-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
Ha megnézi valaki a videót, 2:53-nál a motoros már szinte a kereszteződésben van (kb 30-40m-en belül van így tippre). Innen a féktáv száraz úton 60km/h-nál is vagy 30-40m, és ekkor az autó még a kanyarodó sávon belül van! Az autós még ekkor is észlelhette volna a motorost és egyszerűen állóra fékez.
Egyébként ekkor a korábban általa előzött autó sem lehetett sztem 100-150m-nél távolabb, tehát - kis túlzással - már valószínűleg őt is lassításra kényszerízezze volna a bekanyarodás közben.
Szerintem az autós örüljön, hogy nem hozták ki teljesen őt felelősnek, csak félig.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
parandroid
nagyúr
"nem fogsz minden kereszteződésnél lassítani 40-re csak mert látod van ott valaki és indexel kifele"
Bizalmi elv ide, vagy oda, biztos vagyok benne, hogy mindenki hallotta már az örökzöldet, miszerint 'elsőbbsége annak van, akinek megadják'. Akármilyen elcsépelt és gagyi a szocreál humor, ez azért egy ütős példány, és azért én személy szerint sokszor gondoltam mr hálásan arra a vizsgabiztosra, aki úgy engedett át, hogy azért szól, hogy behúzott pár hibavonalat, mert szerinte nem egyértelműen néztem be a mellékutcákba, hogy megbizonyosodjak arról, hogy tényleg jár nekem az elsőbbség, és meg is kapom.
Amúgy meg hivatkozhatunk arra, hogy az autó hajtott a motoros elé, de elém is jött már labda, gyerek, kutya, macska, gazdátlan kisbicikli, őzike, kistraktor, kapatos Józsi bácsi a hegyről lefelé lendületből, meg mittudomén még mi, és eddig amit el is ütöttem, olyankor is sikerült úgy lelassítanom, hogy mind megúszta külsérelmi nyom nélkül (már amelyiket ha már elütöttem, meg bírtam nézni, és nem szaladt el azonnal).
Motorosunkat a fentiek közül bármelyik komolyabb erőfeszítés nélkül megölte volna, sőt, még egy laposra fújt strandlabda is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Gyerekek a hátsó ülésen: "Ezt hogy mondod meg anyának?" - Tudod, amikor benne van a fenyegetés, hogy majd ők elmondják, meg a káröröm, hogy nem ők szorulnak.
95-ös a jogsim (nem oktánszám), ez lett volna az első (dokumentált) gyorshajtásom... Most úgy tűnik, nem jött össze (hű, de bátor vagyok így kb 6 hét után), de egyszer úgyis el kell ezt is kezdeni. 15 EUR-m bánta volna a dolgot egyébként, ha büntetnek, tehát azért ilyesmiért még nem jár főbelövés, kismacska.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
giigz
veterán
Igen, azok is ilyen nem merünk leírni a topicba semmit mert 1-2 ember csúnyán fog nézni típusú dolgok miatt alakultak ki...
De szerencsére engem nem érdekel, inkább a saját véleményemet, gondolatomat leírom, ha szégyen leszek ha nem, ha hülyeség ha nem, mintsem benyaljak mindenkinek és ne merjek leírni semmit sem, mindig azon gondolkozzak, hogy na vajon tetszeni fog-e a többieknek...
-
hobizoli
nagyúr
a 4 utemu 1.3-s Wartburg motor siman jo bele
sot, eleg csak a belsejet kicserelni a hosszabb loketure, a blokk a motorszam miatt maradhat isde a 1.6-s VW motor is jo bele viszont ott mar nagyobb a furat is, ott mar az egesz motort kell atrakni
1.3-sbol meg volt a Polo-ban a G40-s motor 114loval:
"At the heart of the Polo GT G40 was its 1.3 litre G40 internal combustion engine (engine ID code: PY). It displaced 1,272 cubic centimetres (77.6 cu in) from a cylinder bore of 75.0 millimetres (2.953 in), and a piston stroke of 72.0 millimetres (2.835 in). The G40s 'G-Lader' supercharger had an inlet diameter of 40 mm (1.57 in), hence the "G40" name. This G40 engine produced a maximum motive power output of 85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) at 6,000 revolutions per minute (rpm), and generated a torque turning force of 148 newton metres (109 lbft) at 3,600 rpm.
Stopping power included uprated front disc brakes, now radially ventilated, sized at 239 millimetres (9.4 in) in diameter by 20 millimetres (0.787 in) thick, with ATE single-piston sliding calipers.
Standard roadwheels were 5.5Jx13H2 ET38 silver 'Hockenheim' alloy wheels.
Performance figures indicate it could complete the standard discipline of sprinting from a standstill to 100 kilometres per hour (62.1 mph) in 8.1 seconds, and could go on to reach a maximum speed of 195 kilometres per hour (121.2 mph). "
Trabiba ez is befer.
több drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
Hú, hát ez nagy flamefészek
Szvsz ez nagyon relatív. Megölt több embert, gyakorlatilag szándékosan (részegen gyorshajtani viszonylag nehéz véletlenül), ezért van akinek a szemet szemért lenne csak a megfelelő, van aki szerint egy rossz döntésért sok elvenni élete legszebb-legerősebb 10%-át, különös tekintettel arra, hogy a gyerekei felcseperedéséből ezzel teljesen kimarad.
