-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz hdanesz #214296 üzenetére
50eFt-nál kereskedő ilyen árkategóriában nem nagyon enged többet, azért 100eFt alkuval megpróbálkoznék
Azt nem tudom hogy zavar e vagy nem de ahogy nézem az autó dohányzó volt, a hátsó tolatóradar utólagos.
Tempomat nincs, de azt lehet utólag is bele rakatni, az ülésfűtést próbáld ki, az enyémbe nem működött, jobb oldali elektromos ablakokat nézd meg, kettőből kettőbe nekem nem volt jó.
Csak gyári van 35000 Ft darabja[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz hdanesz #214296 üzenetére
Ez elvileg még a g4fa motorkódú autó, mindenképpen hidegen nézd meg, hogy be csörren e a motor (lánc) a szelepfedél tömítésnél kell lenni egy kis bütyöknek (pasztázva van gyárilag), az azt jelenti hogy még gyári nem lett még megbontva a motor, bal oldalon a motor oldalánál a műanyag résznél, ha csak elől van egy félkör (púp), akkor csak szívó oldalon van vezérelve, ha hátul is van egy félkör(púp), akkor kipufogó oldalon is.
Az utóbbi, már egy javított konstrukció, elsővel több volt a gond.
Amúgy ha 10-15ekm volt olaj cserélve nincs vele gond, de a gyári előírás 30ekm.
Azt betartották, akkor hajlamos enni az olajat.
Ha nincs baj a motorral akkor úgy jár mint a doxa óra.
Aztán próbáld ki a kormányon a gombokat, mert 50000 Ft egy oldalon, ha valami nem működik benne.
Menet közben meg a kormánynál fordulhat elő hogy picit mintha megszorulna középállásban.
Ez is egy típushiba, egy 1500 Ft os műanyag csillagot kell kicserélni a kormányban, viszont nem minden szerelő vállalja.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
hdanesz
őstag
válasz kisza25 #214302 üzenetére
Igen, G4FA a motorkód. Láttam a JSZP-n. Köszi a tippeket!
A dohányzás nekem is eszembe jutott....de azzal nyugtattam magam, hogy csak azért veszett el a szivargyújtó dugója mert GPS-t töltöttek róla. Plusz a leírás szerint 'nem dohányzó'....bár azt tudjuk mennyit ér.Radar elől is van és a beltérben is van gyári kapcsolója. De ettől függetlenül lehet utólagos.
@BigBlackDog: Köszi neked is. Valamit valóban látni...
-
kisza25
félisten
válasz hdanesz #214304 üzenetére
Ott van a hamutartó is, amit külön kell kérni és szivargyújtó volt benne, mert hiányzik a bal oldali takaró műanyag, ha nem kérsz bele dohányzó készletet, akkor ott is le van takarva
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #214303 üzenetére
Ezt könnyen ki lehet deríteni, mert motorháztetőt felnyitod, elöl minden patentel van rögzítve, eléggé látszik, ha bolygatva volt, a másik, hogy a lámpákat tartó műanyag is könnyen sérül mivel drága a csere sok esetben műanyag heggesztik, ami elég feltűnő.
A motorháztető alján meg van egy gumi csík, azt vagy hanyagul ragasztják vissza, vagy azt is megfúják festékkel...Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
hdanesz
őstag
válasz kisza25 #214306 üzenetére
Oh, a francba. Egyre több bibi gyűlik az autóval már látatlanban is. Utálom a cigit...és értelemszerűen a füstjét/szagát is.
A parkolóradar majdnem mindegy milyen, gyári vagy nem. Nekem csak az a fura, hogy a kinézett autóban és ebben az autóban is ott van a gyári parkolóradar gomb. Pedig kivül feketék a szenzorok. Ha pedig nem kértek gyárilag bele, akkor elvileg ott vak kapcsoló van. Nem? Mint ebben a radar nélküli verzióban.
-
hdanesz
őstag
válasz kisza25 #214311 üzenetére
Nekem ott feketének tűnik. És pontosan ugyanazon a helyeken van hátul is és elől is csak kettő van mint az általam kinézetten. De nem kötekszem, elengedem.
Én is arra tippeltem pár hozzászólással ezelőtt, hogy a szalonban pakolták bele és már érthető okokból nem fényezték.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bigrob #214297 üzenetére
Nem. A másik autós topikban pont most írtam, hogy kényelmesen elvagyok, nem is kell totál hátrahúznom az ülést, meg a műszerfal el van tolva jobbra. A lábaimmal kis túlzással táncolhatok a pedálokon, a fejem fölött van még 3-4 ujjnyi hely (194 cm vagyok), mögém nyilván már nem ül senki.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #214305 üzenetére
és kisza25:
Én itt az ÉNy-i csücsökben egyenlőnek látom az arányt, habár ~6 db-nál több nemigen futkározik errefelé.
És amiket eddig lekérdeztem JSZP-n, mindegyik gyengébb az enyémnél (155 pacis T-jet), több 77 pónis és 1 db 120-as 1.6 Multijet az állás. Quadrifoglio Verdét nem is láttam még.[ Szerkesztve ]
-
Krompmorc
friss újonc
válasz diegho #214283 üzenetére
diegho:
Köszi!
Ez a 6. generációs lenne, mint ezek?
molnarpeter:
Azokba kb egy Focus motort tettek? Mennyire megbízhatóak? Eddig a családban egy 26 körüli C-Max volt csak 1.6 TDCI-vel, és rengeteget szívott vele apám anno, hatalmas bukóval szállt ki belőle és azóta hallgatom, hogy dízelt és/vagy Fordot soha többet.Néztük mi is a Prius-t, de feleségem cégében új Corolla hibridek vannak és akárhányszor olyannal kell mennie, mindig szidja, hogy "rettenetesen idegesítően buta" a váltó benne, úgyhogy ezért elengedtem a hibrid vonalat (meg ahogy nézem az árakat, nagyon az alja férne csak bele)
Olaszokat is nézegettem neki, az 500as Fiat pl tetszett is neki, de az alkatrész árak sokkal drágábbak voltak annál, mint pl egy Swiftnél, ezért elvetettük. Illetve olasszal semmi tapasztalatunk nincs, sose volt családon belül, és ismerősi körben is csak dízel volt, azt meg az esteleges többletköltségek miatt kerülnénk.
Az álma egy ilyen Swift lenne, de ezt most nagyon kényelmetlen lenne kifizetni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Krompmorc #214317 üzenetére
Ugyanaz a motorcsalád az 1.6 Ti-VCT, mint a kisebbik (1.25), típuson/gyártónál belül az egyik legegyszerűbb és legjobban sikerült sorozat szvsz.
Fiat is egyszerű technika, újonnan is olcsó volt, kb egy kategória. Az 1.2 szívó motor ajánlott belőle, ezer éves faék (jó értelemben). -
TrollBalint
addikt
Hétvégén találtam használtautón egy Superb-t, de vasárnap már nem volt fent Carnexten még fent van, de kétlem, hogy ne vinnék el Ráadásul ennek az ülése is - legalábbis mintára - az, amit próbáltunk és nagyon kényelmes...
Jól emlékszem, hogy itt írta valaki régebben, hogy az Octavia/Superb szereti enni az olajat?
A héten ezt szeretnénk megnézni, igaz ez "csak" egy Octavia, de majd meglátjuk, hogy érezzük magunkat benne
Mazdákról mi a vélemény? Nézegettem, mert külsőre még azok is tetszenek nagyon, a 6-os Mazda főleg, viszont abban nem láttam turbót, csak sima szívó benzinest. A rozsdásodástól azért eléggé tartok, és mi, ha megyünk rokonokhoz, akkor napokig az udvaron áll a kocsi, a fű eléri az alját. Gondolom nem túl egészséges reggeli harmat az autónakTerveznénk autóponyvát is venni, arról mi a vélemény? Mikor a rokonoknál voltunk, azt vettünk észre vasárnap reggel, hogy szépen össze lett karcolva az autó hátsó lökhárítója, szerintünk vagy a kutya, vagy a macska volt. Ezért gondoltuk elsősorban, hogy veszünk egy ponyvát, de mennyire gond az autónak, hogy ha 2-3 napig le van takarva, alá beszorulhat a pára... Ha itthon vagyunk, akkor betonon áll az autó, viszont védené a madárszartól meg a fáról lehulló minden féléről, de hasonlóan, esős időben esetleg alászorulhat a pára, és itthon jellemzően hétfőtől péntekig áll az autó. Ezek fényébe érdemes lehet venni ponyvát, vagy inkább találjak ki valami más megoldást?
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214323 üzenetére
Igen ez a kenyelmes(ebb) ules. A mienkben alap ules volt. Az botrany szr...
Ponyva: beszorul ala a para de ah csak par nap.az nem gaz, illetve ahogy a szel mozgatja az is ossze tudja karcolni a fenyezest.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
válasz TrollBalint #214323 üzenetére
Ez az Oktáv kurva jó!! Jól jársz vele, ha megveszed!
-
TrollBalint
addikt
Akkor a ponyvát meggondoljuk, az biztos, hogy így itthonra nem kell
tibbike01: csak nem a tiéd volt?
az mindenesetre "furcsa", hogy amit linkeltem Superb-t, azt pár nap alatt elvitték, ezt meg már jó ideje látom fent...
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
bandus
veterán
válasz TrollBalint #214326 üzenetére
draga.7.4-ert ott egy viszonylag keveset futott nagyon jol felszerelt superb, akkor ki venne inkabb ennyi penzbol a 8 millios octaviat? ez szerintem sokaknak elvbol sok egy autoert, nemhogy egy octaviaert.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tobias88888
őstag
válasz TrollBalint #214323 üzenetére
Mikori mazda6ot nézel? Rozsda miatt kérdem. Nagyon régen 10+ éves kocsiknál valós probléma, újabbak ugyan annyira rohadnak mint bármi más.
"nem láttam turbót, csak sima szívó benzinest" - Kinek mi, valaki örül ennek mert valamivel kevesebb vele a gond. A 2ezres benzinest nagyon dicsérik.
Az ár viszont más tészta, az octáviához tegyél hozzá 2 milliót ha hasonló felszereltségű mazdát szeretnél.[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #214329 üzenetére
Alkudozásban nem vagyok járatos Eddig nem sok sikerrel jártam, de ha nem hozták el eddig és tényleg szép és jó, akkor lehet belemegy kis alkuba a kereskedő
tobias88888 - Mazdákból eddig ezek vannak elmentve:
Mazda 6 - keveset is futott, még gyári garancia van rajta, elég rendesen felszerelt. Viszont igen, az ára már azt a keretet verdesi, amit új autóért adtam volna ki és azt is nehezen.
Mazda 6 - Ez árban már az a kategória, amire azt mondom oké, felszereletsége is szuper, viszont sokat futott. Már annyit, hogy félek azért tőle, hogy a kopó alaktrészekre lehet költeni rendesen.
Mazda CX-5 - Nem olyan szép, mint a 6-os, de minden másban kb. a kettő keveréke. Nem futott sokat, de a felszeretsége sem akkora, ugyanakkor árban is barátibb. De nem is annyira szép (Élőben viszont még nem ültem ilyenben, az is igaz )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Thom!
veterán
Rapid 1.0 TSI start-stop van benne részecskeszűrő?
-
Thom!
veterán
válasz BigBlackDog #214333 üzenetére
Ezek mennyire megbizható motorok?
-
Thom!
veterán
válasz BigBlackDog #214335 üzenetére
150e alatt semmi sem releváns nekem...addig ha baj van akkor kuka
-
_drk
addikt
Sziasztok
Ti mernétek olyan kocsit venni ami már össze tört?
Van egy elég patika járgány.
1.6 Benzin Auris, 2019-es 50 ezer km-rel, 5,5 misi.
Megtekintve mi nem vettünk észre semmit, max annyit, hogy a lökhárító nem 100%-osan passzos, egyik sárvédőnél fura meg a lámpánál.
Hosszú próbakörön se tapasztaltunk semmit. De tényleg semmit.Lekérdezve Totalkárról meg fel van jegyezve egy 5 milliós kár, hogy eleje szét volt törve.
Húzatópad is szerepel ami ügye a legparább.A legnagyobb bajom az, hogy 10-15 ilyen Aurist megnézve, messze ez nézett ki a legjobban! De konkrétan fényévekkel jobban az összes többinél. Másoknál a lökhárító ilyen 80%-os. Vagy a tető volt fullra beázva!
Mivel kel számolni egy ilyen autónál?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #214340 üzenetére
+ 1 molnarpeter,
Illetve nagyon jó alkuhelyzetben vagy. Simán rá kell mondani valami meredek számot.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Szvsz Toyotat GR modelleken innen csak hybridben vennek, az ad annyi pluszt a felhasznalas soran, amennyi kompromisszumot mas helyen kell kotni. De sima benzinesben eszembe se jutna. Eddig a szigoruan szvsz.
A tores annyibol para, hogy ha nincsenek rola kepek es nem tudni, hogy pontosan mi volt javitva, akkor egy ilyen huzatopados tema az auto elejen mar komoly, strukturalis melysegu torest jelent. Ha pl hossztartot, vaznyulvanyt huznak, az szamomra no go, azt a megfelelo helyen le kell vagni es ujat felhegeszteni, de nyilvan az tk/gtk lenne.
Onmagaban a huzatopados javitas nem jelent feltetlenul orias gondot, pl csomagtarto feneklemezt is vissza szoktak huzni, ami nem egy komoly teherviselo elem, viszont draga es szivas cserelni. En ket autoval is jartam ugy, hogy javitani kellett, egyik esetben se volt az auto mas resze serulve, hossztartok se mentek el meg semmi, pedig az egyik eleg komoly becsapodas volt. Elso esetben egy Corsa alacsuszott a Passatomnak zebranal, masik esetben egy E Merci fek nelkul bele az Elantraba. -
Geo19870322
tag
Sziasztok. Autó vásárláson gondolkozom. Javarészt városi illetve rövidtávon használnám, 2felnőtt, 2 gyerek (gyerekülés+babahordozó). Legyen tágas, megbízható, biztonságos. Jelenleg egy 2007es Citroen C4 1.4 benzines van, dekezdjük kinőni szerintem. Mit javasoltok a fenti információkkal? Kb. 3millió a keret.
Köszi előre is[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Nekem tetszik ez az Auris kívül, belül! Tudom, hogy sokan szidják a kinézet miatt...
Vegyesben nézem a hibrid/ 1.6 benzineseket. A benzines jobban megy, a hibrid keveset eszik. Majd ami alakul.
Annyi biztos, hogy a felhozatal nem jó!
De úgy egészében!!!44!!!
Nem hogy Aurisból, de úgy semmiből nem láttam olyat ami kéne csak a nagyon túlárazott autókból. Alkudni semmiből semmit nem lehet.
Ez az elmúlt 3 hónap tapasztalata!
Pedig már vagy 10-15 kocsit néztem, meg kereskedéseken már körbe sétáltunk. Már igazából eddig drága volt az egész!
Ami meglepett, hogy a kereskedő erről nem szólt semmit, pedig elvileg kötelező lenne tájékoztatni. -
rbalint88
addikt
válasz Geo19870322 #214345 üzenetére
Ha nincs baja a C4-nek, akkor ne csereld, gyujtogess. Hosszu utakra berelj tetoboxot, ha nagyon kell extra hely, vagy probaljatok kompakt modon pakolni. Egy fel es egy ket es fel eves gyerekkel mondom ezeket es felsegemnek egy hasonlo meretu autoja van (Golf7). Hosszu utakra a ceges i30 kombival megyunk, ami belterben picit szukebb (hatso labter kisebb), csomagtartoban sem akkora, mint egy teoboxos kompakt lenne, de boven eleg. Ha sajat penzbol vennek autot, akkor is lehet a tetoboxos kompaktot valasztanam a kombival szemben, ha napi szinten a varosban kellene parkolohelyet vadasznom vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest