-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
az jó, akkor 12 cm még beleférne nekem, gondolom.
ültetőrúgókba mit ajánlasz?
30mm-es ültetéshez a gyári gátlók is elegek még, ha jól tudom?
ha műbizonylatost veszek, akkor a rendőr vagy a kpm nem köthet bele, igaz? illetve műszakin is átmegy?más: 4 mm-es kötelező profilmélység
pont rászóltam egy hete, páran lehurrogtak, de úgy látszik a minisztériumban is vannak értelmes emberek, vagy van itt egy beépített ember[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
Én első sorban nem a keménységére gondoltam (azt hobizoli írta, gondolom a karakterisztika összehangolása miatt), hanem a mozgásának az útjára (a csillapítás útjára).
6cm-es autókban ültem már gyári gátlóval, ott nem csillapít semmit. Olyan mintha betontuskókon menne az autó.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laraxior
titán
Tehát ez a hivatalos? és azt hol lehet elolvasni, hogy mit néznek az autón?
szerk: megvan.
Jövő hét szerdán viszem, bár nincs miért aggódnom, egyedül a gumik miatt voltam beszarva,de így már nem gond
(#69334) Mágus2: Engem nem érdekelnek az ilyen téli-nyári hülyeségek, meg túlélem-e vagy se.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DeFranco
nagyúr
OK. Egy gondom volt, onnan indultunk: télen befagyhat. Te azt mondod nem fagy be, más azt hogy igen, erre mondom, hogy 50-50, főleg úgy, hogy nálunk a corsa féke garázsban képes volt befagyni.
Ezért kérdezem. Amúgy persze, nálunk is ez a kotta, nehogy azt hidd, hogy 5 percet filózok minden leállásnál, hogy hűha, de akkor most tényleg lekapcsoltam a lámpát? És a tükröt behajtsa? És akkor most egyes vagy rátra? És akkor most lekössem az akkut vagy megyek még idén?
Francokat. Kézi. Lejtőn sebesség, viszlát. Csak mivel télen még nem volt autóm, így eljátszom a közhülyét.
-
qdak
addikt
-
Kornel
veterán
ezektől félek én is, olyan aszfaltgyűrődések vagy mik voltak tegnap a 3. kerületben, hogy szerintem végig verte volna a kocsi alját -3 cm-vel. ritkán járok arra, most gondolkoztam rajta, hogy felmerült az ültetés.
azon gondolkoztam még, hogy ha 185/60 r15-öt rakok nyárra alá (ahogy a suzuki is amúgy), akkor 0,82 cm-vel feljebb kerül az autó, tehát akkor csak 2 cm körüli lesz az ültetés, ami nem veszélyes
a gyári kerékméret 165/70 r14, most 175/65 r14 van, ami pont váltóméret, viszont r15-ben a 185/55 a vátóméret... milyen egyéb gondokat okozna, ha a gyár által is használt, valójában nem váltóméretű 185/60 r15 menne fel nyárra? gyorsulás/végsebesség gondolom változna...
árban sem mind1, mert a 185/55 r15 drága és ritka is, noname is 16+khuf, amíg 185/60 r15-ben majdnem preminumot adnak annyiért.ja és ha már a felninél tartok:
meg lehet valahol nézni a felnik súlyát? mert nem feltétlenül kell nekem alu, ha sokkal nehezebb, mint a gyári lemez... meg milyen felnik ajánlottak? nem akarok valami gagyi olaszt venni, ami az első lyukba széthajlik[ Szerkesztve ]
-
-
"A totalcar rohadtul elfogult az új mazdákkal kapcsolatban."
Nagyjából az egész autós szaksajtó nagyon elfogult az új mazdákkal kapcsolatban. És nemcsak a magyarok, a németek is teljesen odavannak érte. Nem viccből mondtam, hogy több új mazdát látni az utakon, mint bármilyen másik japánt, a régi avensisek, versok lassan kikopnak, hondából alapból csak suv van, a suzukit csak a perverzebb fajta ismeri (van egy olyan érzésem, hogy azok magyar bevándorók németre honosított autókkal). Amiből még sokat látni, az a yaris és az aygo, mondjuk ezt meg tudom érteni, amíg a németeknél a kisautó a bucira hízlalt corsát, vagy fiestát, és a fél számmal összenyomott golfként gyártott pólót jelenti, addig kell valami pótlék helyettük. Ami még meglepő, hogy a franciák és az olaszok mennyire alulreprezentáltak. Pözsó- vagy fiatemblémát gyakorlatilag csak kisáruszállítón látni, a citroent megmenti az egyterűje, meg a nagyobb kombik - meg van néhány kifacsart ízlésű vannabíbojrészer, akiknek nagyon bejönnek a ds citroenek, de ez is ritka szerencsére.
Visszatérve a mazdára, én is nézegettem a hármast is, meg a hatost is, előbbi kicsi, de amúgy sem voltam tőle elájulva, a hatos meg megint valahogy minden részletében fura nekem. A legjobban az ötös tetszik, de egyrészt kicsit tartok az egyterűektől, másrészt valahogy nem az igazi a motorválaszték a német gyártókhoz képest. Persze nem ártana majd bejelentkezni egy tesztvezetésre, ha aktuális lesz, mindenképpen meg is fogom tenni, aztán akkor lehet, hogy utána csak hatost akarok majd. Szerk.: csak hogy a beszédhibás foltosmacska is elégedett legyen velem.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
Elfogult? Guglizz rá mit jelent a szó Ők kipróbálták, letesztelték, és tetszik nekik, mint általában mindenkinek. Amúgy nem írják tökéletesnek, most is meg előzőleg is írtak "hibákról" is.
Amúgy engem ami többek között elrettent minden új autótól, az a pillekönnyű, visszajelzésmentes villanyszervós fos kormány, ami teljesen megöli a vezetés élményét. -
Semmi sem örök?! Az életben 2 dolog az:
1-adót mindig fizetni kell
2-egyszer mindenki meghal...Einstein valami olyat talált mondani hogy két dolog végtelen. A világegyetem és az emberi hülyeség, bár az előbbiben nem volt biztos
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
nem kötelező, de ajánlott.
látni, és látszani, fontos dolgok ezekviszont azt mondd meg nekem, vagy valaki, aki ért hozzá, hogy azzal mire mennék, ha nem ültetném a kocsit, hanem csak a gyárinál keményebb gátlókat raknék bele... billegés, úttartás stb. javulna, vagy mindenképp ültessem? még mindig félek tőle, hogy túl alacsonyan lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest