-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Land
veterán
válasz Kornel #148430 üzenetére
Szegényes felszereltség, 2008 óta nem fejlesztik és már akkor is ósdi volt a belseje, 1.6-os nem túl erős, az 1.8-as jobb, de az csak pár éves használt példányokban van, hiányzó 6. fokozat pályázásnál, így átlag feletti a szél- és gördülési zaj VS. a szedán szvsz sportos és férfias, nagyon megbízható típus, jó áron adják.
(Beszélgettem FB-on több jelenlegi tulajjal, ha érdekel valami konkrétan meg tudom neked kérdezni.)Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz LuckyL #148435 üzenetére
Lehet, hogy nincs nagy összefüggés, max a motor többet forog 130 km/-nál a kelleténél és az még rádob a "zajra".
Kornel: Valószínűleg neked hangos lenne 130 km/h-nál.
Akivel dumáltam neki 1 éves, most lesz benne 80k km és eddig semmi romlott még el rajta. 1.6-os benzinese van.Rákerestem mit mondott nekem: 140-nél 3600-at pörög, sokat pályázik vele, nem zavaró nagyon neki a szélzaj. Magyar utakra neki elég az 1.6 motor.
Futómű jó, de lehetne picit feszesebb, viszont az itteni utakra jó ahogy van. Hangrendszere átlagos, hallott már jobbat is.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Folyt.: nem digiklímás és nincs USB kivezetés zenéhez, nincs visszagurulásgátló.
Kb ennyi. Ő Bravoról váltott, mely sok téren jobb autó volt szerinte.-> jobb felszereltség, pofásabb belső.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
-
-
Land
veterán
válasz bajnokpityu #149221 üzenetére
Konkretizálva a T-Jet nem közvetlen befecskendezéses.
De visszagondolva én sem szerettem a dízel 159-nél a turbólyukat, amikor 1100-ról kb 1600-ig (turbó töltés kezdetéig) "felpörgött" a motor. Egy tempósabb kanyarban 3-asban egy örökkévalóság volt mire 1600-ig elküzdötte magát a motor turbó nélkül. Ekkor simán beleértek a seggembe, aztán hirtelen kilőttem. A jelenlegi szívó benyás kocsim azt a "kritikus" rész sokkal vállalhatóbban és sokkal gyorsabban eléri, majd túlhalad rajta.
(Persze nyilván vannak már elég pici turbólyukkal rendelkező autók, melyek szinte alapjárattól húznak. )Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz Mágus2 #149225 üzenetére
Ez egy példa volt, ritkán fordult elő, csak érdekességnek szántam, hogy mennyire nincs erő turbó nélkül.
Amúgy 1800-2000 fordulaton pörgött jellemzően a motor. Sőt inkább felette, mint alatta.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz hobizoli #149238 üzenetére
Kb 1-2x fordult elő... Haver inkább azzal baszogatott, hogy miért tartom 1800-2000 között az autót, mikor már lentről húz és sokkal halkabb. Neki hiába magyaráztam el, hogy miért.
Qru: "egy szívóbenzines tolerálja az ilyen sok rövid utat a legjobban." ->Jelenleg afelé hajlok.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz Jim-Y #149554 üzenetére
Hyundai i30 1.6 szívó benzines (tartós technika, megbízható)
Mazda 3 2.0 szívó benzines(korrekt motor, megbízható és szép)
Mitsubishi Lancer 1.6 szívó benzines (pofás forma, megbízható, átlagnál kisebb felszereltség)
Suzuki Vitara 1.6 szívó benzines (olcsó fenntarthatóság, megbízható)
Ford Focus 1.6 szívó benzines (korrekt alkatrészárak, megbízható)Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz Kornel #149776 üzenetére
Mondjuk GT-vel nincs tapasztalatom, de nagyon meg kell nézni egy JTDm-et (bár ez igaz minden dízelre).
Olasz topicban azért olvasni horror ráköltésekről. Szép autó, de lehet már el kell engedni, mint "álomautót".[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Üdv!
1 millió Ft alatt tartós, megbízható, korrekt összegből fenntartható közepes méretű autó 5 ajtóval a felsoroltakon közül melyik lenne jó döntés? Illetve mi ajánlott még?
Ideiglenes autó lesz fene tudja mennyi időre. Amíg nem lesz zseton jobb gépre.2001 utáni: Honda Civic 1.6 5 ajtós, Toyota Corolla 1.6 5 ajtós, Opel Astra G 1.6 5 ajtós, Ford Focus 1.6 5 ajtós, Nissan Primera 1.8 5 ajtós (ez tudom nagyobb a többinél és talán problémásabb is), Swift 1.5 (bár ez eléggé picike csomagtartós).
Köszi!
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz rbalint88 #153926 üzenetére
Igen jó lehetne, de ha már gyűjtögetés a cél, akkor a kis 1.4-es Jazz kevesebbet enne és többet tudnánk félretenni.
Amúgy már 2x volt T22 Avenk és eléggé jó, megbízható autó, de azért nem szeretnénk leragadni 1 típusnál. A Jazz is eléggé megbízható járgány hírében áll. Az sem egy matyóhímzés, de most nem is az a cél.
Kicsi szervizigény, kicsi üzemanyagigény->több félretett cash->hamarabb lesz jobb szekérre keretünk.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Picit felpörgettem a Ford topicot, de a kérdésemnek inkább itt lenne a helye:
Szerintetek mi az okosabb döntés, ha azt vesszük figyelembe, hogy méretileg pár évig NEKÜNK elég lenne mindkettő kinézett autó? Gyerkőc még nincs, pár éven belül 2-t szeretnénk.
Keret mondjuk 1.7 millió Ft, indokolt esetben több. A haverok akik velünk szeretnének jönni nyaralni pedig húzzák össze magukat (ha a Focus mellett döntünk), mert nem nekik vettünk autót hanem magunknak:1. Ford Focus 2008+ FL utáni 5 ajtós, 1.6 Ti-VCT 116 LE kézi váltóval Ghia/Titanium felszereltséggel. Tehát jelenleg max 9 éves autókról beszélünk. Nekem mindig is tetszettek az 5 ajtós Fókák elölről és hátulról is. Pofás gépek és elvileg tartósak, nincs velük sok gond. Az alkatrészek nem mellesleg olcsók is hozzá.
2. Toyota Avensis 5 ajtós T25 2004/2005 körüliek mennek ennyiért. 2.0L-es benzines motorral, kézi váltóval. Minimum Sol Technic/Sol Elegant felszereltséggel, de legjobb esetben Executive lenne a cél. 5 személynek is kényelmes, tágas, nagy a csomagtartó. Halk futás, normális, erős motor. Csak ugye ezek jelenleg is 12-13 éves autók... Viszont a kinézete már necces. Ha beleülök vélhetően elégedett lennék, de kívülről nekem nem áll össze. Elölről az a maci orr még csak-csak, de az 5 ajtós hátulja emésztést kíván. Komolyan a 1999-es Ave jobban bejön hátulról. Szedán és kombi jelenleg nem opció.
Igazából az a nagy kérdés, hogy picit kevesebb extrát nyújtó Fóka, kisebb beltérrel, kisebb csomagtartóval, de jó pár évvel fiatalabb kivitelben, talán olcsóbban fenntarthatósággal racionálisabb döntés lenne, mint egy öregebb Ave? Kinézetben inkább Fóka, de lehet a T25-öt is megszoknánk.
Szerintetek?És most hagyjuk a bimmerkell, csak a V6, nemérezelemautó, nemfogmennimertnincsrajtaturbó verziókat.
Megbízható autó kell, vállalható fenntartással. Ne hagyjon ott, ne kelljen állandóan reszelni. A fennmaradt pénzből meg elmegyünk évi 3x bórtúrázni Sopronba, Szekszárdra vagy Tomajba.
Köszi![ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz lenko #154040 üzenetére
Ja és 5 ajtós kocsit keresek. Tehát szedánt és kombit nem. Accord így kiesett.
Tetszik a szedán Accord, csak nem praktikus. És ennyi pénzért abból talán az Avenál is még öregebb lenne.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz diegho #154050 üzenetére
i30 1.6-os motorral 1.7 millió Ft-ig 2 db van most hahun. Kilőve.
Kia Ceed-ből 9 db. Az sem sok. Kinézetre annyira nem jön be.
Bravo 28 db van, melynek nagy része gyenge 1.4-es. Turbos T-Jet pedig jó konstrukció, de most hanyagolnám a turbós autókat. Több rizikó pláne használtan. Bravo tulajok pedig javarészt lebeszélnének a max 1.7 millió Ft-os T-Jetről. Egy jobb T-Jet nem ennyibe kerül.
308: 17 db 1.6-os van. Egész pofás gépek és sok kevés km-est hirdetnek. Autonavigátor vételi tanácsadójában nem dicsérik a pattogásra hajlamos futóművet, a kelletlen váltót és ezt írják: "kisebb elektronikai zűrök még előfordulhatnak". Tartok tőle, hogy tartós és problémamentes annyira, mint egy Toyota vagy Ford.
Corolla: jó lehet, bár szerintem a Focus sokkal szebb autó és Focus áron pár évvel idősebb Corollát lehet kapni.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Tudtok ajánlani megbízható személyt, aki ért az autókhoz és kérésre hoz be autót?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Üdv!
Azokat kérdezem, akiknek volt első generációs Mazda 6 GG vagy nézegettek élőben több példányt vételi szándékkal: az összes rohadni vagy ha jelenleg még szép és nem rozsdás, nem rohad, akkor rohadni fog?
Elég jó áron mennek és mindig is tetszettek.
A példa kedvért: link[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
Land
veterán
Alvázlekérdezésre ajánlottatok néhány oldalt. Azok közül melyik lenne nekem jobb? Az autó német, az alvázszám természetesen adott.
És mit lehet belőlük megtudni? Km tekerést vagy szerviztörténetet is?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz Victoryus94 #154388 üzenetére
Hát nekem is kb ennyit mutatott. Nem estem hanyat az infóktól.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
-
Land
veterán
válasz Integrale #157948 üzenetére
Ahhoz a kasznihoz már az 1.8 kell minimum. Igaz nem faceliftes, de meg tudom mutatni a 2005-ös 2.0 benzines Avensisemet. Ezek belseje nagyon tartós, abszolút nem látszik benne a km.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz Integrale #157982 üzenetére
Minőség alatt mit értesz? Nagyon masszívan van összerakva, nem úgy mint a 159, mely nyekerget több helyen. Olaszosan volt összeszerelve. Na ennél ilyen nincs.
Mondjuk hirtelen nem tudom az 1.6-osak miben "gyengébbek" belül, mint a full közeli 2 literesem.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Üdv!
Tegyük fel, hogy van 2 autó.
Egyik 2 éves és 40.000 km van benne, közepesen felszerelt.
Másik 4 éves, ugyancsak 40.000 km van benne, de jobban felszerelt. Áruk közel azonos a kor, illetve felszereltség kompenzáció miatt.
Elméletileg, ha mindkettő autót normálisan szervizelték, használták mi szólhat az idősebb autó mellett vagy ellen? Kérdezhetném úgy is, hogy egy dupla annyi korú autóban (jelen példában) azonos futásnál mi kophatott el jobban csak a kora miatt? Tudom nehéz kérdés... De vannak alkatrészek, amiket az állás, időjárás, az évek is eszegetik. Vagy kérdezhetném azt is, hogy ha szeretném minimálisra levinni a kockázatot és 5 évig megtartanék egy mai modern "csoda" autót, akkor a 2 évessel járok jobban (mely 7 évesen kerül eladásra) vagy a 4 évessel (mely 9 évesen kerül eladásra, de több benne az extra)?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Elmélkedek csak, de pl ilyet láttam a példa kedvéért:
2 éves Seat Leon 1.2 TSI Reference (alap) felszereltséggel: sima klíma, ülésfűtés, kis kijelzős médiaegység, tempomat, sima halogén lámpák stb
4 éves Seat Leon 1.4 TSI Style csomaggal (dupla zónás klíma, full LED fényszórós, jobb ülés, bőrözött kormány stb)Persze utóbbinál már pont nincs garancia, előbbinél pedig még 2 év van.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz szőröscica #164226 üzenetére
Lehetséges, sőt tuti. Csak akárhogy kutatok nem találok arról cikket, hogy maga egy autónak CSAK a kora mit határoz meg. Jelen esetben 2 vs 4 éves kor a kérdés tárgya. Nyilván idősebb autóknál már egyértelműbb a dolog. Egy 8 éves autó vélhetően jobb döntés, mint egy 14 éves és így tovább.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Ez pl eléggé jó vételnek tűnik. Ha lenne pénzem...
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz bitpork #164231 üzenetére
Tudom, hogy fárasztó.
Mivel van még pár hónapom a vételig, így minden szemszögből megvizsgálom a kínálatot. Azt nem gondolom én sem, hogy 4 évesen egy gondozott példány szinte bármiből egy megbízhatatlan szopóroller lenne.
Ez a Leon dizájnra eléggé bejön. Főleg a sima 5 ajtós. És az kell nekem, hogy tetsszen egy autó, mert ha nem fog tetszeni, akkor x idő elteltével elkezdődik újra a kattogás, hogy váltani kellene.
Papíron a VW konszern "leggyengébb" márkája. Azt kell kiderítenem, hogy ez minőségben, megbízhatóságban érződik-e. Az nem érdekel, hogy alapból 10x több Golf vagy Octavia van az utakon ha az én Leonom semmivel sem problémásabb náluk.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Van jelentős különbség a 2 autó minőségében, fenntartási költségében, megbízhatóságában?
Seat Leon 2013-tól 1.4 TSI kézi váltó
Opel Astra K 1.4T 125/150 LE kéziPixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz rbalint88 #164259 üzenetére
Nepitelet.hu-n volt 1 problémás eset K Astránál, az 1.4T motort 30k km után cserélni kellett, mert valami baja lett. Utána kell járnom ez mennyire gyakori. Ezen kívül simán vállalható a K Astra.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
Land
veterán
Sziasztok!
Jó barátom kérdezi, hogy ez a Nissan Micra megér-e ennyit és megbízható típus-e.
Erről lenne szó
Köszi!Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Üdv!
Párom hugának jelenleg egy 1999-es 1.6 benzines szedan Avensise van klíma nélkül. Már rengeteg mindent kellett rajta cserélni. El fogja adni és másik autót venne :
- benzines
- 5 ajtós vagy kombi
- klíma
- megbízható
- 700.000 Ft (+átirás, szerviz)Ennyiért rengeteg francia van, Mondeo stb
Mit érdemes keresni és milyen motorral?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Sziasztok!
Tavaly februárban vettünk egy 2014-es skyactiv 2.0 benzines (120 LE) automata Mazda 3 hachbacket. Jelenleg kb. 4 millió Ft-ot érhet.
Fullos felszereltség, az 1 év alatt semmi sem romlott el. Nyáron jön a babó. Haverok szerint jobb lenne egy nagyobb autó, de talán okosan pakolászva ellehetne vele lenni.
Felnéztem azért Hahura és 4-4.5 millió Ft környékéig egész jónak tűnő ajánlatokat láttam...
1 év alatt kb. 20.000 km-t mentünk a Mazdával és igazából nem tudom a baba érkezésével ez a szám tuti fog-e nőni vagy kb maradunk az éves 20.000 km-nél.
Mivel a kis turbós benzines motorknál is van kettőstömegű lendkerék, részecskeszűrő, így felmerült bennem a dízel gondolata.
Biztos vannak - akár a kis turbós benzineseknél- is megbízhatóbb dízel motorok, illetve a dízer para miatt elég jó áron lehet korrekt dízel autókat venni.
Mit gondoltok? Pesten lakva, évi 20.000 km-rel egy keveset futott/jó állapotú dízel autó is jó lehetne? Járunk néha hosszú távra is vele. Belvárosba ritkán megyünk, tehát nem Pesten lett összehozva a 20.000 km.
Egyszer volt már egy lerúgott problémás dízelem, de biztos vannak jól sikerült darabok, jó gazdától...Ami fontos lenne:
- viszonylag erős (kb 150 LE), megbízható, automata, kombi vagy SUV és minél magasabb felszereltségű, 2015 utáni/Euro 6 (esetleges kitiltás miatt).Ezeket találtam 4.5 millió Ft-ig:
Audi A4 Avant 2.0 TDI (150 LE), multitronic váltó
BMW 316d/318d/320d kombik 2.0 dízel 116 LE/143 LE/150 LE teljesítményekkel, 8 fokozatú triptronic váltó
Fiat Freemont 2.0 MJet 170 LE, automata
Ford Focus 1.5 TDCI (120 LE), 2.0 TDCI (150 LE) kombi, Powershift váltóval
Ford Mondeo 2.0 TDCI (150 LE), Powershift váltóval
Hyundai I40 1.7 CRDI 140 LE, automata
Mazda 6 kombi 2.2 150 LE, automata
Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV 2.0 benzin/hibrid
Nissan Qasqau 1.6 dci 131 LE, automata
Opel Astra K Tourer 1.6 CDTI 136 LE, automata
Peugeot 508 SW 1.6 HDI (120 LE), 2.0 HDI 163 LE, automata
Seat Leon ST 1.6 TDI 110 LE, 2.0 TDI 150 LE, DSD automata
Skoda Octavia 2.0 TDI, 1.4 TSI 150 LE, DSG automata
Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI 150 LE, DSG automataTudom ez rengeteg autó. Igazából megbízható autót keresek, megbízható automata váltóval. Ami ezek között kehes, azt kipöckölöm a listából.
Némelyik típus amőgy meglepően olcsón megvásárolható fiatalon, kevés km-rel.. Gondolom a dízel para miatt. Köszi!Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Nem garis a Mazda. 3 év volt rá és most múlt októberben 5 éves.
És amúgy garis simán van a fentebb felsorolt autók között.
Persze nem tuti, hogy váltok, de némely még olcsóbb is, mint a Mazda és cserébe erősebb, fiatalabb, nagyobb. :)[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive