-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Satan_Claus #113244 üzenetére
az úgy erősen jó ár, itthon kb a duplája körül mennek ezek.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #113436 üzenetére
így van. havernak is van egy megane3, gyári 105 v 110 lovas kópé, chip rajta, 1500 és 2500 között tol egy elég jót, aztán úgy vége van, mint a botnak. nem tudom, mennyire lesz így tartós motor.
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #113569 üzenetére
Ha az A3-ban is elsüllyed, ciki lenne a nagytesóban fixre rakni...
Nekem ez a modellfrissítés nem jön be, már a megjelenésekor fáradtabbnak tűnik a forma, mint a most kifutó típusé. -
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #113655 üzenetére
azt azért tegyük hozzá, hogy elég lusta motor. bár papíron ott van benne az erő, semmi kedve nincs, hogy ki is jöjjön a motorból. érdekes módon 3000-ig egész tisztességeset tol, aztán csak küzd. de lehet, hogy csak az általam vezetett konkrét példány volt ellustulva ennyire, aztán az aktív használó véropelesek majd megmondják a tutit.
-
rbalint88
addikt
válasz Morris #113667 üzenetére
Na ha van kelletlen motor, akkor a 150 lovas PD az. Nem lehet vele szépen autózni. Ha csak rendesen haladni akarsz, akkor nem tudsz elég kicsi gázt nyomni, csak "bólogatósan" lehet vele menni, amikor meg elkezded tiproni, akkor kiderül, hogy 3000 fölött csak a nagy világfájdalom van, szóval gyorsan is csak bólogatva lehet menni, mert 3000-ről elváltva még pont nincs ereje. Egy 105 lovas sokkal kellemesebb karakterű motor, de a 130 lovas is, azokkal jó fordulaton menni. Tudom, hülye dolog, de én nem szeretem azt a karaktert, amit a 150 lovas PD-nek csináltak. Több olyan G4-et is próbáltam, mindegyik ilyen volt. Ebből lett végül a 180-as GTI, mert kisebb teljesítményű PD-ből nem volt jól felszerelt 200e km alatti a GTI árának másfélszereséért sem
-
rbalint88
addikt
válasz Steady74 #113769 üzenetére
Ülj bele mindkettőbe, ha megvan rá a keret és érzed a bizsergést, akkor superb, ha nem dobsz tőle hátast, akkor pedig az octaviát lehet kicsit jobban extrázni. Én a canton hifit nem hagynám ki, lesz egy hallgatható gyári rendszered az alap vacak helyett, amit sehogy sem lehet jóra behangolni... és nem vészes a felára sem, 150e körül mérik, annyit bőven megér.
-
rbalint88
addikt
válasz Steady74 #113773 üzenetére
Akkor ez hozzáállásbeli különbség, nálam használtautó keresésnél tudna ez dealbreaker lenni vagy ha mégis a tiédet venném meg, megnézném mennyi utólag belerakni a canton hifit és belealkudnám
+ még ha csak rádióznék is, akkor is bántaná a fülem az alap dörmögő dömötör. Egy bartók vagy jazz vagy klasszik rádiónál már sírsz tőle. El lehet költeni azt a 150ezret rosszabbul is, mint jobb zenét venni a kocsiba
-
rbalint88
addikt
válasz Steady74 #113776 üzenetére
van kb 100-150 kg különbség a kettő között, úgyhogy elég a 150 ló a szuperbélába is.
btw amit említettél te is, hogy inkább plusz pár dolog az octaviába, az megfogta a figyelmem. ha méretileg elég, miért nem abból egy jobban felszerelt, mint a superbből egy fapadosabb azonos pénzért? szerintem ha nem a harlem globetrotters vagytok, akkor nehezen indokolható racionális érvekkel a superb mérete - nem lebesélni akarlak róla, ne értsd félre, csak én többre értékelem a jó felszereltséget a puszta méretnél, főleg, ha a plusz méretet nem is nagyon használnád ki.
+ szerintem egy például rs octavia villantásfaktorban is üt egy alap superbet, ha emiatt akarnál főleg nagyobbat venni. -
rbalint88
addikt
válasz Steady74 #113780 üzenetére
amit én konfiguráltam:
octavia (5ajtós) style 150ló tdi dsg 9,973M nem agyoncsicsázva, biztonsági és pár kényelmi extrával.
octavia rs (5ajtós) 184 ló tdi dsg 11,4M agyonextrázva.
superb 150ló tdi dsg style közepesen extrázva passz, mert lehalt a konfigurátor...
aztán ebből jön le, amit a kereskedő elenged vagy ingyen odaad az autóhoz.bónusz tipp: nézd meg esetleg a passatot is, könnyen lehet, hogy megkapod a superbnél olcsóbban, polo vs fabia viszonylatban is az van, hogy ha elkezded extrázni a fabiát, drágább lesz a polonál.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #113788 üzenetére
egyik főnöknek C5 1.gen van, hidrós. álomfinoman rugózik, tényleg keresed a kátyút, hogy kéjeleghess a rugózáson, ahogy Winkler írta. múltkor vitte egy új C5-tel, 1.6eHDI, acélrugós, messze nem volt olyan finom a rugózása, szerintem simán lehet keményebb a Passaténál is.
Viszont a kicsi motor elég jól vitte azt a nagy kasztni 3felnőtt+1 gyerek felállásban is, csak eléggé ki kell használni, sok tartalék nincs benne. Országúti előzésnél nyugodtabb lennék a 2.0 HDI-vel. -
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #113919 üzenetére
Ha lenne annyi pénzem, hogy vegyek egy épp futó V70-XC70-S80 modellt, akkor tolnám én is a márka szekerét Ismerős vett egy 2009-es S80 2.4D-t, automatával. Álomjó autó, a 163 ló bőven elég, iszonyat kellemes utazóautó. Városi ökörködésre nem való, ott csak méltóságteljesen vonulni kell vele (de laza forgalomban lehet csörtetni is, csak a sűrű forgalomban ugrálás nem neki való), országúton, autópályán pedig elő lehet szedni a gőzgépből a lovakat, aztán azon az egyedi vontatóhajó hangon elkezd húzni, nagyon szerethető.
-
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #114029 üzenetére
De ettől még ment-megállt-kanyarodott, nem? Én azt mondom, hogy ennyi legyen egy autónak az összes baja és deal, kérem a kulcsot. Mondjuk lekopogom, eddig egyik autóm se hagyott ott sehol lerohadásilag*, de költöttem már sokszázezret működő autóra, amin nem világított semmi, épp csak szar volt a futómű meg a motor. Aztán kicsit a futómű, aztán a motor és megint a motor.
*egyszer még az első autómból kifogyott a gázolaj, nyilván emelkedőn és az 5 liter kevés volt bele, ezzel sikerült kinyírni az önindítót, de ennyi. de ez is az én hülyeségem volt.
-
rbalint88
addikt
nagyjából annyira merev az autó mint a repülőszőnyeg. egyenes talajon állva nem fog beázni, de egy garázsfeljárón kicsit ferdén parkolva már bőven lehet, hogy enged annyit. ha belefér a keretbe az A4, akkor inkább azt, sokkal komolyabb autó, újonnan ott vagy feljebb indult, mint ahol a megane vége volt. szerintem egy 2003-4-es 2.4 V6 kiadja a meganre-ra szánt pénzből és rosszabb úton nem fogod úgy érezni, hogy ládaderbizel.
-
rbalint88
addikt
900-1M környékén amilyen premacykat láttam az nagyjából mind a hulla kifejezéssel illethető, az avensisem azokhoz képest szalonállapot. szinte mind rohadt alaposan, a beltér cafatosra szakadva.
focus jó döntés lehet, de azért annyira nem tágas, főleg hátsó lábtér tekintetében. scenicet én nem vennék, de ettől még lehet jó. csak a szomszédét látom, hogy kifakult a fényezése a kinti tartásban.amit ajánlanék:
- avensis kombi 2001-2003 közötti, d4d motorral, szép és jó állapotban, szervizkönyvvel. örök, mint a nyomorúság, hely rogyásig, nem problémás típus és a rozsda se fogja nagyon, ha nem volt törve és/vagy nem osztrák autó.
- passat b5 (b5.5, ha belefér az árba). a futóművén kívül nem vészes a fenntartása, minden bokorban van hozzá alkatrész és értenek is hozzá sokan. futómű is hangulatfüggően esik szét, általában csak a szilent, de ugye be van sütve a lengőkarba. érdemesebb meyle hd szettet vagy gyárit venni bele, azok tartósabbak, mint az olcsó készletek. 1.9TDI 110 ló vagy pdtdi tökéletes bele, egyikkel sincsenek nagy drámák
-vedd meg kornelka mondeoját és akkor valamit vennie kell és nem hallgatjuk a "ma mit nem veszek" rinyát -
rbalint88
addikt
válasz footy #114300 üzenetére
Alfa 156 facelift vagy átmenetit. Preferáltan JTD16v és JTD20V, de leellenőrizhető előélettel egy olcsó és szép 2.0JTS is jöhet.
Úgy néz ki hétfőn meg is veszem az utódot, átmeneti szedán jtd16v, bose hifi, tempomat, xenon.Két óra alatt elment az Avensis 560-ért hirdettem meg téli-nyári kerékkel és gyári+JVC rádióval. A téli kerék és JVC fejegység megmaradt és kaptam 470-et. Sztem nem volt rossz deal, ráadásul az ember is korrekt volt, normálisan alkudott. Legalább az Alfába nem kell rádiót keresni, ez kipróbált, jó darab és mindent tud, ami kell nekem.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Bdanyy #114482 üzenetére
évente párszor szerintem _bármi_ elhúz lakókocsit. azt vegyed, ami árban belefér és tetszik. ha utánanézel és nem egy szopókudarc, akkor bele lehet vágni. kis túlzással same shit az összes ugyanolyan korú és méretű autó, a fő különbség, hogy más színházba veszel jegyet kb...
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #114498 üzenetére
Passat W8-at inkább ne. Az az igazi nulla presztízsű szopókudarc pénznyelő.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #114509 üzenetére
Keves olyan autoval talalkoztam eddig, amirol a tulaj akart lebeszelni, a W8 pont ilyen. A tulmeretes motor miatt horror szerelni, a viszonylagos ritkasaga miatt k draga hozza minden, hasonlo mereteu motorokhoz kepest sokat eszik es egy olyan autoban van, ami a managerklasse egyik etalonja, de nem presztizsauto. Azerta b5.5 alja lassan leer al komuves es festobrigadok szintjehez. Mindezt ugy mondom, hogy ket ilyen autom volt es szerettem oket. Egy extramegkimelt darab meg mindig mutat, de ez a megallapitas kb minden tipusra igaz.
Szerelom is azt mondta, hogy Paszta W8 helyett inkabb A6 4.2, az fenntartasilag kommerszebb, presztizsben tobb. -
rbalint88
addikt
Na pupákok, vettem Alfát. 460+regadó és átírás. Hibái: elég karcos kasztni, b.e sárvédőn nyomás, kicsit kopott beltér, egyik xenonizzó kiégve, plusz korából adódó esztétikai apróságok.
Viszont a mechanika nagyon finom, 1M-1,2M kategóriáét veri, végig vezetett osztrák szervizkönyves. Benne vannak a számomra fontos extrák (tempomat, BOSE hifi), plusz xenonos is, ami nagy ritkaság. Szóval kell majd vele foglalkozni, hogy minden szempontból top állapotú legyen, de az alap szerencsére jó.
Ja, 1.9jtd 16v 140 ló, van benne akarás. Ha patika a motor és nem csak jó, akkor kap majd idővel chipet, coolert és kipuffot, de csak amíg nem füstöl, meg Q2 diffit. -
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #114667 üzenetére
szerintem 35fok felett a klíma biztonsági extra, mert a napsütötte kis konzervdobozodban úgy lelassulnak a reflexeid, hogy naptárban lehet őket követni. na ezért nem mindegy, hogy van-e klímád vagy sem.
sőt, ha kint állt a napon pár órát, akkor lesz benne 70 fok is. utána frissiben egy autópályás menet, ahol nem annyira kellemes a lehúzott ablak és máris naaaagyon tudnál örülni egy működő klímának... -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #114806 üzenetére
ha valaki elég balfék, akkor 50ezer alatt is le tudja írni a motort cseréig. Plusz nagyon nem mindegy, hogy használták a kocsit. pár éve volt egy 4 éves touran taxi 640ezer km-rel.mivel munkaeszköz volt az autó, mindent megkapott, amire szüksége volt. ebbe is a 680ezer hasonlóan ugorhatott bele, úgyhogy nem hiszem, hogy elsumákolták volna a karbantartását, mert mindig mennie kellett, hogy ennyi összejöjjön. plusz inkább vennék egy sokat futottat adott típusból, ami autópályázott szinte végig, mint egy fele annyit futott, de városi km-es autót.
szerintem nesa egy pillanatig nem mondta, hogy nem sok a km. egyszerűen ezek teherautók, ennek megfelelő futásra méretezve.
+ szerintem 280 vagy 680 már költségvonzat tekintetében ugyanakkora kockázatot jelent, ugyanis mindkét óraállásnál benne van, hogy bármikor bármi csereérett lesz. úgyhogy inkább párszázezerrel olcsóbban vennék egy 680ezrest, ha a szervizmúltja rendben van, mint egy motorcserés 280ezrest... -
rbalint88
addikt
válasz Socket A #114985 üzenetére
Keress valami szupermegkímélt, szervizkönyves A4 B5-öt, akár kombit is 1.8T vagy 1.9TDI vagy 2.8 V6 motorral. Mindegyikhez volt tiptronic váltó is.
tresh: egyre gondoltunk.
amúgy pont ma tüsszögött el előttem egy punto 1 gt, biztos meg volt fázva szegény, mert sokat klímázott[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Socket A #114990 üzenetére
megnyugtatlak, a japán dízel is ugyanúgy meg tud halni el kell fogadni, hogy ezek újonnan 8-10+ milliós autók voltak, ennek megfelelő fenntartási költségekkel, amik nem sokat csökkentek az évek alatt. adott évjáratban kb ugyanolyan bonyolultságú és költségű technika van, legfeljebb mások a típus kiemelkedő gyengeségei. ilyen kategóriánál az előélet már sokkal többet számít, mind a típusspecifikus nyűgök.
[link] ha élőben is jó, nálam ez a kocsi a "ha lenne pénzem, már nem lenne" kategória, főleg, ha még napfénytetős is lenne
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #114994 üzenetére
Pornorot!!!! Enyémbe is ilyen garnitúra kerül majd, ha lesz az asszonynak is autója és az lesz a kutyázós Amúgy nem nagy truváj ilyen állapotban tartani a bőrt, havonta bőrápolózás és minimális odafigyelés/mozgáskultúra a beszállásnál. Ja meg nem kell elhinni a tekert óraállásokat
-
rbalint88
addikt
válasz Socket A #114996 üzenetére
Nem kell mindenkinek tetsszen Plusz ha véletlenül csak ez lenne a probléma, akkor van vevőd a beltérre
Carismát nem erőltetném. Nincs bele kimondottan jó motor, sok benne a renault cucc, amiből a váltó szeret is rosszalkodni, de legalább semmiben sem nyújt kiemelkedőt az a kocsi.
-
rbalint88
addikt
Többen kerestek focust, illetve kombit/tágas autót, tessék néhány:
[link], [link], [link], [link], [link], [link], [link], [link], [link]* a fentiek nem feltétlen ajánlások, csak egy röpke délutáni hahu-mustrából a valamilyen okból megtetszett kombinátok. mondjuk ha a fele pénz meglenne rá, a fehér volvot megvenném asszonynak
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz fi:zi'k #115104 üzenetére
vw-skoda-opel kicsit túlértékelt, alfa-volvo-franciák kicsit alulértékeltek.
asszonynak ilyen volvo lesz valószínűleg, ha minden jól megy jövőre valamikor össze is jön. és akkor van rendes utazóautó, ami a gyerekkel és a kutyával is kompatibilis, az alfámból meg lehet projektautó ültetve-keményítve-puccprádéba rakva -
rbalint88
addikt
válasz g4bb3r #115115 üzenetére
te még elférsz koppra hátra és letekert üléssel, de mögötted max valami lábnélküli ember fog jól ülni. amúgy én a 186centimmel egész jól elfértem hátul úgy, hogy elől terpeszkedősre volt beállítva az ülés. de az mondom, hogy ezeknek nem valami nagy a csomagartója. nézz meg egyet élőben ami közel van, hogy a helykínálatot felmérd, aztán utána lehet keresgélni konkrét darabot
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen