-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #216597 üzenetére
Lancia MUSA? egyterű, praktikus, 4 méter sincs
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #216599 üzenetére
Köszi, így már értem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Lehet, viszont gázos, vagy régóta gázos Xsara Picassot nem is igen találtam az elmúlt egy év alatt, csak ilyen nagyon régit, szóval ez nem veszélyeztet, meg jszp alapján úgy is látom a múltját.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216601 üzenetére
Szépen halad az ügy különben. Jártam kormányablakban, meg beszéltem az eladóval az ügymenetről. Leírom, hogy más is tanuljon belőle.
Az van, hogy amíg taxis rendszámmal rendelkezik az autó, addig én magánemberként, nem taxisként át sem írathatom a nevemre. Azt kell csinálni, hogy még az eredeti tulaj bemegy a kormányablakba, akinek a nevéhez kötődik az a taxirendszám, leadja a taxis rendszámot, mellé egy olyan papírral, amit a taxitársaság állít ki a számára, és ki kell szedni az autót a taxizás alól (ez utóbbi jelen esetben már megtörtént, csak nem lettek leadva a papírok), és akkor a kormányablakban "átrendszámozzák" az autót fehér rendszámosra, és így már ugyanúgy tudom megvenni, mint bármelyik másik autót. Viszont, ami nagyon fontos, hogy én, ha nem vagyok taxis, nem tudom azt megtenni, hogy egy korábbi taxit, a maga sárga rendszámával bemegyek átrendszámoztatni fehérre és a nevemre írni, hanem csakis az eredeti taxis tulaj tudja ezt megtenni. Legalábbis ezt mondta ma nekem két kormányablakos ügyintéző. Szóval, ha én ezt most minden nélkül megvettem volna adásvételivel, és a tulaj eltűnt volna, akkor a kormányablakban hoppon maradtam volna.
Az még kérdéses, hogy a műszakinak az átrendszámozás előtt, vagy után kell-e megtörténnie. De igazából ez a kulcsmomentum egy extaxi vásárlásánál, hogy az autót ki kell vonni a taxizás alól és még annak az illetőnek kell átrendszámoztatnia. Ezek után a többivel már nem kell, hogy gond legyen. Most az eladó rá lett állítva, hogy intézze ezeket, és pár nap múlva egyeztetünk megint."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
AssAssynn
őstag
válasz hdanesz #216609 üzenetére
Mondtam neki, hogy ezt neki eladás előtt mindenképpen el kellene intéznie, függetlenül attól, hogy kinek adja el, szóval így is úgy is neki kell ebben eljárnia. És hiába csinálnám meg én is szívesen ezeket, de sajnos egyszerűen nem tudom. Ezt megértette, és megbeszéltük, hogy akkor megy intézkedni ezek alapján.
Foglalót nem adtam volna így, hogy bizonytalan a történet."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz szabonagyur #216612 üzenetére
Csatlakozom. Illetve, ha csak ennyi...miért nem csapott már le rá valaki?
Félre ne érts AssAssynn, nem kötekedni szeretnék és nem is ellened drukkolok, hanem attól tartok, hogy nem lesz ennek jó vége.
[ Szerkesztve ]
-
Múltkor volt egy patika fiat tipo kombi 1,4 t 2018- as 1,3MFt papírok nélkül.
Amúgy 4,5M Ft körül mennek. Egy darabig agyaltam rajta, de elengedtem.
Minap megjelent egy emberke a tipo csoportba és jelezte, hogy bontódik. Tényleg tökéletesen működött.
Ott helyben kiárulta az autó felét kbEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #216615 üzenetére
Na ez az, de ott van a papírok nélkül opció. Ha jól emlékszem, akkor ott valami olyasmi volt, hogy forgalomba sem lehet helyezni.
Gondolom ott az volt a cél, hogy valaki megveszi és kiárulja alkatrésznek. (Elviszi tréleren, letámasztja valahova és szétszedi/árulja. ) Viszont a fórumtársnál ugye használandó autó lenne.
Én is adtam már el autót jóval olcsóbban mint a hasonló kaliberű autók árai, de ott mindig volt is valami bibi. Nem titkoltam, bele is írtam a hirdetésekbe.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #216618 üzenetére
NAV által lefoglalt majd megvettet simán forgalomba lehet helyezni, haver is így vett kocsit. Együtt hoztuk el a telepről. Bankos autó/lízenges autó ugyanez.
Ott inkább vmi egyéb stikli lehetett, pl műszaki ok vagy ikresítéshez lett felhasználva...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
ha úgy foglalja le a NAV, hogy nincs papírja, akkor attól még lefoglalják, de papír nélkül árverezik el
ugyanez banki visszavett autónál: nem mindenki kooperatív akkor, amikor elviszi a NAV vagy a bank az autót tőle, ha érted mire gondolok“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
AssAssynn
őstag
Mondom mi a fejlemény a Zafira ügyben.
Leszedte a fickó a hirdetést. Na mondom, mi ez, felhívom. Felhívtam, ő mondta, hogy elkezdte intézni az ügyeket az alapján, amit meghagytam neki, és igen, mondta, hogy "ezt valóban csak én tudom elintézni". Illetve azt is, hogy ez az egész elhúzódhat majd 1-2 hónapot is. Mondom, akkor mi legyen, hívjam én, majd, vagy keres ő? Erre ő, hogy hát addig én biztos veszek mást, de majd akkor ő felhív pár hónap múlva. Elköszöntünk, ennyi. Úgyhogy ez offos.
Az én olvasatomban az történt, hogy a fickó nem tudta, hogy ez az autó még menthető, és ezért feltette olcsón, de miután kikutattam, hogy mit kell vele csinálni, és felvilágosítottam őt, azután rájött, hogy még menthető a kocsi, és vagy megtartja magának, vagy később felrakja majd drágábban. Azt nem hiszem, hogy 2 hónapig tartana ez a folyamat.
Szóval most ott tartok, hogy megint nincs kiszemelt példány, és már augusztus van."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz AssAssynn #216623 üzenetére
Sajnálom. Majd lesz másik ami jó lesz. Én is egész sokáig keresgéltem.
Az eljárás amit leírtál nekem nem feltétlen jelent 1-2 hónapot. Főleg ha már az egyik részét meg is csinálta ahogy írtad - csak a papírokat nem adta le. Ha besétál egy okmányirodába a papírokkal és a taxis rendszámmal, szerintem azonnal adnak neki új, fehér alapú normál rendszámot. Ha minden rendben van.
Itt valami más lesz a háttérben. Számomra az is fura, hogy ő ezt nem tudta magától kideríteni. Főleg ha már belekezdett valamibe ezzel kapcsolatban, akkor csak sejtette hogy van más tennivaló is.
-
AssAssynn
őstag
válasz hdanesz #216626 üzenetére
Simán elhiszem, hogy magától ezt nem tudta kideríteni. Ezer embert ismerek, akinek minden ilyen utánaolvasás, ügyintézés egy leküzdhetetlen súlyt jelent, és ha nem muszáj bele sem kezd. Általában, aki pl. egész életében kétkezi munkát végzett, és nem olvas gyakran, az kapásból kikerül minden ilyen feladatot.
A gond inkább az, hogy tavaly év vége óta bújom a netet, és még nem igen találkoztam olyan autóval (az én ársávomban és kereséseim között), amik kihagyhatatlan ajánlatok lettek volna, és ami még jobb ajánlat is volt, arról is vagy kiderült, hogy mégsem az, vagy elvitték azonnal, de ilyen talán 1-2 volt. Ezek alapján nem tudom mire várok még, miért esne be az elkövetkező néhány hétben egy olyan ajánlat, ami egy bő fél év alatt sem esett be.Most kb. az van bennem, hogy csak veszek valamit, hogy letudjam ezt az autómizériát, de mindenki azt mondja, hogy így nem szabad autót venni. Szeptemberből meg százszor kevesebb időm lesz erre, meg jön majd a rossz időjárás is.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
AssAssynn
őstag
Így van, szerintem is ez a helyzet.
Különben nézegettem pár Zafirát a napokban, csak hogy kitapasztaljam kicsit ezt az autót.
A véleményem az, hogy a Zafira sokkal "autóbb" autó, mint a Xsara Picasso. Masszívabb, nagyobb, erősebb anyagokkal van ellátva. 1.8 benzinmotor is szépen jár, alja sem rohadt egyiknek sem, amiket megnéztem, pedig 2008-as évjáratúak voltak.
Viszont, ami rossz benne, hogy a középső üléssor elég keskeny centire. Beülve tágas érzést kelt, érzésre nagyobb, mint a Xsara Picasso, de centiben 126-127 cm az ülésszélesség, a Picassoé pedig 134-135. Egy dolog mentheti meg talán, hogy az ülések végével nem egyből az ajtókárpit kezdődik, hanem vagy egy kis rés a kettő között, és ráadásul az ajtókárpitnak is a beugró része jön utána (ahová lehet pakolni), szóval még kicsit túl lehet csúszni az üléseken. De nem tudom, hogy beférne-e bele 3 gyerekülés. Őszintén nem hiszem, vagy csak nagyon csálén, mindet övvel bekötve."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
őstag
válasz AssAssynn #216630 üzenetére
befér abba 4 is, ha olyan ülést veszel
egyébként vannak olyan ülések, amikből befér 3 is (angolul értők előnyben) de ezzek sok keresgélés és próbálgatás kell“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok,
Sokat olvastam, kerestem a topikban is, de kicsit belebonyolódtam az eseményekbe, szóval szeretnék tanácsot kérni. A következő 3-4 évre keresnék nagyrészt városba, agglomerációba autót, a keret kb 1,5 m FT, ha kell kicsit több, de nem bánom, hogyha megáll ennyiből vagy alatta akár. Benzines, megbízhatónak mondott, olcsó fenntartású kompakt autót lőttem be magamnak, és két verzió van, nem tudom melyik felé menjek.
"A" verzió: régebbi (2005-8), de kevés km-es, kínálat legtetejéről válaszott autó, ami olcsóbb, vásárlás után szervíz, mindent megcsináltatni és remélni, hogy elmegy nagyobb gond nélkül pár évig.
"B" verzió: kevésbé régi (2008-11), jó állapotú autót kifogni a keret alatt kicsivel (+ szervíz, átírás)
A szóba jövő típusok az első verzióból:
Clio 2, Corsa C, Hyundai Getz, G Astra (bár ennek a városi fogyasztása már annyira nem adja), nagyrészt 1.2, 1.4 16v benzinmotorokkal.
Második verzióból:
Mazda 2, Clio 3, D Corsa, Splash/Agila, esetleg Yaris.
Kicsit húz a szívem a Clio2, Clio3, Mazda2 irányába. Melyik forgatókönyv lehet racionálisabb?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
őstag
válasz itouchfan #216632 üzenetére
öcsémnek elég sok Mazda 2-t megnéztünk, mind fos volt. vagy csak simán fos, vagy híg fos. jó részük ausztriából jön egyébként, és ez együtt a korabeli Mazdák híres/hírhedt rohadási hajlamával... nem jó csillagjegy.
ezt a Yarist mondjuk pl. megnézném (én egyébként ebbe az irányba indulnék) ez még nem a rossznak tartott 1.33-as motor (NR-FE, 1329 ccm) hanem a régebbi "sima" egyhármas (NZ-FE,1297 ccm) aminek a módosított verziója ment Priusokba is a hibrid hajtás mellé“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
itouchfan
senior tag
válasz tboldi #216636 üzenetére
+falcon: Köszönöm, ezt a Yarist én is néztem, bár inkább szervízkönyvesek között keresgélek, nem tudom hogy van-e bármi jelentősége, vagy nem érdemes leszűkíteni a listát, ha úgyis átnézetem vásárlás előtt
tboldi: az olasz autók egyelőre kimaradtak, nem hallottam jókat bár valószínüleg ugyanolyan sztereotípia lehet mint a franciákkal, aztán ezeknél a Clioknál pont megdől az is.
Amivel még szemezek és bár tudom, hogy kicsit nagyobb, de azon kevés alkalommal amikor nem városban használnám, lehet jól jönne a plusz tér, az a Fors Fusion, erről is jókat írnak a legtöbb tesztben megbízhatóság szempontjából.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
feloman
aktív tag
Sziasztok! A Nissan Note-ok, 1.4 motorral mennyire jó vételek manapság - 2010 környékéről? Van érzékeny pontjuk amit érdemes vásárlás előtt megnézni? Az alkatrészek drágák hozzá? Méretre sem tűnik rossznak, tetszik a tologatható ülés hátul és hogy nem mélyre kell ülni elvileg. Ilyen méretű autó van esetleg más ajánlható ebben az ársávban? Ford C-max benzinnel néztem még, de lehet az problémásabb? Köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
felo
-
válasz AssAssynn #216627 üzenetére
Ha ez vígasztal én kb 10 éve bújom a netet és eddig 3db kihagyhatatlan autót találtam
És egyet nem a neten találtam, az volt a negyedikEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #216631 üzenetére
Olvasgattam már erről a multimacról, de őszintén nem tartom valami jónak. Mondjuk alapból marha drága, és használtan sincs most. Valószínű, ha lenne is drága lenne. De ezt például dönteni se tudod rendesen, meg marha közel ülnek benne a gyerekek.
Nem kell amúgy nagyon próbálgatni, hogy melyikből férne bele 3 egy kisebb autóba is, mert ha megkeresné egy centivel az ember a legkeskenyebb ülést, és abból venne hármat, akkor biztosan nagyobb esélye lenne, de én nem így akarom csinálni, mivel a keskenyebb az kényelmetlenebb, kevesebb védelmet nyújt, és az is megeshet, hogy marha drága lesz, így nem cserélném a meglévő üléseket.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
smilod0n
csendes tag
Sziasztok,
Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek
Használtautó vásárlás előtt állok (bár annyira nem sietek vele, ráér akár pár hónappal később is ha várható árcsökkenés), 15 - 20E € lenne rá a keretem.Munkámból adódóan heti 2, ritkán 3 alkalommal volna egy ~180km út (90km oda, vissza) aminek 95% autópályán történik, havi egy ~550km út (275km oda, vissza) ami kb 60-40 arányban autópálya és sima autóúton, illetve kb 2-3 havonta egy hosszabb ~900km (450km oda, vissza) ami fele-fele arányban autópálya, sima közút.
Ezeken felül évente max 1-2 (még) hosszabb utam lenne, ami +1000km kategóriába tartozik.Igazából az lenne a legfontosabb, hogy kényelmes legyen az autó (hosszabb utakon is) illetve autópálya tempónál ne süketüljön meg benne az ember Első sorban 2 főre (asszony + én) tervezem használni az autót, de nem árt ha adott esetben 4 felnőtt is elfér benne relatíve kényelmesen.
Bónusz ha nem kell a fél vesémet eladni a fenntartásáhozMindezeket figyelembe véve, van is egy pár kiszemeltem de lévén, hogy nem vagyok nagy autó-guru inkább szeretném kikérni a véleményeteket:
Ford Mondeo
Skoda Octavia
Skoda Superb
VW Passat
Végső elkeseredésemben elkezdtem már nézn az A4-es Audikat is, pedig nem igazán vagyok a márka híve, de nem tűnnek vészesnek az alkatrész árak, illetve nagy szerelmem még az MK2 508-cas, de nem tudom az mennyire megbízható hosszútávon.Mindegyikből dízelt néztem; nem tudom, hogy ilyen futásteljesítmény mellett érdemes-e egyáltalán benzinesben gondolkoznom.
Ezek közül van olyan ami esetleg kevésbé ajánlott, ár/érték arányban jobb mint a többi stb vagy van valami más ajánlott(abb) modell?
Előre is köszönöm a választ, és elnézést a hosszú bejegyzésért
-
sevi90
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlást tervezek saját célra és érdekelne a véleményetek, hogy mit lenne célszerű.
Keret: max 5mFt (nem baj ha kevesebb)
Követelmények prioritási sorrendben:
- benzines vagy hibrid legyen, mert városban lesz haszálva hétköznap, viszont hétvégente/nyaralásnál közepes mennyiségű autópályázás lesz (15ekm/év). Idén pl 3000km-es utat tettünk meg olaszországig meg vissza.
- legalább 350 L csomagtér. Télen síelni is el szoktunk menni, de csak ketten vagyunk a párommal, az se lenne rossz, ha egy gyereket még támogatna, vagy a barátokkal nyáron le lehetne ugrani a tengerpartra (max 4 fő).
- 4/5 ajtós, jobban tetszenek a hatchback-ek mint a sedan-ok pakolhatóság szempontjából.
- fenntarthatóság és fogyasztás ésszerű kereteken belül legyen. Nem baj ha minimálisan költenem kell rá a kötelezőkön felül, de folyamatosan szerelőhöz járni nem szeretnék és lehetőség szerint kikerülném a nagyon problémás motorokat. Az sem annyira vidám, ha 1l-el kevesebbet fogyaszt az autó de 5 év alatt 1MFt-ot plusszban rá kell dobni más típusokhoz képest.Köszi,
Sevi -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen