-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrDobos
őstag
-
pècsimunkás
addikt
válasz TrollBalint #214649 üzenetére
Kapcsold ki a reklámblokkolót, akkor megnèzheted.
Szerintem.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
TrollBalint
addikt
válasz pècsimunkás #214653 üzenetére
Oh bazz... olyan régen felraktam már, hogy el is felejtettem, hogy van ilyenem
Hát az én autóm nincs is benne ebben az összehasonlításban Ami van Insignia, az egy 180 LE-s változat, nekem meg 170-es van, de ilyet nem találtam. Mindegy, ettől csak még jobbnak tűnik a Mazda
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214654 üzenetére
Más lesz érzésre a menése, ezt a szívót pörgetni kell de akkor azért megy. Megszokást igényel.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Automata váltós, szóval nem tudom magam nagyon befolyásolni, hogy pörögjön, de ha jól tudom van benne sport mód, annyit tudok rajta segíteni
A nem motorikus részei a Mazdának is megbízhatóak? Gondolok itt a váltóra mondjuk.Közben feljött egy tetszetős Superb ajánlat is a hasznalt autóra, még az is versenyben van, főleg az ára miatt, elég kedvező. Bár képek még nem kerültek fel hozzá, de azért elmentettem
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #214656 üzenetére
Azért, ha odalépsz, tud az pörögni tiltásig is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214656 üzenetére
Sima ügy, akkor megoldja magának a gép. Igen, tartós konstrukció. Kollégámnak van a 145 lovas 2 literes motorral, nincs vele gond. Egy 1.4 tsi B7 Passatot cserélt le mert elege lett belőle, hogy folyton vmi baja van.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Igen, főleg az itteni hozzászólások alapján kezdem elvetni a Skodát (meg a VW-t) pedig a Skoda, főleg a IV-s Superb nagyon tetszik De az sokkal fontosabb nekem, hogy ne legyen olyan, hogy ott hagy az útszélén mert olyanja van. Vagy mindig előjön valami baja. (mint tegnap az Opel 100 km autópályázás után menetközben csak úgy bedobta, hogy kikapcsolt a menetstabilizátor )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
félisten
válasz TrollBalint #214659 üzenetére
Egyebkent miert nem lehet most Superb IV-t venni?
while (!sleep) sheep++;
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #214659 üzenetére
Aksi, generátor rendben? Persze ez csak találgatás részemről, ki kellene olvasni a hibatárolókat kiindulásképp. Lehet, hogy a jeladó koszos, esetleg haldoklik, vagy valami hasonló.
Nekem az Alfa dobott be kormányszervó hibát 130 km autópálya után a városban, miután benyomtam a kuplungot és leesett a fordulatszám, ezzel együtt a feszültség is. Mióta kicseréltem az aksit arra a viszonylag új darabra, amit anyum összetört Lanciájából operáltam ki, nem jött elő egyszer sem. Azóta eltelt 4 hónap és ~3000 km hibamentesen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz TrollBalint #214659 üzenetére
Lol, vegyél egy Toyotát, nekem 240K-nál ilyen hülyeségek sose voltak. Ja, és még dízel is, fujfuj.
-
Sziasztok .
2015 utánni Mazda 6-os 2.2-es erőforrása ami 150/175 lóerővel rendelkeznek mennyire ajánlott ?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #214663 üzenetére
Az elég problémás motor, a magasnyomású injektorok hajlamosak behalni, az olajpumpa hajtása szakad és egyszerűen a kenés hiányában besül a motor.
Benzinest vegyél inkább.
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
válasz TrollBalint #214659 üzenetére
Mondeo hybrid nem jött szóba esetleg? Pl [link]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
veterán
válasz TrollBalint #214659 üzenetére
Van egy VW Golf TSI-m és egy szívóbenzines Mazdám; a Golf valamivel idősebb és többet futott.
A Golffal bármikor, bárhova tökéletes lelki nyugalommal indulok el. Ha ne adj' elromlana, minden sarkon lesz hozzá alkatrész bagóért és hozzáértő szakember, de nem szokása elromlani. 10 év múlva sem fog rohadni, ha nem hagyod sólében állni.
A Mazdával vannak fenntartásaim, távoli külföldre nem indulnék el vele. Az alkatrész nem olcsó, szagembert csak drágán ismerek hozzá. A rohadás jó kérdés, télen nem merem használni.
-
TrollBalint
addikt
A IV-s Superb jellemzően elég drága, ez a legnagyobb ellenérvem, és azért hallottam több forrásból kevésbé jókat róla. Bár azok tolerálhatóak talán (Pl. olajfogyasztás, SW problémák)
tboldi: Sajna kiolvasni nem tudom jelenleg, de miután leálltunk vele és újra elindultunk, nem dobta be a hibát. Aksi az 2 éve lett cserélve gyárira, azzal kétlem, hogy gond lenne, a generátor viszont már más kérdés. Arról nincsen infom és az eddig tapasztalatok alapján én azt mondom, hogy nem koszról lesz itt szó, hanem valami haldoklik
Tapsi: Toyotát is néztem, de azzal az a bajom, legalábbis a Corollával, hogy gyenge a motor, nem érzem azt, hogy azzal nyugodtan tudnék úgy autópályázni, ahogy szeretek / szoktam. Camry már egy fokkal jobb, és jobban is tetszik, de az egyrészt drágább, ami meg elfogadható áron van, az nem tudja az Android Auto-t, amit most szeretnék az autóba.
Bdanyy: Mondeo egy időben még szóbajött, de aztán elvetettük, mikor keresgéltem nem találtam olyat, ami tetszett volna és le is beszéltek úgy általában véve a Mondeoról. Az FH nem tudom melyik hibrid, azaz öntöltős, ugye? Mert a plugin nem jöhet szóba, nem tudjuk hol tölteni, az öntöltőssel meg nem érzem, hogy előrébb lennék, sőt, inkább hátrébb. Benzinből töltöm az aksit, hogy utána azt használjam, majd ha lemerül, megint töltöm. Rövid távokat nem igazán megyünk, hogy pusztán elektromos módban használjuk.
focvis: Pedig pont ezért hajlok a Mazda felé, mert az sima szívó, kevesebb minden romolhat el benne. És pont hosszabb útakra használnánk, tervek szerint néha külföldre is. Azt aláírom, hogy drágább az alkatrész hozzá, ez némileg ellenérv, de - lesarkítva - ha végtelen drága az alkatrész, de sose romlik el, az olcsóbb, mint ha fillérekért van, de állandóan kell valami és mindig azon "rettegek", mi fog következőre elromlani....
Mindezektől függetlenül meggyőzhető vagyok bármiről, akár még a dízelről is, bár arról azért nehezen. De ha elindulok ebbe az irányba, megint az lesz, hogy nem fogom tudni milyen autó legyen Mindenesetre azt a Mondeot azért elmentettem
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Gergőke88
addikt
válasz TrollBalint #214667 üzenetére
"Benzinből töltöm az aksit, hogy utána azt használjam, majd ha lemerül, megint töltöm."
Fékezéskor tölti nem benzinből.
Ha városba használod akkor jól jöhet, de ha nagyrészt pályázol akkor nem neked való a hibrid. -
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #214666 üzenetére
Azért tegyül hozzá, hogy a Golf 7 GTI-d azzal a TSI motorral még a VW-en belül is a legjobbak között van. A Mazdád meg egy MX5 ami nem éppen egy hómobil.
Első japán autód, értem a szkeptikusságod de majd meglátod, hogy nem lesz vele gondod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
válasz Gergőke88 #214668 üzenetére
Igen, kb. mindig ide lyukadunk ki, az éves km futás kb. 5% megy városba, de lehet sokat mondok Ha meg fékezéskor tölti, az még "jobb", igyekszek úgy vezetni, hogy a motorfék elég legyen (lámpáknál főleg) Pályán meg ritkán kell fékezni, de ott is igyekszek inkább motorfékkel belassulni az előttem lévőhöz.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
veterán
válasz TrollBalint #214667 üzenetére
Hány hónapja keresel autót? Volt pár egész jó Skoda amit belinkeltél.
Ha valamelyik kokszolódni fog, az nem a 2.0 TSI Skoda lesz. Meg a rozsdás se. Egy plusz alkatrész van rajta, a turbó. Ami az Insigniádon is van, mint utóbb kiderült... elromlott? Na ugye.
A 2.0 TSI azért megrángatja az istrángot ha kell és hasonló kasztniban nem fogyaszt többet. (Az 1015 kilós, 160 lovas Mazda 1 literrel kér kevesebbet az 1295 kilós, 280 lovas Golfnál.)Elromlik? 110 ezer km alatt csak olajat, szűrőket, féket kért. (persze kopp-kopp-kopp )
-
TrollBalint
addikt
válasz focvis #214676 üzenetére
Már jó pár hónapja keresek, de ez részben annak is betudható, hogy nem életbevágó az új autó, meg egy időben picit leült a keresés, most kezdett el feléledni újra. A 2.0-s TSI-ben nincsen részecskeszűrő se? Én azt hittem van abban is, de az jó hír, ha nincsen.
Bár engem a km annyira nem foglalkoztat, mivel most egy sokat futott Opelünk van, a feleségem nem akar sokat futott autót.Jelenleg az az autó fog nyerni, amelyiket lesz időnk elmenni megnézni, és még meglesz, mire sikerült döntenünk, vagy lebeszélni egy szakival, hogy nézze meg nekünk. Mondjuk ez utóbbi a Mazdánál némileg akadályba ütközik, úgy olvastam, mert az Opticar ebbe kevésbé partner.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
jdani1998
újonc
Egy autókereskedésben mennyit, mikor, vagy hogyan lehet alkudni egy autó árából? Nektek mik a tapasztalataitok/javaslataitok erre? Félek ha alkudnék, annyival inkább csak a legszükségesebb dolgokat javítanák meg az autó friss műszakiztatása előtt.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz BigBlackDog #214681 üzenetére
Persze. Cégest jellemzően ezek közül tudsz választani: Passat, Superb, A4, esetleg Octavia. Nagyobb góré: A6.
Privátban / cégtulaj: Polo GTI, Golf, A8, Q5, Macan.Szerk: A nagyobb MQB suvok is megkapják.
TrollBalint: 2018-tól kvázi minden közvetlen befecskendezéses kap OPF-et.
[ Szerkesztve ]
-
-
kory24
őstag
Sziasztok!
kinéztem ezt az autót: [link]
Szerintetek érdemes lehet megnézni?
Mire kell figyelni mit nézzek ha elmegyek megnézni ? -
#TOTTI
őstag
válasz kory24 #214689 üzenetére
Állítólag ezeknél jellemző lehet un. 'okoskerék' meghibásodása. Ilyen induláskori apró kattogás hallható. Nekem volt a kisebb Z16XER motorkódú, ott 85e kmig még nem volt jelen sem ez sem más jellegű probléma. Talán egy termosztát jeladó amit cserélni kellett.
Nekem szimpatikus a km meg őszinte. -
kory24
őstag
válasz #TOTTI #214690 üzenetére
Ebben aza árban (1,6-1,8) van esetleg ajánlottabb típus?
Fontos lenne nagy hely benne, akar 5 fő számára, nagy csomagtartó , ezért nézek kombi vagy egyterű.
Mivel ezek “nagyobbak” gondolom tolató radar hasznos ha van?Mindenképp benzines szeretnék, vmi egyszerű konstrukció ahol nincs extra mint pl turbó , minél kisebb esély meghibásodásra.
De azért legyen benn erő is (Gondolom 100+ lóerő kell)
Jó lenne jó lenne világítása (mostaninak Fiat Brava gyatra)
Eddig amiket néztem főleg H Astra , Meriva
Renault scenic,Ford, Peugeot kizárva (asszony miatt)
-
zgospel
őstag
válasz kory24 #214689 üzenetére
A komplett vezérléscsere érdekes lenne hogy konkrétan mi volt benne. Ha az okoskerekek és szolenoidok is biztosan cserélve voltak, akkor nagyjából igaz lehet az állítás hogy költségmentes, legalábbis egy jó nagy költség le van tudva hosszú időre.
Olajfogyasztás jeleit érdemes még nézni, enyémben (Astra de ugyanez a motor) 350 ezer km van és most már 1.5 - 2 deci olaj elfogy ezrenként.
Toronycsapágy kupakja alá is nézz be, nem tudom a Vectránál is típushiba-e a rozsdásodása, de a korabeli Zafira és Astra modelleknél igen, extrém esetben kiszakadhat és beleütközik a géptetőbe, ennek a cseréje is mai árak mellett már 100 ezres tétel lehet szervizben.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
grizlisandor
veterán
válasz kory24 #214689 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy a CVetra vehető egy jó autótípus, de a motorkínálatra nem emlékszem.
Opel topikban keresnék további információkat.
Az autó jól néz ki, én azt a 10k-20k Forintot rááldoznám egy állapotfelmérésre; de ha viszel valakit, akit aki ért az autóhoz nem árt. Szívóbenzines autó, az olajfogyasztáson kívül általában nem szokott baj lenni, kivéve ha híresen kehes konstrukció.
(#214690) #TOTTI:
Általában a vezérléssel együtt cserélni kell az okoskereket, meg a gyári előírású olajjal üzemeltetni a gépjárművet, mert a gyáritól "vastagabb" olajat jobban koptatják.(#214693) krypton:
Jó autó a BMeriva, csak nagyon szűk, én azt éreztem mikor kipróbáltam. Dinamikusabb, mint a C Vectra, de a fenntartási költsége is nagyobb. -
kory24
őstag
Köszönöm!
Még lenne egy olyan kérdésem, hogy kereskedők által hírdetett autóknál szoktam olyat látni, hogy autóbeszámítás lehetséges.
Ez milyen autókra vonatkozik? Van vmi feltétel?
Nekem jelenleg egy 23 éves Fiat Brava van, ami ráadásul valszeg hengerfejes, ezt "beveszi" egy kereskedő vagy inkább bontó? -
szebe
addikt
válasz kory24 #214695 üzenetére
Megnézi, aztán eldönti, hogy el tudná-e adni. Aztán mond rá valami pofátlanul alacsony összeget.
De legalább nem neked kell az ilyenkor felbukkanó entitásokkal üzletelni."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kory24 #214698 üzenetére
Vételkor helyszínen online biztosítás kötés az újra (A00 -> először számold ki, meglévő bónusz esetén melyik biztosító lenne legolcsóbb, és oda kösd meg A00-val )
Régi elad, biztosítónak adásvételi elküld és bónusz igazolás igényel (vagy türelemmel vár)
Új biztosítójának bónusz átvitel kezdeményez (ha pl netrisk volt használva, az oldalukon rájuk tudod bízni).[ Szerkesztve ]
-
krypton
senior tag
válasz grizlisandor #214694 üzenetére
Mitől nagyobbak a Meriva B fenntartási költségei? Turbó miatt, vagy drágábbak az alkatrészek? Van esetleg valami típushibája ami miatt érdemes kerülni, vagy csak simán EcoTec szóval inkább ne ? Gondolom márkakereskedés nem nagyon árul lepukkant autókat. Hogy viszonyul ez az egész egy C-Maxhoz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest