-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freaghill #77986 üzenetére
Igen van vagyonszerzési illeték is. Mi még megúsztuk akik múlt évben vettünk kintről verdát.
To all:
Félek a dízeltől - hatásvadász cím de van benne pár hasznos infó az adagolókról.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #78042 üzenetére
Ismerős 1,8-assal nyomja soem volt semmi gondja vele. Egy megnézést megér sztem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #78061 üzenetére
Ezek a nagyvasak nem nagyon járnak el 10 alatt ha nem csak országúton mész vele, nézd meg mennyibe kerül rá a teljesítményadó, menyi egy szett használható 17-es gumi rá, mennyi a kötelező...
Haver is összekuprogatta a BMW-re a zsetont, de tankolni meg hó végén már nem tud mert akkor vagy ő eszik vagy a kocsi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #78066 üzenetére
Országúti fogyasztásnak esetleg de városban (Pest) 10 litert benyakal simán egy ilyen gép. Vegyesben olyan 8 környékére tenném. De nézd meg a spirit monitoron mit adnak meg a userek, az reális.
mod:
bitpork: Alap.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #78152 üzenetére
Nagyobb fogyira számíts, meg arra, hogy nem lesz olyan dinamikus a verda.
Azokból a váltóméretekből válasz amik a gépkönyvben is benne vannak. Akármilyen méretet nem tehetsz fel a kocsira...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #78152 üzenetére
165/70 R14 esetében ha felteszel egy 175/65 R14-eset akkor 4mm-el lesz nagyobb a kerék átmérője, 0,18 cm-el kerül lejebb az autód (ezzel együtt a súlypontja is ugye) és 0,6 km/h-t fog csalni a km órád felfelé (tehát óra szerint 100-nál csak 99,4-el fogsz menni).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsolt19900 #78166 üzenetére
Nem akkora méretbeli ugrás, hogy érdemben befolyásolná. Szóval mehet nyugodtan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Napi dízel "ostorozás": Féljünk-e a részecskeszűrős dízelektől?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #78765 üzenetére
DPF szemppontjából az már igen. Elég 5 max 10km magasabb fordulaton ha már üzemmeleg a motor. Tehát nem muszáj pályára menni, elég ha néha a szomszéd faluba vezető 6 km-es utat 3000 rpm felett nyomod le (mondjuk IV.-ben 80-90 de nyilván ez függ az áttételezéstől).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #78773 üzenetére
A táv attól is függ, hogy mennyire van eltömődve. Nyilván ha tele van korommal akkor nem elég 5-10km hiába ideálisak a körülmények hozzá. Akkor hosszab időt vesz igánybe a "kikormolás" kiégetés. Szóval használat függő ez is.
Hát ha nem kellene a zöldkártya már én is kiszedtem volna a katalizátort a verdából... Nem tudom, ennyire nem látok bele, hogy tényleg káros a technikára ha kiveszed (ilkyet is olvasni) vagy csak a fókák halnak meg előbb miatta. Erről talán Mágus tud mondani vmi okosságot.
mod:
Hát előbb-utóbb tuti kormolni fog.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Golf 1,4 TSI 211 lóval. Az azért kösz...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz superTibcsi #79187 üzenetére
Swift, olcsón fenntartható és bírja a városi gyűrődés is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Csak ha van pénzed.
Vezérműszett cseréje, gyertyacserével, 2,0/165 LE benzines (100 e km után) 190-202 000 Ft.
Kettős tömegű lendkerék és kuplungszett cseréje 370 000 Ft (gyári alkatrész, benzines motor).
És egy kis revizio 45-50k amit 10k vagy max 15k km-erenként kell végeztetned.
Cserébe nem romlik el és soha sehol nem hagy ott.
mod:
superTibcsi: Légy erős: a Saxo semmivel sem biztonságosabb a Swiftnél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #79209 üzenetére
2005 környékit akar venni a kolléga, az hogy lenne már garis?!
Nem Emlifrey ár, ez "csak" szakszervíz. Mikor meglett az enyém elvittem a szerelőhöz aki minden típussal foglalkozik. Mikor meglátta azt mondta ok az olajat lecserélem de a többihez nem merek hozzányúlni mert nem értek hozzá. Szóval túl sok más alternatíva nem nagyon van... De a gyári cucc az ennyi. A kókányolás itt is megoldható.
Kuplungcsere és kiváltószett egytömegű lendkerékkel 196 000 Ft (utángyártott alkatrésszel).
mod:
Bitpork: Na ja, a "szerelem gyerek" sokba fáj...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #79216 üzenetére
Nem, sajnos a külföldi gairt nem tudtam itthon érvényesítettni. Pedig még több mint 1,5 év gari lenne rá.
Am meg az enyémet olcsóbb fenntartani mint a Forestert, az enyémben más fajta motor van.Az enyémnél pl ugyanott "csak" 100k a vezérlés csere gyertyával (gyári!) és nincs kettőstömegűm se... mert hülye azért nem vagyok.
mod:
Typhoon47: Hát igen, nem sokat látni ezekből itthon. Az itteni emberk 90%-a ennyiből BMW-t vagy Audit vesz mert annak nagyobb a presztizse. Nem mintha azokat sokkal olcsóbb lenne szervízeltetni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Olaj (gyári Motul 5W40), olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, hűtővíz pótlás (ezekben nyitott rendszer van, párolog folyamatosan amit pótolni kell időnként). A karosszéria és az elektromos rendszer, a futómű átvizsgálása, fék ellenőrzés szemrevételezéssel.
Ezen kívül 60k km-erenként kell váltóolajat és a 3 difiben olajat cserélni, de az nem olyan vészes összeg a többihez képest (a váltóolaj 18k, a diffit nem tudom mennyibe kerül).
A leírt árak mind a szívókra élnek, a turbósok többe fájnak. Szóval Forestert XT-nél még fájdalmasabbak ezek a költségek.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen