-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #118899 üzenetére
A mechanikát szétkötöd ablakot feltolod betámasztod és ennyi. 100k teljesen abszurd ár egy emelőmotor cseréért. Komplett rendszámos jobb kormányos autót vehetsz odakint néhány száz fontért amivel lábon simán hazajössz. Az alkatrészeinek 95%-a jó a bal kormányosba is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz runner 125 #118978 üzenetére
Miért lenne fillérkúrás? El kéne már felejteni ezt a fillérbaszás sztereotípiát egyszer és mindenkorra. Egy fillérbaszó kiad egy összegben 300k-t, hogy majd egyszer a távoli jövőben valamikor visszajön a befektetett összeg? Nem. Na ugye. Inkább józan racionális választás az LPG-zés ráadásul a benzinüzemhez képest sokkal tisztábban üzemelteted az autódat amivel a környezetet is óvod. "Az autógáz környezetkímélőbb módon ég, mint a benzin, mivel a NOX nitrogénmonoxid-összetevő a kipufogógázban csak mintegy 20%-a a benzinmotorénak, a szén-dioxid (CO2)-kibocsátása is mintegy 15%-kal alacsonyabb, valamint a nem elégett szénhidrogén is csak mintegy fele a benzinüzemnek. Szénmonoxid-értéke nullának vehető. Emellett az LPG-égéstermékek, kémiailag kedvezőbb összetételük miatt alacsonyabb gépjármű katalizátor hőmérséklet mellett is semlegesíthetők, ezáltal gázmeghajtású motorok a katalizátort kímélik."
"Meglátsz, meghallasz egy gyönyörű prémium V8-at, felnyitod a csomagteret és ott van egy 100 literes, feketére mázolt bojler, pár gégecsővel..." Egyrészt hol van az kőbe vésve, hogy kötelezően feketére kell mázolni? Másrészt ezért a hangért cserébe én konkrétan leszarnám, hogy egy kövér minyonnal kellene osztozkodni a csomagtéren. Elfér benne. Na meg pótkeréktartály is van a világon amit felárért fellógatnak a kocsi aljára ha a tulajnak ez a kívánsága és akkor nem kell a bojlert nézegetni, a teljes értékű pótkereket is megtarthatja és a csomagtérből sem veszít semmit. Különben sem látszik semmi kívülről egy gázos autón. A töltőnyílást is fel szokták hozni a tanksapka mellé és amennyire én tudom már matrica sem kell a kocsira szóval nem "ciki" nem "látják" mások. És ha igen, ki nem szarja le a véleményüket?
"és azért valljuk be, már aki tankolni sem képes egy ilyen autót, vajon a szervizelésre mennyire fog áldozni.." Butaság. Nehogy már egy Mondeo vagy egy Passat benzines hathengeres motorral akkora egy fenntarthatatlan prémiumautó legyen. Nem 18milliós Range Rover V8 Sport-ról beszéltem. De szerintem az sem lenne cink gázosítani.
Vagy nézzünk egy életszagú példát. Adott egy család két pici gyerekkel. Ember vesz egy kényelmes tágas Mondeo kombit amiben jól elférnek. Nem akarja a családi kasszát a tipikus dízel betegségek miatt a legváratlanabb pillanatokban lenullázni ezért a TDCI helyett megveszi a használtan ugyanannyiért a jobb felszereltségű V6 benzinest, elgázosítja és használja boldogan az idők végezetéig. Nyugodtan alszik mert bár üzemeltetni alig drágább mint a dízelt (és sokkal olcsóbb mint a benzinest) de ebben nincs turbó nincs kényes és méregdrága CR befecskendező rendszer, szóval hosszútávon még nyer is rajta.
Így is lehet nézni a dolgot meg úgy is ahogy te nézed, hogy ciki fillérbaszás. Szerintem nem az."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Tsebacsi #118994 üzenetére
Én dízel párti vagyok mindig is az voltam de személy szerint nekem (is már) egyre szimpibb az lpg.
Nem tudom miért fáj az embereknek ha valaki spórol az üzemanyagon ráadásul ha nem úgy teszi mint az egyszeri dízeles (aki teli pofára röhögve kivágja a kocsi alól a katalizátort meg a végdobot mert nyer vele autótól függően 0.5-1,5 litert) hanem drága pénzért berakatja a gázt amitől sokkal tisztábbá válik az autó kipufogógáza. Az olajcserét is jobban ki lehet tolni és a katalizátor is tovább bírja. Ha már környezetvédelem akkor ez sem egy elhanyagolható szempont.Az ecoboost-al pedig rendesen átestek a ló túloldalára. Ha belelógatnák a jelenlegi fóka orrába az utolsó generációs 1.6 szívómotorjukat állítom valós körülmények között kevesebbet vagy max. ugyanennyit fogyasztana mint azzal az 1.0 varrógépmotorral. Lehet, hogy 1-2 másodperccel szarabbul gyorsulna meg forgatni kéne, hogy menjen de a kútnál biztos nem kérne többet mint amaz. Az emisszió az elégetett üzemanyag mennyiségével arányos szóval nyugodtan jöhetnek nekem itt a buta downsizeing őrülettel egyelőre ott tartunk, hogy bonyolultabb és hibákra jobban hajlamos autók készülnek az eddigieknél drágábban amik valójában csak papíron tisztábbak a régebbieknél. Adtunk a szarnak egy jó nagy pofont de legalább lehet rá fennhangon recskázni, hogy a teljesen abszurd mérési ciklus szerint milyen keveset fogyaszt. Valóságban meg 8 felett. Ez az én szememben ugyan olyan trükközés ha úgy tetszik csalás mint a Volkswagené. Mindkettő arra ment ki, hogy teljesítsék a normát. A cél szentesíti az eszközt a valós környezetszennyezés már másodlagos.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #119013 üzenetére
Nem vagyok tisztában a ford jelenlegi motorválasztékával és az igazat megvallva nem is különösebben érdekel. A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem. Az a fogyasztás buzik mekkája és mindenki azt hazudik be ott amit akar. De legyen, tételezzük fel van köztük 1liter difi fogyasztásban a ecoboost javára (szerintem nincs annyi de ez most mindegy). A te számaiddal és a jelenlegi benzinárral számolva legalább 100ezer kilométert kell autózni vele a legkisebb hiba nélkül, hogy nagyjából megspórolj egy turbó cserényi mannát az öreg 1.6 szívóbenzineshez képest. Az a 100k km egy átlag autósnak minimum 6év mire összejön (vagy több). Az pont az a kor amikor szerencsésebb sorsú pógártársak átteszik a seggüket egy másik új autóba. Elég kicsi a valószínűsége, hogy 6-8éves koráig bármi baj legyen az autóval így újonnan megvenni nem rizikós. Kis szerencsével még a második tulaj is elkaristolhat vele még egyszer ennyit mielőtt zsebbenyúlós lenne a játék. És elérünk a ~12 évhez és 200 000+ kilométerhez. Ekkor jön képbe a szerencsétlen csóró aki csak közlekedni szeretne és vesztére már meg is tudja fizetni az autót. Pont olyan ez mint a dízel autó, csak az első gazdinak buli. Aki pedig a sokadik tulajtól használtan 15évesen 300 000 kilométerrel megveszi az többet fog szopni mint Cicciolina egész pályafutása alatt. És a legnagyobb baj az, hogy nincs alternatíva. Az elektromos autózás még akkor is elérhetetlenül drága lesz az átlag ember számára. A hibridek sem tudnak már hová fejlődni az akkuk fejletlensége végett. A jelenlegi trendeket elnézve 15év múlva 2030-ra a személyautókból teljesen eltűnnek majd a dízel és a szívóbenzin motorok és csak ilyen hoki jobb esetben legalább 3hengeres 800-1000ccm körüli akár több turbóval felszerelt közvetlen befecskendezésű benzinesek lesznek és persze ugyanezek hibrid verziói, semmi más. Amikor majd a bonyolult befecskendező rendszert kell csilliárdokért javíttatni illetve a lendkereket vagy épp a két turbó valamelyikét vagy párban mindkettőt kell cseréltetni/javíttatni a penge dávnszájzing motoros kocsin akkor az emberek hamarjában vissza fogják sírni még az emlékükben halványan élő anno lesajnált szívócső befecskendezéses elavult lusta 1.6 benzineseket amikkel meg semmi baj nem volt.
(#119014) rbalint88: Akkor ezt rosszul tudtam.
(#119016) [rvilike]: Nem vitatom de melyik is a tartósabb? Valami olyasmi rémlik, hogy pont az 1.0 ecoboost esetében gyári előírás a 250k km-nél valami motor felülvizsgálat/felújítás. De lehet, hogy keverem valamivel nem mostanában olvastam.
(#119018) roberto211: Az olcsó gázolajról annyit, hogy az Auchan kúton kapható nyál az egyik legjobb holott a legolcsóbbak közt van.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #119055 üzenetére
"Hogy miért kerül egy ilyen 400k-val többe, ergo majdnem duplájába, mint egy hasonló évjáratú megane1, azt a mai napig nem értem." A piac mindent mérnöki pontossággal és kíméletlenül beáraz. Nem véletlenül ér a Renault csak annyit. Ez olyan mint ha egy hét éves Dacia Sandero-t hasonlítanál egy azonos évjáratú Honda Jazz-hez. Pont ugyanúgy ég és föld a kettő mint a Megane meg a Golf.
(#119058) kornelka: nem vagy ízlésficamos. Toronymagasan a Golf 4 a legocsmányabb golf mind közül (sorry TaaT) . Tök mindegy honnan nézi az ember, elölről hátulról mindenhonnan atom bénán néz ki.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #119061 üzenetére
Mit vársz abban az országban ahol úgy veszik az emberek a széttaposott import E36 BMW-ket mint a cukrot. Zabálják a parasztok mert csak addig látnak el, hogy jujj béjjemvé és milyen jól mutat a negyed évszázados hitelre vett lakótelepi panel parkolójában a lúzer szomszéd 15éves suzukija mellett. Paródia ez az ország nagyon sok szempontból.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz runner 125 #119076 üzenetére
"2 tonnás V8-at 100-ból 100 user azért gázosít, mert nem telik benzinre, ennyi, ezen nincs mit vitatni."
Ezt butaság így kategorikusan kijelenteni. Sokan sugárban hánynak a dízeltől inkább vesznek egy jobb felszereltségű nagy ccm benzinest ugyanabból típusból és belebaszatják a gázt. Én magam is ismerek ilyen embert. Megehetné, hogy benzinnel etesse az autóját (Jaguar S-Type V6) de gázzal hajtja mert sokkal olcsóbb. Miért itasson meg 13liter drága benzint az autójával teljesen értelmetlenül amikor 15liter gázzal pont ugyanúgy pont ugyanoda elviszi az autó ráadásul a benzinnél jóval olcsóbban? Azért mert az embernek van pénze még nem kell ész nélkül szórni. Fillérbaszás? Hát aztán? Mindenki pénzből él. Amúgy araszoltál már kilométereken át bármilyen V8 benzines mögött a dugóban? Semmivel sem jobb móka mint egy dízel mögött araszolni. Büdös mint a szar ez is az is.
"Egyébként ha ennyire tuti a módszer, gyárilag miért van elvétve dupla üzemű autó?"
Volkswagen, Ford, Fiat, Opel, Skoda, Mercedes de még a Volvo is gyárt(ott) gyárilag cng-s autókat. Nálunk kúthálózat hiányában természetes, hogy nem terjedtek el de például a németeknél még inkább az olaszoknál rengeteg fut belőlük ebben a percben is a kisautótól az egyterűeken, kisteherautókon, autóbuszokon át a nyerges vontatókig minden. Csak nálunk ilyen mostohagyerek a téma.
"Sőt, felsőkat. prémium kb. nincs."
Felső kategóriában valóban nincs ill. én nem tudok róla de például a mercinek van gázüzemű prémium limuzinja. [link] Üzemeltetni olcsóbb mint a dízel verziót és ez halkabb kulturáltabb és sokkal tisztább. Szerintem zseniális.
Én nem ítélem el ha valaki gázosít akkor sem ha egy papucsos atlétás c*gó az illető és egy négy kilóért vett ex-prémium autóval teszi. Sőt szerintem államilag kéne támogatni a dolgot pl. egyszeri adókedvezménnyel vagy ingyenes műszaki vizsgával, akármivel. Azután mégis csak sokkal kevesebbet fog szennyez az ember szarja. Na meg lehet, hogy XY azért ragaszkodik a kényelmes nagy autóhoz mert a fél életét benne tölti és 3x annyit autózik egy évben mint te meg én összeadva. Ha XY zsigerből utálja a dízeleket akkor sajna nem sok választása marad. Vagy felfújja a pofáját és fizet a kúton mint a katonatiszt vagy elgondolkodik és meghoz egy teljesen racionális döntést és gázosít."nálam nem fér bele prémium autónál ez a kettősség."
Nem vagyunk egyformák, nálam ez simán beleférne. Én személy szerint rohadtul leszarnám, hogy a hátam mögött mekkora spúr gecinek tartanának mások ha gázüzemű prémium vagy ex-prémium kocsival járkálnék.
Nem volt itt semmi vita, beszélgettünk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #119295 üzenetére
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz gooool #119303 üzenetére
Az a régi koreai sokkal józanabb választás mint a marea 20v. A dévó' nagyobb tágasabb kényelmesebb megbízhatóbb és alkatrész sem drága hozzá. Én gondolkodás nélkül azt venném ha a kettő közül kéne választani.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz htomi85 #120380 üzenetére
"Józan emberek benzinesnél évi 20 ezerrel, dízelnél minimum 30 ezerrel számolnak."
Egy idősebb ismerősöm épp árulja a 2003-as évjáratú Suzuki Alto-ját mert kora okán már nem nagyon fog vezetni. 12év alatt ment bele 36572 kilométer (évi ~3000km). Abszolút karcmentes és patika az autó, még rendesen új autó szaga van. Simán ki lehet fogni ilyeneket. Az más kérdés, hogy ki a tökömnek kell egy fapados Alto.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #120398 üzenetére
Oké, de neked olyan a munkád ami hozza magával, hogy sokat kell menned.
Jelenleg a dél alföldön élek. Innen a 11km-re fekvő városba ingázik be mindenki mókuskereket hajtani. Ha heti 6 munkanappal számolunk akkor a munkába járás durván évi ~6800 kilométert tesz ki valójában kevesebbet szabi, táppénz stb. Ha számolunk még egyszer ennyit ügyintézésre, bevásárlásokra, szórakozásra, rendezvény látogatásra, rokonoknál pofavizitre, nyaralásra stb. még akkor sem jön össze 15k sem. Nem hogy 20k. Aki pedig belföldön nyaral csak 5napot dolgozik egy héten esetleg csak a környéken mozog az autóval az ennél is lényegesen kevesebbet megy. Nem tudom honnan a tökömből szedik a biztosítósok azt az évi 20k kilométert. Az nagyon sok, gondolom így nagyobbat lehet avultatni. Az átlag autós szerintem valahol 8000 és 10000 km között megy egy évben ennél sokkal többet nem hiszem."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Jobb a mechanikus. A villanydízel olyan mint a nő. Senki nem tud eligazodni rajtuk, hamis ígéretekkel kecsegtetnek inged gatyát ráköltöd és akkor is cserbenhagy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ez volt már? [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz parandroid #120978 üzenetére
Nem annyira vészes az. 60lovas verzióhoz volt szerencsém egy éve. Az az óra szerinti 130-at hegyen völgyön át erőlködés nélkül tartotta két személlyel (én 130 cimborám kb. 100kg). 51-es úton Dunavecsénél van egy hosszabb egyenes szakasz ott megfutotta a 170-et (óra szerint) ment volna még tovább de istenkísértés azzal a cipős dobozzal már az a tempó is. Jóindulatúan viselkedik szépen fekszi az utat kanyarban is meglepően stabil. Ha 6éves korukra 1millió körülire esik az ára akkor lesz csak igazán best buy. Télen sem fogyaszt vegyesben 6liternél többet. No common rail no dmf no turbo no para.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #121344 üzenetére
Nálunk is ez megy. Dél alföld, kis falu. Mindenki rokon pajti szomszéd barát régi iskolatárs mindenkivel. Egy puszira meghosszabbított jogsis kisöreg rongyolt neki nyáron fényes nappal egy utcán parkoló traktor pótkocsijának. Hiába ment lassan nem volt bekötve, qrvára össze is törte magát. Azt beszélték állítólag rosszul lett de szerintem simán csak meg sem látta a pótkocsit az út szélén mert egy szellemileg leépült masszív alkesz vakegér. És ilyenek vezetnek. Itt úgy vannak vele, hogy úgy is csak a boltig vagy csak a postáig megyek és a reggeli hp esetleg egy két pohárka után simán beülnek az amúgy is lassú letompult reflexű öregek a kocsiba. Mert mi baj lehet? Meg a körzeti meg
bhízott is haverkomabarát és úgy sem büntet meg érte. De volt már itt biciklis gázolás is, az szintén egy idősebb sofőr volt. Azt mondta a rendőröknek nem látta a biciklist. Köszi ...
Fővárosban a legnagyobb dugó közepén a sok frusztrált idegbeteg vicsorgó sofőr közt nagyobb biztonságban érzem magam mint itthon vidéken pedig itt aztán tényleg lófax forgalom sincsen.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #121355 üzenetére
"Kicsike tolerancia ha lenne, olyan élhető lenne ez a szar."
Egészen addig toleráns vagyok bárkivel amíg nem veszélyeztet engem. Ilyen egyszerű. Semmi bajom az idősekkel de az elhasználódott kopott ízületekkel rendelkező tompa reflexű félvak öregemberekre én (is) veszélyforrásként tekintek a forgalomban.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integrale #121871 üzenetére
Agysebész lehet a kolléga. Fórd trazisz 2-5 dizel bilecs, Volkswagen tarcpórter t3 de a többi hirdetése sem kutya. A bilecs tranzisz hirdetésben szegénynek egyetlen szót sem sikerült helyesen bepötyögnie. Renátó ...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #122352 üzenetére
60k felett már számlás eredeti felújított turbókat is ki lehet fogni mérési jegyzőkönyvvel akár fél-egy év garanciával. Az abszolút nem vészes, elvégre nem kell két évente cserélni. Ez a turbó para olyan mint néhány évvel ezelőtt a dmf pánik. Berakat az ember egy újat hozzá való kuplung szettel munkadíjjal cakk pakk három kilóért és tíz évet röhögve elmegy vele, vagy még többet. Az havi három doboz cigi ára sincs 10évre lebontva, sokan mégis ezen sírnak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz trassher #122356 üzenetére
Az olyan vegyen szívóbenzinest bár abba meg beletankolja ugyanazt a pénz tíz év alatt szóval tökmindegy. Ott annyival jobb a helyzet, hogy nem egyben kell kiköhögni a lét de ettől még ugyanúgy elmegy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #122370 üzenetére
Krézi már sok mindent leírt. Maradjunk annyiban ő azt ír amit akar én pedig azt hiszek el belőle amit akarok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz TheProb #122502 üzenetére
Benzinesből? Szerintem a 2.0 8v 115ló szívóbenzin. Az egy igazi agyonüthetetlen őskövület ami még nincs agyonfojtva mindenféle környezetvédelmi normák miatt. Minimálisan fogyaszt csak többet mint az 1.6 verzió de főleg alacsony fordulaton sokkal élhetőbb motor. 250ért belerakatsz egy gázszettet és annyiért autózol vele mint a TDI-vel. És a dízellel ellentétben ez nem hangos, nem rázza a kasznit, pöcslefagyasztó téli reggeleken néhány kilométert megtéve már tolja a meleget, nem füstöl, nincs turbó nincs dmf para és sokkal kevésbé szennyezi a környezetet mint a dízel motorok. Cserébe szarabbul megy, nem húz akkorát de ezzel simán együtt lehet élni. Mindennapi közlekedéshez több mint elég az a 115ló. Én biztos, hogy ezt venném tdi helyett. Ha pedig tdi akkor valami 1.4 PD-t (Ibiza, Fabia, Polo). A közhiedelemmel ellentétben azokkal van a legkevesebb baj.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #122547 üzenetére
Alapjáraton rázza a kocsit és hangosabb is de menet közben már semmi baj vele. Egy egymilliós használt dízel autónál nekem többet számítana az olcsóbb javíthatóság mint az, hogy de szépen jár a motorja. Inkább egy hidegen kerepelő három hengeres mint egy siemens elektronikás siemens befecskendező rendszeres dmf-es tdci-hdi amihez minden nagyon drága és semmi sincs hozzá.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz TheProb #122732 üzenetére
Sokan a véremet fogják kívánni de a francia olasz vonalat én nem nagyon erőltetném, nem véletlenül van tele olasz de főleg francia megkímélt jól felszerelt csilli-villi "alkalmi vételekkel" a hahu az általad böngészett ársávban. Koreai vagy japán irányba indulnék el. A koreai autót néhány évvel ezelőttig konkrétan semmibe sem vették itthon pedig azt leszámítva, hogy európai szemnek ocsmányak és belül minden kopogós szürke műanyag műszakilag nem nagyon lehet beléjük kötni. Daewoo/Chevrolet, Kia, Hyundai tökmindegy, mindhárom megbízhatóbb mint egy francia vagy olasz vas. A japánok meg pláne. Annyi pénzből már egy tip-top állapotú jó felszereltségű béka lámpás corollát is megengedhetsz magadnak olyat aminek gazdája volt. És anélkül, hogy fikázzam őket azért az mégsem egy Renault vagy egy Fiat.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz TheProb #122740 üzenetére
valahogy ki is néz kurvára tetszene. Aha már értem. És az alkatrészek felára is kurvára tetszene? És az is, hogy bontóban nincs hozzá semmi ill. olcsó utángyártott alkatrészből sincs úgy eleresztve mint egy random európai akármi? Ne vedd baszogatásnak de jó, hogy nem mindjárt a színe alapján választasz mint az egyszeri szőke nő. De te tudod. Vegyél egy ilyen Mazdát ha az tetszik. Jól fog majd kinézni az udvarban a muskátli mellé letámasztva amikor hónapokig nem lesz pénzed összerakatni egy kisebb kocc után. Nézd meg Roberto211 hozzászólásait mennyiért rakták rendbe a megtört régi swiftjét egy baleset után. Pedig ahhoz aztán hegyekben áll az új és a bontott alkatrész amit úgy vágnak az ember után csak vigye már el mert foglalja a helyet. Ha így megtörnél egy valahogy ki is néz félmillás mazdát azt már összerakni se lenne értelme mert a kocsi értékének a fele biztos rámenne a javításra és még lehet, hogy keveset is mondtam. Ökölszabály, hogy félmillióból pláne első autónak nem tetszés szerint vásárolunk autót hanem megpróbáljuk a lehető legkisebb rosszat választani. De ha neked pont a mazda tetszik akkor vedd azt te fogod használni nem mi nem nekünk kell, hogy tetsszen. Én biztos qrva messzire elkerülném. Szerintem várj még egy évet rakj hozzá egy kis pénzt és vegyél egy gömbölyű swiftet 9kiló körül. Azzal szopatod meg magad a legkevésbé. Vagy ha ragaszkodsz a minél fiatalabb autóhoz vegyél bevizsgált autót (pl. weltauto) hitelre magas önerővel.
(#122743) kornelka: 8kilója van. Akár ezt is megvehetné. Ja, de ez nem bmw meg nem "valahogy ki is néz" mazda csak egy lenézett koreai déjvósevrolé. Ki nem szarja le? Nem kell havi rendszerességgel szerelőhöz hordani, kicsi is, megyeget is ha kell, a felszereltségébe sem lehet belekötni és 2004.12 havi nem pedig egy 20+ éves rozsdaboglya amiket most nézeget.
Daewoo téma: cimborám sokáig Daewoo/Chevrolet Lacetti kombival taxizott. Újonnan vette 230k-t belerakott a fővárosban úgy, hogy műszaki meghibásodás miatti váratlan kiadása nem volt. Olajat se ette semmi baja nem volt pedig 99%-ban csak néhány kilométeres rövid távokat ment városon belül többnyire hideg motorral. Ez akármelyik japán gyártónak is a becsületére válna. Tényleg, de szar is az a gm-déjvó-sevrolé. A hazai piacról is csak azért száműzték mert felnyílt az emberek szeme és ráébredtek, hogy egy jó ár/érték arányú korrekt autó és elkezdték vásárolni. Az opelnek ez persze nem tetszett a többi meg már történelem.(#122744) kalmanchris: egy alfánál nem nehéz jobbnak lenni. Apropó. Tudod miért villognak egymásnak az alfások? Mert reggel már találkoztak a szerelőnél.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #122747 üzenetére
És egy felnőtt korú szitává rohadt aljú 323F amiket nézeget az mennyivel is jobb? Az is szarul törik szétrohadva meg pláne, az sem megy jobban de legalább az alkatrész jó drága hozzá még bontva is már ha van egyáltalán. Az a baj, hogy a kérdező nincs tisztában a lehetőségeivel. Neki lehetőség szerint egy minél fiatalabb fapados (max. légzsák + klíma) európai kisautót kéne néznie és magasról leszarni, hogy néz ki mert az számára a realitás. De már rég elkalandozott és az ilyen brutál szopóroller mazdáknál tart mert az jól néz ki. Pff... akkor nosza, vegye azt. Problem? Nem velem baszik ki.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz TheProb #122774 üzenetére
Nem rinyálok és nem vagyok kiakadva sem ellenben jól szórakozom ezen a kínlódáson amit előadsz. Vegyél egy 323F mazdát. Jó lesz az neked.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integrale #123394 üzenetére
Első generációs CLK szerintem marha jól néz ki főleg sötét színben. Egy a széria végi példánnyal már csak a rozsdával lehetnek gondok minden mást orvosoltak közben. Szolid ültetés + egy szett jól megválasztott felni és a mai autók között sem hat őskövületnek pedig "öreg szar" már. [link] Hamarabb beleülnék mint egy hármas bmw kupéba főleg, hogy boldog boldogtalan újabban azt hurcolja befelé az országba mert még a lefosott példányokra is négy-öt
stricifeltörekvő üzletember és/vagy vasazó tezstvír áll sorban. Maserati Ghibli? Ne már, ez komoly? Mit ártott ő neked, hogy ennyire rosszat akarsz neki?"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."