Új hozzászólás Aktív témák

  • Paxker315

    addikt

    válasz vzsryl #215273 üzenetére

    Sajnos nem ilyen egyszerű. Ismerek pár magánszemélyt, akitől pont azért nem vennék autót, mert ismerem őket :D Tudod, a napi 2x2km-re legolcsóbb gázolajjal teletolt 2.0tdi tulajok, akik ~300ezer km után még gyári DSG olajjal csapatnak, vagy, télen -10 fokról indítva pár perc után már rúgják pályán. Teljesen magánszemély-függő.

    Sokszor tolerálja a piac egyébként, apám az állandó rigorózus odafigyeléssel, turbo visszahűtéssel, üzemi hőfokig nem pörgetéssel rendszeres kozmetikával és prémium naftával meg 10-12k-s olajcserékkel gyakorlatilag csak "locsolja a pénzt", a piac nem fog 1-2száz ezerrel sem nagyobb értéket látni a bódéiba, hiába kapnak elég törődést. Mondjuk őt nem zavarja, s igazából engem sem zavarna, ebbe szocializáltak. :K

    Wow. Ezek miért ilyen olcsók kortács Golf-Auris-Octavia vonalhoz képest? :F Ha ilyesmiben gondolkodnék, eleve úgy kalkulálnék: félretesz ~350-400k-t az adBlüe pumpa esetleges nyűgjeire, hazaút után minden folyadék (olaj-szűrők, váltóolaj, fékfolyadék) cseréje, de, még úgy is kedvező árban van a VAG-os, japános társaihoz képest. A tapiképernyős klímaállítgatás, meg klasszikó gombok-tekerők hiánya a legerélyesebb visszatartó tényező tőlük. :B

    #215274 Gombinyó No igen, a típus-aficionadok közt nézelődve, főleg, ha "közösségépítő" tulajról van szó, jobb esélyekkel indul a keresgélő.

    [ Szerkesztve ]

    https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

Új hozzászólás Aktív témák