-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz menyhartlevi #214147 üzenetére
én rálesnék a fiat Bravo-ra is, ha már Dzsudzsukát megnézted szerintem emészthetőbb forma egyébként.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Theodorci #214217 üzenetére
Nem gondolom, hogy a fentebb linkelt - radarok & ülésfűtés nélkül - annyira jó ajánlat. Egyébként jó kis kocsi, én még a szélzajt találtam rendkívül magasnak 110 felett, így, ha sokat pályázna, nem feltétlen a legjobb megoldás. A kerékdobok & motortér egész korrektül ki van szigetelve, de a sistergés 110 fölött már jelentős.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Tapsi #214540 üzenetére
plusz szakmai ártalom, én EUR6-tól lefelé nem komázom ezt a megoldást. Kulcs: nitrogén-oxidok. Emiatt, bár nagyrészt a meglévő technika életben tartását részesítem előnyben, de, városokban inkább nem kívánatosnak értékelem az EUR6-tól lefelé levő dízeleket & az adblue rendszert kiiktató szakemböröket is. Néha pont ezért gondolkodom el azon, hogy szabadulnék én is tőle.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #214552 üzenetére
az a beltér és kárpitok
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Johnny_vT #214628 üzenetére
Hmm ugyanolyan bódéban van apumnak 2.0 tádé és 1.5 csí is, de nem hibrid, nem ecsi. Menettulajdonságokra én speciel a TSI-t jobban szeretem, s az e-nél ott van még a vellany is. Én inkább venném a eTSI-t, de majd jönnek még relevánsabb kommentek
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz hdanesz #214780 üzenetére
amúgy dögöljek meg, de hirtelen beesett watchlistemre pár 4-es bömbi. Azt hiszem, az 1.4métert sem elérő magasság miatt tetszett meg nagyon & belső zajszint értékek végett. Meg kb ez a maximum bódé, amit a garázs befogad
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz bandus #214786 üzenetére
vlszg erről lesz szó amúgy
Auto db^2
Egyébként érdemes típusra keresni "típusnév adac pdf" keresővel, ott mindig van mért adat, ahogy az autopult cikkjeiben is. >igen, tisztában vagyok vele, mennyire multifaktoriális hogy egy-egy bódé belső zajszintje mekkora, de nyilván tájékozódni-kiindulónak nagyon jók ezek a gyűjtemények és tesztek< Az is biztos, hogy következő bódé kiválasztásánál pr1oritás lesz a laminált-akusztik oldalüveg, ami miatt rel nagy szelete a piacnak ki fog esni. Szerencsére ez "rá van írva" az üvegekre, nagyon tanulságos egy-egy parkolóban "leskelődni".https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz hdanesz #214775 üzenetére
Nem rossz amúgy Egy 4méteres kvazikisautóban
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
hja, nemrég láttam egy skyactiv szívóbenzinest tuningoldalon, és. Én biztos nem csináltattam volna meg. Ha nagyonforgatod, van teljesítménytöbblet, egyébként semmi & nyomaték szinte zero tarcsival. Olyan 4ezres fordulatig kb identikus a pre&poszt görbe Én nem szeretem a szívóbenzinesek teljesítmény&nyomatékleadását fordulatszám függvényében szoval számomra irreleváns tartományban kezdődik a varázslat, megkockáztatom, a tulaj a hétköznapokban az egész csipsz-sztoriból semmit sem érez.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
amúgy ha zeperfs és van tarcsi a GTE-ben is, mert mégis csak egy turbobenzines autóról van szó
adóoptimalizálásra amúgy a 136 lovas (102kW) dzsudzsu nagyon jó alany, ha úgyis van mozgástér felfelé. fizess 102kW után, használd 160 felett.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #215273 üzenetére
Sajnos nem ilyen egyszerű. Ismerek pár magánszemélyt, akitől pont azért nem vennék autót, mert ismerem őket Tudod, a napi 2x2km-re legolcsóbb gázolajjal teletolt 2.0tdi tulajok, akik ~300ezer km után még gyári DSG olajjal csapatnak, vagy, télen -10 fokról indítva pár perc után már rúgják pályán. Teljesen magánszemély-függő.
Sokszor tolerálja a piac egyébként, apám az állandó rigorózus odafigyeléssel, turbo visszahűtéssel, üzemi hőfokig nem pörgetéssel rendszeres kozmetikával és prémium naftával meg 10-12k-s olajcserékkel gyakorlatilag csak "locsolja a pénzt", a piac nem fog 1-2száz ezerrel sem nagyobb értéket látni a bódéiba, hiába kapnak elég törődést. Mondjuk őt nem zavarja, s igazából engem sem zavarna, ebbe szocializáltak.
Wow. Ezek miért ilyen olcsók kortács Golf-Auris-Octavia vonalhoz képest? Ha ilyesmiben gondolkodnék, eleve úgy kalkulálnék: félretesz ~350-400k-t az adBlüe pumpa esetleges nyűgjeire, hazaút után minden folyadék (olaj-szűrők, váltóolaj, fékfolyadék) cseréje, de, még úgy is kedvező árban van a VAG-os, japános társaihoz képest. A tapiképernyős klímaállítgatás, meg klasszikó gombok-tekerők hiánya a legerélyesebb visszatartó tényező tőlük.
#215274 Gombinyó No igen, a típus-aficionadok közt nézelődve, főleg, ha "közösségépítő" tulajról van szó, jobb esélyekkel indul a keresgélő.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #215328 üzenetére
én egyébként a felvázolt felhasználásra tényleg dízelt "preferálnék". Hiába megy keveset, ha, egy-egy alkalommal ez 400-500 km körül van, az a játszótere. A 2.0-es szívóbenzin ilyen felhasználás mellett nem gazdaságos. Nagyobb méretű autónál meg nem árt az extra nyomaték - főleg cuccolva.
Alfa159 SW? h-h nem volt még?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #215341 üzenetére
egocentrikusan, de:
tudom. Azonban én pl nagyon nem szeretek szívóbenzint használni (inkább: zsigeri ellenszenvem van ezekkel), manualgang&szívóbenzin meg diónyi gyomrot-extrém averziót okoz. Ezt a tádé szépen meghekkelihttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz TrollBalint #215479 üzenetére
viszont a 2.0 csíben ez olejos DSG, jól sikerült (DQ381?). Ismerve a motor-váltó tarcsit, én egész biztosan már most vinném csipszeltetni, még a váltónak is jót tehet. Sok örömet a bódéhoz és gondmentességet
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz TrollBalint #215506 üzenetére
"megtuningolja valaki, azért csinálja, mert hajtani akarja "
Teljes téveseszme Van, aki azért, mert kíváncsi, és, optimalizáltatni akarja a motor-váltóprogramot, dízelnél még a fogyit is csökkenteni decikkel. Én csipszeltettem, de ugyanúgy 120-125-tel pályázok, főúton sem megyek kétszámjegyű értékektől gyorsabban.
Attól, hogy van tarcsi, nem kell kihasználni. Én egy jobban fogyasztó, jobban használható bódét kaptam a csipsztől, már a próbaúton teljesen biztos voltam benne, hogy ezt bűn lenne nem meglépni. : )
értelmezd a tuning szót SZÓ SZERINT. Nem "overclock", nem "húzás", hanem. Hangolás, finomhangolás, beállítások optimalizálása.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
jesszusom, most estem vissza és látom az új kommenteket. Wow.
Amúgy, valóban "adóoptimalizálás", de, nem olyan jelentős összegek azok. Persze, aki kifog egy 136 lovas forgalmival giuliát, az nem feltétlen fog lelkizni rajt'. : )
Ami engem a dízeleknél "zavar" (nitrogén-oxidok főleg) meg úgyis nagyrészt "rendezve" lett adblue rendszerekkel, EUR6 alatt nem is vennék szvsz olajkályhát saját használatra : ) De érdekes, mennyire darázsfészek téma lett ez
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz AssAssynn #215573 üzenetére
nekünk családban - ismerősi körben a revizorral jó tapasztalatok vannak, 2x is sikerült vele tákolványt elkerülni. Ha nem engedik be a telepre, elengedheted
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #215722 üzenetére
fiszem, akkor ha megtetszene valami bódéjuk, mehetnék ezüstre fóliáztatni?
#215736 f4lcon
a beltér csendessége-kényelme és stabilitás jó pufferközege a gyorsulás szubjektív érzetének. Még kölyökként mentünk azért 80-as évekből visszamaradt fiat ritmoval, swift mk1-gyel, na, ott volt sebességérzet. Aztán ránéztél a km-órára, és rájöttél, hogy. Illúzió
C-korza sem volt kiskutya ilyen tekintetben, na![ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
olajos: SZomszéd srác bérelt nemrég Touran Taxit, 386ezer km, állítólag még gyári DSG olajjal Mondta, hogy nem működik már túl finoman, ránt sokszor. Másik szomszéd nemrég adott el SuperB-t, amibe 2017 nyara és 2022 nyara közt 240ezret tekert, majd megkérdezem, mennyire volt "bajos" konstrukció.
Egyébként - szerintem - lehet átírni a száraz dsg-s váltóprogramot is, lachip-pel érdekes lehet konzultálni a témában. Úm. kopás csökkentése, kettőstömegű védelme, használhatóbbság. Állítólag lényegesen több nyomatékot bír az, mint a gyári-konzervatív 250newtonméter ajánlás (rendszeresen láttam 300 pluszosra megírt 1.4tsi vagy 1.6 crtdi motorosokat DQ200-al szocmédia oldalukon)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #215777 üzenetére
"Annyi biztos, hogy Megane-ból könnyebb kifogni egy jó példányt, "
Így. Alapvetően használtpiacon franciát, olaszt venni egy racionális és értelmes döntés. Mert, a fő értékvesztést már nem Te szenveded el, és, a hírük meg félelem miatt a kereslet sem akkora ezekre, aztán meg használhatod gondmentesen, a különbözeti pénzt meg dobhatod amibe akarod, hogy "dolgozzon" C5, Laguna, 508, Alfa159..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #215818 üzenetére
a sunyik a virágládák, esetleg betonoszlopok, ha "pont" a hátsó kerékjárati ívnél a sárvédőt meg esetleg hátsó ajtót húzod meg vele. Az fém, azt jelezni fogja, a helyből adódóan meg az lesz a vevő feltételezése, hogy hátulról kapott egy szépet. Ezért kell mindent dokumentálni fotókkal-előtte&utána állapottal. Szerintem
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz cappa72 #216064 üzenetére
valóban félreérthető, mert ált a "M" a millió, "m" a méter. Bár a 4.65méter körüli jetta szerintem városban nem annyira észszerű választás (paralelparking) Meg az ajtókárpit, nyekergő műszerfal, minden alkatrésznek külön élete van.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz tboldi #216175 üzenetére
irreleváns, mert, nem egységes metodikát követnek és nem is feleltethetőek meg az eredmények, de
Auto Decibel Database
Autonavigator teszteketalon pedig google keresés "Típus - ADAC pdf test" keresőkre. Pl Mito multiairrel, és Mito dízellel. A nyers dB adaton felül az "innengeräusch" osztályzat is releváns, értelemszeruen magasabb pontszám zajosabb beltér, alacsonyabb pontszám, csendesebb.
üvegen kívül mindenre van megoldás mondjuk [link] [link] Btw, az "autispektrum" tippre a lakosság 2-3%-át érinti amúgy, nők meg amúgy is sokszor hiperszenzorosak, így, szerintem főleg női autóknál érdemes-érdekes az értékeket összenézni, nehogy használat közben derüljön ki, hogy gyakorlatban nem jön be a bódé
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
a hülyén megálmodott SUV-oké nem. De, egy kupésított-áramlásoptimalizált-burkoltpadlós SUVnak lehet még kedvező légellenállási együtthatója (T-roc, Taigo, C4-C5 pl..). Csak a homlokfelület így-úgy de nagyobb lesz
Wikin van egész jó táblázat, máshol meg felülettel is számítanak.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz kenguru99 #216201 üzenetére
Nadekérem. A dízelmotorokból származó nitrogén-oxidok, és idősebb - DPF - nélküli példányoknál nagyobb szennyezők. Szerintem pont nem városi használatra kellene őket "promotálni", sőt, EUR6-tól lefelé én nem szívesen ajánlanám városba senkinek
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Oh apu dobta az 1.0 dsg-s kamikot, már 1.5tsi dsg troc van helyette. Ami feltunt, hogy ezek is 2000 körüli fordulaton váltanak. Lehet rakerdezek csipesnel, mit lehet a valtoprogrambol kihozni. Oroszlányiak úgy mondták, hogy korrektül meg lehet írni azokat is hogy ne kopjon annyira a tárcsa mert rendszeresen írnak meg száraz dsg-s bodekat 300 newtonmeter fölötti értékre, gondolom a valtonal is módosított progit töltenek fel.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #216349 üzenetére
áh, csipszelve tud az a motor 135 ló körül "konzervatívan", leghosszabb utam vele 3 személlyel Db-Nemesvámos volt, és nem éreztem tohonyának. Nyilván nem a belső sáv takarítására való, de elkocsigázgatni vele teljesen legit . a fogyasztás amúgy. Nem jó. Ilyen téren az 1.5 TSI "shines brightly", míg az 1.0 TSI "mehh". Konkrétan olyan 5-6 deci eltérés van köztük nálunk, cserébe az 1.0-es csak 3 henger és gyengébb is. Ez volt az eladás fő oka, hogy nem takarékos, de nem is erős.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #216370 üzenetére
nem mondanám luxusnak, van aki kizárólag azzal tud menni, mert nagyon elvonja a figyelmét a 3 pedál meg kar, aztán pánikol-kapkod, nem vesz észre gyalogost, miegymás. Válasszon mindenki az alapján, mit szeretne. Én spec kevésbé félnék egy szárazkuplungos DSG-től, mint manualtol, ha forgalomban kell használnom NB: 18-19 évesen MT-n szereztem jogsit, de ~10 év nemvezetés után MT-n újratanulva úgy döntöttem, nekem nem kell. Nem szeretem, így is megterhel a vezetés és sokszor szorongok tőle, minek bonyolítani? rengeteg dologra odafigyelni meg koordinálni még AT-n is, spec parkolókba nem szívesen tévednék be 3 pedállal
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #216417 üzenetére
Érdekes témát vet fel - számomra kedves és fontos témát - autiként a kormány mögött.
Maradjunk annyiban: "gamechanger" lehet, ha csak 2 pedál van, és nem kell 4 végtagot koordinálni egy szenzorosan - ingerekkel túltelített környezetben ezer helyre odafigyelve. Megyeszékhely csúcsidőben? Főváros? Nyilván más kis forgalomban, szinte "szoliter", és nagyon más több sávos - nagy forgalmú - zsúfolt helyeken. Százezreket spórolhat auti-tendenciákkal az egyén, ha nem vesz manualváltós autót.
IEFA-reakciókra a válaszom: 40-50-60 évvel ezelőtt is ua autika volt "szabadon" (tippre: felnőtt lakosság 2-3%-a), de, az akkori környezet (kevesebb tömeg, kevesebb "pörgés", kevésbé túltelítő, "overloading" szcenáriók, kevesebb autó) nem is hozta "felszínre" a jegyeket úgy, mint manapság látod.
Ja, levizsgáztam MT-vel, vezettem MT-vel, állítólag jól, de, én gyűlöltem minden percét és minden kuplungolást. Ahogy pl. eszméletlen kimerít-lefáraszt egy szórakozóhely, egy zsúfolt bevásárlóközpont v városi környezet esetleg utazás is.
Én nettoban több előnyt látok az AT mellett az emberek túlnyomó részének is egyébként. Tudom, van aki nagyon szeret kuplungolni-váltogatni, nekem sosem sikerült megkedvelni, s ahogy gyűlnek a km-ek, egyre kevésbé érzem azt, hogy valaha is újra fogok. : )
NB: auti jegynek számít pl. a környezeti ingerekkel való "túltelítődés" következtében lefagyás, "pánik", az alapvetően rossz mozgáskoordináció "ügyetlenség" vagy rossz térlátás-távolságok rossz felmérése. Gyalog max sérülésveszélyes, később életveszélyes (elesések, combnyaktörés, csonttörések), esetleg kellemetlen munkát generál (levert, kiborított, felrúgott tárgyak v dohányzóasztal szélébe rúgva bevérző lábujjköröm, netán felszakadó fejbőr bútorlapba beverve). De autóval idővel a KGFB-n, autófényezőnél hagyott összegeken v baleset-történetben is tetten érhető lesz. Az AT & radarok & kamera kiváló "kockázatoptimalizáció", ami megtérül, százezres tételeket spórolhat.Ezek lehet, nem jelentettek nagy problémát 30-40 évvel ezelőtti forgalomban&városokban, de ma egy megyeszékhelyen kb kikerülhetetlenek. Ahogy a parkolóhelyek méretei sem követték le az átlag autó méretének (szélesség) növekedését.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz TrollBalint #216438 üzenetére
én motorfék miatt használom & szerpentinről lefelé sokat. De elég sokszor nem is üzemifékezek (ismert kanyarok, körforgalmak, nem túl nagy fordulók), csak átdobom S-állásba a kart, és rábízom a motorfékre magam. Vagy, ha utolérek valakit főúton, de még nem akarom előzni (nincs lehetőség), esetleg előzéshez készülve, ha "döglött tartományban" van a fordulatszám. Elég sokat váltogatok D és S közt, mert szeretem úgy csinálni, hogy 1.6-2.5k közt legyen a fordulatszám az idő nagy részében. Általában a fordulatszámon kívül még az olajhőmérsékletet szoktam figyelni (2.0 crtdi CUUB motorkód), nomeg az útviszonyokat Sokkal mókásabb üzemi fék használatát minimalizálva hülyegyerekeskedni, ma 870 km után 42 liter gázolajnál kattant is a pisztoly
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz TrollBalint #216449 üzenetére
ezer éves dq250 (2015 júli), ott simán át lehet tolni D-ből S-be, vissza
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #216597 üzenetére
Lancia MUSA? egyterű, praktikus, 4 méter sincs
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kutya topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest