-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz oliwire #206035 üzenetére
AMi kifogásolható: így is feleslegesen sok autó van az utakon, városokat gyakorlatilag élhetetlenné-járhatatlanná teszik csúcsidőkben. Ezért (helyhiány...) szerintem nem érdemes a minimális szükségestől több autót tartani. Persze ha otthoni elhelyezés megoldott & egyszerre csak 1 van "úton", akkor "ugyanmindegy", és csak a költségek miatt érdemes racionalizálni
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #206107 üzenetére
ez amúgy nem veszélyes? Én kb 2 nap használtam az autót munkahelyről haza, de, a késő délutánban annyira fáradt voltam és dekoncentrált, hogy pár meleg helyzet után inkább hagytam az egészet, és bicajjal megyek. Szimplán balesetveszélyesen közlekedtem a munkanap végén, és alig vártam, hogy ledobjam magam vízszintbe kicsit. (Bár nekem nagyon kompromittáló, hogy, alapvetően leszív-lecsapol mások jelenléte, zajok- fények, beszéd, és, most belecsöppentem a sűrűbe ideiglenesen. Szenvedek is tőle nagyon) Hosszabb távra ha indulok, azt mindig szabad napokon, ill ami délutánig nincs megcsinálva, az marad a holnapra : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Coller225 #206200 üzenetére
Keresem a lehetséges buktatóit a Peugeot 807-nek, mert elsőre jónak tűnik. PSA konszernes topikban vajon van vele tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
válasz Kickass #206385 üzenetére
Meg baleset és baleset közt is van különbség. : ) Saját példa: rögtön elindulás után koccantam, de a lököst tartó patentok sorban törtek, a másik autóján is keletkezett kár a lökhárítón, festéknyom a felnin.
Nem ugyanaz, mint nagyobb tempóval telibe kapni valakit. Ez így csak egy drága lecke és kis vesződés-bosszúság, érdemi struktúrális károsodás nélkül. Egy műanyag elem törése is bekerülhet így a rendszerbe, ha más is involvált
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Akinek rálátása van: Citroen C4 ill C5 közt fenntartási költségekben jelentősebb eltérés? Pug 308 és 508 vonatkozásában is érdekes kérdés, illetve, az 1.6 és 2.0HDI motorokról a vélemények? Utóbbiról túlnyomórészt pozitív a kép, az 1.6 takarékosabb, de, tippre már soványka egy C5-be vagy 508-ba (bár szoftveresen biztos lehet rajta finomítani).
Igazából méretre bőven sok lenne még a kompakt is, de, a belső zajszint miatt nézegettem a C5-508-asokat is (csak szedan ezekből). EUR5 dízelt mekkora kockázat "megvenni", mert, úgy látom, azért az 5-6 közt van egy "szakadék" árban.
Nagyobb nyűgjeik szoktak lenni, AT-s kiviteleknek? Kicsit "alulárazottak" a hasonló kategóriás német-japán autókhoz képest, és, tesztekből úgy látom, csendesek a fülkéik. Nem láttam mostanság, hogy említve lettek volna a típusok errefelé : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz dong86 #206436 üzenetére
Köszi szépen, így egy kicsit árnyalódik a kép. Azért néztem AT-vel, mert, nem szeretnék manuális váltót semmiképp sem. De ezek szerint nem jól sikerült darabok ezek, és, ADAC tesztekben sem estek hanyatt a hatos automatájuktól.
EUR5-nél engem is az "Újraeladhatóság" bizonytalanít el, mert, 4-5 év múlva is jó lenne, ha nem lenne óriási bukó továbblépni. A DS4-est néztem még, de, nekem túl magas építésű - nem tetszett annyira. A Zeperfs-es lap alapján tényleg nem egy erőgép az 1.6Hdi, de, az én stílusomhoz pont "illik". 308-ból ill C4-ből is a 2. geneseket nézegetem, mert, szigetelésben jobbnak tűnnek.
Nem kapkodós, sajnálom, hogy szedan csak középkategóriától van ezeknél. Benzines motorjaik nem tudom, mennyire sikerültek, s főleg, mennyire baráti a fogyasztásuk, mert, a katalógus-adatok azért nem kedvező képet festenek.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #206516 üzenetére
És még: csendes! 65.9 dBel, annak ellenére, hogy kombi. Jó kivitelezés. Igényes
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz FoxiestFox #206534 üzenetére
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #206662 üzenetére
szerintem, ha csak ideiglenes cihelődőbódénak kell, még egy kis rozsda is belefér nemrég volt nálam klímás, és sdi-s Seat Inca-val tolta, erősen körberohadva küszöbökön, kerékjáratok körül De megy-visz-pakolható. Ha nem hosszú évekre tervez vele valaki...
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz pinnacle #206719 üzenetére
erre mondtam pajtinak: 4m alatt-körül kifogható RX400H régebbi évjáratokból, az már "véd" a 2 tonnával
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz kuyarashi #206761 üzenetére
FB-n, ha fent vagy, lépj be amperás-voltos csopiba. Korábban követgettem, egész jó kis közösség, lehet, hogy már ott rengeteg kérdésedre választ kapnál
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Tothgera30 #206893 üzenetére
ha nincs különösebb baja a golfV-nek, én nem hiszem, hogy meglépném a cserét. Volt mindkettő, és, rövid utaknál nincs jelentős különbség. Persze lenne egy fél évtizeddel fiatalabb, jobb, komfibb technika. Azt hiszem, a hatos golfban már zajszigetelt a szélvédő és oldalüvegek is vastagabbak, csendesebb a beltér.
#206884 Zotyipotyi Megnéztem belső zajszintet (emlék is van róla), szerintem van azzal az autóval más probléma is földi halandók számára
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Zotyipotyi #206895 üzenetére
nincs túlmisztifikálva. Nem véletlen foglalkozom vele, utcán sétához is szoktam füldugót használni, aludni csak abban tudok, és, szívem szerint rászólnék több beszélgetőpartnerre, hogy "hé, itt vagyok melletted. Nem egy kilométerre" Emiatt a "feltekerem a hangerőt" alapvetően tévút. Sőt, néha simán le is kapcsolom a médiát, hogy nyugisabb legyen a tér.
Nem "uramságból" vagyok kikészülve plazakban sem, és ültem már filmen bent 3M munkavédelmi dugesszal, még úgy is fájdalomküszöb volt. Szenzoros overload abból a fajtából, ahol már rezeg a léc, kibírod-e.
Örülök, hogy szerinted rendben van, és, megelégedéssel használod. Hogy úgy gondolod, számodra ez remek választás volt. Azonban nem mindenki számára jó döntés.
#206896 vzsryl
Spec a Karoq 2020-as 1.5Tsi-s kifejezetten jó már 125-130-as tempónál is. És a hetes golfokat is szerettem. Persze amíg nem pattintottam el az előző bódét, nem tudok újat kutatni, de, úgy vélem, a 68db(A) autópálya-zaj már teljesen élhető számomrahttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Motion_Blur #206961 üzenetére
Punto, Ypsilon, C-corsa, 206, C3, korábbi clio?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Ismerős kinézte ezt: Pug208 PureTech Active 1.2
Sántít kicsit a "történet". Eladó szerint 2018 végi gyártás, 2019 elején lett olaszoknál forgalomba helyezve. Majd 2021 júniusban került magyar tulajdonoshoz, aki forgalomba helyezni csak most márciusban tudta ("állítólag" anyagi okok miatt...). Most meg gyakorlatilag 2 hónap után már adná is tovább. Nem egyszerű megítélni, mennyire lehet jó vétel.
Márkaszervíz alvázszám alapján ad ki infot a szerviztörténetről nem-tulajnak? Külföldi import autóknál van elérhető szervizmúltról anyag Peugeot-nál? Esetleg milyen opciók lehetnek arra, hogy körültekintően tájékozódjon az autó előéletéről? Akár az eladó jármű helyétől nem messze levő szerviz v átvizsgálás (Szarvas)? Bármi jellegű ötlet v "bolondbiztos protokoll" jól jöhet.
Én mondjuk soknak találom az árát az autónak, de az más kérdés. Nagyon ragaszkodna az illető a kis futásteljesítményhez, emiatt a 50ezer km-felettieket, vagy 2016 előttieket nem is nézegeti (első autó lenne 24 évesnek)
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #206973 üzenetére
Koszi. Minden esetre én mérlegelném, mennyit éri meg rá áldozni. Mostoha terep ez a 4m ft-ig, de újszeru-kis futású legyen, és persze az esztétika a legfontosabb : ')
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Tothgera30 #207051 üzenetére
Igaz, elég SUV-os de, DS4? [link] A c4-ből nem sokat látni szívóbenzinnel, a turbotol meg dizeltol gondolom, "elzarkozik" a srac?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #206896 üzenetére
Egyébként, csak "mellékesen" frissen. Családon belül "kőcsön" Skoda Karoq (1.5 csí-dsg) 3 órás út alatt sem volt fárasztó, a yaris után kb síri csend-nyugalom volt még 110-120-as tempónál is, egyedül kritikátlan sz.r aszfalton éreztem, hogy ezen lehetne "javítani" (kerékjárat).
A kistesó Kamiq-kal is voltam már 2.5 órás úton, nem éreztem zajosnak, sőt, kifejezetten nyugis beltere van a yaricshoz képest. A régebbi Golf VI-VII is jó volt számomra. Ami gyász volt, valami Suzuki SUV, C-korzika, de ezek már "ősi emlékek" csupán. Meg persze a yaris nem jó. Tehát, nem hiszem, hogy a "kis-SUV" meg "kompakt-SUV" belső zajszintjét egy kompakt autó ne hozná. Nem véletlen húztam meg ~68dBel(A)-nál a pályatempó-limitet, ezt meg tudja Auris Hatchback, CT, Octavia, Golf VI is.Később meg úgy sem fogom kibírni, hogy ne kerüljön még bele egy kis anyag, kíváncsiságból, mennyi "headroom" van. A bánát.szának kell 17-es felnivel adni amúgy a jobb felszereltségű CT-t vagy Aurist, nyilván egy 99 lovas benzinmotorhoz jobban illik, mint a 16os
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #207059 üzenetére
Igen, ez kézenfekvő, de semmiképp nem rosszabb. Igaz úgy 120-ig nincs markáns különbség, utána kezd nyílni az olló. Csak arra reflektalok, hogy nem elrugaszkodott, irreális igenyeim vannak, csupán nem szabad jappan kisautoban gondolkodnom. anno ha Jazzt, coltot veszek, most ugyanitt lennék
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz poolbig #207177 üzenetére
Szia. Van egyébként egyfajta okolszabaly, népi bölcsesség, hogy milyen árban szabad hasznaltautot venni havi bevétel/ megtakarítás függvényében? Fenntartási költségek miatt pont auris hibridre esne választásom, csak nem mosolyogva adnék ki ennyi pénzt ( auris hsd, hatchback, 2015 facelift után, értelmes felszereltséggel, gyakorlatilag 5.5 milliotol van csak kb, ami nem annyira tetszik....)
Hogy kalkulaltad azt, hogy mennyit szansz autóra? Milyen formulát javasolsz? nem szeretném tulvallalni magam. Köszi bármi észrevételt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #207194 üzenetére
Hát nem tudom. Kifejezetten kiforrott elképzelés van, és nem hiszem hogy hosszú távon egy tsi-dsg oktavia olcsóbban fenntartható, mint a hibrid auris, aztán nem is olcsók azok sem. Nem szeretnék MT-vel venni autót, se olyat, ami szervizigenyes és sokat fogyaszt v később bajos lehet eladni. Kombit meg kizártam, mert nem tetszik. Tkp árban még bele is férne 5.5, csak szívom a szám, hogy ezek rohadtul nem érnek annyit
Sok hibrid auris ára közelebb van a 7millióhoz, mint az 5.5-hoz.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #207201 üzenetére
ez olyan téren "váratlan" kiadás, hogy 2-3 év múlva terveztem a vételt, aztán látva az elmúlt hónapok trendjeit, egybőlsürgi lett, eladtam az előzőbódét, s mindenki arra bíztat a környezetemben, hogy, ha szeretnék, most tegyem, mert, csak rosszabb várható. Én győzködtem magam, hogy aurist soha, semmiképp' sem, csak, listázva a kritériumokat, egyre több érv szólt mellette, kevesebb ellene : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Topikban esetleg van olyan, aki tud független állapotfelmérőt-átvizsgálót ajánlani Szigetvvár környékén? Aki mondjuk szombaton elérhető? Van kinézett-jó vételnek tűnő korrekt ajánlat, csak biztosabbnak érzem magam, ha valaki körbeméri, benéz alá, dg-hibakódot olvas, miegymás. Auto Revizorral kellemes tapasztalatok vannak, de ő pest megye, BP körül "mozog", emmeg messzevan Azt a 25-30 ezret meg nem sajnálja az ember erre, a jegyzőkönyvért.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Mint korábban említettem, más ismerősöknek is keresgélek autót. Keret bővült, 4-ről 4.5m környékére, első autó lenne. Es megakadt a szemem ilyesmin: A1 1.0 TSI [link]
Ezek fenntartási költségei, ha a márkaszervízt elfelejtji, és magánszektoros jó szerelőt keres, mennyire zsebbenyúlós?
Annyi "kivetnivalót" látok a sztoriban, hogy javarészt városi használat lenne, hosszabb út ritkábban, de hetente 1-2 alkalommal elképzelhető. És a kisturbós 3 hengeres& duplakupplungos váltó nem tudom, mennyire díjazná ezt. Vagy, megfelelően vigyázva nem gond a túlnyomórészt város? Teprecen környékén van esetleg VAG-hoz ajánlott szerelő, aki korrekt árakon operál? Ezeknek a szubkompakt&kompakt audiknak a szervizeltetése nem márkaszervíznél drága? Ettől tartana az illető&kereső.
Nekem nem jelentene gondot "alkalmazkodni a lehetőségekhez", úm. ha ilyesmi autót tartanék, alapból nem gyakran venném elő rövid távra-városi használatra, de az illető tudtommal más közlekedési eszközzel (bringa, roller) nem mászkál. Így autózna. Csak nekem evvel a motor-váltó felállással szemben fenntartásaim vannak a nagyrészt rövid távok&városi használat miatt. Jól gondolom, hogy nem érdemes ebben gondolkodni, ha kockázatmentesen szeretné használni?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #207272 üzenetére
A yaris HSD-ről én beszéltem le (beltér minőségérzet, anyaghasználat, komfort), a másik kettő nem fér bele a keretbe&elvárásokba (2016 utáni, max 80ezer km-ig). Polokra ránézek de azok is ritkán vannak 4m alatt
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #207275 üzenetére
ezt már rábízom az illetőre. Én "liberálisabban" állok hozzá, ő ragaszkodna nagyon a kis futáshoz
#207274 Vismajor01 A CT kompakt, azért van pár tíz centi hosszban. Kisautóhoz képest 30-35 centi plusz, az meg már emberes..
Én is ajánlottam h a kisautót felejtsék el, kompaktot ke' az kevésbé kompromisszumos. Lefutott kör, egyelőre ragaszkodnak kisebbhez
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #207278 üzenetére
3.97 méter az A1, 4.32 méter a CT Kiadta! Én az A1 méretosztályát szub-kompaktnak hívom, fogalmam sincs hogy létezik-é a kifejezés, de, nekem így tűnt kézenfekvőnek
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Richard! #207285 üzenetére
Női tulajnak megy a kutatás, aztán ha nem tetszik, akkor értelemszerűen felejtős Elsőre kérdeztem az E-corsát, de nem adja ki. Amik "tetszetősek", i20, 208. Meg talán az A1. Amin meglepődtem, hogy a Fiesta és Clio pl. nincsenek "listán", pedig mindkettő szerethető.
#207286vzsryl Társasházi garázsok "tervezése" meg enyhén szólva hagy kívánnivalót maga után. Hosszra azért kevésbé restriktív, de, szélességre? 3 ajtós autónál már necces a ki-be szállás, kivéve, ha nagyon ráállsz egyik oldalra, de akkor meg nem tudsz elmenni az autó mellett, ha hátul ki szeretnél valamit venni : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #207328 üzenetére
kontextus! Nap közben kifejezetten jó, értelmes ember nap közben nem használ kékfényszűrőt. Ugye a megfelelő cirkadián ritmus beállításhoz érdemes ébredés-kelés után szabad levegőn minél több (legalább fél óra) természetes fényt a retinára juttatni, illetve, nap során minél több fényexpozíció javasolt. Ami "szét...a" a cirkadián ritmusod, így pofánveri a hormonrendszered, inzulin-érzékenységed, étvágyszabályozásod meg alvásciklusaid is, az a naplemente utáni, esti, lefekvés előtti erős fények, "különösen" a hideg-kék túlsúlyú fények. A jó fénykörnyezet megteremtése az első lépcsője az egészségnek.
Amibe mondjuk a kék műszerfal-világítás nem fér bele, de tény, hogy nappal "jóvanaz" Amúgy este azért is hulladék a kékfényt erőltetni műszerfalon, mert "kevésbé biztonságos". Vörös beltéri fény mellett nem tágul annyira a pupilla sem, így, "az utat nézve" vlszg jobban érzékelsz-látsz, mint kék fény mellett.
bocs az offért, csak a fénykörnyezet, fény-zaj-levegőszennyezés "optimalizációja" nagyon szívhez közeli téma, és tkp itt látom a legnagyobb potenciális nyereséget egészségtudatos életmód szempontjából. Jó fénykörnyezet és minimalizált zajszennyezés nélkül nincs jó alvás, ami nélkül meg nincs egészség.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz prime77 #207368 üzenetére
GolfVII biztonságosabb. Annyival csendesebb az utastér, hogy nem fogsz úgy elfáradni, jobban tudsz figyelni-koncentrálni. Zajos suzuki SUV-ot venni max akkor érdemes, ha hallás és mozgáskárosult is vagy Volt a családban mindkettő, Golfot szerette mindenki, a Szuzukit 1 év után adtuk el, annyira rühelltük. Én a belső zaj és komfort miatt, apám szintén & fogyasztással nem volt elégedett.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #207374 üzenetére
Ilyesmi benyomások voltak apámnak is. Ment is a Suzy hamar.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #207376 üzenetére
Igen, de emberből vagyok, hajlamos tulzasokra.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz gyenesmartin #207371 üzenetére
Punto-ypsilon esetleg? Ha nem rohad. Népszerűtlen ötlet, de kintebb tolni a keretet 1m körülre?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz prime77 #207385 üzenetére
A golfVII szerintem minden szempontból egy jobb autó, KIVÉVE, ha fontos hogy SUV legyen. Sok örömet majd hozzá!
gyenesmartin: ha van 2m körül, én tényleg megfontolnám Vismajor01 ajánlását a priusszal. [link] [link] [link] [link] kockázatkerülő lehet
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Tothgera30 #207427 üzenetére
Ismerős mostanság többször szeretett volna eljutni (ment is) Db-ből PLadányba. Tömegközlekedés Debben: élhetetlen-lehetetlen, vonatot lekéste, 1 órával később ment, úgy meg már a ladányban állomásról induló buszt nem érte el, sétálhatott ~7 km-t az úticélig.
Lett a Db-Pladány háztól-házig vagy 3 óra. szvsz az autók száma köszönhető a hazai tömegközlekedés&vasút "kudarcának" is..
Mondjuk én városban nem autózok-autóznék, gyorsabb a bringa, minden szempontból gondmentesebb közlekedési eszköz városban. De, ha hosszabb távra kinéz az ember, jó a "leválás"
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #207452 üzenetére
wow, arrafelé mennek a vonatok? itt néha az elindulás sem jön össze, főleg nem időre
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz icemad #207483 üzenetére
nem tudom, FL utáni Auris HB-t vezettem, és, teljesen oké volt, semmi problémát nem tapasztaltam a dinamikájával-mozgással. Csak 110 fölött valóban erős szélzaj-sistergés jött az ablakokon át. Nem hiszem, hogy a prius3 kevésbé dinamikus (ua a rendszer&teljesítmény), és, elég sok elégedett felhasználó van. Sajnálom, ha Neked nem jött be, de sokan elvannak vele
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz user12 #207520 üzenetére
Az úgy "nem jó". Én is kereséshez beléptem csoportokba, kiírtam, hogy "keresek...", kaptam ajánlatokat, amik rá 2-3 hétre kerültek fel HA-ra. Sokszor jó a típus-spec csoportokban böngészni, mert, ált ott nem hanyag tulajok vannak.
Egyébként miért pont Ibiza? kisautók közt vannak azért jobbak
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #207529 üzenetére
De keretet írt user12? Nem találom, egyébként Polo-207 vagy C3 párti lennék (utóbbi a 2012-2013-as modellévben még normális kisautó volt)
Én amúgy kisautókból megnézném a Lancia Ypsilont, Fiat GrandePuntot és Punto Evot is. Vagy, Meriva, Note, mint "kisegyterű" : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #207542 üzenetére
júli1én elhozom az autót, júli2 reggel már dyno&optimalizálás.
Ésszel végzett finomhangolás "nem okozhat nagyobb kopást". Érdemes elvinned egy csipszeshez, aki mér, megszakért, hogy normálisan végezték-e a módosítást, vagy kókány. Aztán ha akarod, visszaírja gyárira is akár.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs