-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Az azért elég csúnya lenne ha ennyi pénzért csak három kereke lenne.
Ez talán (végre) méltó utódja lehet az Escort RS Cosworth-nak."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Kornel #103854 üzenetére
Golf 4-be lekapták a raktár polcról és belepakolták a gazdaságtalan gyengécske elavult benzinmotorokat mindezt olyan rövid váltóval, hogy az 1.4-et autópálya tempónál az egész korrekt hangszigetetés ellenére szabályosan túl kell kiabálni úgy üvölt a motor. Nem is értem hogyan gondolták, a poloba se nagy szám az a motor nem, hogy az annál jóval testesebb golfban.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
sitotomi #103889 üzenetére
Gondolom mivel második autónak lesz és nagy valószínűséggel szinte mindig csak egyedül hajtanád nem baj ha kisebb mint a C Vectra. Néznék egy Seat Ibiza (6L1) TDI-t de nem az 1.9-et hanem az 1.4 három hengerest. Egy ilyet például: link Miért? Mert jó vezetni. Feszes a futóműve direkt a kormánya jó a féke, a könnyű motor miatt nem orrtolós mint a nagy testvére (1.9pd) faszát lehet vele kanyarogni. Műszakilag kiforrott nem kell félni a három hengertől. Motoralkatrész (üzemanyag ellátó rendszer, befecskendező rendszer, turbó stb) is elfogadható áron van hozzá akár újonnan számlával is ráadásul a négyhengeres társaival ellentétben ez még gyárilag egytömegű lendkerékkel szerelt motor ami használt dízelnél nem éppen elhanyagolható momentum. A kétezres évek eleje óta már minden CR dízel és dmf-el szerelt még a kis ccm-s városi törpe dízelek is és hát eléggé tud fájni ha azokban elszáll valami. Ezzel ilyen gond nincs. Egyetlen komolyabb negatívumot tudnék felróni neki az pedig a motorhang - főleg hidegindításnál - de hát a három henger az ilyen, ha bemelegszik már abszolút nem zavaró. Városon kívül 3,8-4 literrel elgurul városban sem enné le a fejed nagyon max. 6,5liter de ahhoz már rendesen "sonkyzni" kell. Elöl egész tágas van akkora mint az mk1 Octavia (jó, széltében valamivel kisebb az Ibiza de elhanyagolható a különbség). Ingázáshoz pont ideális parkolni is könnyebb vele. 100-ra gyári állapotában 13sec alatt vergődik fel a konkurenciához képest ez egész jó. Egy szolid chippel (90ló @ 240Nm, 40k HUF) már 10sec környékén megfutja a százas sprintet úgy, hogy igazából még élesre sincs írva és nincs kiszedve sem a katalizátor sem a kipufogódob sem semmi más, minden teljesen gyári marad műszakin sem baszogatnak érte. 90lóval már kellemesen fürge a kis kocsi 130-es utazót gond nélkül hegyen völgyön át tartja és az előzés sem okoz gondot vele még nagyobb tempóról sem.
Én tuti nem vennék második autónak egy személyes ingázáshoz ennél nagyobb kocsit, mert mi a francnak? Hely tespedni ebben is van és ha leborítod a hátsó támlát nagyon sok cuccot elnyel a segge. Ha pedig kevésnek találnád a háromhengeres erejét ott vannak a négyhengeres dízel verziók 101-től egészen 160-lóerőig.szerk: Passat egy nagy tohonya lusta bálna. Jellemzően csak idősebbet kapsz azonos pénzből és jóval többet is fogyasztanak. Na meg szervizelni felgumizni stb is drágább mint egy Ibizát. Én átgondolnám ezt a nagy autó témát még egyszer a helyedben.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Integrale #104014 üzenetére
Ruszki rakéta porszívó meg ingyen elvihető kategória. Van hozzá gyári festékszóró szett is azt is ingyen az ember után vágják. Haverom faterja azzal fújta át anno a nagypolskijukat a kertjükben. Csak néztünk gyerekfejjel, hogy miafasz ez a porszívóval fest?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Dízel fan vagyok de én sem nézem jó szemmel az ilyesmit. Lóerőben szart sem hoz a gázreakció is csak minimálisan javul és azt a fél-egy liter fogyasztáscsökkenést amit ez a beavatkozás hoz simán elérhető ha finomabban nyomja az ember a gázt. Akkor meg minek kiiktatni? Hogy füstöljön? Facca...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Kornel #104174 üzenetére
Azthiszem az Infinitynek is van valamelyik suv-jában de az európai márkáknál a Fordon kívül másról még nem hallottam fűtött első szélvédőt mármint olyan autónál ami már jelenleg is a piacon van.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Láttam már a kocsit pécsett. Állítólag 470+ ló de persze nitró nélkül ééééééés keréken mérve! Muhahahhaa...
Elnézést a kisebbségi polgártársaktól de ez igazi bazári cigánytuning. A hazai gyorsulási versenyeken is fel-feltűnő Mickey Garage féle Calibrákban mindben Audi Quattro hajtás van mert 400ló felett az első teligázak egyikére egyszerűen szétszakad a calibra turbó gyári hajtása (hátsó diffi.)
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
FrankMonzano #104236 üzenetére
Az attól függ. Ha 2001 év vége előtti akkor 0 forint mert irgalmatlanul rohad mind. Felszereltsége?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
kenguru99 #104302 üzenetére
"hogyan vert meg szívómotoros elsőkerekes könnyű autóval wrc-ket. Aszfalton." Mi ebben a nagy szám? Emlékeim szerint ez ezredforduló környékén Szabó Gergő is többször állt dobogón még a sárga Golf III Kit Car-al. (2.0 szívó, jobb napjain ~280ló, fwd) Már akkoriban is volt több WRC a hazai mezőnyben (Janika - 206 WRC, Benik - Corolla WRC, Szeleczky - Escort WRC, Érdi - Impreza WRC) aszfalton főleg száraz körülmények között Szabóék veszélyesek voltak akár még rájuk is feltéve ha végigbírta a technika a versenyhétvégét.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
DeFranco #104388 üzenetére
"de elvileg ez a totalcar, ami az elfogulatlan, szakértő, megbízható"
Az ám elfogulatlan... Emlékszel még a fuser vagy mi a tököm néven futó fackalapra aki úgy döntött éjszaka ellop egy buszt és tök részegen hazakocsikázik vele? Na az tök nagy poén és mekkora jófej a csávó. A Winkler álnéven létező főszerkesztő "úr" személyes közbenjárására még nagymenő ügyvédet is szereztek neki haveri alapon stb. Aztán ott volt valami ismeretlen ralis fac aki a haverjaival lezárt egy útszakaszt mert kitalálta, hogy ott fog edzeni de pont akkor jött arra valami főmufti és sikerült is nekihajtani az autójának. Na az ásson egy göndröt feküdjön bele és menten lője főbe magát biztos ami biztos alapon mert hát mégis mit képzel a közveszélyes állatja? Érted. Az egyik mekkora poén a másik micsoda közveszélyes barom, holott mindkettő ugyanakkora fac. Ennyit az elfogulatlan újságírásról.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
honda 1993 #104669 üzenetére
Figyi. Vegyél 100k körül egy elfogadható állapotú 4ütemű trabantot a maradékból rakasd rendbe rajta amit feltétlenül szükséges és használd boldogan. Trabantnak elég jó piaca van nyugaton szinte biztos, hogy néhány év használat után drágábban adnád el mint amennyiért megvetted.
Az az egyes golf ami néz is ki valahogy és érdemes lenne foglalkozni vele alsóhangon 350k körül kezdődik (sőt) a határ a csillagos ég. Ilyen állapotú autóval szeretnél futkosni gyűjts még pár évet rá."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
LuckyL #104746 üzenetére
Azok a swiftek amit ennyiért megkapsz szana szét vannak rohadva. És nem a sárvédő nem a küszöb. Az le van szarva. Cserélhető. Ami igazán gázos, hogy papír vékonyra vannak korrodálva a hossztartói ezért soha nem mennek át a műszakin. Ha pedig áttolatod jattos vizsgán foshatsz, hogy esőben nehogy belerongyolj egy láthatatlan kátyúba mert leszakad a kocsi fél eleje és jobb esetben még az úton bíros tartani. Egy trabanton a padlólemezen kívül mi tud korrodálni? Semmi. Egyszerűbb szerkezet az alkatrészek is olcsóak hozzá és ha nem lakod le nullára drágábban szállsz ki belőle mint amennyiért megvetted mert egyre megy felfelé az áruk.
Különben is aki ennyi pénzből akar autózni az ne válogasson. Ha csak egy trabantra 'fussa' akkor azt kell venni, vagy buszbérletet. Szabadon választott.batonyo: én elférek benne. 185 vagyok és ~120kg.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Agostino #104751 üzenetére
Havernak Hévízen kézzel írott cetlit hagytak a szélvédőn német nyuggerek, hogy ott helyben megvennék a kocsit. Az átlagosnál jobb állapotú (de nem patika) "strandkorlátkék" kombi trabant. A hülye a végén nem adta oda pedig már ott tartottak, hogy 4kilót lerakott volna ott helyben érte az öreg. Másik ismerősömet balatonparton szólították le német fiatalok hogy nem-e akarja eladni a trabantját. Nosztalgikus amolyan kultusztárgy féle lett a trabantból mára főleg a néhai keletnémetek körében, ráadásul a 4üteműt rövid ideig gyártották kevés is készült belőlük és ezek java része már rég az enyészeté lett.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
426os #104766 üzenetére
"miért akarna bárki is Trabantot venni, ha csak 1-2 évig közlekedni szeretne vele"
Lehet azért mert a zsebedből előkotorászott aprópénzből fenntartható? Vagy azért mert annyira egyszerű és primitív szerkezet, hogy szinte nincs is ami elromoljon rajta? Esetleg azért mert komplett működő autót betolsz az udvarodba donornak harmincezerért? Szar a trabant? Az hát. De gyorsít, lassít, kanyarodik, fűtés van benne és nem ázol ha esik. A mobilizáció legalja de ennyi pénzből egyszerűen nincs más alternatíva. Nincs olcsóbban fenntartható válság/kényszer autó nála.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #104773 üzenetére
200k van az egészre tokkal vonóval. Tehát az a 200k inkább 70 max.90k.
Lepapírozni, biztosítást kötni, kijavítani amit ki kell, hogy ne boruljon szét az első kanyarban és a rendőr se lőjön bele az árokba ha megállít, erre simán elmegy a fennmaradó rész sőt még kevés is rá. Szóval ne 200k-s autóban gondolkodj."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
parandroid #104774 üzenetére
Ilyen szempontból szerencsések például a németek angolok franciák. Sokkal nagyobb piacok mint a miénk van bőven miből szemezgetni kint. Fiesta Polo Corsa Punto és Panda stb... ezekre az autókra három négy hónap alatt összerakja egy német a pénzt. Még a kis pénzű helyi viszonyok közt szegényebbnek számító rétegeknek sem különösebben megterhelő megvenni egy öreg de még bőven használható autót. Számukra nevetséges összegekért korrekt felszereltségű Punto II-t kapni a németeknél (légkondi, 6x légzsák stb...) ami igaz, hogy megette már a kenyere javát de még közel sem egy bontó szökevény. Itt meg olyan használtautó árak és ehhez olyan bérek vannak, hogy ah...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
parandroid #104855 üzenetére
Poloba a 75lovas verzió szerintem jobb választás lehet. Citigoban próbáltuk abban élhető a 60lovas is de az kisebb és könnyebb is mint a Polo. Pályán 130-nál kerek 3500-at forog a motor pont abban a tartományban adja le a legnagyobb nyomatékát (95Nm
) vagyis nem erölködik de még épp nem is forog szét a kis 3hengeres. Fogyasztása parádés, 230 kilométerre emlékeim szerint 9litert kért úgy, hogy néha benyomtuk a klímát is és ha nem is gyorsan de lendületesen mentünk. Szóval maga a technika nem rossz kérdés a nehezebb bódéhoz hogyan viszonyulna.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
emilio3 #104922 üzenetére
Ja, nyáron + meleg motorral. Télen (-15°C) téli gumival hideg motorral csak átmész vele a szomszéd kerületbe simán 5,5-6 litereket mutogat a pillanatnyi fogyasztásmárő. Tapasztalat. Sajnos csodák nincsenek.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
maglew #105033 üzenetére
CVT? Szívlapáttal verném agyon azt aki a CVT váltót feltalálta. Az egy igazi isten csapása. Nagyobb ccm motoroknál még csak csak megértem de amikor kis ccm nulla nyomatékú szívó motorral szerelt kisautókba pakolják bele a CVT-t na az már morbid humor kategória. Nulla nyomaték vagyis a kívánt tempó eléréséig folyamatosan forgatni kell a motort, hogy gyorsuljon az autó. Előzés meg külön vicc kategória velük. Padlógáz meg üveghang ezerrel és egyszer csak befejezed az előzést. Én 2.0 literes motor alatt biztos nem vennék CVT váltós autót. Pláne nem hitelre, de ez az én véleményem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz
!Overdose! #105573 üzenetére
Az ilyet szépen meg kell fogni és pusztán gyógyászati céllal néhányszor tisztességesen szájba verni, hogy hátha helyrerázódik tőle az a mazsolányi agya. Szmók & Szarral meg nem kell törődni. Van aki kinő ebből van aki nem. Szerintem vérciki ha egy húzott dízel szemmel láthatóan füstöl van aki direkt élvezi mert mekkora poén. Le kell szarni. Nem akarok senkit önbíráskodásra vagy bűncselekményre felbujtani és az erőszak sem megoldás (dehogynem
) de én biztos levernék pár parasztlengőst az illetőnek a károsult helyében.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
m3tr0 #105674 üzenetére
Az. Végre valaki kimondta és nem nekem kellett. Egy Mondeo olyan semmilyen. Biztos nagy meg kényelmes de jellegtelen, semmilyen. Nem tudnám szeretni.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #105697 üzenetére
Nem kell akkora tankokban gondolkodni
. [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Laza 1.5 évtizedes lemaradással abbahagyják a széllel szembe pisálást. Bravó. Sportautót 3000ccm és 6henger alatt nem veszünk szívó motorral és pont.
Mondjuk szebb még mindig nem lett
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
parandroid #105846 üzenetére
Én is ezt mondtam de többször is le lettem érte ugatva.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
maggi1886076 #107027 üzenetére
De. Időzített bomba az a motor.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
maggi1886076 #107039 üzenetére
Viccelsz? Ingyen sem kéne. Az ARL motornál jobb
nincsnem kell. A tdiclub pont hu cr motor topikba olvass bele miket szoptak az ottani tulajok a 2.0 cr-el és mindez mennyibe került nekik haveri alapon okosba javítva. És akkor mennyibe fáj mindez egyszeri júzernek a pohu-ban.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #107042 üzenetére
Az a vicc, hogy a CR se sokkal jobb csak ugye nehogy már ország világ előtt beismerje valaki, hogy az agyon ajnározott jócskán túlárazott überwagen micsoda egy silány fosadék pénztemető. Néha komolyan azt érzem, hogy a tdi-sek rosszabbak még a hondásoknál is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #107047 üzenetére
Nem fogok egy külön külön is többszázezres hibákra hajlamos jellemzően már minimum 200-250ezer kilométert futott dízelmotort ajánlgatni, hogy de márpedig az milyen jó mert VW meg TDI amikor vannak vele bajok. Ha dízel VW kell neki nézzen egy 130-150lovas 1.9 8v pdtdi-t, azzal nem lesz gondja még ha 2x annyit futott is mint az újabb 2.0 motorok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
parandroid #107145 üzenetére
Nem feltétlenül. Lásd: Lupo 1.7 SDI > Lupo 1.2 3L. Mindkettő ~60ló de utóbbi pörgősebb gyorsabb sokkal kevesebbet fogyaszt kevésbé szennyez. 1999 óta róják az utakat és motorikusan semmivel sem megbízhatatlanabb vagy gyengébb mint a 4hengeses szívódízel társa. Pedig anno amikor megjelent sokan temették a kis ccm 3henger + turbó miatt pedig az idő bebizonyította, hogy nincs velük semmi baj.
Az ecoboost Mondeo is csak 125ló nem 150 vagy 180. Szerintem nem lesz velük gond hosszútávon sem."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #107173 üzenetére
Megnézek egy átlagos 1.4-es motort, utána a szokványos turbós variánsait, és a végén ezt, és azt látod, hogy egy alapjáraton 80-90LE-s motor 180-ra van turbózva, az engem kicsit elgondolkodtat, hogy ehhez a teljesítményhez mi kell, mit kell kibírnia a motor részegységeinek.
Erre vonatkozott a kérdés...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
meroly #107276 üzenetére
A neve. A régi 'dácsiás' berögződés miatt nincs semmi respektje nálunk ezért ilyen olcsóak. Pedig puhán rugózik négy ember elfér benne hatalmas a csomagtere jó a motorja nem rohad le úton útfélen. Szerintem simán vállalható a régi logan főleg ennyiért, bár az is igaz engem sosem érdekeltek a külsőségek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
LuckyL #107285 üzenetére
Miért egy régi swift jobb? Az is teljesen igénytelen. 2003-as sérülésmentes sedanok abból is közel ennyiért mennek na az az igazi igénytelen tyúkól még a loganhoz képest is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Horgász topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Vírusirtó topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Filmvilág
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó