-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Csak 2 hét múlva tudom elhozni, akkor lesz meg az összes pénz, lízinget nem akartam.
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok! 2018-2019 körüli yaris 1.5 HSD e-CVT-vel van valakinek tapasztalata? Mennyire bírja a rövid utakat?
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
rbalint88
addikt
válasz Poultier #217100 üzenetére
Fizikai keptelenseg. Roadster eleve nyitottnak tervezett, 2 uleses auto. 4 uleses az cabrio lesz, ami szuksegszeruen egy meglevo kemenytetos auto atmokolasa. Ebbol a legjobb elmenyt ado, amit tudsz venni, az egy BMW, lehetoleg E46 330i, kezi valtoval, sperrel. Bananra aztan legyen!
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #217105 üzenetére
a kabrio autoknak sokkal vastagabbra van megcsinalva az alja is meg tobb egyeb merevites is kerul bele, azert is jellemzoen nehezebbek, tobb extra anyagot hasznalnak el erre, mint a normal auto teteje+szelvedok tomege egyutt
a normal autoknal ezt a nyekles-nyaklast a fem teto mereviti ki, egyfajta ives hidkent osszekotve az auto elejet es a hatuljat, ahol az oszlopok = a pillerek
ha levagod a normal auto tetejet, imbolyog az autotöbb drón kell ;P
-
Paxker315
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #217112 üzenetére
Csata chip alap. Nem hat csak poen a dolog. Persze egy csiga jo lenne...
Korai autos talikra ha emlekszel egy Matchbox mateicas 1.8t gti is volt az gurulobol sem razott le. Am nem nagy erdem tudom...
De az akkor kínálatból ma is ezt venném (1,8-as Ufó, 1,8-as Lancer, CT200h, 2.0i Qashqai). Jó a szerelőm próbált rábeszélni egy E90 328i-re de ez annyira nem én vagyok...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #217114 üzenetére
Neked nem való, amúgy ha rendesen volt ápolva a kéder akkor nem olyan vészes. Eddig amiket próbáltam az a Passat CC és az E92-es BMW, illetve utaztam Outback-ben is, egyikben sem volt zavaró a szélzaj még pályatempónál sem. Igaz én eleve a zajos japán autókhoz vagyok szokva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Paxker315 #217114 üzenetére
a tomites idovel megkonyulhat, akarmit csinalsz vele
isminek van egy Mito-ja, o aszondja 100 felett hangosabb mar, mint a Grande Punto, ami igazabol ugyanaz a platform, csak a Mito az coupe szeruen keret nelkuli, a GP az meg rendesen keretes ablakos
ezeknel a Coupe ajtoknal az is szokott meg lenni hibaforras ebben, hogy keret nelkulisege miatt ajtonyitaskor lehuzzak az ablakot 1-2cm-re, es ezt ujra kellhet kalibralni, kulonben nem zar fel koppig es a esoviz ugyan nem megy be allohelyben, tehat ugy tunik, hogy tomitit, de 100 felett a menetszel belekapva "elhuzza" es futyul
a 937-s Alfa GT (ami a 147 Coupe) is ismert ez a hiba
ott az ablakemelo gombot lenyomva kell tartani alsohelyzetben 10 sec-g, aztan fel koppig ugyanigy, akkor ujrakalibralja magat, hogy hova kell zarnia
nem kell hozza meg OBD kabel sem
ha nem huzza le az ablakot ajtonyitaskor, akkor baszkuralja a tomitest
pont azert huzzak le a Coupe-k az ablakot, hogy ne buzeralja oldaliranyban
ha mar elbaszkuralta, akkor ezen az sem segit, csak a tomites cserejetöbb drón kell ;P
-
veterán
válasz footy #217122 üzenetére
ez már túl van a budgeten pedig jó lenne. meg akármennyire megtetszett az elektromos autózás, most még valószínűleg sok kompromisszummal és bosszúsággal járna. azért nem lefutott a dolog egyelőre, de így, hogy van tetszetős seat ateca 10-12k euróval olcsóbban egyelőre ez tűnik most a befutónak.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #217125 üzenetére
Párszor végig kellett gondolnom ezt olvasva, hogy egyáltalán miért csukná valaki az ajtót az üvegnél fogva? Nekem ez nagyon furcsa, sosem gondolkoztam rajta korábban, egyszerűen reflexből nem akarnék terhelést kifejteni az üvegre. Az tűnik természetesnek, ha a lemeznél fogva csukom be.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz zgospel #217126 üzenetére
Erre már ráálltak, akiket rendszeresen cipelek (bár anyum néha-néha megfeledkezik róla), de az ajtó feltépésére nem. Eleve úgy fogják meg a kilincset, hogy rántják kifelé, hiába mutattam, hogy hüvelykujjal kitámasztani és megvárni, amíg az ablak lejjebb csúszik.
[ Szerkesztve ]
-
#214
tag
válasz tboldi #217128 üzenetére
Igen, az ajtó feltépés tipikus, külön bosszantó, amikor olyan csinálja, akinek amúgy már minimum ötször elmagyarázta az ember, hogy ne. Ablak összetapogatásra azt volt a kedvencem, aki nem simán a sarkát fogta meg az ujjaival, hanem az ablak jobb felső 1/3-ában otthagyta mind az 5 ujjának és a tenyerének a lenyomatát.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Paxker315
addikt
kéder és ápoló. Hirtelen indíttatásból vettem pár hónapja egy flaska prevent gumiápolót, rongyra fújva végigmentem az ajtókon-gumitömítéseken. Splendid, eddig nem nyekergett rossz úton az ajtó, most már igen.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok!
Újból itt..
Alapvetően mely autókból/márkákból ajánlott az automata váltó?
Toyota Cvt ,honda cvt, suzuki automata elvileg ok. Ezen kívül mi javasolt még vagy kifejezetten ellenjavasolt? Kia, Hyundai?
Alapvetően japán vonalon indulnék el és a sok város miatt benzin/hybrid.
Skodánál a dsg-ből mely autókba, motoroknál van nem száraz kuplung?
Köszi!Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
Ez lenne a kérdésem, hogy melyek az olajos dsg-k? Van erről valahol táblázat vagy leírás?
Illetve melyik gyártók szerelnek még hagyományos automatával?szabonagyur : Köszi! Honda cvt volt, most adtuk el. Az indítókuplung sajnos kopó alkatrész. 100-150 k környékén tuti cserés. Illetve egy kicsit meguntam, hogy nagyon kevés van belőle 2017 után és erősen feláras.
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
válasz szabonagyur #217144 üzenetére
Ez viszont nincs " kis" méretben. Octavia már sok lenne, Scala , kamiq pedig 1.5.
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz membrandj #217143 üzenetére
Ami 250Nm-nel nagyobb nyomateku (250-hez meg szaraz jar), azokhoz olajos 6 vagy 7 fokozatut adnak (szarazbol csak 7 fokozatu van).
Hagyomanyossal nagyon sokfele autot gyartottak. Rovidebb a kerulendoket felsorolni. Pl az Audi fele multitronic, VW konszernes szaraz DSG, a Hyundai DCT valtoja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
membrandj
nagyúr
Köszi mindkettőtöknek!
Akkor röviden: Ti mit vennétek ebben a jazz,yaris,vitara hármas méretben( de más is jöhet nyugodtan, sőt..) és árban kizárólag automatában 2017 után, max 100 e km futással? Ár: max 6M környéke, de az se baj , ha olcsóbb.Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen