-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hellomi
tag
válasz tibbike01 #213251 üzenetére
Ez egyebkent pont olyan mint barmi mas muszaki cikk. 2008 ota iPhonet hasznalok, minden evben megvettem az aktualisat, 1 evesen lecsereltem oket. Soha egyikkel se volt bajom, mig iden a 14Pro Max, ahogy megjott, 2 naposan elkezdett villogni a kepernyoje, garanciaban visszavittem, egybol csere, masnap mehettem az ujert. De a topicjaban minden evben tobb ember is kifog egy-egy hibas darabot, vagy ujonnan, vagy fel ev utan jon elo nemelyiknel valami gond. Tobb millio autot adtak el szaraz kuplungos DSG-vel. Igen, lehet hallani bajokrol, altalanossagban 200k km korul kuplungok es mechatronikai egysegek cserere szorulnak. De ez is olyan kopoeszkoz mint egy fektarcsa. Van akinek 40k km-t bir, van akinel 80k-t. Ami meg leterdel gyorsan, siman egy nem tokeletes peldany, ott a gari.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
kisza25
félisten
válasz hellomi #213252 üzenetére
Én például 5,5 évet használtam egy skoda fabiát, új korától és 68ekm-t raktam bele hiba nélkül és a motor típus ami benne volt, bekerült a 20 legrosszabb motor közé is. Az 1,2- es HTP: szelepátégős, vezérlés átugrós, folyamatosan átégett katalizátorok, problémás pillangó- és EGR-szelepek jellemezték.
"Alacsony a gyújtótrafók élettartama is, ráadásul a kis motor nem bírja jól a hosszú és tempós autópályázást, az olaj könnyen túlmelegszik és a koromlerakódás miatt a hidrotőkék is tönkremehetnek, illetve átéghetnek a szelepek."
Na én arra használtam, hogy autópályán ki jártam vele dolgozni Ausztriába agyig pakolva és tudom, hogy 175 a vége.
Nekem semmi gondom nem volt vele azon kívül, hogy nagyon gyenge volt és iszonyatosan kényelmetlen volt benne azülés
5,5-6 literrel eljártam vele.
A második gazdájánál nem biztos, hogy nem volt gond, na ezért érdemes új autót venni[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Bdanyy
addikt
válasz hellomi #213246 üzenetére
Golf 6-nál az nem is vészes, ami a családban van nálunk azt hiszem 3 éves kora és 80k km óta, az 140ezernél kérte az új nagynyomásút, 170-nél az injektorokat, most épp úgy tűnik a DPF-fel van valami Ezek mind többe kerülnek egyenként is, kiváncsi vagyok 17-ben mennyi lett volna. Sokat már az sem szorozna ha a váltóval lenne valami, nem tartana vissza a DSG-től Bár nálam biztos az is beszarna.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Paxker315
addikt
-
addikt
céges Rapid-ban van 1.0 TSi és kifejezetten fickós így városban
és voltam vele az osztrákoknál majdnem Tirolban, de nem éreztem ott sem, hogy nagyon kevés lenne. persze nem lehet a nagyfiúkkal menni a belsőben, és villogni mindenkire, de azért a normális közlekedésre több, mint alkalmas.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
TrollBalint
addikt
válasz bandus #213244 üzenetére
Amikhez hasonlítani tudom az egy 1.6 Insignia (turbó benzin, nem rossz, de ugye ez egy nehéz autó), a másik meg egy Volvo 2.0 benzin (turbó nélkül) Insginia még csak-csak elmegy 150-ig, de ha 120-130-ról akarom ezt tenni, akkor azért érezni, hogy már az ereje végén van. és ott is meg van a kb. 1 ló / 10 kg (mondjuk ha beleszámolom, hogy más is ül benne, meg van benne cucc is, akkor már inkább alatta vagyunk, de nem sokkal )
Ehhez képest az új Skodák meg "csak" 1.5-ös motor. Ezért picit nehezen hiszem ezt el.[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
imyourfriend
őstag
válasz TrollBalint #213259 üzenetére
1.5 TSi Kodiaq nem rossz, alsóbb tartományban kerepel a motor ami meglepő és relatíve új az autó így hibának nem mondanám. Az már kellemetlenebb, hogy 8.5-10 liter környékét megeszi 100-on ha haladni szeretne vele az ember én meg nem vagyok ehhez szokva, tudom nagy kasztni nagy bódé meg van benne csomó funkció ami jó lehet nekem valahogy nem tudja elnyerni a tetszésemet.
-
nagyúr
válasz imyourfriend #213260 üzenetére
Nekem a Kodiaq belseje nem tetszett, beszálltunk, 38 mp múlva kiszálltunk, hogy jó, ilyet nem veszünk.
Ismerősömnek 1.5 Tsi Scala van, kifejezetten szereti, azt mondta, hogy a 2 hengerezés sem vészes.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
kisza25
félisten
válasz TrollBalint #213259 üzenetére
És hányas fokozatban akarsz 120-130- ról gyorsítani?
Amúgy simán 2 tonna felett van veletek együttEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
őstag
Sziasztok,
Évi 33.500km országúti munkába járáshoz szeretnék autót. A legnagyobb kérdés, hogy benzin vagy diesel?Számításaim szerint évente 390e Ft-al olcsóbb tankolni a Dieselt. Feltéve ha elérhető a 2 l kisebb fogyasztás.
Továbbá megegyező évjáratú és km állású esetében a disesel ~ 400-600e Ft-al olcsóbb megvenni.
Igen-igen drágább a szerviz, de elvileg ilyen futásnál és ilyen vételár különbség mellett megérheti.Elsőre a 2015-2016 Focus 1.6 kombi modelleket nézegetem.
-
bandus
veterán
válasz TrollBalint #213259 üzenetére
marmint melyik resze nehezen hiheto?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
imyourfriend
őstag
válasz Kaci84 #213265 üzenetére
Jó 30ezer km-t jártam évente elmúlt években, innen nézve dízel ok van karbantartás eleinte megane-val jártam ott 4.5/100-ra jött ki a munkábajárás Oktávnál augusztus óta összességében 4.3-ra 100-on (pár hónapig 60-60km majd 4-5 hónapja 15-15km), egy dolog az akkumulátor drágább volt bele de bármi történik van félrerakva rá. Benzinesből nem tudom milyen fogyasztással lehet megúszni 6 liternek már örülne az ember nagyon.. az üzemanyagárakat kb azonosra vehetjük cargopedia szerint.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz imyourfriend #213267 üzenetére
A kérdés,hogy milyen kompromisszumra hajlandó az ember.
Egy suzuki balenoval,hyundai i10/kia picanto 1.0/1,25- el is el lehet érni 5 liter körüli országúti fogyasztást.
Csak országúton amúgy még az 1,6 120 lovas i30 sw is tudott 5,5 litert, vagy az 1,4 es fiat tipo sedan is tudott 5,5- etEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
imyourfriend
őstag
válasz kisza25 #213269 üzenetére
Ennyire kényelmesen kijön kint 95-100 tempomat falvakba meg beeresztve, az egésznek a titkát ott látom hogy nem kell fékezni, gyorsítani feleslegesen mint a balf*sz és ezzel már sokat fog az ember fogyasztásban. fb csoportban sokan csak nézik a számokat pedig mindig van hova fejlődni. Mondjuk mikor túrázni megyek Ausztriába sincs 140-150-es tempó 120-130-al evickélek amúgy is hajnali 2-kor szoktam indulni és rászámolok + fél órát majd reggel 6-tól túrázom, így nem etetem meg vele azt a pluszt.
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #213270 üzenetére
egyébként ezeket hogy? Miből van ennyi tarcsi? :\ Én totál használhatatlan vagyok már 7 óra alvás után is, 8-9 kell, hogy tényleg úgy érezzem, autóba merek ülni. Most is épp' megyek lefeküdni mert így nap végére elfogyok vastagon Bár alapvetően szeretem a rendszert, feküdni-kelni konstansan ua időpontban, hétvégén esetleg kicsit korábban lefekszem, hogy extra pihit nyerjek.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
válasz imyourfriend #213267 üzenetére
Nekem a 20 éves 1,6 benzin (110Le) civic országút 5,3 normálisan közlekedve. Autópályán pont most volt egy friss mérés. 680km-es etapon 6,3 körüli fogyi jött ki ( alapvetően 130 -as tempo volt, néha elszúrtam neki 200-ig )
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #212908 üzenetére
9.2 liter rátankolva és a kocsi szerint is. MaxxMotion 100 Plust kapott múltkor is és ma is.
Ha előveszem az ingázós, spórolós stílusomat, akkor leviszem 8-ra. Egyelőre feszegetem a motor és a futómű határait, tehát bőven tudok még tornászni lefelé.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hellomi
tag
válasz Bdanyy #213255 üzenetére
Mas baja volt az autonak a Golfnal is, csak most a valtorol irtam direkt....
Bar a legbetegebb ilyen szempontbol a Passat volt, evente egyszer valami nagy dolog leterdelt rajta, volt baj ott a porlasztokkal, turbot mar nem emlekszem pontosan, hogy 3szor vagy 4szer kellett felujitani, utolso alkalommal cserelve lett, azzal is adtuk el, klima kompresszort ketszer kellett cserelni, valami mindig akadt vele, de szuleim istennek se akartak megvalni tole. Aztan mikor le lett cserelve naluk es vettek helyette egy W212-es E classt, 1 evig hallgattam, hogy miert nem gyoztem oket meg hamarabb, hogy csereljek le. Na sebaj, en is vettem nemsokkal kesobb egy W212-t, belenyultam rendesen a szoporollerbe, nehany honapon belul meg is kellett valnom tole, mindene szar volt, allandoan szervizbe hordtam. Eletembe annyit auton nem buktam mint azon.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
Morris
veterán
Urak, ha tudom a kinézett autó rendszámát illetve az alvázszámot, hogyan tudom kideríteni, hogy ki volt az előző tulajdonos, akkor ha az autót a kereskedés vette be és ők nem adják ki az adatait?
Szeretném leinformálni az autót. Használati szokásokat, eseményeket. -
TrollBalint
addikt
válasz kisza25 #213262 üzenetére
Az Insigniánál úgy vettem észre, hogy mindegy, hogy 5 v. 6. Általában nem váltok vissza, akkor azért nem is várok akkora lendületet, de ha visszaváltok sem feltétlen érzem, hogy nagyot nyernék vele. Ha meg még jobban visszaváltok, akkor meg már kevés neki. De pont ma fogunk autópályázni, ráadásul az M3-on, ott majd lehet megint gyorsulni, lassulni
Mindenesetre odajutottunk, hogy a jövő héten elmegyünk egy szalonba, ott megnézünk egy Kamiq-ot, ha lesz bent, meg egy-két Seatot, ha már ajánlották, meg egy helyen van a két szalon, meg azért megnézünk egy régebbi Superb-t is és meglátjuk melyikbe érezzük magunkat otthonosabban
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #213281 üzenetére
“melyikbe érezzük magunkat otthonosabban”
Superb. Az akkora, mint egy garzon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
TrollBalint
addikt
válasz vzsryl #213282 üzenetére
Ettől tartok én is. Mármint olyan értelemben, hogy lehet feleslegesen nézegetünk új autókat, mert amiket meg tudunk venni azok nem jönnek be annyira. De mindegy, egy esélyt adunk azért a Kamiq-nak, meg a kereskedésnek is, hogy elkápráztasson az ajánlataival
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
hellomi
tag
válasz TrollBalint #213283 üzenetére
Ahogy latom az opciokat, egyertelmuen Superb.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
kisza25
félisten
válasz TrollBalint #213281 üzenetére
Páromnak egy 1,8- as insignia van, azt legalabb 4-be vissza kell rakni 120- nál, hogy menjen, a két i30- at szintén
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Morris
veterán
válasz dellfanboy #213279 üzenetére
Hát ott sajnos nincs.
kisza25: Persze, az megvolt, de automata a sárkány és érdekelne, hogy mennyire vette igénybe a vonóhorgot.
1.4 TSI, 242k-t futott és száraz 7-es dsg (5,5 éves az autó)
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Morris #213287 üzenetére
hülyeségnek tűnik, de ha megnézed a vonóhorgot magát, akkor kiderülhet, hogy csak dísznek van fenn, vagy használták. a horognak default van egy fekete festése, ami szépen elkezd kopni a használattal. nyilván ha a nepper letüsszenti, akkor mindegy, de ha ilyen aprósággal nem foglalkozik, akkor kiderülhet, hogy sokat húztak vele, vagy csak a bringaszállító miatt volt fenn.
amúgy hivatalos szerv nélkül (rendőrség, NAV) nem fogod megtudni ki az előző gazdája.
JSZP-t egyébként azért is megéri nézegetni, mert kiderülhet, hogy mikor rakták fel a horgot (ha nem azonnal, újkorában, akkor ugye extra műszaki kell hozzá -> extra képek JSZP-n)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz TrollBalint #213290 üzenetére
De a tied turbos 1.6, kisza25-eke meg sima szivo 1.8. A csiga boven tobbet er, mint a plusz 200ccm.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #213271 üzenetére
Délelőtt és délután dolgozom ami annyit illet délelőttben 5 órakor kelek, csütörtökön már úgy alakítom igyekszem korábban lefeküdni és fél4 fele felkelni majd péntek este hamarabb lefekszem így tudom megoldani. Mondhatni 7-7.5 óra kell azért komolyabbat mászom akkor kell + vezetés így este érek haza, idővel ottalvós lesz majd a történet főleg ha 300km távolba megyek mászni.
Manitou: az szuper teljesítmény ilyenből lehet a jóféle munkábajárós benzines.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #213281 üzenetére
Vissza kell valtani, DSG 120 padlonal nekem 2-t is visszavaltott siman.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #213296 üzenetére
Olajos 6-os volt, ahhoz kepest, hogy tdi volt lazan elforgatta a 4000 fole.
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hardcore café
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Overwatch 2
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest