-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz hobizoli #110122 üzenetére
Ugyan az a kategória mint az Audi V8. Abba is hiába raktak puccos belsőt meg véényolcat meg összkerékhajtást akkor is csak egy 100-as Audi. Ez is csak egy Omega erős motorral nagy kerekekkel. Váci útra járt ki anno egy LO tulaj az ő szájából hallottam, hogy annyira hoki a gyári futómű alatta, hogy ez az autó csak egyenesen tud menni amint kanyarodni kell elvérzik leveri bármi ami egy picit is sportosabb egy átlag autónál. Cink.
Meg az a szenzációhajhász kattintásgeneráló TC alcím: Az Omega 270-nél még gyorsít. Az lehet csak az nem mindegy, hogy hogyan . Mert ~200ig valóban jól szalad köszönhető az elmebeteg hosszú váltónak és a kevés váltásnak de 250-260felett már vért pisál, hogy még tovább gyorsuljon. Jópofa autó ez ritkaság meg minden de nem ájultam el tőle. Van fent róla videó is: JST-433[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integrale #110171 üzenetére
290nél megállt a kilométeróra és ugye ismerjük az Opel órákat. A valóságban az valahol 270környéke lehetett de talán még annyi sem. Azt megüti egy D2 S8 is pedig a motorja gyengébb a bódéja 200+ kg-al nehezebb ráadásul még összkerekes is. Jópofa autó a Lotus Omega de csak azért ilyen nagy a hype körülötte mert nagyon kevés készült belőle miközben se nem valódi sportkocsi se nem luxuslimuzin csak egy felkoxolt „A" Omega.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Csaby25 #110177 üzenetére
Mivel már öreg öreg autónak számít az ötödik generációs Golfhoz szinte bármit megkapsz jó minőségű olcsó utángyártottban míg a Mazdáshoz korántsem biztos. Az meg, hogy mihez mennyi alkatrész kell az csak tartás függő. Ha előző tulaj elhanyagolta vastagon költhetnél erre is arra is. Ha töröd a Golfot sokkal olcsóbban összerakják a Mazdához lényegesen kevesebb alkatrész van bontottban mint egy tucat Golfhoz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz footy #110241 üzenetére
Gumis ismerősöm az ilyen sérülésekre csak legyint. Ha a futófelületen van a sérülés úgy javítja, hogy zsírtalanítás után bekenik valami gumiragasztóval felmelegíti hőlégfúvóval és rágurítja az autót a sérült felületre pár órára, ettől állítólag olyan lesz a gumi mint az új. Nekem ez elég kendácsolásnak tűnik de azt mondja működik. Egyébként bő két évtizede ilyesmi sérült javított ledobott gumikkal közlekedik a srác és még életben van. Szerintem gurulj be a legközelebbi gumishoz és mutasd meg neki. Majd megmondja mi a helyzet vele. Csak szakember mi meg csak fórum trollok vagyunk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz norbert1998 #110692 üzenetére
oldalra nyílik
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz gzbotii #110697 üzenetére
A "lyánnak" biztos begörcsölt a lába a gázpedálon a többi meg már jött magától. Skodával vigyázni kell, az ugrik.
mod: Azért a háttérben csendben meglapuló trollok rögtön, hogy idetaláltak. Borzasztó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz szőröscica #110831 üzenetére
A kipufogót és a turbót leszámítva jószerivel gyári volt a masina [link]. Már el is kelt Magyarország leggyorsabb hullaszállítója .
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz szőröscica #110838 üzenetére
Igen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
Az 1.4D AX legnagyobb baja a motorja. Kis ccm miatt nincs nyomatéka ezért forgatni kell, hogy menjen akkor viszont már ugyanúgy öt litert eszik mint egy 1.9D akármi. Semmi értelmét nem látom. Ford Fiesta is megáll vegyesben 5liter környékén (1.8D 60ló) kevésbé is rohad mint az Escort. Fordból inkább azt venném. Egy Renault Clio 1.9D szintén jó lehet sokkal autószerűbb mint az AX. Ha találsz egy aránylag rozsdamentes szívódízel kettes Golfot az is jó vétel mert nagyon olcsó hozzá az új alkatrész és a bontók is tele vannak vele ahol aztán tényleg gombokért van hozzá bármi. Az 1.6-1.9D tucat kisautók közt nézz szét (Corsa, Polo, Fiesta, Clio) két kilóig ha megtetszik menj el nézd meg aztán ha nincs annyi pénz a zsebedben alkudj pofátlanul. Veszteni valód nincs másrészt úgy is oda fogják adni olcsóbban nem véletlenül hirdetik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz tresh #110871 üzenetére
Ügyes kollégáid vannak. Van ismerősöm akit rendesen behúztak egy régi swifttel. Tipikus történet. Fiatal srác első autó nem értett hozzá, jól 'átszabták' vele. Olyan helyeken volt elkorrodálva, hogy a vizsgaállomásról egyenesen a bontóba irányították. Hazavitte, faterjával kibelezték és vettek a srácnak mellé egy másikat aminek ép a kasznija. Ami azon rossz volt átrakták emebből és annyi. A két kocsi együtt nem volt négy kiló és az elkövetkezendő 5-6évben maximum aksit meg gumit kell vennie minden más van otthon mert egy komplett autó ott figyel darabokban a garázsban felcímkézve.
"150-250k között nem autót kell venni hanem éves bérletet ..."
Viccelsz? Negyed millió forintért válogathatsz az olyan swiftek közül amibe csak beleülsz és megy, nem kell azonnal az autó árának megfelelő összeget beleborítani.
Mágus2: "Nagy dízel kell neki, nem valami pöcsköszörű zsebmotorral. És automata. A talicskákat ne vedd ide" Nap kommentje.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #110908 üzenetére
Nem csak az más sem. Az autóipari és az olaj lobbi keze messzire elér és erős a gyanúm, hogy az EU-s és egyéb törvényhozók rendre megfekszenek nekik vagy csak simán totál fogalmatlanok a témához. Nem tudom melyik a rosszabb.
Toluol: A természetbe egyrészt a motorhajtóanyagok párolgásával kerül, ipari hulladékokkal (pl. festékek), kisebb mennyiségben ipari szennyvízzel. A talajba elsősorban üzemanyagtartályok szivárgása révén jut. Ezek közül a legnagyobb mennyiségű toluol a levegőt szennyezi, ahol gyorsan elbomlik. (Felezési idő a körülményektől függően levegőben 10-100 óra, vízben 13-54 nap, talajban 1-7 nap). A levegőben a hidroxil-gyökökkel reagálva alakul át kisebb szénhidrogénekké, vízben és talajban a biológiai lebontás a jellemző. Biológiai hozzáférhetősége jó, könnyen felszívódik és akkumulálódik.
Gőzének belélegzése szédülést, tüdőkárosodást, idegrendszeri károsodást okoz. Teratogén hatású (magzatkárosodást okoz). Irritálja a bőrt és a szemet. Különösen a nyomdaiparban dolgozók vannak kitéve jelentős toluol terhelésnek. Gyerekeknek nagyobb veszélyt jelent, mint a felnőtteknek, egyrészt mert a gyerekek testsúly kilogrammra számítva több levegőt lélegeznek be, másrészt mert a toluol nagy fajsúlya miatt a földhöz közeli rétegben feldúsul. Mérgező és mutagén, máj és vesekárosodást okoz. Csökken a vérben a vörös vértestek száma. Magzati károsodás is felléphet.Csak egy kipufogógáz összetevő a sokból amivel jóvanazúgy alapon nem foglakozik senki. Elsősorban a benzinesek fossák magukból ezt a szart de rejtélyes okokból mégsem mérik műszakin a szintjét és az olajipari cégeket sem baszogatja senki azért, hogy mivel adalékolják a benzint. Kicsit széllel szemben pisálás jellegű így a folyamatos emissziós szigorítás.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Szerintem is pont városban jön ki a dízel fogyasztásbeli előnye. Országúton még egy v6 benzines akármi is relatív takarékosan elgurul aztán ha meglátja az ember a város táblát önkéntelenül is összeszorul a záróizma és olyan finoman lehelgeti a gázpedált ahogy csak tudja mert rögtön leeszi a fejét. Mondjuk nem kell ahhoz v6. Tesómék 1.4 8v astrája 8litert lazán bever a fővárosban pedig műszakilag kifogástalan állapotban van. Országúton hosszabb távon az is elvan jóval 6liter alatt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #110971 üzenetére
Nembaj jöjjön csak az euro7. Addigra már le lehet OT-ztatni az első generációs tdi-ket. Legalább a biztosítás is olcsó lesz nem csak az alkatrész. OT-s veteránra is vonatkozik a szmogriadó? Mint ha valahol azt olvastam volna régebben, hogy nem
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz roberto211 #111168 üzenetére
Nem azért, hogy védjem a Toyotát de: Corolla vs Geo Metro. Az európai specifikációjú Suzukihoz képest a Geo Metro bódéja több ponton meg lett erősítve mert eredeti formájában nem engedték forgalmazni az USA-ban. Nem is csodálom. Másrészt ha megnézed a Geo-t frontálisan csapták a falnak mégis szétnyílt mint a rózsa a Corollával részátfedéses ütközést szimuláltak ennek ellenére egész szépen egyben maradt. Ennyit arról, hogy nincs különbség meg nem sokkal jobb biztonságba. De sokkal-sokkal jobb, egy másik dimenzió. És az F Astra is sokkal biztonságosabb mint a Swift. Ha egy régi Swiftet 30%-os átfedéssel így nekivágnának valaminek a B oszopig összegyűrődne a sérült oldalon. Papírvékony lemezből van az egész nulla merevítéssel. Próbáld ki ha egy kerékkel felállsz egy nagyobb padkára már nehezebben záródik az ajtó mert megcsavarodik az egész kaszni. Én sem hittem el míg ki nem próbáltam. Szóval ne zengjünk már ódákat róla. Nyolcvanas évek közepén fejlesztették mikor a magyar 0%-os hitelre vitte mint a cukrot már akkor is régen elavult volt azóta eltelt 15+ év.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Bigemperor #111276 üzenetére
Nekem a triptronicról hirtelen ez jutott eszembe. (Nagyképernyős tv)
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Bati0501 #111974 üzenetére
Szép kilátások. Előbb utóbb csak elterjednek a kéthengeres fűnyírómotoros autók közvetlen befecskendezéssel dpf-el kettőstömegűvel hengerenként egy turbóval. És ilyen hangjuk lesz: Eco Polo G40 Di
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz szőröscica #112343 üzenetére
Hajjaj. Pár éve nyomtam egy ideig a Kispest-Újpest irányt. 54-es vagy 99-es busszal be a Határ útra a metróhoz. 8-12perc. Ha szerencsétlenségedre az 54-esre pattantál fel és be van állva a Határ út akkor sokkal több. Határ útról átmetrózni a Lehet térre ez kb 25-30perc (amilyen állapotban most van a vonal lehet, hogy még több). Lehel téren fel a 14-es villamosra azzal el a Frangepán utcáig ez kb. 10-12prec. Onnan még 6-8perc gyalog galopp a munkahelyig. Ez már közel egy óra és ez csak a menetidő amit valamilyen tömegközlekedési eszközön gubbasztva töltesz. A megállóban pingvinezést nem is számoltam, azzal együtt simán több is mint egy óra. Délután visszafelé még egyszer ugyanez. Ejj de utáltam.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integrale #112350 üzenetére
Dehogynem buli csak jól kell autót választani. Minek gondolkodik a kérdező nagyobb autóban ha 99%-ban csak egyedül fogja használni? Én a helyében vennék 1millióért egy Lupo 3L-t ami 120km/h-nál klímázva elgurul 3.5 literrel. És ha kicsi? Ki nem szarja le egyedül fog benne ülni és kétszemélyes autónak amúgy is teljesen hibátlan. Annál olcsóbban semmivel sem lehet eljárni, értékvesztése már elhanyagolható, az alkatrész fillérekből megvan hozzá olcsó felgumizni és irgalmatlan pénzt megspórolna egy nagyobb dízel autóhoz képest ami a 6 litert simán megkéri autópálya tempónál. De hát ő tudja. Mindenki úgy szopatja magát bucira ahogy akarja.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #112367 üzenetére
Nem kicsi. Golf IV szintű alsó-középkategóriás helykínálat várja az elöl ülőket és mivel az ember egyedül használná melóba futkosáshoz lényegtelen, hogy a hátsó sor mekkora. Ez eddig pipa. Egyáltalán nem hangos. Hiába 4hengeres a Golf IV TDI sem halkabb nála pláne ha ugyanúgy pd motoros. A 3hengeres kisdízel kifejezetten jól el van szigetelve az utastértől de muszáj is volt jól elszigetelni mert valóban borzalmas hangja van. A lényeg, hogy ebből nem sok minden szűrődik be az utastérbe inkább csak akkor jön meg a hangja ha intenzíven gyorsítasz vagy automatából átlököd kézi üzemmódba és kihúzatod. Ja, ilyenkor hangos pont mint az összes többi dízelmotoros autó hengerszámtól függetlenül. Ha egyenletes tempóval haladsz városon kívül vagy autópályán ahol már némi szélzaj is van jóformán nem is hallani a motorból semmit. Nyilván ez csak akkor igaz ha az összes motorborítás a helyén van az alsót is beleértve, és persze nem cincálta szét őket a nyest. Ez is pipa.
Ember azt írta, hogy napi 250km-t letekerne vele. Heti öt munkanappal számolva az 5000km egy hónapban ha szombatonként is dolgozik akkor ennél lényegesen több de az egyszerűség kedvéért számoljunk csak öt nappal. Ha a nyári szabadságolást ünnepeket ilyesmiket nem számoljuk akkor is legalább 55000 kilométert menne az autóval egy évben csak munkaügyben. 3,5 literes fogyasztással az 3850 liter nafta /2év. 5,8 literes fogyasztással már 6380 liter üzemanyag /2év (mert ugye a kérdező azt írta előreláthatólag két évre tervezi megtartani az autót). A jelenlegi átlagos 379 forintos gázolajárral számolva egy amúgy szintén takarékosnak mondható alsó-középkategóriás dízelhez (Golf, Focus, Megane... dízel akármi) képest kapásból megtakaríthatna ~960.000 forintot a két év alatt csak üzemanyagon az egyéb üzemeltetési költségeket még nem számolva. Gyakorlatilag az autó árát amiben ül 1:1 visszahozná a kocsi. Ez a nem mindegy.
A benzin-gázos autó sem jó alternatíva mert a rövidke benzines váltók miatt bármelyik 1.6-1.8 alsó-közepes akármi bever 8liter gázt autópálya tempónál, ha nem többet annál kisebb motorral pályázni pedig istenkísértés. Számold ki az mennyi 110.000 kilométerre vetítve 225 forintos autógázzal.
Ez így végigolvasva biztosan sokaknak nettó fillérbaszásnak tűnik de ha már egyszer a saját költségemen kellene bejárnom dolgozni ilyen kiqúrt messziről akkor én azt igyekeznék a lehető legolcsóbban megoldani.
Persze végig a magam nevében beszéltem, én ezt tenném."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #112379 üzenetére
Ez nem igaz. Még ha a járáskultúrát említetted volna hellyel közzel megállta volna a helyét a kijelentés.
E36 325, Focus ST, Fiat Coupe, Audi 80 Coupe 2.3, Subaru SVX, Passat 32b Syncro, stb.
És ezek utcai szarok szándékosan nem a sportkocsikat soroltam úgymint: Audi S2/RS2/TT-RS, Porsche 911 Turbo/GT3, BMW E36 M3, Toyota Supra Turbo, Subaru Impreza WRX STI, Mazda RX7/RX8 stb. bármelyikkel szívesen elkaristolnék és boldogan hallgatnám a zörejt amit kibocsát magából."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz JoolsNOS #112400 üzenetére
Ha modern szívódízelt szeretnél akkor a Volkswagen csoport SDI motoros autóival kell beérned. Én úgy tudom, hogy senki más nem gyártott már akkoriban szívódízel motoros személyautót. Ők voltak az utolsók a sorban.
Skoda: Fabia, Octavia
Seat: Arosa, Ibiza, Cordoba, Cordoba Vario, Leon, Toledo
Volkswagen: Lupo, Polo, Polo Classic, Polo Variant, Vento, Golf, Golf Variant, Bora, Bora Variant
Audi: -"Megérheti belevágni akár egy ilyenbe?" Ha nyugodt sofőr vagy és csak úszol az árral akkor simán meg viszont ha dinamikusan vezetsz akkor szerintem nem. Az igen szerethető "pincéből húzó és lefullaszthatatlan"szívódízeles nyomatékgörbe miatt nyugis tempóban nagyon kellemes vezetni őket viszont ha sietősre fogod a figurát hamar kibukik, hogy mennyire gyenge az a motor még a relatív könnyű Fabia-Polo-Ibiza trióba is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz JoolsNOS #112406 üzenetére
Azon is lehet segíteni. Egy normálisan megírt csipsztuninggal kijön az SDI-ből is 80-85lóerő és 150Nm feletti nyomaték és a legjobb, hogy a motor karaktere jóformán semmit sem változik. Ugyanúgy lentről húz csak épp minden fordulatszám tartományban érezhetően erősebb lesz és a fogyasztása sem nagyon változik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #112669 üzenetére
Közveszélyes idióta. Megy előre mint a lovak és fel sem fogja mi zajlik körülötte. Bázzeg ha már vele egyvonalban van az autó ami őt előzi akkor már minek fékez. Tükör dísznek van mi? Már akkor finoman fékeznie kellett volna amikor a kettővel mögötte lévő autó mögül kivágódott a szervdonor kolléga. A másodperc tört része alatt már a pcsában sem volt a másik autó a beszarikám meg kétlábbal beleállt a fékbe mert bokáig összehugyozta magát és nem tudta megfelelően lereagálni a helyzetet. Tipikus fogalmatlan hétvégi mazsolás amolyan kalapos skodás reakció. Bazmeg, belénk jöttek... LOOOL. Mekkora fasz (író, költő, riporter) dzsízusz... . Mennyire ostobán bőg az az 1.8T na és persze mennyire szánalmasan nem megy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz vzsryl #112864 üzenetére
Egy ilyen Ford Fiesta abszolút tökéletes arra amire neked kéne.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz roberto211 #112891 üzenetére
Unokaöcsémnek van ilyen fiestája ugyanezzel a motorral csak az tekerős ablakos full fapad. Vidéki kisvárosban 2-3kilométeres néha rövidebb távokon hideg motorral 7,5 literrel eljárkál vele. Télen +1liter.
Nincs vele semmi gondja a kopó dolgokon kívül nem sok mindent kellett cserélni. Ami nagyobb költség volt az a kormánymű meg a generátor felújítása volt amióta nála van de a kormány kopása már vételkor is ismert hiba volt tudta, hogy arra hamarosan költenie kell. Ezt leszámítva csak kisebb többnyire otthon elhárítható filléres bajai voltak az autónak. Ajtózár szerkezet szétugrott, megszorult az ablakemelő mechanikája ilyesmik, semmi komoly. Idősebb autóknál ez benne van a pakliban."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz gzbotii #112896 üzenetére
Az baj azzal 1.2 45lovas motorral, hogy még a könnyű kis B Corsába is harmatgyenge.
Ha már maradunk a típusnál sokkal inkább az 1.4 8v 60lovas verziót ajánlanám.
Az is egy szög egyszerű motor viszont ugyanannyit fogyaszt vele az autó és fürgébb is mint a kisebb motorral.
Ezekkel az alulmotorizált kis benzinesekkel minddel (Corsa 1.2 45hp, Polo 1.0 50hp) ez a legfőbb baj.
Nincs semmi nyomatékuk így hiába a rövid váltó szét kell taposni őket, hogy menjenek úgy viszont már bőven annyit esznek mint az 1.4 motorral szerelt társaik amelyeket egyébként vezetni is sokkal kellemesebb. Szerintem."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Sajnos tényleg nem és a sebességmérő állását sem fogadják el. Ezért is lehet itthon következmények nélkül feltölteni ilyen és ehhez hasonló száguldozós videókat akár rendszámmal arccal és névvel is. Hiába nyilvánvaló a felvételen látható gyorshajtásba jogilag nem lehet belekötni. Ilyen szarok a törvényeink.
Én elhiszem, hogy ő a falu bikája a helyi bmw-s f@xa csávó de ezt azért már csak nem kéne:
Háttal állva fűkaszát zúgatva munkavédelmi fülvédőben "süketen" szerinted mennyire szart be az a szerencsétlen közútkezelős munkás amikor karnyújtásnyira elszáguldottak mellette 160+ km/h-s tempóval? Ráadásul 2x (oda-vissza)[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz hobizoli #113110 üzenetére
Qrvanagy +1
Két konkrét példát tudnék mondani egy iszonyat nagyképű lehúzós olasz autós "sztárszerelőre" aki az általa is forgalmazott bilincset is dupla áron számolja fel a haveroknak! (és akiről nemrég kiderült, hogy emberileg is egy nagy nulla) de szerintem név nélkül is tudod kire gondolok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
90% csak autópályán menne számít, hogy nagy legyen biztonságos és ha többen is utaznak elférjenek + csomagok.
Jól körülírtad a Skoda Superb-et. Ezt jobb választásnak tartanám mert sokkal fiatalabb autó ugyanúgy hatalmas és kényelmes viszont nagyságrendekkel olcsóbb fenntartani. 140 tempomatos autópályás etapokhoz amúgy sem kell nagy motor pláne nem benzines. Szerintem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Snoop-y #113243 üzenetére
"Mondjuk multkor volt egy STI hirdetve valami ilyesmivel: Viszlek kakucson egy kort beszarsz..."
Ajjaj, Subarussal vigyázni kell ha ilyet mond [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #113269 üzenetére
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz mdani01 #113564 üzenetére
Vacak váltó problémás motorral párosítva heroin áron. Igazi best buy.
Véleményem szerint ebből csak a kézi váltósat szabad megvenni mondjuk egy jó kis 136hp 2.0 motorral.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz AshaNoR #113795 üzenetére
Volkswagen Polo 6n benzinest. Az 1.0 alapmotort leszámítva mindegyikkel vállalható. Én személy szerint az 1.6 8v 75lovas motorral venném mert az már lent is jól húz és ugyanannyit fogyaszt mint az 1.4 8v. Aprópénzért van hozzá a jó minőségű utángyártott és a bontott alkatrész is, és olyan részletes magyar nyelvű szerelési útmutató van a volkswagen csoportos autókhoz mint semmi máshoz. Persze ezt illegális letölteni és használni de hát na... Szóval én bevenném a típust a listára a Seat Ibiza 6k-val együtt. Technikájuk és műszaki alapjaik azonosak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Samsung LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen