-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kaci84
őstag
-
válasz Kaci84 #213301 üzenetére
Azt láttam, és akkor most keressek rá, hogy az mennyibe kerül hát nem fogok
Egy csomó autó árat tudom fejből a fordokét nem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kaci84
őstag
válasz kisza25 #213302 üzenetére
Most én meg írjak kisregényt? Aki egy ilyen fórumban észosztó azt nagyjából tudja, hogy nagyságrendileg milyen árban mozognak. Miért is kellene amúgy az ár? A kérdés az volt dízel vagy benzinest vegyek? Leírtam minden infót. Amúgy is azt vártam volna, hogy aki ért hozzá vagy van tapasztalata leírja mit miért hogyan.
-
őstag
válasz Kaci84 #213303 üzenetére
kombi 1,6 TDCi-vel van tapasztalatom, kettes faceliftes Fóka, 300 ezer felett térdeltek le a kettős tömegűek (mindháromban) és addigra kettőbe bele rohadt legalább egy izzítógyertya is, annyira, hogy az egyikbe kiszedéskor beletört. az autók éves 50-60 ezret mentek, tehát 5 éves autókról beszélünk, 2015 magasságában
fogyasztás nehéz lábbal is 6,5 liter alatt, ésszel 5 eleje
végsebessége 192 (GPS szerint) amikor a mutató 200-at mutat
az ülés viszonylag hamar lett keményre kiülve, és a kormány (nem bőrös volt) már 100 ezernél hámlott.
sem turbót, sem semmi mást nem kellett 300 ezerig cserélni bennük.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
Kaci84
őstag
válasz f4lcon #213304 üzenetére
Köszönöm a választ, ez biztatónak tűnik megtérülés szempontjából. Most már csak azt kell megtalálni, hogy melyik nincs 500e-ről visszatekerve...
kisza25: 2013-14 évjáratú Ford Focus MK3 kombi személygépjárművet szeretnék venni Dízel vagy benzinest vagy gázost azt amelyiknél kijön a matek. Ezek árai 1,4M-4,5M között mozognak. Ezért nem írtam árat. 2M Ft-ért dízelt lenne jó, írhatom ezt, de hiába ha itt kiderül az nem lesz jó, nemhogy az ár, de még motor vagy a típus se.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Kaci84 #213306 üzenetére
A tipust nem ismerem, de:
- en mindig a felso harmadbol valasztok(valasztanek), altalaban ott helyezkednek el a lekovetheto, rendszeresen szervizelt peldanyok
- evi 30e km-s futas eseten, az okolszabaly szerint mar megeri a dizel (altalanossagban)iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
őstag
válasz Kaci84 #213306 üzenetére
azt elfelejtettem, hogy ezek végig márkaszervizben voltak szervizelve, és végig a Shell-nél tankoltak, nem volt kókány-mókány
az egyikbe én is bele hajtottam Budapest belvárosban bő 100 ezret, de még utána is kemény volt a kuplung (ezt rühelltem)
szálkás fapad volt, de akkor én nagyon csipáztam
én 5 évesen adtam el őket, azóta mindegyik tolatott kb 150 ezer km-t:
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz Kaci84 #213306 üzenetére
A dízelre sokkal több pénzt rá lehet borítani, mint egy szívó benzinre, főleg, ha egy 2M Ft kategóriát veszel.(turbó, kettős tömegű, magas nyomású befecskendező rendszer, részecske szűrő, újabbaknál adblue) Ha főleg országúton mész, akkor nem lesz akkora egetverő különbség a dízel javára fogyasztásban. Nem tudom mennyire van kőbe vésve a ford. Ha a fogyasztas fontos, egy i30/ceed 1,4 crdi országúton 4 liter környékén elvan, viszont a gyári előírás 30ekm/2év volt, amit így szervizeltek azt kerülném, az 1,6 crdi is jó motor, nincs kettős tömegű sem, egy picit fogyaszt többet. Kia/hyundaihoz a legmegbízhatóbb motor.
A fiat féle 1,6 multijet is elég jó motor. 4,5 M Ft kategóriában én ezeket venném dízelből. Alacsony fogyasztás és benzinesben meg teljesen más fele nézelődnék.
A hyundai/kia 1,4/1,6 mpi szintén ezzel a 30ekm/2 évvel küzd, amúgy jó motorok lennének. Az i301,6 120 lovas országúton elvan 6literből. Az 1,6 gdi nél koksz ami jelen van, de a te felhasználasodnal nem lenne vele hamar gomd.
A fordokhoz nem tudok hozzászólni, mert alapból kerülöm a márkát[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #213154 üzenetére
Nagyon köszönöm. Akkor a figyelmemet rajta tartom, aztán ha módon van rá, megnézek egyet.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Ma szembejött velem egy új típus az eddig nézegetettek mellé, egy Citroen C4 Grand Picasso (vagy Grand C4 Picasso). Erről mi a véleményetek? Amit megnéztem az egy 1,8 benzin, 2007-es évjárat volt. Eladó szerint ez a motor jó csak belőle, a többi már sz@r bmw motor.
A vicc, hogy egy ugyanilyen évjáratú (2007) Xsara Picassot néztem, és akkor jött ez. A Xsara-hoz képest nagyobbnak, sokkal modernebbnek tűnt, cserébe kétszer annyiba is került.
Xsara Picassohoz képest szerintetek jobb/rosszabb?
Érdemes a C4 Grand Picassoval foglalkozni? Mit kerüljek belőle, vagy mit nézzek rajta? Benzines játszik csak.---------------------
Más: végig néztem az összes Toyota Versot (mind a Corolla Versot, mind a facelift előtti és utáni sima Versot), és az összesnél kisebb a középső ülés, és ugye így nem is isofixes az, habár nem is ez számítana, hanem a méret. A kérdésem, hogy van-e a Toyotának olyan autója, ahol hátul 3 teljes értékű ülés van (még ha nem is szeparált), vagy más megközelítésből, amiben 3 isofixes ülés van?[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
rbalint88
addikt
válasz Pfiucska #213307 üzenetére
“en mindig a felso harmadbol valasztok(valasztanek), altalaban ott helyezkednek el a lekovetheto, rendszeresen szervizelt peldanyok”
alapvetoen egyetertek ezzel, abban az esetben, ha valakinek nincs a prioritasi listajan az autovasarlas, csak erosen gondolkozik rajta. Ha fokuszba rakod a dolgot, akkor inkabb egy olyat erdemes keresni, amit el akarnak adni gyorsan es ezert olcsob rakjak fel. De ehhez aktiv hirdetesfigyeles es mobilitas kell, azonnal ugrani a jo vetelre. En a csaladbol igy adtam el harom autot, nagynenikem Agilaja 10 evesen 60e km-rel vegig markaszervizbe hordva (pentek delutan felrakva rogton hivtak, videkiek vasarnap jottek es vittek is), unokatesom Astraja 13 evesen 96e km-rel szinten vegig markaszervizbe hordva (delelott meghirdetve delutan alairt adasveteli), Avensisem sok km-rel szervizkonyv nelkul hirdetes elesedestol 2 ora mulva ala volt irva az adasveteli A tobbi autot meg “kitartottam”, dragak kozott voltak, mert tenyleg ott voltak allapotban, hosszu szenvedes es folyamatos arcsokkentes utan vittek el mindet. Egyszerubb lett volna “elkotyavetyelni” az elejen -
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #213313 üzenetére
Az a gond hogy ami Best/buy, annak a 98%-ra rámennek a nepperek. A maradékért pedig azonnal menni kell, vagy kell ismerös/rokon/barát helyben aki le tudja foglalózni. Átlag user pedig nem foglalkozik ilyesmivel, helyben, vagy minimális távolságra nézelődik, végül megunja és helyi neppernél vesz valaki pirosat, zöldet, kéket, vagy ami jól néz ki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Emu
őstag
Sziasztok!
Egy nem rohadó, átlagos állapotú 2004-es ST170 Focus mit ér manapság?
Esetleg van a technikának valami achilles ina, amire oda kell figyelni vásárláskor? Tesóm esett bele egy szépnek kinéző példányba, holnap megyünk megnézni, ha tudtok adni pár tippet annak nagyon örülnék -
válasz Tothgera30 #213314 üzenetére
Vagy olyan típust kell választani, ami a kutyának sem kell, akkor van idő a gondolkozásra/megnézésre. (nyilván majd eladni is nehezebb lesz)
Az autóvásárlási morál meg olyan, mint ahogy írod, nekem mostanában volt több érdeklődőm, hogy megmondta, ő nem fog 2-300km-t utazni, vigyem el félútig, vagy utazzak én hozzá... Így nyilván nem is találkoztunk.
Ja meg a kedvencem: téli gumival van meghírdetve, a vevőjelölt: bealkud (illetve szeretne) telefonon a 2.5M autóra 500ezret és még utána megkérdi, hogy plusz még kéne neki hozzá egy nyári szett. (18-as kerekekről beszélünk, tehát egy 300ezer körülibtétel) eszem megáll.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Tothgera30
Ármester
Ő írt róla, érdemes átolvasni a blogját.
#213316 mycso: Napi használósnak inkább olyan autó választása a reálisabb amiből minden sarkon van. Alkatrész beszerzése lényegesen olcsóbb/könnyebb. Ez a félúton találkozós móka igen érdekes. Hoztak már nekem is Yamaha Neos-t, mert már képről szép állapotú volt, és a srác épp arra járt így elhozta. Viszont én akadtam már bele olyan "vevőbe" hogy elvittem neki egy LED szettet, át is vette, és pár nap múlva hívott hogy tulajdonképpen mégsem tetszik, nem-e lehet visszacsinálni. Érdekesek az emberek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
wwhy
veterán
Van valakinek esetleg tapasztalata, véleménye
Subaru Impreza 2.0ie Lineartronic -ról Kaptam egy jó ajánlatot, 2020-as gépsárkány, 25e km-el, de egyem a szívét, csak ralin láttam Imprezákat :-)ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
A laguna 3-at. 2012, 2.0dci, igazából a kutyának nem kell, akik meg felhívnak, azok a fentebb leírt módon gondolkodnak.
(ha páromnak meglenne a jogsi, akkor egy percet nem gondolkodnék, maradna, csak így most feleslegesen áll a parkolóban...)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
vzsryl
nagyúr
válasz mycso #213323 üzenetére
A Superb eladásnál nem volt ilyen problémám, de az az ár miatt volt. 1M alatt naponta több tucat sziauram’ próbálkozik (a G Astra-t is eladom, szóval kemény napokat élek meg).
1-3M-ig vannak azok a típusok, akiket írtál.
3M felett pedig szinte csak az keres autót, akinek van pénze, és tudja mit akar. A Superbet 1 hét alatt elvitte az első vevő 4M-ért.
Egyébként ha most hosszabb távon is beválik a lagúnya, akkor maradok ezen a vonalon. Aprópénzért lehet venni mocskos jó Renaultokat használtan. Most megnéztem hogyan áll épp a lagúnya III piac, és ilyen H Astra, Golf V áron lehet kapni fényévekkel jobb verdát. Remélem a tiédre lesz majd egy korrekt vevő, mert nagyon szép verda, nekem beindította a nyálelválasztásom.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! A következő típusok közül melyiket ajánlanátok?
- Renault Laguna 3 kombi 2.0dci 150le
- Ford Mondeo Mk4 2.0 - 2.2tdci (140 / 175le)
- Skoda Octavia kombi ~2010 1.6crtdi -105le
- VW Golf 6 Variant / Jetta - 1.6crtdi - 105le
Mind dízel, árban olyan 2.5m amit szánok rájuk, évjáratban 2010 körüliek.
Ingázni kellene (azaz heti 2x35km és 3x90km).
Igazából a motorok megbízhatósága szempontjából jutottam el ezekhez. Ezeket a Renault 2.0dci-ket mindenki dicséri hogy tartósak, a fordban lévő psa dízel is elketyeg 4-500ezret, és tudtommal az 1.6cr is bírja a km-eket.
Tudtommal utóbbiakban még kettős tömegű sincs? Nem elhanyagolható szempont ez sem.
Viszont egy VW konszernes Autó megítélése sokkal jobb mint egy franciàé, tudom tudom hülye sztereotípiák, de a hirdetéseket elnézve is azt látom hogy sem a Renault sem a Ford nem tartja az árát. Olcsón lehet hozzá jutni vevő szempontjából, eladó szemszögből meg nyilván elég nagy bukoval.
A szívem azt mondja valamelyik nagyobb teljesítményű legyen (Ford vagy Renault), a józan ész pedig a VW konszern felé húz.Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
válasz volvoguy #213328 üzenetére
Laguna az pont van itt egy eladó, ha pár hsz-t vissza olvasol
laguna 3 2012, 2.0dci, ha jól vettem ki 2,5M Ft az irányár
Mycso[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz volvoguy #213328 üzenetére
A 2.0DCI és 2.2 TDCI (a 2.0TDCI szintén) nagyon jó motorok. Az 1.6 CRTDI fogyasztásban pazar, de nem a legtartósabb darab, és nagyon jól érezhetően gyengébb a kétezreseknél.
Én főleg a Mondeot ajánlanám, de Lagunából szebbet és jobban felszereltet kapsz egységnyi pénzből. Emiatt vettem én is Renaultot (de én petrolhead vagyok, tehát benzinest lőttem). Ma néztem és van egy gyönyörű 2.0DCI Black Edition Kaposváron, ami belefér a keretedbe.
Btw. mycso Lagunája is jó lehet, mert ugyan nem kombi, de hatchbackes ajtaja van hátul, ráadásul ismert előéletű, gondos gazdás autóról van szó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
volvoguy
addikt
válasz vzsryl #213330 üzenetére
Na igen...bár az nem zavarna ha gyengébb. Az viszont sokkal inkább ha a fenntartása kerülne többe. És itt vidéken azért van bőven vw bontó... míg ugyanez a fordrol és Renault-rol nem mondható el...szakszerviz is van Zalaegerszegen kapásból 2 Skoda és vw.
Ugyanakkor a mai autószerelő társadalom a Suzuki-Vw autókra van rá állva...az sem hátrány.
Elegem van az otthoni bütykölésböl tényleg olyan faék egyszerű autó kell ami elvisz egyik helyről a másikra.Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
imyourfriend
őstag
válasz volvoguy #213331 üzenetére
Nem mondanám hogy annyira kérné a 2015/1.6 cr a pénzt, tavaly augusztus óta van meg eddig 4 téligumi, akkumulátor + hétfőn megy porlasztó szimmering miatt, utána héten komplett fék és csillapítás cserére. 216-al vettem 232 van benne de nem cserélném le semmi másra. A meggyőző számomra a rengeteg az utakon lévő skoda 1-es generációtól kezdve most már 4-es is van az 1.6 cr-ről sok jót olvastam 5 sebességes váltóban cseréltem még olajat. Persze olyan vagyok egy kisebb hibát, gondot meglátok egyből igyekszem megjavítani/megjavíttatni, a bódénak láthatóan előttem sem volt rossz gazdája a fogyasztás csak egy bónusz bár nem jön rosszul mikor kiugrok egy 1napos túrára ausztriába mely 400-450km táv és 15ezerből meg van az üzemanyag mégis tempósan jó érzéssel lehet haladni.
Ki kell fogni a régebbi szériákat nem ismerem 1.6 cr-ből, legyen megbízható és teljesítsen jó szolgálatot nekem ennyi elegendő, van ott még 1.9pd is bár azok lehet vénebbek, no azok kifutnak a világból páran posztolnak 600e feletti futásról havi szinten fb csoportban.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #213332 üzenetére
Nekem 2.5 évig volt 2.0CRTDI, amibe 43k km-t tekertem bele, és csak alap kopó alkatrészeket kellett cserélnem, szóval ilyen szempontból nagyon szerettem. De hosszú utakon a hokedli Skoda ülések borzasztóak. A Laguna ehhez képest kánaán. Sokkal jobban tudok terpeszteni, tartja a combom, puha az ülő és a hátlap is. Ég és föld kényelemben a két autó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz JackFeryll #213334 üzenetére
2.5M-s kategóriát keres. Ott kb. minden Skoda ülés hokedli lesz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz volvoguy #213328 üzenetére
VAG ennyiért felejtős lesz az igényeket nézve (amúgy egy CP4 felújítás hidd el, hogy olcsóbb a CAYC porlasztószett cserénél de CP3 átalakítás is megoldott, illetve nézhetsz 2009-2010 körüli utolsó 1.9 PD-ket, a DPF nélküliben cserélsz egy csapágysort és elvan), Renault korrekt CP3 és jellemzően egész tartós lánc, sőt, létezett még DPF nélküli is, olyat keresnék az egyszerűség miatt. Mondeo is jó ár/érték arányban, de érzékenyebb a befecskendező rendszer valamelyest (alapvetően tartós az is), alkatrész meg jobbkormányos bontott kocsikból hegyekben áll, karosszériaelemeket stb nézve mondjuk lehet azzal jobban jársz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #213332 üzenetére
Golf 7/Octavia 3 és Golf 6/Octavia 2 dízel 1.6-osa között nem kevés különbség van
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #213338 üzenetére
Na, ezt el is felejtettem említeni. 1.6CRTDI-nél nem mindegy, hogy PQ35/46 vagy MQB platformos autóban van. MQB-nél történt egy “kis” ráncfelvarrás ebben-abban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Nekem csak fabia volt, de kb 20-25 km után beállt benne a derekam és azzal jártam ki Ausztriába dolgozni mindenféle hátpárnát kipróbáltam,valamelyik javított is rajta
Seatnál is azért mentem rá a sportra, mert abban normálisabb ülés voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Na ja, az extra gáz, amúgy ezért sem erőltetem a vw csoportos autókat egy lenézett tipoban, vagy egy alap i30/i20- ban kényelmes ülés van. Sőt i20- ban olyan volt az ülés, ha fájt a derekam és úgy ültem be, akkor elmúlt
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kickass
őstag
válasz kisza25 #213342 üzenetére
Azért ez az ülés téma nagyon alkat függő. Persze vannak egyetemlegesen kényelmes ülések, de én a tipo ülését biztos nem nevezném kényelmesnek pl. a saját 3as oktávomból átülve. De én ugyanúgy nem mondanám kényelmesnek a W203, Ceed vagy a 7/8gen Accord ülését se. Sőt ismerősöm el van ájulva a saját W211ese ülésétől, szerintem az se kifejezetten jó.
-
volvoguy
addikt
válasz molnarpeter #213337 üzenetére
Olyan drágák a cayc-ban a porlasztók?
Egyébként a 2.2tdci fordban bosch cp1 pumpa van ha jól tudom...Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
válasz Kickass #213344 üzenetére
Mondjuk ez igaz, vw ülések pont rossz helyen nyomják a derekam, páromnak meg a tipo nem annyira kényelmes, az i30 kényelmes, de az opel insignia meg a legkényelmesebb neki. Az nálam határ eset, nem fájdult meg a hátam benne, de kényelmesnek sem mondanám.
A kia carens szintén nem volt kényelmes, mert semmi oldaltartása nincsen, abban sokkal nagyobbak az ülések. Az ibiza sport nem tartotta a hátamat, de legalább nem is nyomta, oldalról meg tartott, úgy 200 km-t elvoltam benne, i30- ban egy nap 2*200km nem volt gond, tipoban/kia ceedben egy fenékkel 400-450 km sem volt gond nekem, nem fájt semmi mikor kiszálltam, de mentem kia ceedel egy nap 1100 km-t is, akkor sem az üléssel volt a gond. Honda civicben mentem egy nap 1000km+ azzal sem volt gond. A fabia nekem kínzás volt, de párom 4es golfja is 20-30 km után😏[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
-
veterán
válasz kisza25 #213346 üzenetére
en a kia proceedet szerettem, ezt a szintet hoztak kb a 3-as octavia alap ulesei is, de talan egy horvat utnal hamarabb ereztem kenyelmetlennek, mint a kiat, ami meglepo. a golf 8 ergo ulesei meg rohadt jok voltak, combtamasz, masszazs, abba barmikor visszaulnek.
btw koltsegcsokkentes celzattal visszaraktam a golfot is a listamra, es azon gondolkodom, hogy akar a kombi vonalat is el tudom engedni, sieleshez max veszek egy tetoboxot
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest