-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Meg plusz egy tényező hogy a yarist még lehet nem hibridként venni, egy 1.5 + cvt kombó még 1 milla mínusz (7,5 vs 10,7 így már). Általában teljesen megéri a hibrid, de nem feleség használatban (10k kilométer per év, nagy része Nyíregyháza és vissza egy nap alatt, nyaralás 2 autós konvoj tagjaként + néhány tucat auchan látogatás, közben néha 3-4 hetes állás).
-
saen
veterán
válasz Tom1939 #215701 üzenetére
Nálam családi autó lesz a Jazz, mi csak hárman vagyunk, nem is nagynövésüek, nem kell túl nagy autó. (emellett főleg rövid távokra használjuk) A Yaris (meg a legtöbb kisautó) már kicsi lenne erre, szóval az nem játszik. Ha pedig ellépünk a kisautó mérettől akkor az árak nagyon-nagyon megugranak és már rögtön nem olyan drága a Jazz... Helykinálatban meg nagyon jó, még hátul is, egyedül a csomagtartó az ami csak 300liter. Ha több kell, akkor kell csak nagyobb autó.
Persze ha második autót veszel, oda már lehet luxus a jól felszerelt Jazz. -
őstag
Igen a csomagteret fájlalom, az kisebb lett az előző szériához képest (most az van). De honda (és majdnem mindenki, bizonyos motoroknál toyota is pl 2.0 corollák) ott tart hogy hibrid = kisebb csomagtér. Mondjuk jazzből is jó lenne sima 1.5-ös belépőnek, de ne álmodozzunk előbb utóbb aztán toyotánál is csak hibrid lesz szerintem. És igen, rav4 mellett nem olyan lényeges a belső tér a 2-ik autóban (bár azért 17 éves ikrek azért nem picik, aygoba pl már reménytelen "behajtogatni" őket bármely távra).
-
drunkyboy
aktív tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek, tapasztalatotok egy 2016os Golf 7 Variant 2.0 tdi Gtd-ről?
Hosszabb időre tervezek vele, úgyhogy fontos lenne a motor tartóssága is. -
addikt
a nem Prince motoros (első generációs, facelift előtti) Mini One vehető?
1,2-1,5m között“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
gooool
őstag
válasz f4lcon #215709 üzenetére
Szia,
Nekem egy Cooper S JCW-m van, ez a Chrysler motor, csak kompresszorral megtolva.
A motor nem rossz konstrukcio, bar szeret mindenhol olajat ereszteni, igy a tomitesek csereje fontos. Az 5-os Midland valto nem egy orok elet, akarcsak a Fiatoknal az M32 peldaul, de az egy probakoron gyorsan kiderul, hogy van-e baja.
Legyen esztetikailag rendben es ne dobjon fel semmilyen hibakodot, futomu legyen egyben, mert eleg osszetett a hatso traktus, nem egy csatolt merevtengely.
De ha egyben van, akkor mar a 90 vagy 116 lovassal is igen elvezeteset lehet autozni es semmivel sem dragabb fenntartani egy jo allapotut, mint egy hasonlo koru tarsat.
Vannak specialista szerelok is (azok kozott nem lehuzosak is), akik mindent megoldanak.Üdv, Balázs
-
BigBlackDog
veterán
válasz f4lcon #215712 üzenetére
84e kilométernél jár a Golf, még nem látszik rajta, viszont érződni már érződött a mélyedés 50-60e kilométer után is. Szerintem nem a bőr nyúlik ki, hanem az alatta lévő szivacsos réteg tömörödik meg.
Azért a linkelt példánynál elég erős hatást kaphatott, vagy ...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #215717 üzenetére
Ez full gyári szín, a SportLine csomaghoz lehetett választani. [link]
Ettől még lehetett céges persze csak azért mert egy orvos autója.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz BigBlackDog #215717 üzenetére
Én a HILTI-re gondoltam, de nem. Ott virít a szélvédőn egy jellemzően háziorvosok használta matrica. Első tulajos.
Szerk: Írni akartam, hogy piros autót csak Ferrarit vennék... aztán hirtelen eszembe jutott, hogy van egy piros autóm. És nem Ferrari.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz molnarpeter #215720 üzenetére
v60ban 240e km volt és egy kopott nyom nem volt a könyöklőn, lexusban 290e volt és a könyöklő körülbelül egy 2 hónapos vizihullára emlékeztetett
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Big_Boss #215725 üzenetére
Mert egy fullos Passatból ültem át. Úgy azért... Voltak vele kisebb-nagyobb gondok de amúgy bőven élhető autó.
Bár visszaolvasva azért az elmúlt idő szépen feledtetett velem sok hibáját (lassan 2 éve nincs meg), itt a lista: [link]
#SkodaSuperb[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
senior tag
válasz bandus #215729 üzenetére
2019 októberben vettem, Seat Tarraco 1.5 TSI, manuál, Xcellence felszereltség + pár apróság. 53k km van benne.
Simán megvenném most is, de 2.0 TSI + DSG-vel.
Többnyire városban használom, napi munkába járás + 1-2 havonta 1100 km hétvégi családlátogatás autópályán.
Pályán 2 felnőtt, 3 gyerek + tetőbox, 10 - 10,5 litert fogyaszt. Városban inkább 11-12, országúton kocsikázva se ment 7-7,5 liter alá.
Egyéni ízlés kérdése, de szerintem nagyon szép autó. Hely van benne bőven. 186 cm vagyok, magam mögött simán elférek. Csúsztatható hátsó ülések + a 700 literes csomitartó jó dolog.
20-as kerekek a felszereltségi szinthez jártak, de ezekre az utakra ezzel a futóművel nem valók. Mikor felteszem a 17-es téli szettet az mindig megváltás.
Beltér minősége oké, ülések nekem kényelmesek, család se panaszkodik.
Vezetés támogató rendszerekkel még nem volt problémám. Sávtartó és adaptív tempomat is úgy működik ahogy kell. Talán az esőérzékelős ablaktörlő lehetne jobb, gyakran hozzá kell nyúlni, mert vagy nem töröl vagy szárazon is töröl.
Csomagtartó világítás lepkefing, aliról rendeltem erősebb LED-et, azzal már oké.
Hibalista:
- egy hete dobott légzsák és e-call hibát, tegnap cserélték az egyik hátsó övcsatot. A mikrokapcsoló összefosta magát.
- hosszabb út alatt néha eldobja a CarPlayt vagy nem talál GPS jelet -
senior tag
válasz Vismajor01 #215730 üzenetére
Anno Vályi P. mondta a tesztjében, hogy úgy kell ejteni, mintha egy isteneset csulázna az ember
-
félisten
válasz Big_Boss #215731 üzenetére
En nem fertem el az elso ulesen rendesen, nyilvan hely van, de valahogy semennyire nem volt kenyelmes. Mindenkepp erdemes probautazni, nekem a Tarraco meg a Stelvio volt a ket auto, amiben ugy ereztem magam, mint majom a koszorukovon
(En a 2.0 TSI + DSG-t probaltam, az meglepoen nem ment jol.)
Viszont nagyon szep.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
addikt
off: ez a seggre mért "nem megy jól" dolog csalóka, mert az NX-em se szakítja le a fejem padlógáznál, és mégis tudom reprodukálni a laptiming által mért 7.0-ás 0-100-at
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #215722 üzenetére
fiszem, akkor ha megtetszene valami bódéjuk, mehetnék ezüstre fóliáztatni?
#215736 f4lcon
a beltér csendessége-kényelme és stabilitás jó pufferközege a gyorsulás szubjektív érzetének. Még kölyökként mentünk azért 80-as évekből visszamaradt fiat ritmoval, swift mk1-gyel, na, ott volt sebességérzet. Aztán ránéztél a km-órára, és rájöttél, hogy. Illúzió
C-korza sem volt kiskutya ilyen tekintetben, na![ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz f4lcon #215736 üzenetére
Persze, de ugyanolyan 0-100 mellett valtohangolastol fuggoen mashogy megy a kocsi. Tehat a 2.0 TSI-s Tarraco pont olyan eros, mint a BMW 520, amit szinten probaltam, de a BMW jobban ment szerintem.
Pl. az en kocsim kb. ugyanolyan 0-100-at megy normal modban meg sport modban, mivel padlogaznal kb. ugyanugy reagal; viszont sportmodban egy elozest azonnal meg lehet kezdeni, komfort modban meg kicsit varni kell, amig osszeszedi magat.
Szoval nem azt mondom, h nem eros, hanem hogy nem tunt erosnek.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
addikt
igen, ez kb gázpedál reakció eltérés is lehet, a környezetvédelmi normák sok autógyártót arra szoktattak, hogy az autóik ne reagáljanak úgy mint régen, mert akkor kevesebbet fogyaszt.
az NX-ben a Sport meg az Eco között az a különbség, hogy Sport-ban már akkor menne amikor még csak gondolok rá, hogy menni kéne, Eco-ban meg amikor a gázpedálra lépek, akkor olyan, mintha egy gumiszalag lenne a pedálra kötve - csak nyomom és nyomom aztán egyszer majd történik valami... az is lassan“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bandus
veterán
válasz Big_Boss #215731 üzenetére
Nagyon koszi a reszletes leirast szepnek tenyleg baromi szep es nagy. En valoszinuleg 1.5 tsi + dsg-vel veszek valamit, ha veszek. Atecat, formentort ulesprobaztam, mindegyik tetszett. Golf8-am volt, O4-ben sokat ultem, ezek is rendben vannak. Leon cupra ulesei ugyanazok mint a formentore es atecae, hely is van benne. De most eppen a lehetosegek kozul a tiguan vezet elegance, esetleg r-line felszereltseggel. de meg csak fel eve nezegetem a kocsikat nem sietek sehova
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz bandus #215742 üzenetére
Nekem valaki valahol azt mondta hogy az 1.5 tsi mellé is "nedves" dsg ját a kodiaq-ban mert nagy a járműtömeg. Akkor ennek így kell lennie a seat testvérnél is, de kíváncsi lennék. Mindig birizgálta ez a két modell a vásárlási szándékom mert náluk jobban nem láttam az aránylag (hangsúly az aránylagon van ) kis külső méretű suv és aránylag élhető 7 ülés kombóját (azaz nem azonnali lázadás a hátsó 2, városon belül lehet vele népet transzportálni).
-
őstag
válasz footy #215744 üzenetére
VW-éül sosem értettem igazán Jól látom és értem tőled hogy a 4*4 nedves DSG a "sima" száraz? Akkor megéri a 4*4 duplán. Honnan van ez infó? Kb legteljesebb amit ilyen témában eddig láttam (az hogy német az nem gond, elég jól értem). Köszi!
u.i: ez általános irány VW-nél hogy a 4*4-ben a DSG nedves (bár speciel most éppen azt sem tudnám megmondani hogy a golfban van e még 4*4 változat)?
-
őstag
válasz Big_Boss #215746 üzenetére
Köszönöm ez jó infóforrás. Abban segít ha kódokat látok műszaki leírásokban akkor tudjam melyik melyik. Mondjuk sajna nagyon sok műszaki leírás ami egyszerűen megtalálható eddig a mélységig sem megy el, DSG aztán annyi. VW ezért szokott felbosszantani mert addig eljutok laikusként hogy pl 2.0 tdi-ből is sokféle van, de a különböző motorkódoknál már elegem lesz és veszek valami mást
-
őstag
Ezt a 250 Nm nyomatékot én is hallottam, de azért ez is trükkös mert jöhet újabb többet tudó száraz kuplungos, plusz van amikor a motor nyomatékát veszik vissza hogy beférjen a váltó... Szóval VW-hez nagyon kell érteni és folyamatosan figyelni az eseményeket...Mondjuk ami következő 2 évben szóba jöhetne esetleg jazz helyett ott biztos hogy csak száraz van benzinesben (kis T suvok vagy polo), úgyhogy az biztos storno.
szerk: viccből megnéztem hahun, polo egész olcsó, honda jazzhez képest mindenképp... mi van itt a polo-t gagyizták el vagy honda tényleg prémiumnak hiszi magát?
szerk2: 1.5 tsi dsg style T-Roc is olcsóbb mint a jazz crosstar (tudom honda mindig drága volt de nem drágább mint a VW)...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest