-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #84658 üzenetére
De én pont ezért nem értem, ez nem öngól akkor nekik? Nyilván ha méterenként mérnek a pályán, akkor senki sem lesz olyan hülye, hogy gyorsan menjen, de akkor nem tudnak pénzt szedni. Ez most tiszta ilyen nyugati akciónak tűnik, mintha tényleg a szabályok betartatása vagy a közlekedés biztonságának növelése lenne a cél... de ez tudjuk, hogy nem így van
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #84674 üzenetére
Bicajnál is nagyon jó az EBC
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #84740 üzenetére
Miért, az 7 literes fogyi
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #84988 üzenetére
Ma én is épp bicajjal mentem melózni, erre reggel látom hogy szét fog nyílni a fejem meg ilyenek
Próbáltam sprintelni a villamossal, de nem vagyok már a régi
Semmi értelme ennek a cikknek, egyetértek ...(#84992) Dany007: hát figyelj, a nagy baj az, hogy általában aki meg akarja mondani, "mi kéne" az csak az egyik oldalt ismeri Függetlenül attól, az melyik oldal. Érdekes módon aki sokat bicajozik is, meg vezet is pl. Pesten, az autóban ülve is tud figyelni a bicajosokra, meg bicajon ülve is tudja, az autóban ülőknek mi az ami nem látható, meg mit hogyan is kéne, hogy mindenki rendben hazaérjen (plusz még haladjunk is).
Ez csak idővel fog változni, hogy összeszokik a két oldal, de ehhez még rengeteg idő kell.
Amúgy meg nagyon sokat javult a helyzet az elmúlt években, mindkét oldalról.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Na M7-esen is megint felborult egy autó ... (y)
(#85024) Dany007: persze, ismert útvonalon ez ennyi a) nem mész arra b) megszokod, hogy úgyveszed mintha táblás kereszteződés lenne, aztán mindig lassítasz ... amerre én mászkálok is van csomó ilyen, szerintem így nincs vele gáz, hogy tud az ott olyan, hiába van elsőbbségem, tudom 3-ból 1-el úgyis gond lesz. Csak persze ha nem ismered az utat ... vagy ha nem belátható stb.
Előttem most Csepelen ment át egy kamion ... de nekem már teli zöldem volt, mert be is bambultam, szóval nem sárgára indultam csőgázzal, kb. 5mp-e zöldem volt, elindulok, látom oldalról nyerges vontató jön 100-al Persze nem mentem ki elé mert láttam, na de na... csőgázzal jön át 100-al a piroson Fasza azért az is.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #85040 üzenetére
Hát csak hogy mást ne említsek, itt rögtön szemben az utcában végig jobbkéz van, amit max. az emberek fele tud ... őszintén szólva annyira nem hibáztatom amúgy őket, mert a villamossínen túl a folytatás meg táblás már végig, és tök széles utca ez is, szóval könnyű benézni. De akkor is, kresz az kresz Na mindegy, nem olyan sűrűn kell ott kifordulnom, de ha igen akkor az a default, hogy nincs elsőbbségem, mert 3-ból 2 úgyse adja meg.
(#85036) DeFranco: szerintem az történhetett, gyorshajtott, meglátott egy autopálya matrica ellenőrző kaput, és mivel olvasta ő is, hogy azokat is be fogják vonni a trafizásba, megijedt, és akkora satut nyomott, hogy rögvest felborult.
(#85038) MunezXBK: szombaton 4 baleset volt Balaton fele
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Hát ezt nem hiszem el, komolyan ... most hogy szó volt a piros lámpán átmenőkről, szintén csepelen megy előttem egy zöld mondeo, én szépen lassítok már mögötte, látom pirosunk van (de még messze voltunk), ő így szépen odaér, nem jön senki kövérgáz és 70-el átment a piroson ... olyan ideges lettem, sárgánál csőgáz, utána, mondom csak megkérdezem mi a kurva anyját képzel ... de nem tudtam utána menni, mert utána fogta magát és végig buszsáv Na mondom bravó ... remélem ellopják a gecibe az autóját.
Hazafele meg szintén lassítok M0 felhajtónál a pirosnál, látom előttem valami régi gaggyer 3 ajtós verda az egyenesen továbbmenő sávból atügyeskedik a kanyarodósávba (ahol balra kanyarodni masszív piros volt), látja szembe még nem indulnak és át a piroson az is balra Komolyan, mi van most Nem hiszem el amiket látok ... ekkora gyökerek miért léteznek? -
-v-
addikt
válasz Dany007 #85190 üzenetére
nem is mentem sokat évente 12-17 ezer km-t
Az azért nem is kevés (mondjuk évi 5k a kifejezetten kevés, 15k fölött meg kifejezetten sok szerintem... ha se nem munkaeszköz, se nem ingázás miatt nagyon sokat használt autó, akkor egy évi 17k km már elég sok magán használat azért)
Az havi 1000 - 1400 km ... mondjuk 400-al meg az emlegetett 10 literes fogyival számolva az 40e - 56e ft .... ha csak 8-at fogyaszt, akkor 32e - 45e ... 1400 km-nél az már havi 11e ft különbség. Az évente 132e, abból már le lehet szervizelni az autót ... értem amit mondasz, és egyet is értek, de a számok nem hazudnak, ha valaki nagyon szigorúan veszi a kiadásokat, számokat, és tartja magát a dolgokhoz, nem mindegy az.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #85196 üzenetére
megér-e mindez annyit, hogy gyengébb motorral küszködjön az ember
Már nem azért, de 200Nm-nél és 90 lóerőnél hova kell több egy kisautóba?
Egy olyan kereset mellet, ahol megengedhető a 3-4 éves második autó vajon mennyit számít érdemben havi 8-11 ezer forint?
Leírtam mennyit számít, évi 96 - 132e forint. Abból le lehet szervizelni az autót. Ez tény, és objektív, nem kereset vagy ember függő. Az a része már igen, ember függő, hogy valaki ezt kiszámolja, és érdekli, valakit meg mondjuk nem. Téged nem, mást meg igen. Azt se felejtsd el, akinek több van, lehet azért, mert okosabban csinálja
Hogy csak autónál maradjunk, pl. havi 11k-ból lehet garázst bérelni már. Az mindegy, hogy garázsban áll-e az autó vagy nem? Na ugye. Havi 11k-ból már bőven lehet cascot fizetni. Ha ellopják/összetöröd, az mindegy, hogy volt rajta casco vagy nem? Na ugye.Mivel dízelről volt szó, muszáj felhoznom, hogy köztudottan drágább a szervizelése
Ez egyrészt már egy másik kérdés, másrészt egy 3-4 éves dízel kisautónál ha megnézik jól, nem hinném hogy akkora lukra futások lesznek.
-
-v-
addikt
válasz trassher #85320 üzenetére
1.6, 1.8 egykutya kb., 1.8 kicsit jobban megy. 2.0-t nézz, mindenben az a legjobb, fogyi meg nem vész.
(#85342) raczger: nem, teljesen jó mindkettő. Arra értem, hogy se fogyiban, se dinamikában, se műszaki tartalomban nincs nagyon különbség. Pl. 1.4 meg 1.6 között óriási a diferencia menetdinamikában, 2.0 meg csomó minden másban is jobb, nem csak erősebb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ejj na megint letérdelt a verda Elfordítottam a kulcsot, egyet nyekkent az önindító, azóta semmi.
Meg se tekeri egyáltalán, semmit nem csinál (nem is kattan) Most jöttem meg egy órája Ötletek? Mit nézzek?[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz raczger #85772 üzenetére
170 lovasat pedig már inkább nem szeretnék teljesítményadó miatt
Hát most az az évi pár ezer plusz a 140-eshez képest mennyit számít? Nekem most a 173 lóerőre vmi 23e az éves adó, ha csak 140 lenne akkor lenne 19 .... évi 4e az földhöz is bassza az embert ja, a többi autófenntartási költséghez viszonyítva (Vagy te még leragadtál a luxusadónál amikor volt a 170 le-s limit vagy nem értem)
-
-v-
addikt
Itt egy jóféle focus 1 ... klubos arc árulja. Ilyen paraméterekkel jó eléggé az ár, mindig annyian keresnek ennyiért autót, ezekre kell rárepülni, nem a leharcolt fosokra 600-ért ...
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Parfüm topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen