Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz 8th #104752 üzenetére

    Tavaly voltam haverokkal Balatonon, egy helyen voltunk osztrákokkal akik egy kabrió és egy kombi Trabanttal jöttek.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

  • 426os

    őstag

    válasz 8th #104752 üzenetére

    Trabantban nőttem fel (igaz kétütemű volt). Azon tanultam anno vezetgetni, 176cm vagyok (és voltam már akkor is), de koppra hátratolt ülésekkel is szűkös volt, semmi lábtér nincs semelyik irányban, ráadásul a kitekert vezetői pozíció sem túl előnyös. Nem mondanám, hogy terpesztve vezetek, de kényelmesen nem lehet benne ellenni szerintem, főleg ha valaki közel 2m magas. Engem is elfog néha a nosztalgia és sajnálom, hogy pár éve apámék leadták ócskavasnak a régi Trabinkat, mert csak rohadt használatlanul az udvaron ('77-es, gömbölyű fém lökhárítós, 6V-os, '92-ben kapott vadonat új motort és nem volt széthajtva, Trabant viszonylatban jól ment, sokszor (legalább 10x, nem vicc) megjártuk vele Erdélyt is probléma nélkül). Jó állapotban volt nagyon, ma már elég jó pénzt érne, de sajnos akkor nem álltam a sarkamra, hogy átvegyem és valahol letámasszam későbbre, amikor tudok vele foglalkozni anyagilag (azért pár dolgot rendbe kellett volna rakni rajta, de kitűnő OT alap lett volna). Mindazonáltal a 2T Trabi szerintem mindennapi közlekedésre ma már alkalmatlan vagy csak nagyon sok kompromisszummal, de a 4T-vel sem szívesen járkálnék (kényelmetlen, nagyon könnyű és a felépítéséből adódóan pl. országúton a kamionok szele bántja, stb.) A lényeg, hogy adott pénzből, kényelmesebb, közlekedésre alkalmasabb autó is van szerintem. Tény, hogy befektetésnek nem rossz, de akkor már inkább 2T, annak nagyobb kultusza van és többet ér egy szép példány. De ha valaki csak közlekedni akar, akkor szerintem a Trabant nem jó választás.

    [ Szerkesztve ]

    .

Új hozzászólás Aktív témák