Nem tudom megítélni, hogy sok vagy kevés, de több mint vártam és nincs bennem az az érzés, hogy ezt a vagyoni helyzetének köszönhetően olcsón megúszhatta.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Már ne haragudj, de tudod mennyit forog harmadikban? Fentebb leírták. Hol üvöltetés az? Egyszerűen csak nem erőltetem 2 ezer fordulat alatt hidegen, ahol kitudja milyen kenés van. Egyáltalán nincs hangja, és gázelvételkor nem rángat a motorfék miatt, mivel nincs meg hozzá az a magas fordulat, meg amúgy is, olyat másodikban szokott.
Miért olyan nagy szenzáció, hogy én nem gyök2 fordulaton használok egy BENZIN motort? Sose értettem azokat, akik ötödiket raknak 50-nél... ott nem tud semmiből kimenni ha kell, és nagyon alacsony fordulaton még többet is eszik mint 1800-2000 között.
-
parandroid
nagyúr
Erre van a hitel, nekem is máshova ment a pénz, látszik is, hogy az volt a legnagyobb bukta pénzügyileg. Ehhez persze hozzájött a CHF elszabadulása és a HUF mélyrepülése. A kérdés az, hogy egy valóban nullkamatos hitellel (persze ilyen nem létezik, de minimális kezelési költségű itt a németeknél igen, az EUR meg egyelőre még elég jól tartja magát) hogyan néz ki a téma. Az új autóval már eleve sokkal részletesebben írom a költségeket (minden egyes tankolás és autópályamatrica, meg parkolójegy könyvelve van itthon), térjünk rá vissza 8 év múlva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
Semmi gond, kirendelünk neked egy pénzügyi gondnokot.
Mikor legutóbb néztem a 9,5-es katalógus adat helyett 10,5-et mutatott a bc ami nyilván nem is teljesen pontos. Pedig nem is küldtem meg.
Am az létezik, hogy a 5w40-ről 5w30-ra váltással 3dl-el csökkent a fogyim? Még csak egyszer mértem országúti poroszkálás közben de 7,8-ról lement 7,5-re...
mod:
giigz: Háát én nem, mert tuti a kardomba dőlnék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
5 henger így nem csoda.
H4 2,5: 4 liter
H6 3.0: 5,5 literEz nem sok. Ami igen az pl haver Volvoja.
2,4 D5: 6,2 liter
mod:
EQMontoya: Háát az nem egy nagy etwas szvsz.
Az enyém 7,9-et tud felező nélkül (1408 kg üresen, 2,5-ös) úgy, hogy hosszúak a fokozatok (5 gang), tehát az 5. sebességet 70 alatt kapcsolod csak dadog a motor.
Taat: Biztos, ennyi van a gépkönyvben. Száraz töltési mennyiség: 4,3 liter csere mennyiség: 4 liter
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
fi:zi'k
nagyúr
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
tomcsi23
veterán
Kamuznak ezek össze-vissza.
Lemérettem telepen (majdnem megvették lomnak) kerek 1400 kg volt velem együtt. Forgalmiban 1308 kg van, kb stimmel is. Olyan fél tank benyával, meg pár szirszarral a csomiban.
hdman: forgalmi bent van a kocsiban, mi?!
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
ReSeTer
senior tag
Én a vezess-t azért nem szeretem, mert a cikkek 50%-a baleset.... Egyébként meg a TC szerezhetett volna pénzt, meg támogatást az RTL-től anno, talán lett volna több új autó, meg nem ez a "kókány, okosba" szint, de ők visszautasították azzal az indokkal, hogy nekik ne dumáljon bele senki, hogy hogyan csinálják meg a műsort.
Jól tudom? -
DeFranco
nagyúr
az érintkező meg a NYÁK között egy szimpla tollrugó van, ohne ilyen úri huncutságok mint olvadóbiztosíték vagy valami
tehát ha kap az áramkör valahol egy kóbor túlfeszt akkor
a) levágja a kocsi biztosítékát, mehetsz venni egyet
b) levágja a rá kötött eszközt, mehetsz venni egy másik navit-telefont
c) ha esetleg minden bírja, akkor kigyullad a töttő -
Kornel
veterán
lehet az lesz
egyébként lehet kimegyek busszal vagy vonattal németbe, és lövök egy németet magánszemélytől, akit előtte felhívok, hogy mire számítsak...
elvileg olcsóbban kijövök, főleg 1.6 esetén.(#93424) t1: swift nem játszik, jó lenne a 4 csillag, az meg olyan messze van tőle, mint makó jeruzsálemtől
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- PlayStation 5
- Elektromos cigaretta 🔞
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Milyen légkondit a lakásba?
- Parfüm topik
- Opel topik
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!