autóját, aztán eladja olcsón egy neppernek, aki gátlástalanul megtekeri, mert a többit annyira lefingták fele annyi km alatt is, hogy akkor miért ne keressen rajta kicsit többet, hát meg ezek úgyis elvárják a kevés km-t, akkor miért csesszen ki magával ugye... Aztán meg megy a csodálkozás, amikor 150-nél szétesik a motor és jön a szarolaszfrancianémetjapán-ozás.
Itt van pl ez az autó: [link] Azért ennél nagyon becsületes neppernek kell lenni, hogy ne írja vissza legalább 100ezerrel -
rbalint88
addikt
válasz bitpork #113091 üzenetére
a motorcsere miatti huhogást nem értem. ha gyári technológiával lett javítva törésből, gyári motorra cserélték a befosott régit (ugye ott is lehet egyedi anyaghiba és a tulajdonos is a hiba okozója, nem csak szar konstrukció), akkor mivel kevesebb az autó egy másik olyan típusútól?
a töröttautó parát se érem sokszor, ha
a, nem gombócartúrból lett visszajavítva, hanem csak lemezsérülésből, akkor miért kell befosni tőle
b, nagy csattanásból lett javítva, de gyári javítási eljárás szerint, akkor miért kell befosni tőle.
nyilván ezekben az esetekben ez jelentkezzen a vételárban, de én úgy gondolom, hogy 5év vagy 100e km fölötti futásnál a törés/sérülésmentesség a meglepő, főleg városi autónál, nagyon vidékinél általában a jóska bácsi szeme már nem a régi típusú húzások vagy a részegen meghemperegtünk vele az árokban, esetleg a jött kamion a fő törési okok. városinál meg simán jobbkéz-balkéz, lámpánál belecsúsznak, parkolásnál leradírozzák.
különben is, használati tárgy. persze vigyázzon rá mindenki a lehetőségeihez mérten, de ha tudod, hogy parkolásra képtelen nyuggerekkel laksz egy házban, akkor csilivili karcmentes/új autót venni a lófaszért házhoz menés minősített esete. -
rbalint88
addikt
nyilván olyan helyről vennék csak nagy puffos autót, ahol tudom, hogy rendesen javítják (mert magának csinálja és úgy átvenni) ÉS ez jelentkezik az árban is. a gányolt autó más kérdés, azt én sem venném meg. abban igazad van, hogy sokszor nem éri meg javítani, de mondjuk ha elviszi az elejét a kamaz, de az utascella nem sérül, akkor két új nyúlvány felhelyezésével (és természetesen padra rátéve, hogy jól áll-e a kasztni), megfelelően rögzítve nem hiszem, hogy csorbát szenvedne a biztonság.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #113183 üzenetére
akkor te vagy a szabályt erősítő kivétel nekem eddig 7 autóval a tapasztalataim a következők: 3 passatból kettővel én szívtam, eggyel a következő tulaj -nálam nem voltak előjelek se. Mindegyik passat "jó áron" volt. 2 golfból az egyiket hagyjuk, frédibéni edition volt, nem érte volna meg megcsinálni, ezért eladtam, más bajom nem volt vele. a GTI-vel nem volt semmi műszaki nyűg, csak sokat evett. Az egyest beszámoltam, a GTI közepes áron volt, indulásból kellett rá költeni ezt-azt, de azok is leginkább kopó-fogyó dolgok voltak, meg ugye a j.e ablakemelő fosta össze magát.
BMW-re nem kellett nagyon költeni, de ez inkább csak annak köszönhető, hogy rövid ideig volt meg. Itt a lego jelleg és a típus ritkasága miatt nehéz megmondani, hogy olcsó volt-e.
Toyota megvan 2,5 éve, eddig az olajcseréken és a vásárlás utáni vezérlés+fék kombón kívül a nagynyomású szivattyú és a szívócső volt pluszban, 90ezerért a kettő. Ezt olcsón vettem, de az esztétikai állapota miatt+ismerőstől volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bestbuy játékok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Milyen asztali médialejátszót?
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen